abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109413563
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het blijft een mens. Het spijt ons ook dat hij zo geworden is. :{

:{²
Eerlijk is eerlijk, dat zie ik als wat anders dan betreuren dat hij dood is na zo een daad.
pi_109413586
Wel typisch dat deze meneer zijn medeleven naar de slachtoffers en hun familie "vergeet" te tonen.

Ze zijn geen knip voor de neus waard en ik ben dolgelukkig dat een aantal van mijn moslimvrienden daar net zo over denkt.
Dit, dus.
pi_109413617
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:53 schreef Buitendam het volgende:
Dan betreuren ze dat maar lekker. Ik betreur hun empatisch en verstandelijk vermogen in het algemeen.
Ik betreur hun ongewenste aanwezigheid in onze samenleving. De trollende haatbaard uithangen kan nl. veel beter in de door hun zo aanbeden woestijn, maar ik betwijfel of hun zwakzinnige gedachtengoed daar op veel bijval zou kunnen rekenen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_109413619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uh nee, Syrie etc zijn toch wel wat specifiekere en actuele nieuwsberichten, met name op groter schaal verdient medeleven, onschuldige mensen verdienen medeleven, niet iemand die in de naam van de Islam zomaar doelgericht op joden in een gastland schiet.
Verwegistan. Raakt niemand, toch? Deze man schoot die kinderen dood vanwege gebeurtenissen in Israël. Opeens is het dan wel ver weg? Toch? Daar hebben mensen in Frankrijk toch niks mee te maken? Of wel? Heeft men medeleven betuigt bij de doden van de Palestijnse kinderen? Heeft Rutte al gesproken over de dode kinderen in Syrië? Nee? He?

Je probeert wel heel erg, kijk mij eens het westen steunen, te doen. Hou daar eens mee op. De hele wereld is hypocriet. De ene dode is de andere niet (Hoi hoi kinderen uit Syrië/Israël, Hoi hoi kinderen uit Frankrijk/België). Net zoals de ene burger de andere niet is (Beatrix vs Jan Modaal)
pi_109413624
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lees meer: http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1pt43758y

Eerlijk, hoe achterlijk en laf moet je als Belgische regering zijn om deze mensen nog steeds niet op te pakken? Wanneer ze in NL zijn gewoon Belgie een pleziertje doen en ze uit de EU zetten, voor eeuwig.
Zolang ze geen strafbare feiten plegen, kan een regering weinig doen. Maar wees gerust, al dat sharia-tuig staat 24/7 onder toezicht van de Staatsveiligheid.
pi_109413625
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Kamerlid is vervangbaar. Die is gelijk aan een gewone burger
Het gaat ook niet om de vervangbaarheid, maar de gedachte achter zo'n actie.
  donderdag 22 maart 2012 @ 23:59:30 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109413634
quote:
14s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:58 schreef Buitendam het volgende:
Wel typisch dat deze meneer zijn medeleven naar de slachtoffers en hun familie "vergeet" te tonen.
Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media. :{

Als je 24 uur per dag bij ze bent neem ik mijn woorden uiteraard terug en excuseer ik mij. Want dan baseer je je op feiten i.p.v. aannames. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_109413668
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Zolang ze geen strafbare feiten plegen, kan een regering weinig doen. Maar wees gerust, al dat sharia-tuig staat 24/7 onder toezicht van de Staatsveiligheid.
Dat is exact waar ik mij zorgen over maak, zelfs met staatsveiligheid zijn ze zo goed als vrij om te doen en laten wat ze willen.
pi_109413711
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat hebben ze wellicht ook gedaan, maar ik kan me voorstellen dat dit niet interessant is voor de stemmingmakende media. :{

Als je 24 uur per dag bij ze bent neem ik mijn woorden uiteraard terug en excuseer ik mij. Want dan baseer je je op feiten i.p.v. aannames. :{

Wat is dat precies waard dan? Dat ik de dood van jouw familie en van de moordenaar betreur, zal lekker te waarderen zijn.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:02:53 #60
13462 BansheeBoy
pi_109413771
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is dat precies waard dan? Dat ik de dood van jouw familie en van de moordenaar betreur, zal lekker te waarderen zijn.
Daar is niks paradoxaals aan hoor. In ieder geval niet wat mij betreft. Of ben je niet zo van de vergeving? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_109413811
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar is niks paradoxaals aan hoor. In ieder geval niet wat mij betreft. Of ben je niet zo van de vergeving? :{

Paradoxaal misschien niet, erg gemeend komt het ook niet over, ik ben weinig van de vergeving als het mijn naaste betreft idd, zeker op zo een manier.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:04:40 #62
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109413838
quote:
15s.gif Op donderdag 22 maart 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Stemmingmakende media? Deze mensen hebben de media nodig om hun gedachtegoed te verspreiden. Zonder internet en televisie zou dit clubje weinig gehoor hebben.
Dit, dus.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:05:00 #63
13462 BansheeBoy
pi_109413846
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Paradoxaal misschien niet, erg gemeend komt het ook niet over, ik ben weinig van de vergeving als het mijn naaste betreft idd, zeker op zo een manier.
Jij veroordeelt de beste man nog voor je de feiten echt kent. Hoe weet je bv. zeker dat deze jongen niet in een psychose terecht is gekomen? Om maar wat te noemen. :{

vrijdag 23 maart 2012 @ 00:05:39 #64
13462 BansheeBoy
pi_109413869
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Stemmingmakende media? Deze mensen hebben de media nodig om hun gedachtegoed te verspreiden. Zonder internet en televisie zou dit clubje weinig gehoor hebben.
Jouw betoog gaat hand in hand met mijn betoog. :{

vrijdag 23 maart 2012 @ 00:06:32 #65
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109413903
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jouw betoog gaat hand in hand met mijn betoog. :{

Wat heeft dat te maken met stemmingmakende media? Die mensen zijn bedroefd dat één van hun helden is afgeknald, ze zijn niet mans genoeg om dat te zeggen dus lullen ze er maar wat omheen.
Dit, dus.
pi_109413927
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij veroordeelt de beste man nog voor je de feiten echt kent. Hoe weet je bv. zeker dat deze jongen niet in een psychose terecht is gekomen? Om maar wat te noemen. :{

Feit is dat er mensen zijn overleden als gevolg van zijn acties ( voor zoverre dat daadwerkelijk klopt ) in dat geval heb ik daarmee te kampen, niet begrip voor het speculeren over iemandsgemoedstoestand, laat staan dat een psychose niet per slot van rekening doelgericht schieten betekent op een joodse / vulmaarin school.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:08:53 #67
13462 BansheeBoy
pi_109413988
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met stemmingmakende media? Die mensen zijn bedroefd dat één van hun helden is afgeknald, ze zijn niet mans genoeg om dat te zeggen dus lullen ze er maar wat omheen.
Jij bent de spreekwoordelijke waard. Want dat is niet wat ik lees. :{

vrijdag 23 maart 2012 @ 00:09:24 #68
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109414011
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij bent de spreekwoordelijke waard. Want dat is niet wat ik lees. :{

Gast, ik snap er geen reet van.
Dit, dus.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:10:52 #69
13462 BansheeBoy
pi_109414071
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Gast, ik snap er geen reet van.
Zoal de waard is vertrouwt hij zijn gasten. M.a.w.: je projecteert je eigen perceptie en manier van denken op die van hen... :{

Nu snap je het wel. Geen dank. :{

vrijdag 23 maart 2012 @ 00:13:36 #70
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_109414163
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoal de waard is vertrouwt hij zijn gasten. M.a.w.: je projecteert je eigen perceptie en manier van denken op die van hen... :{

Nu snap je het wel. Geen dank. :{

:D Ja, dat zal het zijn.

Als ze nou enigszins fatsoen hadden hadden ze gereageerd met: "wij doen afstand van deze man, zijn daden tonen dat het geen Moslim was en onze gedachten gaan uit naar met name de kinderen en hun ouders van dit drama."

Nee, vooral lekker de gevallen Moslimbroeder gaan betreuren :')
Dit, dus.
pi_109414165
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is exact waar ik mij zorgen over maak, zelfs met staatsveiligheid zijn ze zo goed als vrij om te doen en laten wat ze willen.
Tuurlijk zijn ze vrij. België is een vrij land. Tot ze iets strafbaar doen, en dan staan deze jongens klaar om ze op te pakken. En geloof me, in dit soort kringen staat men te springen om ze in hun handen te krijgen.
pi_109414262
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:13 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn ze vrij. België is een vrij land. Tot ze iets strafbaar doen, en dan staan deze jongens klaar om ze op te pakken. En geloof me, in dit soort kringen staat men te springen om ze in hun handen te krijgen.
Stoer poseren tijdens oefeningen is leuk, vooralsnog is er weinig actie geweest. Met name als het gaat om brede juridische interpretaties zijn er genoeg redenen om ze op te pakken.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:18:13 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_109414316
Deze vrijheid heb je in het westen. Pak ze op en zie hoe je een precedent schept om richting dezelfde haatstaat af te zakken als de gemiddelde theocratie van het MO.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  vrijdag 23 maart 2012 @ 00:18:21 #74
13462 BansheeBoy
pi_109414323
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stoer poseren tijdens oefeningen is leuk, vooralsnog is er weinig actie geweest. Met name als het gaat om brede juridische interpretaties zijn er genoeg redenen om ze op te pakken.
Waarom is dat dan nog niet gebeurd? :{

pi_109414347
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waarom is dat dan nog niet gebeurd? :{

Laf, de man achter de man proberen te ontdekken, buitenlandse contacten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')