Nee, jíj hebt het al honderd keer gezegd. En je kunt het nog wel honderd keer zeggen, dat maakt het niet ineens de waarheid hoor.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegd
[..]
[..]
Hier ook Irakese moslima doodgeslagen in California door islamofoobquote:Op zondag 25 maart 2012 13:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Het is al honderd keer gezegd
[..]
[..]
Er wordt ook niks gezegd van de doden in Darfur, in Zuid-Sudan, op Bali, onder papoea's, onder personeel in SA, over de vele slachtoffers van de Hudood-wetten in Pakistan, de gruwelijke onderdrukking van vrouwen in Afganistan (die die van mannen in wreedheid ver overtreft) en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je niks zegt van de doden in Israël dan ook niet in Frankrijk. Men speelt gewoon een vies en hypocriet spelletje via de media. Maken ze kinderen in het Midden-Oosten dood is er niks aan de hand. Doen ze het hier is de wereld te klein
Soms hoor ik wel eens de volgende stellingname (door BSB bijv):quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overigens doe je nu alsof die kinderen in Israël er om hebben gevraagd vermoord te worden.
Vinger op de zere plek .quote:Op zondag 25 maart 2012 14:52 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Er wordt ook niks gezegd van de doden in Darfur, in Zuid-Sudan, op Bali, onder papoea's, onder personeel in SA, over de vele slachtoffers van de Hudood-wetten in Pakistan, de gruwelijke onderdrukking van vrouwen in Afganistan (die die van mannen in wreedheid ver overtreft) en ga zo maar door.
Merah was een hypocriete hufter, S4B bestaat ook uit hypocriete hufters en sommige prikkers hier zijn van hetzelfde laken een pak. Wel huilie huilie doen als het om moslims gaat (maar dan alleen als het om mannen gaat, want de vele, vele misdaden tegen vrouwen daar janken we niet om), maar geen spatje fatsoen als het om anderen gaat.
Ik heb begrepen dat zelfs zijn familie helemaal niets (meer) van hem moeten hebben.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.
Onzin. In al die gevallen veroordeelt men de problemen itt wat er onder andere in Israël gebeurt. De enige die hypocriet is zijn mensen zoals jij. De problemen die jij opnoemt worden aangepakt door de internationale gemeenschap maar over de andere kwesties die in het nadeel vallen van het Westen hoor je geen hond over.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:52 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Er wordt ook niks gezegd van de doden in Darfur, in Zuid-Sudan, op Bali, onder papoea's, onder personeel in SA, over de vele slachtoffers van de Hudood-wetten in Pakistan, de gruwelijke onderdrukking van vrouwen in Afganistan (die die van mannen in wreedheid ver overtreft) en ga zo maar door.
Merah was een hypocriete hufter, S4B bestaat ook uit hypocriete hufters en sommige prikkers hier zijn van hetzelfde laken een pak. Wel huilie huilie doen als het om moslims gaat (maar dan alleen als het om mannen gaat, want de vele, vele misdaden tegen vrouwen daar janken we niet om), maar geen spatje fatsoen als het om anderen gaat.
Dat zegt genoeg over de familiebanden in Europa. Men houd meer van elkaar in bijv. het Midden-Oosten dan hier. Zie bijvoorbeeld maar de overbevolking van bejaarden in bejaardentehuizen. Mensen die hopen dat eens per maand iemand eens even langskomt.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:04 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat zelfs zijn familie helemaal niets (meer) van hem moeten hebben.
Ook de familie van onze eigen gek, Joran vd Sloot heeft alle steun en contact afgebroken.
Maar een "moslimbroeder" wordt NOOIT afgevallen, maakt niet uit hoe gek ie is, of wat ie gedaan heeft....
Van mij mogen ze 24/7 openlijk en hinderlijk gevolgd worden door de veiligheidsdienst en buiten dat, elke keer dat zo'n droplul zijn bek opendoet, er een tegengeluid (liefs met megafoon en dus luider) gegeven worden. Op die manier maak je het zo'n hufter vrijwel onmogelijk om zijn haatboodschap nog te prediken en is ie op slag monddood = onschadelijk gemaakt. Ja, dat kost geld, heel veel geld. Maar persoonlijk heb ik dat er wel voor over.quote:Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:
[..]
Daar is op dit moment een debat over gaande in het VK.... wat doe je met hen, aangezien zij nooit geweld hebben gebruikt. Je sluit hen levenslang op alleen om wat ze hebben gezegd....
Die veroordelingen komen anders NOOIT uit de moslimhoek! Niet vanuit de moslimlanden/staten/regeringen/leiders, maar ook niet vanuit de burgers. Nog NOOIT, maar dan ook nog NOOIT heb ik ook maar 1 x horen zeggen/zien prikken dat het vermoorden van kindjes in Darfur of in Zuid Sudan (zoals dat NU, vandaag de dag, nog steeds gebeurd), een doodzonde is of dat die daders naar Den Haag moeten, laat staan dat ze dood zouden moeten of zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. In al die gevallen veroordeelt men de problemen itt wat er onder andere in Israël gebeurt. De enige die hypocriet is zijn mensen zoals jij. De problemen die jij opnoemt worden aangepakt door de internationale gemeenschap maar over de andere kwesties die in het nadeel vallen van het Westen hoor je geen hond over.
Gelul. Klaar.quote:[..]
Dat zegt genoeg over de familiebanden in Europa. Men houd meer van elkaar in bijv. het Midden-Oosten dan hier. Zie bijvoorbeeld maar de overbevolking van bejaarden in bejaardentehuizen. Mensen die hopen dat eens per maand iemand eens even langskomt.
http://www.hurriyet.com.tr/english/domestic/11290225.asp?gid=244quote:Op zondag 25 maart 2012 15:27 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Die veroordelingen komen anders NOOIT uit de moslimhoek! Niet vanuit de moslimlanden/staten/regeringen/leiders, maar ook niet vanuit de burgers. Nog NOOIT, maar dan ook nog NOOIT heb ik ook maar 1 x horen zeggen/zien prikken dat het vermoorden van kindjes in Darfur of in Zuid Sudan (zoals dat NU, vandaag de dag, nog steeds gebeurd), een doodzonde is of dat die daders naar Den Haag moeten, laat staan dat ze dood zouden moeten of zo.
Die knotsgekke Jamah Islamiyaah idioot. Nooit een woord van afkeer. De daders van Madrid of Londen....allemaal helden. Hypocriet dekt de lading niet eens. Walgelijke barbaarse nutteloze wreedheid door ruggegraatloze onverantwoordelijke losers. Meer valt er niet over te zeggen.
Die palestijnse kindjes hadden er geen ruk mee te maken en die kindjes in Frankrijk nog minder.
Merah is gewoon een laffe hond en verder helemaal niets.
[..]
Makkelijk antwoordquote:Gelul. Klaar.
Deze stenen hadden zij op hun beurt niet gegooid als de soldaten geen hypocriete onderdrukkers waren.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:56 schreef stopnaald het volgende:
Analoog stel ik daarom:
als deze jongens geen stenen hadden gegooid naar die soldaten, dan hadden zij nu nog geleefd.
ja en die soldaten zouden geen hypocriete onderdrukkers zijn als hun land niet de hele dag beschoten zouden worden met raketten etc. etc. etc.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze stenen hadden zij op hun beurt niet gegooid als de soldaten geen hypocriete onderdrukkers waren.²
Inderdaad, daarom heb ik graag dat je je ook bekommert om de children die in Palestina vermoord worden. Net zoals je doet om die 3 joodse kids.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
het is een kip/ei verhaal dat je tot in het einde der tijden vol kunt houden zonder dat iemand iets toegeeft en zonder dat de situatie op welke manier dan ook veranderd
Hè jij, ongelovige hond met je racistische samenleving en je hoerige moeder, zus en vrouw/vriendin, geef me eens snel geld en bekommer je eens héél snel om mijn broeders en zusters in de Palestijnse gebieden! Dan terroriseer ik in de tussentijd nog even jullie oude volkswijken.quote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik graag dat je je ook bekommert om de children die in Palestina vermoord worden. Net zoals je doet om die 3 joodse kids.²
Wanneer heb ik dit ooit gezegd?quote:Op zondag 25 maart 2012 16:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hè jij, ongelovige hond met je racistische samenleving en je hoerige moeder, zus en vrouw/vriendin, geef me eens snel geld en bekommer je eens héél snel om mijn broeders en zusters in de Palestijnse gebieden! Dan terroriseer ik in de tussentijd nog even jullie oude volkswijken.
En dan zijn wij hypocriet...
Staat te lezen in zo'n beetje al je posts tussen de regels door.quote:
Ok. Ik herken me zelf er nl. totaal niet in. Maar ik waardeer je reactie, alhoewel ik het er uiteraard niet mee eens ben.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Staat te lezen in zo'n beetje al je posts tussen de regels door.
in een topic over die children die in Palestina vermoord worden wil ik me daar best druk over maken als het ter sprake komt maar zolang ze niet door die gast in Toulouse zijn vermoord en/of de kinderen van die knakker zelf waren zie ik daar hier geen enkele geen reden toequote:Op zondag 25 maart 2012 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik graag dat je je ook bekommert om de children die in Palestina vermoord worden. Net zoals je doet om die 3 joodse kids.²
Laroekoek. Zie de persberichtenquote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. In al die gevallen veroordeelt men de problemen itt wat er onder andere in Israël gebeurt. De enige die hypocriet is zijn mensen zoals jij. De problemen die jij opnoemt worden aangepakt door de internationale gemeenschap maar over de andere kwesties die in het nadeel vallen van het Westen hoor je geen hond over.
Ja, dat heb ik gehoord van een jonge vrouw uit Afghanistan waar alleen haar kleine broertje nog van leeft. Dat heb ik gehoord van de vluchtelingen uit Irak ..(Je hebt zeker de lijken in schuren niet gezien die er ver voor welk inval dan ook was in Irak)..Grootste bulshit. Ze moorden elkaar daar al jaren uit. Waarom? Omdat je tot een andere stam behoort. Omdat je net een beetje anders gelooft dan een geloof wat net toevallig tot een andere stroming behoort als waar op dat moment de regering toe behoorde. Volledig onschuldige mensen werden van hun leven beroofd. Puur omdat een meerdere een meisje wel zag zitten om tot zijn hoer te maken. Ik baal giga dat deze vrouw terug is gegaan naar het land, omdat ze zo heilig vertrouwde in de sterke arm van het westen.quote:Dat zegt genoeg over de familiebanden in Europa. Men houd meer van elkaar in bijv. het Midden-Oosten dan hier. Zie bijvoorbeeld maar de overbevolking van bejaarden in bejaardentehuizen. Mensen die hopen dat eens per maand iemand eens even langskomt.
http://nl.wikipedia.org/w(...)stan_.281992-2001.29quote:1977: De Loya Jirga (Nationale Stamvergadering) keurt een grondwet goed. De sharia (islamitische wet) wordt tot hoogste wet verklaard. De Nationaal Revolutionaire Partij wordt de enige toegestane partij. Onder druk van buitenlandse communistische partijen verenigen de Khalq en Parcham zich weer. De factieconflicten binnen de DVPA blijven.
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Elke racistische moord in Europa wordt breed uitgemeten hoor.
Deze dan ook nog maar een keer herhalen voor jou en bastardquote:Op zondag 25 maart 2012 11:08 schreef paddy het volgende:
[..]
Kom op zeg, wanneer kinderen hier vermoord worden boeit dit wel in het MO of Perzië? We lezen hier meer over het vermoorden van kinderen in Afghanistan of Gaza, dan dat je leest in welk niet-Europees land dan ook over de vermoorde kinderen hier of welk ander westers land dan ook. Denk je dat een racistische moord in Afrika naar de blanke toe breed uitgemeten wordt? Dacht het niet. Die topics zakken hier zelfs als een baksteen.
Helemaal ditquote:Op zondag 25 maart 2012 16:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en die soldaten zouden geen hypocriete onderdrukkers zijn als hun land niet de hele dag beschoten zouden worden met raketten etc. etc. etc.
het is een kip/ei verhaal dat je tot in het einde der tijden vol kunt houden zonder dat iemand iets toegeeft en zonder dat de situatie op welke manier dan ook veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |