Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1pt43758yquote:Plaatje bij Sharia4Belgium betreurt dood Toulouse-killer
Ik wil benadrukken dat wij nooit hebben opgeroepen tot geweld en dat wij zijn daden niet verheerlijken, maar het is wel spijtig dat we een moslimbroeder verloren hebben”, aldus woordvoerder Fouad Belkacem. Verheerlijken of niet, Filip Dewinter is het spuugzat en pleit voor een onmiddellijke uitwijzing van Sharia4Belgium en hun dubieuze gedachtengoed.
Ja toch, negeren is een veel betere optie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Saavedra het volgende:
Aandacht schenken aan gestoorde extremistische proleten
Een fatsoenlijk mens heeft genoeg fatsoen van zichzelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sharia zou goed zijn om er weer wat fatsoen in te krijgen hier.
Klopt. Ze zijn over het algemeen toch niet vatbaar voor steekhoudende argumenten of kille logica. Gewoon een relgroepje. Laat lekker in de marge wat leuzen schreeuwen, zolang ze de wet niet overtreden zal het mij aan m'n reet roesten wat voor debiele denkbeelden ze er op na houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja toch, negeren is een veel betere optie.
Mwuah, is niet eerste en laatste x, een debat van een Nederlandse kamerlid(!) verstoren, bekogelen met eieren, oproepen tot staatsondermijnende acties, haatzaaien en terroristen verheerlijken is meer dan provoceren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
Pure BSB-achtige provocatie dit. Lekker negeren
De inhoudelijke standpunten en de acties daarop zijn op zich al wetovertredend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn over het algemeen toch niet vatbaar voor steekhoudende argumenten of kille logica. Gewoon een relgroepje. Laat lekker in de marge wat leuzen schreeuwen, zolang ze de wet niet overtreden zal het mij aan m'n reet roesten wat voor debiele denkbeelden ze er op na houden.
Maar dan moeten ze aangepakt worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, is niet eerste en laatste x, een debat van een Nederlandse kamerlid(!) verstoren, bekogelen met eieren, oproepen tot staatsondermijnende acties, haatzaaien en terroristen verheerlijken is meer dan provoceren.
Helaas heeft men daar het lef / verstand niet voor bij justitie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze aangepakt worden.
Ik denk het lef.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helaas heeft men daar het lef / verstand niet voor bij justitie.
Of je leest even mijn opsomming van zaken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar wil je ze op gaan pakken? Het betreuren van een dood?
Bekogelen met eieren. Kan je ze wel meer dan een jaar op vasthouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar wil je ze op gaan pakken? Het betreuren van een dood?
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boetequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bekogelen met eieren. Kan je ze wel meer dan een jaar op vasthouden.
Gooi maar eens naar Beatrixquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boete
Abu Imran, die wil ik wegzien, Fouad is niet de leider.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef Saavedra het volgende:
Ik lees trouwens hier dat die Fouad Belkacem uit de OP vorige maand tot twee jaar celstraf is veroordeeld.
Het gaat hier om een kamerlid, niet de slager om de hoek.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |