Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1pt43758yquote:Plaatje bij Sharia4Belgium betreurt dood Toulouse-killer
Ik wil benadrukken dat wij nooit hebben opgeroepen tot geweld en dat wij zijn daden niet verheerlijken, maar het is wel spijtig dat we een moslimbroeder verloren hebben”, aldus woordvoerder Fouad Belkacem. Verheerlijken of niet, Filip Dewinter is het spuugzat en pleit voor een onmiddellijke uitwijzing van Sharia4Belgium en hun dubieuze gedachtengoed.
Ja toch, negeren is een veel betere optie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:34 schreef Saavedra het volgende:
Aandacht schenken aan gestoorde extremistische proleten
Een fatsoenlijk mens heeft genoeg fatsoen van zichzelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Sharia zou goed zijn om er weer wat fatsoen in te krijgen hier.
Klopt. Ze zijn over het algemeen toch niet vatbaar voor steekhoudende argumenten of kille logica. Gewoon een relgroepje. Laat lekker in de marge wat leuzen schreeuwen, zolang ze de wet niet overtreden zal het mij aan m'n reet roesten wat voor debiele denkbeelden ze er op na houden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja toch, negeren is een veel betere optie.
Mwuah, is niet eerste en laatste x, een debat van een Nederlandse kamerlid(!) verstoren, bekogelen met eieren, oproepen tot staatsondermijnende acties, haatzaaien en terroristen verheerlijken is meer dan provoceren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
Pure BSB-achtige provocatie dit. Lekker negeren
De inhoudelijke standpunten en de acties daarop zijn op zich al wetovertredend.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Klopt. Ze zijn over het algemeen toch niet vatbaar voor steekhoudende argumenten of kille logica. Gewoon een relgroepje. Laat lekker in de marge wat leuzen schreeuwen, zolang ze de wet niet overtreden zal het mij aan m'n reet roesten wat voor debiele denkbeelden ze er op na houden.
Maar dan moeten ze aangepakt worden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, is niet eerste en laatste x, een debat van een Nederlandse kamerlid(!) verstoren, bekogelen met eieren, oproepen tot staatsondermijnende acties, haatzaaien en terroristen verheerlijken is meer dan provoceren.
Helaas heeft men daar het lef / verstand niet voor bij justitie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze aangepakt worden.
Ik denk het lef.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Helaas heeft men daar het lef / verstand niet voor bij justitie.
Of je leest even mijn opsomming van zaken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar wil je ze op gaan pakken? Het betreuren van een dood?
Bekogelen met eieren. Kan je ze wel meer dan een jaar op vasthouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar wil je ze op gaan pakken? Het betreuren van een dood?
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boetequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bekogelen met eieren. Kan je ze wel meer dan een jaar op vasthouden.
Gooi maar eens naar Beatrixquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boete
Abu Imran, die wil ik wegzien, Fouad is niet de leider.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef Saavedra het volgende:
Ik lees trouwens hier dat die Fouad Belkacem uit de OP vorige maand tot twee jaar celstraf is veroordeeld.
Het gaat hier om een kamerlid, niet de slager om de hoek.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor het bekogelen met een waxinelichtje sowieso een jaar krijgt...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?quote:Ik wil benadrukken dat wij nooit hebben opgeroepen tot geweld en dat wij zijn daden niet verheerlijken, maar het is wel spijtig dat we een moslimbroeder verloren hebben”, aldus woordvoerder Fouad Belkacem.
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burgerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat hier om een kamerlid, niet de slager om de hoek.
Waxinelichtjehouderquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor het bekogelen met een waxinelichtje sowieso een jaar krijgt...
dat dacht ik dat we allemaal gelijk waren....quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want iedereen is gelijk aan de koningin.
Omdat eht een "terrorist" betreft daarom doet iedereen boehoequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?²
Iedereen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is een "terrorist" die is doodgeschoten daarom doet iedereen boehoe
Als ze tegen de premier zouden zeggen. Wat doen we, 100 burgers redden of de koningin redden dan weet ik de uitslag alquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
dat dacht ik dat we allemaal gelijk waren....
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?²
Dat is dezelfde, geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Abu Imran, die wil ik wegzien, Fouad is niet de leider.
Uh nee, ga jij maar eens naar de politie met ik ben bedreigd, en vergelijk dat met een kamerlid die hetzelfde verhaal doet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burger
Dit is in de publiciteit? Daarom misschien? Of zie je Rutte ook elke dag z'n medeleven betuigen als er een kind in Afrika sterft? Of die hij dat alleen bij een busongeluk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.
Degene die politici bedreigen zijn vaak niet de ex-vriendjes van degene die bedreigt word.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, ga jij maar eens naar de politie met ik ben bedreigd, en vergelijk dat met een kamerlid die hetzelfde verhaal doet.
Syrie, Irak, Afghanistan zijn ook in de publiciteit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is in de publiciteit? Daarom misschien? Of zie je Rutte ook elke dag z'n medeleven betuigen als er een kind in Afrika sterft? Of die hij dat alleen bij een busongeluk?
Zei ik ook niet, hoeft in mijn voorbeeld ook niet het geval te zijn met de normale burger.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Degene die politici bedreigen zijn vaak niet de ex-vriendjes van degene die bedreigt word.
Dan ken je deze broeders niet, zij zijn juist erg betrokken bij elke Moslim, daar staan ze ook regelmatig bij stil. Dit is NU in de publiciteit, dus is deze reactie erg relevant, op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.
ah ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Abu Imran is een alias van Fouad Belkacem ja.
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrie, Irak, Afghanistan zijn ook in de publiciteit.
Men weegt het gevaar af. Als er daadwerkelijk een grote kans is op, krijg je heus wel beschermingquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei ik ook niet, hoeft in mijn voorbeeld ook niet het geval te zijn met de normale burger.
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landen
En zelfs dan zijn er andere procedures op grond van je achtergrond, functie etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Men weegt het gevaar af. Als er daadwerkelijk een grote kans is op, krijg je heus wel bescherming
Het blijft een mens. Het spijt ons ook dat hij zo geworden is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.
Eerlijk is eerlijk, dat zie ik als wat anders dan betreuren dat hij dood is na zo een daad.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het blijft een mens. Het spijt ons ook dat hij zo geworden is.²
Ik betreur hun ongewenste aanwezigheid in onze samenleving. De trollende haatbaard uithangen kan nl. veel beter in de door hun zo aanbeden woestijn, maar ik betwijfel of hun zwakzinnige gedachtengoed daar op veel bijval zou kunnen rekenen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Buitendam het volgende:
Dan betreuren ze dat maar lekker. Ik betreur hun empatisch en verstandelijk vermogen in het algemeen.
Verwegistan. Raakt niemand, toch? Deze man schoot die kinderen dood vanwege gebeurtenissen in Israël. Opeens is het dan wel ver weg? Toch? Daar hebben mensen in Frankrijk toch niks mee te maken? Of wel? Heeft men medeleven betuigt bij de doden van de Palestijnse kinderen? Heeft Rutte al gesproken over de dode kinderen in Syrië? Nee? He?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.
Zolang ze geen strafbare feiten plegen, kan een regering weinig doen. Maar wees gerust, al dat sharia-tuig staat 24/7 onder toezicht van de Staatsveiligheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1pt43758y
Eerlijk, hoe achterlijk en laf moet je als Belgische regering zijn om deze mensen nog steeds niet op te pakken? Wanneer ze in NL zijn gewoon Belgie een pleziertje doen en ze uit de EU zetten, voor eeuwig.
Het gaat ook niet om de vervangbaarheid, maar de gedachte achter zo'n actie.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burger
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Buitendam het volgende:
Wel typisch dat deze meneer zijn medeleven naar de slachtoffers en hun familie "vergeet" te tonen.
Dat is exact waar ik mij zorgen over maak, zelfs met staatsveiligheid zijn ze zo goed als vrij om te doen en laten wat ze willen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Zolang ze geen strafbare feiten plegen, kan een regering weinig doen. Maar wees gerust, al dat sharia-tuig staat 24/7 onder toezicht van de Staatsveiligheid.
Wat is dat precies waard dan? Dat ik de dood van jouw familie en van de moordenaar betreur, zal lekker te waarderen zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media.
Als je 24 uur per dag bij ze bent neem ik mijn woorden uiteraard terug en excuseer ik mij. Want dan baseer je je op feiten i.p.v. aannames.²
Daar is niks paradoxaals aan hoor. In ieder geval niet wat mij betreft. Of ben je niet zo van de vergeving?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is dat precies waard dan? Dat ik de dood van jouw familie en van de moordenaar betreur, zal lekker te waarderen zijn.
Paradoxaal misschien niet, erg gemeend komt het ook niet over, ik ben weinig van de vergeving als het mijn naaste betreft idd, zeker op zo een manier.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar is niks paradoxaals aan hoor. In ieder geval niet wat mij betreft. Of ben je niet zo van de vergeving?²
Stemmingmakende media? Deze mensen hebben de media nodig om hun gedachtegoed te verspreiden. Zonder internet en televisie zou dit clubje weinig gehoor hebben.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media.
Jij veroordeelt de beste man nog voor je de feiten echt kent. Hoe weet je bv. zeker dat deze jongen niet in een psychose terecht is gekomen? Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paradoxaal misschien niet, erg gemeend komt het ook niet over, ik ben weinig van de vergeving als het mijn naaste betreft idd, zeker op zo een manier.
Jouw betoog gaat hand in hand met mijn betoog.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stemmingmakende media? Deze mensen hebben de media nodig om hun gedachtegoed te verspreiden. Zonder internet en televisie zou dit clubje weinig gehoor hebben.
Wat heeft dat te maken met stemmingmakende media? Die mensen zijn bedroefd dat één van hun helden is afgeknald, ze zijn niet mans genoeg om dat te zeggen dus lullen ze er maar wat omheen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw betoog gaat hand in hand met mijn betoog.²
Feit is dat er mensen zijn overleden als gevolg van zijn acties ( voor zoverre dat daadwerkelijk klopt ) in dat geval heb ik daarmee te kampen, niet begrip voor het speculeren over iemandsgemoedstoestand, laat staan dat een psychose niet per slot van rekening doelgericht schieten betekent op een joodse / vulmaarin school.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij veroordeelt de beste man nog voor je de feiten echt kent. Hoe weet je bv. zeker dat deze jongen niet in een psychose terecht is gekomen? Om maar wat te noemen.²
Jij bent de spreekwoordelijke waard. Want dat is niet wat ik lees.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met stemmingmakende media? Die mensen zijn bedroefd dat één van hun helden is afgeknald, ze zijn niet mans genoeg om dat te zeggen dus lullen ze er maar wat omheen.
Gast, ik snap er geen reet van.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij bent de spreekwoordelijke waard. Want dat is niet wat ik lees.²
Zoal de waard is vertrouwt hij zijn gasten. M.a.w.: je projecteert je eigen perceptie en manier van denken op die van hen...quote:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoal de waard is vertrouwt hij zijn gasten. M.a.w.: je projecteert je eigen perceptie en manier van denken op die van hen...
Nu snap je het wel. Geen dank.²
Tuurlijk zijn ze vrij. België is een vrij land. Tot ze iets strafbaar doen, en dan staan deze jongens klaar om ze op te pakken. En geloof me, in dit soort kringen staat men te springen om ze in hun handen te krijgen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is exact waar ik mij zorgen over maak, zelfs met staatsveiligheid zijn ze zo goed als vrij om te doen en laten wat ze willen.
Stoer poseren tijdens oefeningen is leuk, vooralsnog is er weinig actie geweest. Met name als het gaat om brede juridische interpretaties zijn er genoeg redenen om ze op te pakken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze vrij. België is een vrij land. Tot ze iets strafbaar doen, en dan staan deze jongens klaar om ze op te pakken. En geloof me, in dit soort kringen staat men te springen om ze in hun handen te krijgen.
Waarom is dat dan nog niet gebeurd?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stoer poseren tijdens oefeningen is leuk, vooralsnog is er weinig actie geweest. Met name als het gaat om brede juridische interpretaties zijn er genoeg redenen om ze op te pakken.
Laf, de man achter de man proberen te ontdekken, buitenlandse contacten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waarom is dat dan nog niet gebeurd?²
Tot dat deze mensen daadwerkelijk een misdrijf begaan dat daadwerkelijk buiten het spectrum van de thoughtcrime valt is elke vorm van politieactie wat mij betreft de dood voor dat enige wat het (West-)Europa zo bijzonder maakt. Onze (relatief hoge) persoonlijke vrijheid.quote:"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it."
- Evelyn Beatrice Hall paraphrasing Voltaire
Een debat verstoren, met eieren bekogelen omdat wat er gezegd wordt ze niet aanstaat en oproepen tot het omverwerpen van de staat komt volgens mij aardig in de buurt waar de grenzen van vrijheid van meningsuiting in West Europa is?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Tot dat deze mensen daadwerkelijk een misdrijf begaan dat daadwerkelijk buiten het spectrum van de thoughtcrime valt is elke vorm van actie politieactie wat mij betreft de dood voor dat enige wat het (West-)Europa zo bijzonder maakt. Onze (relatief hoge) persoonlijke vrijheid.
Wat wil je doen dan? Vanaf nu iedereen die eieren gooit naar mensen keihard opruimen en naar Oekraine verschepen om ze daar eens even te waterboarden? Zoals sommige landen dat graag doen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een debat verstoren, met eieren bekogelen omdat wat er gezegd wordt ze niet aanstaat en oproepen tot het omverwerpen van de staat komt volgens mij aardig in de buurt waar de grenzen van vrijheid van meningsuiting in West Europa is?
Ja, een aanpak betekent natuurlijk vanuit extremen uitgaan als gevolg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Vanaf nu iedereen die eieren gooit naar mensen keihard opruimen en naar Oekraine verschepen om ze daar eens even te waterboarden? Zoals sommige landen dat graag doen.
Onze wetten en principes voldoen om met ook dit om te gaan. Zonder mensen op te pakken voor hun meningen. Laat het maar komen.
Deze zin snap ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, een aanpak betekent natuurlijk vanuit extremen uitgaan als gevolg.
Hier zijn wetten en regels voor maar nee, je gaat er niet levenslang de bak voor in. Dat zijn boetewaardige misdrijven.quote:Het bekogelen, orde verstoren
Hier ben ik het gewoon mee oneens.quote:en nogmaals voor de zoveelste keer oproepen tot staatsondermijnende acties is meer dan het hebben van een mening.
Ik heb liever dat dat niet hoeft. Laat maar schreeuwen en tieren. Geef ze maar al die vrijheid. En wat minder aandacht. Daar gaat het ze namelijk om. Een vrije samenleving is sterk genoeg om ook dit soort onzin te kunnen verduren zonder haar eigen principes te besmeuren.quote:Tevens ben ik wel voor een aanpak wat binnen de NLSe wetgeving past, een grote bek tegen een agent zorgt al voor meer.
Ben je nu dronken dan?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga zo slapen Special, ik beantwoord je morgen met een nuchter kop
Truste.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga zo slapen Special, ik beantwoord je morgen met een nuchter kop
Op users als Triggershot en Mutant moeten we hier op Fok! zuinig zijn.quote:
Hadden ze dat gedaan had men weer gepiept dat S4B zich er lekker makkelijk vanaf maakt. Verder boeit die hele club uiteraard niet. Hoeveel steun hebben die gasten helemaal? Verder is de reactie van ze niet ongepast. Niemand is verplicht om te roepen dat alles zo vreselijk is en erg en weet ik veel.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef Buitendam het volgende:
hadden ze gereageerd met: "wij doen afstand van deze man, zijn daden tonen dat het geen Moslim was
Kutsmoes. Die landen zijn dagelijks in het nieuws man.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landen
Naïef much?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Eens met BSB en S4B. Ook al zijn zijn daden niet goed te praten, elk verloren leven is te betreuren.
Ik vind het ook jammer dat deze man gedood is. Niet alleen verdient in mijn ogen niemand de dood (de reden dat we ook geen doodstraf meer hebben in alle beschaafde landen), ook moet zo iemand gewoon terecht staan voor zijn daden, en niet een makkelijke uitweg krijgen. Geen enkel leven zou zomaar beëindigd moeten worden, ik betreur het ook dat het in dit geval niet anders kon.
Zo werkt de wereld niet. Denk je dat de nabestaanden van de slachtoffers van deze man betreuren dat hij dood is of zijn leven 'een groot goed' vonden? Denk je dat slachtoffers van verkrachtingen het leven van hun daders heilig vinden en op gelijke voet stellen met hun eigen geliefden? Denk je dat de slachtoffers van eender welke dictator in het midden-oosten op het moment zijn leven ook maar enige waarde toedichten?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 08:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat elk leven een groot goed is?
Waarom zou je het niet mogen betreuren? Wat is de volgende stap? Treuren om andere dode mensen verplicht stellen? Zoals in Noord Korea?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:16 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zo werkt de wereld niet. Denk je dat de nabestaanden van de slachtoffers van deze man betreuren dat hij dood is of zijn leven 'een groot goed' vonden? Denk je dat slachtoffers van verkrachtingen het leven van hun daders heilig vinden en op gelijke voet stellen met hun eigen geliefden? Denk je dat de slachtoffers van eender welke dictator in het midden-oosten op het moment zijn leven ook maar enige waarde toedichten?
We moeten betreuren dat een jong iemand zo geïndoctrineerd en gecorrumpeerd is geraakt door een dergelijk giftig gedachtegoed. Maar zijn dood betreuren, nou nee.
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:44 schreef timmmmm het volgende:
Eens met BSB en S4B. Ook al zijn zijn daden niet goed te praten, elk verloren leven is te betreuren.
Ik vind het ook jammer dat deze man gedood is. Niet alleen verdient in mijn ogen niemand de dood (de reden dat we ook geen doodstraf meer hebben in alle beschaafde landen), ook moet zo iemand gewoon terecht staan voor zijn daden, en niet een makkelijke uitweg krijgen. Geen enkel leven zou zomaar beëindigd moeten worden, ik betreur het ook dat het in dit geval niet anders kon.
Da's ten eerste jouw mening en geen vasstaand feit. En ten tweede is dat niet strafbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.
Ja, daarom moeten we er niet te veel aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.
Ik vind het prachtig dat ie door zijn rotkop is geschoten, dat gun ik die mongolen van sharia4belgium ook, stuk voor stuk. Als ie was gearresteerd, dan was de aandacht van de internationale media niet te overzien geweest, en had ie zomaar een podium gehad waarop ie zelfs een soort cultstatus had kunnen verdienen onder zijn geestelijk gestoorde broeders, en zoals je weet...monkey see, monkey do. Die kans is hem in ieder geval ontnomen, nu is ie met stille trom door een zijdeur afgegaan, en over eeen maand zijn de meeste mensen, met uitzondering van de betrokkenen, hem alweer vergeten.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:44 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat ie door zijn rotkop is geschoten, dat gun ik die mongolen van sharia4belgium ook, stuk voor stuk. Als ie was gearresteerd, dan was de aandacht van de internationale media niet te overzien geweest, en had ie zomaar een podium gehad waarop ie zelfs een soort cultstatus had kunnen verdienen onder zijn geestelijk gestoorde broeders, en zoals je weet...monkey see, monkey do. Die kans is hem in ieder geval ontnomen, nu is ie met stille trom door een zijdeur afgegaan, en over eeen maand zijn de meeste mensen, met uitzondering van de betrokkenen, hem alweer vergeten.
Ik presenteer het ook als mijn mening, en geef nergens aan dat het strafbaar is. Dus wat is je punt?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:38 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's ten eerste jouw mening en geen vasstaand feit. En ten tweede is dat niet strafbaar.
Dat is slechts jouw mening en ook dat is niet strafbaar.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:37 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik presenteer het ook als mijn mening, en geef nergens aan dat het strafbaar is. Dus wat is je punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |