Zoals? Geef eens een aantal concrete voorbeelden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:58 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Onder het mom van godsdienstvrijheid en 'ies koeltoer" mogen bijv. bepaalde extremistische moslims allerlei haatpreken en staatsondermijnende praktijken uitvoeren, terwijl dat voor andersoortige (niet-religieuze) idioten veel meer aan banden is gelegd.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moet je vragen aan mensen die over achterlijke culturen kletsen.
Sorry, ik hou me daar normaal niet mee bezig. Dus ik denk dat je aan iemand die het regelmatig over achterlijke culturen heeft moet zijn. Die kan het je waarschijnlijk goed uitleggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Je hebt dus geen antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Sorry, ik hou me daar normaal niet mee bezig. Dus ik denk dat je aan iemand die het regelmatig over achterlijke culturen heeft moet zijn. Die kan het je waarschijnlijk goed uitleggen.
Neuh, ik hou me er nooit mee bezig. Als je een antwoord wilt moet je bij een Hofstadgruppe zijn of zo. Die opent het ene na het andere topic over dat soort zaken. Die zal het wel weten. Ik zou tenslotte niet durven beweren dat hij uit zijn nek lult. Nee hoor, echt niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt dus geen antwoord op mijn vraag.
D inspectie grijpt in als het onderwijs niet goed is of de inhoud van de lessen niet aan de eisen voldoet. En ik kan me van een nazischool goed voorstellen dat bepaalde lessen niet aan hun eigen ideologie kunnen voldoen. Maar het is een hypothetisch geval dus het blijft giswerk.quote:Waarom zou de inspectie ingrijpen dan?
Zet de inhoud van de haatpreken in de moskee Amsterdam West eens tegenover die van een Janmaat (veroordeeld voor de leus 'vol is vol', dat evengoed op een pak melk had kunnen slaan) of Geert Wilders.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zoals? Geef eens een aantal concrete voorbeelden.
Ik zie toch anders aardig wat boetes worden uitgedeeld. De leider van de S4B is twee jaar de cel ingegaan. Kun je van Janmaat of Wilders niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Zet de inhoud van de haatpreken in de moskee Amsterdam West eens tegenover die van een Janmaat (veroordeeld voor de leus 'vol is vol', dat evengoed op een pak melk had kunnen slaan) of Geert Wilders.
Blijkbaar mag haatzaaien alleen als je het vanuit een religieuze opvatting doet
Nee die is niet de cel ingegaan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:55 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie toch anders aardig wat boetes worden uitgedeeld. De leider van de S4B is twee jaar de cel ingegaan. Kun je van Janmaat of Wilders niet zeggen.
Daar zijn ze ook niet welkom.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:41 schreef PKRChamp het volgende:
Sharia4Belgium enkeltje Saudi Arabië. Ik snap helemaal niet waarom zulk soort mensen er voor kiezen om tussen de kaffirs te blijven wonen.
Omdat ze zich slecht hebben uitgelaten over de koningshuizen. Waaronder die van Marokko. Ik denk dat die Marokkanen Marokko niet zonder problemen binnenkomen.quote:
Ik kan niet bevatten waarom men meent om z`n eigen zo te gedragen, dat je een bepaalde ideologie aanhoud oke. Maar waarom dat provoceren en zo tegen democratie zijn terwijl zonder die rechten die een democratische staat aanhoud er geen sprake kan zijn van op zo`n manier je mening te ventileren.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat ze zich slecht hebben uitgelaten over de koningshuizen. Waaronder die van Marokko. Ik denk dat die Marokkanen Marokko niet zonder problemen binnenkomen.²
Main Kampf komt binnenkort in het publieke domein.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus Mein Kampf mag de vrije verkoop in gaan en men mag overal Nazischolen oprichten?
Heel veel goeie puntenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:01 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.shariah4belgiu(...)d=37%3Avideo&lang=en
Mooi.²
Klopt. Het liefst willen ze een Moslim straks preventief veroordelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel veel goeie punten
Zoals hij zelf zegt. Niemand kijkt naar het motief als het een moslim betreft
waarom is motief belangrijk als er kinderen zijn vermoordquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel veel goeie punten
Zoals hij zelf zegt. Niemand kijkt naar het motief als het een moslim betreft
Om het wellicht te voorkomen in de toekomst?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Mr.44 het volgende:
waarom is motief belangrijk als er kinderen zijn vermoord
De beste man was Moslim, dus broeder.quote:en hij noemt iemand die kinderen vermoord een broeder
De mening van degene die aan het woord is in het filmpje is ongeveer gelijk aan die van mij. Het motief achter deze daad is dat het feit is dat er 4000 km verder op kinderen worden doodgeschoten en dat er daar totaal geen recht word gesproken en er ook geen aandacht aan besteed word.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:43 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
waarom is motief belangrijk als er kinderen zijn vermoord
het motief is dan sowieso fout
en hij noemt iemand die kinderen vermoord een broeder
wat al duid op zijn zieke geest
door het vermoorden van kinderen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om het wellicht te voorkomen in de toekomst?
je noemt een moordenaar val onschuldigen broeder?quote:[..]
De beste man was Moslim, dus broeder.²
Nou, wat een beste manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om het wellicht te voorkomen in de toekomst?
[..]
De beste man was Moslim, dus broeder.²
omdat zij het doen mag ik het ookquote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De mening van degene die aan het woord is in het filmpje is ongeveer gelijk aan die van mij. Het motief achter deze daad is dat het feit is dat er 4000 km verder op kinderen worden doodgeschoten en dat er daar totaal geen recht word gesproken en er ook geen aandacht aan besteed word.
Wat er nu allemaal gebeurt is in Frankrijk gebeurt NOOIT in Israël. Kinderen worden daar doodgeschoten en de soldaten krijgen nog net geen schouderklopje daar. Het is gewoon zwaar hypocriet. Vele landen in het Midden-Oosten zijn bezet door westerse landen en niemand zegt er iets van. Niemand doet er iets tegen.
Overigens een broeder blijft een broeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |