abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 24 maart 2012 @ 19:06:57 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_109468341
Dit topic wordt steeds enger .Mensen die begrip hebben voor de moordenaar, mensen die hopen op nog meer moorden want: in Afghanistan en Israël gebeurt het ook.
Wat is dit? :o
pi_109468343
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.
Maar zoiets als dit helpt natuurlijk geweldig om mensen meer aan de kant van Israël te krijgen
daarbij is Israël nogal ver en liggen we er hier ook niet wakker van als daar kinderen bij een aanslag zouden omkomen (niet dat ik dat de laatste tijd gehoord heb)
  zaterdag 24 maart 2012 @ 19:07:55 #228
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_109468374
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Maar zoiets als dit helpt natuurlijk geweldig om mensen meer aan de kant van Israël te krijgen
daarbij is Israël nogal ver en liggen we er hier ook niet wakker van als daar kinderen bij een aanslag zouden omkomen (niet dat ik dat de laatste tijd gehoord heb)
Ehm..Je denkt dat Frankrijk niet aan de zijde van Israël is? Wat is dit? Wat lees ik?
wat
pi_109468612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ehm..Je denkt dat Frankrijk niet aan de zijde van Israël is? Wat is dit? Wat lees ik?
wat
niet Frankrijk
publieke opinie
Als je een diersoort neemt wat nogal in termen als wij en zij denkt, zijn dit soort acties niet handig.

Als dit bijvoorbeeld in Israël zou gebeuren zouden mensen al eerder de zaak relativeren en zien dat er 2 foute kanten bezig zijn.

Dit in Frankrijk is daar te dichtbij voor wat vooral als gevolg zal hebben dat een groter deel van de samenleving moslims als een gevaar zullen zien en er meer mensen (niet landen) aan de kant van Israël staan.
pi_109469559
quote:
Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.
Wat is er logisch aan? Is het ook logisch als men islamitische burgers vermoordt omdat Hamas weer een raket op Israel afvuurt?

Lijkt mij een gevaarlijke ontwikkeling.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 23:57:54 #231
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_109478467
Dit zijn gewoon heerlijke trolls.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  † In Memoriam † zondag 25 maart 2012 @ 00:31:40 #232
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109479346
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
Oh, op die fiets.
Nou, als de tijd komt dat ik er zo over denk pak ik jou als eerste, oke? Heb je vast wel begrip voor.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109482533
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
Ok dus ik mag jou koudmaken omdat Hamas Israeliers koudmaakt?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109482541
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.
Oh aanpakken zoals we in afghanistan doen? Het is toch nooit goed volgens jullie soort.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109482853
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 08:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh aanpakken zoals we in afghanistan doen? Het is toch nooit goed volgens jullie soort.
"jullie soort" :')
pi_109483843
quote:

[..]

Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.
Franse kinderen vermoorden vanwege dode, Palestijnse kinderen. Da's dezelfde logica als 70-jarige opa's langs de lijn bij de plaatselijke amateurvoetbalvereniging omleggen omdat voetbalhooligans.

Als al die möchtegern-mujahedeen nou eens de held gingen uithangen in Israël ipv hier, in Europa, van uitkeringen en het goede leven als (straat)crimineel te genieten, bereikten ze misschien wat meer als een steeds groter wordende afkeer van alles wat ook maar naar islam riekt onder de autochtone, Europese bevolking...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_109483955
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 09:20 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

"jullie soort" :')
Ja. Bewust zo geplaatst. Ik hoor niet bij zijn clubje debielen.
pi_109483979
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Franse kinderen vermoorden vanwege dode, Palestijnse kinderen. Da's dezelfde logica als 70-jarige opa's langs de lijn bij de plaatselijke amateurvoetbalvereniging omleggen omdat voetbalhooligans.

Als al die möchtegern-mujahedeen nou eens de held gingen uithangen in Israël ipv hier, in Europa, van uitkeringen en het goede leven als (straat)crimineel te genieten, bereikten ze misschien wat meer als een steeds groter wordende afkeer van alles wat ook maar naar islam riekt onder de autochtone, Europese bevolking...
Juistem. Als die hier zo bewonderde en zielige kindermoordenaar echt zo begaan was met die arme Palestijnse kinderen dan was hij naar Israel gegaan en had daar stoer lopen doen tegen het IDF. Maar nee, dat durfde deze lafbek niet en dus ging hij maar op een basisschool weerloze kinderen doodschieten. Een laf varken was het, niets meer en niets minder.
pi_109484055
quote:

[..]

Nee, dat lijkt me onjuist.
Kijk, ik ben bereid om onder ogen te zien dat Breivik een gek is.
Ben jij bereid om in te zien dat die jongen in Toulouse, of die gasten van 9/11, evengoed compleet gek zijn?
I´m back.
pi_109484194
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat lijkt me onjuist.
Kijk, ik ben bereid om onder ogen te zien dat Breivik een gek is.
Ben jij bereid om in te zien dat die jongen in Toulouse, of die gasten van 9/11, evengoed compleet gek zijn?
Wat? Hun broeder afvallen? Welnee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is, wederom, allemaal de schuld van het door hun zo gehate Israel en het Westen, zelfs als hun broeder een basisschool binnenloopt en kinderen executeert.
pi_109484246
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat? Hun broeder afvallen? Welnee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is, wederom, allemaal de schuld van het door hun zo gehate Israel en het Westen, zelfs als hun broeder een basisschool binnenloopt en kinderen executeert.
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.
I´m back.
pi_109484455
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.

En met dat volk moet je dan in 1 land leven en solidair zijn :')
pi_109484519
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook hypocriet.
Worden er kinderen in Afghanistan gedoodt staan we een beetje meewarrig te kijken, worden er kinderen gedood in Frankrijk is het ineens verontwaardigd reageren, want Joods ofzo en de dader moet dan dood.
Elke racistische moord in Europa wordt breed uitgemeten hoor.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_109484538
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.

Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem (dwz die knaap in Toulouse) te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 25-03-2012 11:18:56 ]
I´m back.
pi_109484625
quote:

[..]

Kom op zeg, wanneer kinderen hier vermoord worden boeit dit wel in het MO of Perzië? We lezen hier meer over het vermoorden van kinderen in Afghanistan of Gaza, dan dat je leest in welk niet-Europees land dan ook over de vermoorde kinderen hier of welk ander westers land dan ook. Denk je dat een racistische moord in Afrika naar de blanke toe breed uitgemeten wordt? Dacht het niet. Die topics zakken hier zelfs als een baksteen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_109484811
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.
Volgens het filmpje kan Europa zijn borst nat maken. Niet dat hij de daad het goedpraat, maar je kan het gewoon verwachten zolang een westerse in Islamitische landen is. En zolang wij zaken doen met Israël en Amerika die hun kinderen allemaal willen doden , zolang zal Europa dit soort wraak kunnen verwachten...niet dat hij het goedpraat, zegt hij.
pi_109484854
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.
Ik denk dat je heel lang kan wachten daarop.
pi_109484941
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.

Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook.

Je hebt het filmpje niet gezien wat bsb postte?
pi_109485058
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.

Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook.

Je hebt het filmpje niet gezien wat bsb postte?
He: ik hoor hier, zij niet. Zij beginnen met oorlogen hierheen te halen, ik niet. Ik heb geen enkel gevoel van medeleven/empathie voor die S4B en co-knakkers en nee dat maakt mij niet hetzelfde als hun.
pi_109485085
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook
Dat klopt bijna alle moslims die hier wonen staan hier niet achter. Maar ik zie wel dezelfde houding als Holman tentoonspreidde laatst. Waarom? Onschuldige mensen doden? Dat staat niet in de koran, waardoor ze zich laten leiden.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')