Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat klopt bijna alle moslims die hier wonen staan hier niet achter.
Ja, zoals veel Nederlanders op hun beurt verklaren dat Breivik geen complete gek is, of beweren dat we op het punt staan overgenomen te worden door de moslims en dus best wel een beetje kunnen begrijpen waarom Breivik deed wat hij deed. Maar dat is wel veruit een minderheid. De meeste mensen hier zijn bereid om in te zien dat de analyse die deze gast maakte mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.
Wat de mensen die het begrijpen dan ook zeggen. Er zullen ook mensen zijn die begrijpen dat je een moskee in de brand steekt vanwege de haat tegen het westen die over de wereld geroepen wordtquote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Let maar eens op hoeveel zullen zeggen dat ze het wel eens zijn met de beweeredenen van die knakker, zoals hier ook al vrijwel iedere moslim in dit topic zegt.
Mataglap?quote:Op zondag 25 maart 2012 11:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Wat de mensen die het begrijpen dan ook zeggen. Er zullen ook mensen zijn die begrijpen dat je een moskee in de brand steekt vanwege de haat tegen het westen die over de wereld geroepen wordt
Ik begrijp het begrip ook totaal niet.
In mijn ogen ben je nog meer dan een moordenaar wanneer je bewust je ONSCHULDIGE slachtoffers uit kiest. Ik snap dus totaal niet waarom je er begrip voor moet hebben
Kan prima moeilijke woorden in een zin begrijpen, Ryan. Hier moet ik alleen wel even google voor op"mataglapkunde is en dat zijn daden navenant waren."
Precies.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Fouad B aka Abu Imran, ik denk niet dat men hem kan terugsturen naar Marokko, hij heeft namelijk een demonstratie gehouden bij de Marokkaanse ambassade in Brussel alwaar hij de Marokkaanse koning flink beledigde. In Marokko gaan ze hem zeker (dood)martelen... wat niet acceptabel is in Europa, toch?
Ligt eraan, een extremist kunnen we hier ook niet gebruiken. Ken die vent verder niet maar mocht het een radicaal zijn zou ik 'm toch uitzettenquote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Fouad B aka Abu Imran, ik denk niet dat men hem kan terugsturen naar Marokko, hij heeft namelijk een demonstratie gehouden bij de Marokkaanse ambassade in Brussel alwaar hij de Marokkaanse koning flink beledigde. In Marokko gaan ze hem zeker (dood)martelen... wat niet acceptabel is in Europa, toch?
Wat mij betreft prima als hij naar Marokko gestuurd wordt en daar wordt doodgemarteld.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:51 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
Als we naar Noorwegen kijken, zij leveren Mullah Krekar ook niet uit aan Irak omdat er een kans bestaat dat ze hem gaan executeren.quote:Op zondag 25 maart 2012 12:54 schreef bijdehand het volgende:
Ligt eraan, een extremist kunnen we hier ook niet gebruiken. Ken die vent verder niet maar mocht het een radicaal zijn zou ik 'm toch uitzetten
Maar opsluiten voor altijd kan natuurlijk ook. Ze hoeven van mij niet dood, ze moeten alleen onschadelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:01 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Als we naar Noorwegen kijken, zij leveren Mullah Krekar ook niet uit aan Irak omdat er een kans bestaat dat ze hem gaan executeren.
Het VK levert Abu Qatada ook niet uit aan Jordanië omdat ze hem daar zullen executeren.
Ik denk niet dat België verschilt van de voorgenoemde landen.
Abu Imran is gematigd vergeleken met Mullah Krekar (ex-leider van een al-Qaeda-groepering) en Abu Qatada (wordt de Europese rechterhand van OBL genoemd).
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....quote:Op zondag 25 maart 2012 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Maar opsluiten voor altijd kan natuurlijk ook. Ze hoeven van mij niet dood, ze moeten alleen onschadelijk gemaakt worden.
Scherp in de gaten houden. Net als in Frankrijkquote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....
Zoals je het hier zegt lijkt het net alsof we akkoord gaan met zijn daad. Dat is het nou ook weer niet. Maar we begrijpen zijn gevoelens en zijn het met zijn denkwijze eens. Maar we keuren zijn actie wel af. En we raden iedereen af dit te doen, vooral Israël.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Ik heb al honderd keer gezegd en ik heb geen zin meer er op in te gaan. Nee ik keur de daden niet goed maar ik snap het motief er achter wel.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals je het hier zegt lijkt het net alsof we akkoord gaan met zijn daad. Dat is het nou ook weer niet. Maar we begrijpen zijn gevoelens en zijn het met zijn denkwijze eens. Maar we keuren zijn actief wel af.²
Als jij het motief snapt heb je dezelfde achterlijke gedachtengang als die knakker. Want zijn hele motief slaat totaal nergens op. Echt nergens.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit. Ik heb al honderd keer gezegd en ik heb geen zin meer er op in te gaan. Nee ik keur de daden niet goed maar ik snap het motief er achter wel.
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Ook al snap je het motief, vind ik het zo ontzettend dom van de dader. Er is al zoveel moslimhaat in West Europa en zulke acties maken het er niet beter op.
Het is ontzettend jammer want goede mensen zijn de dupe van enkelingen.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op.²
Of dat goed nieuws is valt nog te betwijfelen, ik zie nog wel een coalitie van VVD, CDA, PVV SGP en Groep Brinkmanquote:Op zondag 25 maart 2012 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het levert ons alleen maar windeieren op.
En hoewel we zijn manier van denken begrijpen ben ik van mening dat hij beter de kracht van het woord had kunnen gebruiken. Zoals wij hier ook al jaren doen.
En ik keur zijn daad keihard af, hoewel ik hem begrijp.
Random goed nieuws: http://www.nu.nl/politiek(...)appen-brinkman-.html²
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegdquote:Op zondag 25 maart 2012 13:37 schreef Flow3r het volgende:
Ook al snap je het motief, vind ik het zo ontzettend dom van de dader. Er is al zoveel moslimhaat in West Europa en zulke acties maken het er niet beter op.
Bovendien, zie Christenvervolgingen in de Islamitische wereld, moeten nu alle moslims in Europa bang zijn dat er Christenen zijn die onschuldigen gaan doden omdat het elders ook gebeurt?Was de geschiedenis niet genoeg en moet het allemaal weer oog om oog , tand om tand?
Dan is het einde zoek.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook hypocriet.
Worden er kinderen in Afghanistan gedoodt staan we een beetje meewarrig te kijken, worden er kinderen gedood in Frankrijk is het ineens verontwaardigd reageren, want Joods ofzo en de dader moet dan dood.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |