Nou ja, als je voor het bekogelen met een waxinelichtje sowieso een jaar krijgt...quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want dat is realistisch? Hoogstens een boete
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?quote:Ik wil benadrukken dat wij nooit hebben opgeroepen tot geweld en dat wij zijn daden niet verheerlijken, maar het is wel spijtig dat we een moslimbroeder verloren hebben”, aldus woordvoerder Fouad Belkacem.
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burgerquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het gaat hier om een kamerlid, niet de slager om de hoek.
Waxinelichtjehouderquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
Nou ja, als je voor het bekogelen met een waxinelichtje sowieso een jaar krijgt...
dat dacht ik dat we allemaal gelijk waren....quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want iedereen is gelijk aan de koningin.
Omdat eht een "terrorist" betreft daarom doet iedereen boehoequote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?²
Iedereen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is een "terrorist" die is doodgeschoten daarom doet iedereen boehoe
Als ze tegen de premier zouden zeggen. Wat doen we, 100 burgers redden of de koningin redden dan weet ik de uitslag alquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
dat dacht ik dat we allemaal gelijk waren....
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vanwaar de verontwaardiging. Wat is er mis met deze tekst?²
Dat is dezelfde, geloof ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Abu Imran, die wil ik wegzien, Fouad is niet de leider.
Uh nee, ga jij maar eens naar de politie met ik ben bedreigd, en vergelijk dat met een kamerlid die hetzelfde verhaal doet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burger
Dit is in de publiciteit? Daarom misschien? Of zie je Rutte ook elke dag z'n medeleven betuigen als er een kind in Afrika sterft? Of die hij dat alleen bij een busongeluk?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.
Degene die politici bedreigen zijn vaak niet de ex-vriendjes van degene die bedreigt word.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, ga jij maar eens naar de politie met ik ben bedreigd, en vergelijk dat met een kamerlid die hetzelfde verhaal doet.
Syrie, Irak, Afghanistan zijn ook in de publiciteit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is in de publiciteit? Daarom misschien? Of zie je Rutte ook elke dag z'n medeleven betuigen als er een kind in Afrika sterft? Of die hij dat alleen bij een busongeluk?
Zei ik ook niet, hoeft in mijn voorbeeld ook niet het geval te zijn met de normale burger.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Degene die politici bedreigen zijn vaak niet de ex-vriendjes van degene die bedreigt word.
Dan ken je deze broeders niet, zij zijn juist erg betrokken bij elke Moslim, daar staan ze ook regelmatig bij stil. Dit is NU in de publiciteit, dus is deze reactie erg relevant, op het moment.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Elke seconde sterft er een moslimbroeder, daar hou je je mond over, maar wanneer een extremist sterft ga je ineens je emoties tonen? Dat is er mis mee.
ah ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Abu Imran is een alias van Fouad Belkacem ja.
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrie, Irak, Afghanistan zijn ook in de publiciteit.
Men weegt het gevaar af. Als er daadwerkelijk een grote kans is op, krijg je heus wel beschermingquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zei ik ook niet, hoeft in mijn voorbeeld ook niet het geval te zijn met de normale burger.
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die landen zijn ongeveer net zo vaak in de publiciteit als Afrika. Dit speelt zich veel dichter af en is heel lang in de publiciteit geweest. Het ging om 1 persoon. Niet om hele landen
En zelfs dan zijn er andere procedures op grond van je achtergrond, functie etc.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Men weegt het gevaar af. Als er daadwerkelijk een grote kans is op, krijg je heus wel bescherming
Het blijft een mens. Het spijt ons ook dat hij zo geworden is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |