abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109485189
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat klopt bijna alle moslims die hier wonen staan hier niet achter.
Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109485271
Op geen enkele manier zijn de daden van de moordenaar goed te praten. Gelukkig zijn de mensen (en moslim dus) het daar mee eens.

Als hij nou naar Israel ging en soldaten afknalde had ik er nog wat waardering voor.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109485329
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.
Ja, zoals veel Nederlanders op hun beurt verklaren dat Breivik geen complete gek is, of beweren dat we op het punt staan overgenomen te worden door de moslims en dus best wel een beetje kunnen begrijpen waarom Breivik deed wat hij deed. Maar dat is wel veruit een minderheid. De meeste mensen hier zijn bereid om in te zien dat de analyse die deze gast maakte mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren.
I´m back.
pi_109485423
quote:

[..]

Wat de mensen die het begrijpen dan ook zeggen. Er zullen ook mensen zijn die begrijpen dat je een moskee in de brand steekt vanwege de haat tegen het westen die over de wereld geroepen wordt

Ik begrijp het begrip ook totaal niet.

In mijn ogen ben je nog meer dan een moordenaar wanneer je bewust je ONSCHULDIGE slachtoffers uit kiest. Ik snap dus totaal niet waarom je er begrip voor moet hebben

Kan prima moeilijke woorden in een zin begrijpen, Ryan. Hier moet ik alleen wel even google voor op :D "mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren."
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_109485530
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat de mensen die het begrijpen dan ook zeggen. Er zullen ook mensen zijn die begrijpen dat je een moskee in de brand steekt vanwege de haat tegen het westen die over de wereld geroepen wordt

Ik begrijp het begrip ook totaal niet.

In mijn ogen ben je nog meer dan een moordenaar wanneer je bewust je ONSCHULDIGE slachtoffers uit kiest. Ik snap dus totaal niet waarom je er begrip voor moet hebben

Kan prima moeilijke woorden in een zin begrijpen, Ryan. Hier moet ik alleen wel even google voor op :D "mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren."
Mataglap?
Navenant?
:D.
Mataglap is mateklap ofwel 8)7 . Mataglapkunde is mijn neologisme, gekheidskunde.
En navenant is idem.
I´m back.
pi_109485571
Dank u ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  zondag 25 maart 2012 @ 11:50:30 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109485772
Toch knap hoe een stelletje nutteloze nitwits zoveel aandacht kunnen creëren, zal wel door de voedingsbodem komen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109486328
aandachtshoeren... meer zijn ze niet.
pi_109487690
Fouad B aka Abu Imran, ik denk niet dat men hem kan terugsturen naar Marokko, hij heeft namelijk een demonstratie gehouden bij de Marokkaanse ambassade in Brussel alwaar hij de Marokkaanse koning flink beledigde. In Marokko gaan ze hem zeker (dood)martelen... wat niet acceptabel is in Europa, toch?
  zondag 25 maart 2012 @ 12:52:12 #260
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_109487733
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Fouad B aka Abu Imran, ik denk niet dat men hem kan terugsturen naar Marokko, hij heeft namelijk een demonstratie gehouden bij de Marokkaanse ambassade in Brussel alwaar hij de Marokkaanse koning flink beledigde. In Marokko gaan ze hem zeker (dood)martelen... wat niet acceptabel is in Europa, toch?
Precies. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_109487788
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Ligt eraan, een extremist kunnen we hier ook niet gebruiken. Ken die vent verder niet maar mocht het een radicaal zijn zou ik 'm toch uitzetten :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109488027
quote:
Wat mij betreft prima als hij naar Marokko gestuurd wordt en daar wordt doodgemarteld.

Whehe, dat doet me ook denken aan een paar van die wanabe-moslimfundies van een paar jaar geleden die in NL veroordeelt werden. Grote bek hele tijd over heilige oorlog en dat wij allemaal ongelovige honden waren totdat bleek dat er 1 uitgezet zou gaan worden naar Marokko omdat hij hier illegaal was, toen ging hij opeens huilen over mensenrechten en dat hij in Marokko gedood zou gaan worden bla bla _O-
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109488038
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
Ligt eraan, een extremist kunnen we hier ook niet gebruiken. Ken die vent verder niet maar mocht het een radicaal zijn zou ik 'm toch uitzetten :)
Als we naar Noorwegen kijken, zij leveren Mullah Krekar ook niet uit aan Irak omdat er een kans bestaat dat ze hem gaan executeren.

Het VK levert Abu Qatada ook niet uit aan Jordanië omdat ze hem daar zullen executeren.

Ik denk niet dat België verschilt van de voorgenoemde Europese landen.

Abu Imran is gematigd vergeleken met Mullah Krekar (ex-leider van een al-Qaeda-groepering) en Abu Qatada (wordt de Europese rechterhand van OBL genoemd).
pi_109488179
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:01 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Als we naar Noorwegen kijken, zij leveren Mullah Krekar ook niet uit aan Irak omdat er een kans bestaat dat ze hem gaan executeren.

Het VK levert Abu Qatada ook niet uit aan Jordanië omdat ze hem daar zullen executeren.

Ik denk niet dat België verschilt van de voorgenoemde landen.

Abu Imran is gematigd vergeleken met Mullah Krekar (ex-leider van een al-Qaeda-groepering) en Abu Qatada (wordt de Europese rechterhand van OBL genoemd).
Maar opsluiten voor altijd kan natuurlijk ook. Ze hoeven van mij niet dood, ze moeten alleen onschadelijk gemaakt worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109488239
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Maar opsluiten voor altijd kan natuurlijk ook. Ze hoeven van mij niet dood, ze moeten alleen onschadelijk gemaakt worden.
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....
pi_109488360
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....
Scherp in de gaten houden. Net als in Frankrijk :')
  zondag 25 maart 2012 @ 13:30:27 #267
13462 BansheeBoy
pi_109488999
quote:

[..]

Zoals je het hier zegt lijkt het net alsof we akkoord gaan met zijn daad. Dat is het nou ook weer niet. Maar we begrijpen zijn gevoelens en zijn het met zijn denkwijze eens. Maar we keuren zijn actie wel af. En we raden iedereen af dit te doen, vooral Israël. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 25 maart 2012 @ 13:32:50 #268
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109489080
quote:
15s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zoals je het hier zegt lijkt het net alsof we akkoord gaan met zijn daad. Dat is het nou ook weer niet. Maar we begrijpen zijn gevoelens en zijn het met zijn denkwijze eens. Maar we keuren zijn actief wel af. :{

Dit. Ik heb al honderd keer gezegd en ik heb geen zin meer er op in te gaan. Nee ik keur de daden niet goed maar ik snap het motief er achter wel.
pi_109489142
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Dit. Ik heb al honderd keer gezegd en ik heb geen zin meer er op in te gaan. Nee ik keur de daden niet goed maar ik snap het motief er achter wel.
Als jij het motief snapt heb je dezelfde achterlijke gedachtengang als die knakker. Want zijn hele motief slaat totaal nergens op. Echt nergens.
pi_109489196
Wat was zijn motief dan? Hij heeft Franse soldaten vermoord vanwege hun aanwezigheid in Afghanistan. Hij wilde op maandag weer een Franse soldaat vermoorden, maar die kwam niet opdagen ofzo, toen ging ie de joodse school binnen...

Kinderen zijn altijd onschuldig volgens de Islam.
  zondag 25 maart 2012 @ 13:37:29 #271
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_109489218
Ook al snap je het motief, vind ik het zo ontzettend dom van de dader. Er is al zoveel moslimhaat in West Europa en zulke acties maken het er niet beter op.
Bovendien, zie Christenvervolgingen in de Islamitische wereld, moeten nu alle moslims in Europa bang zijn dat er Christenen zijn die onschuldigen gaan doden omdat het elders ook gebeurt?Was de geschiedenis niet genoeg en moet het allemaal weer oog om oog , tand om tand?

Dan is het einde zoek.
  zondag 25 maart 2012 @ 13:38:47 #272
13462 BansheeBoy
pi_109489249
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Ook al snap je het motief, vind ik het zo ontzettend dom van de dader. Er is al zoveel moslimhaat in West Europa en zulke acties maken het er niet beter op.
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op. :{

En hoewel we zijn manier van denken begrijpen ben ik van mening dat hij beter de kracht van het woord had kunnen gebruiken. Zoals wij hier ook al jaren doen. :{

En ik keur zijn daad keihard af, hoewel ik hem begrijp. :{

Random goed nieuws: http://www.nu.nl/politiek(...)appen-brinkman-.html

zondag 25 maart 2012 @ 13:39:38 #273
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_109489270
quote:
15s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is ontzettend jammer want goede mensen zijn de dupe van enkelingen.
Zolang je in een minderheid bent zal je altijd aangekeken worden op daden van anderen die tot die minderheid behoren.
Niemand haat hier alle blanken vanwege Breivik om maar eens wat te noemen.
Het slaat over op de hele groep en doet meer kwaad dan goed.
  zondag 25 maart 2012 @ 13:43:00 #274
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_109489361
quote:
15s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En hoewel we zijn manier van denken begrijpen ben ik van mening dat hij beter de kracht van het woord had kunnen gebruiken. Zoals wij hier ook al jaren doen. :{

En ik keur zijn daad keihard af, hoewel ik hem begrijp. :{

Random goed nieuws: http://www.nu.nl/politiek(...)appen-brinkman-.html

Of dat goed nieuws is valt nog te betwijfelen, ik zie nog wel een coalitie van VVD, CDA, PVV SGP en Groep Brinkman :O
  zondag 25 maart 2012 @ 13:48:57 #275
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109489547
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Bovendien, zie Christenvervolgingen in de Islamitische wereld, moeten nu alle moslims in Europa bang zijn dat er Christenen zijn die onschuldigen gaan doden omdat het elders ook gebeurt?Was de geschiedenis niet genoeg en moet het allemaal weer oog om oog , tand om tand?

Dan is het einde zoek.
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegd

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook hypocriet.
Worden er kinderen in Afghanistan gedoodt staan we een beetje meewarrig te kijken, worden er kinderen gedood in Frankrijk is het ineens verontwaardigd reageren, want Joods ofzo en de dader moet dan dood.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')