Maar zoiets als dit helpt natuurlijk geweldig om mensen meer aan de kant van Israël te krijgenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.
Ehm..Je denkt dat Frankrijk niet aan de zijde van Israël is? Wat is dit? Wat lees ik?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Maar zoiets als dit helpt natuurlijk geweldig om mensen meer aan de kant van Israël te krijgen
daarbij is Israël nogal ver en liggen we er hier ook niet wakker van als daar kinderen bij een aanslag zouden omkomen (niet dat ik dat de laatste tijd gehoord heb)
niet Frankrijkquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ehm..Je denkt dat Frankrijk niet aan de zijde van Israël is? Wat is dit? Wat lees ik?
wat
Wat is er logisch aan? Is het ook logisch als men islamitische burgers vermoordt omdat Hamas weer een raket op Israel afvuurt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed. Ik vind het wel logisch. Als je daar kinderen gaat vermoorden, en Israël is nu eenmaal een verloopstuk van Europa, en je doet er niks tegen, dan gaat het hier ook gebeuren.
Oh, op die fiets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
Ok dus ik mag jou koudmaken omdat Hamas Israeliers koudmaakt?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jep en dan is het gewoon wachten op iemand die zegt dit pik ik niet meer en denkt: Oog om oog, tand om tand
Oh aanpakken zoals we in afghanistan doen? Het is toch nooit goed volgens jullie soort.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.
"jullie soort"quote:Op zondag 25 maart 2012 08:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh aanpakken zoals we in afghanistan doen? Het is toch nooit goed volgens jullie soort.
Franse kinderen vermoorden vanwege dode, Palestijnse kinderen. Da's dezelfde logica als 70-jarige opa's langs de lijn bij de plaatselijke amateurvoetbalvereniging omleggen omdat voetbalhooligans.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin. Het vermoorden van kinderen gedoogt men gewoon. Als er kinderen in het midden-oosten vermoord worden boeit het opeens niet meer in Europa. Nou als je het niet aanpakt/veroordeeld is zoiets heel normaal. Immers elke actie heeft een reactie.
Ja. Bewust zo geplaatst. Ik hoor niet bij zijn clubje debielen.quote:
Juistem. Als die hier zo bewonderde en zielige kindermoordenaar echt zo begaan was met die arme Palestijnse kinderen dan was hij naar Israel gegaan en had daar stoer lopen doen tegen het IDF. Maar nee, dat durfde deze lafbek niet en dus ging hij maar op een basisschool weerloze kinderen doodschieten. Een laf varken was het, niets meer en niets minder.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Franse kinderen vermoorden vanwege dode, Palestijnse kinderen. Da's dezelfde logica als 70-jarige opa's langs de lijn bij de plaatselijke amateurvoetbalvereniging omleggen omdat voetbalhooligans.
Als al die möchtegern-mujahedeen nou eens de held gingen uithangen in Israël ipv hier, in Europa, van uitkeringen en het goede leven als (straat)crimineel te genieten, bereikten ze misschien wat meer als een steeds groter wordende afkeer van alles wat ook maar naar islam riekt onder de autochtone, Europese bevolking...
Nee, dat lijkt me onjuist.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat? Hun broeder afvallen? Welnee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is, wederom, allemaal de schuld van het door hun zo gehate Israel en het Westen, zelfs als hun broeder een basisschool binnenloopt en kinderen executeert.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me onjuist.
Kijk, ik ben bereid om onder ogen te zien dat Breivik een gek is.
Ben jij bereid om in te zien dat die jongen in Toulouse, of die gasten van 9/11, evengoed compleet gek zijn?
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat? Hun broeder afvallen? Welnee, dat gaat echt niet gebeuren. Het is, wederom, allemaal de schuld van het door hun zo gehate Israel en het Westen, zelfs als hun broeder een basisschool binnenloopt en kinderen executeert.
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou veel schelen dat ze zouden inzien dat zo'n knaap in Toulouse net zo mataglap is als een knaap zoals Breivik, lijkt me. Alleen die Breivik was strategisch net iets slimmer, waardoor hij niet door zijn hoofd is geschoten. En als dat gebeurd zou zijn zou ook niemand getreurd hebben btw.
Elke racistische moord in Europa wordt breed uitgemeten hoor.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook hypocriet.
Worden er kinderen in Afghanistan gedoodt staan we een beetje meewarrig te kijken, worden er kinderen gedood in Frankrijk is het ineens verontwaardigd reageren, want Joods ofzo en de dader moet dan dood.
Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem (dwz die knaap in Toulouse) te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.
En met dat volk moet je dan in 1 land leven en solidair zijn
Kom op zeg, wanneer kinderen hier vermoord worden boeit dit wel in het MO of Perzië? We lezen hier meer over het vermoorden van kinderen in Afghanistan of Gaza, dan dat je leest in welk niet-Europees land dan ook over de vermoorde kinderen hier of welk ander westers land dan ook. Denk je dat een racistische moord in Afrika naar de blanke toe breed uitgemeten wordt? Dacht het niet. Die topics zakken hier zelfs als een baksteen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 18:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgens het filmpje kan Europa zijn borst nat maken. Niet dat hij de daad het goedpraat, maar je kan het gewoon verwachten zolang een westerse in Islamitische landen is. En zolang wij zaken doen met Israël en Amerika die hun kinderen allemaal willen doden , zolang zal Europa dit soort wraak kunnen verwachten...niet dat hij het goedpraat, zegt hij.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.
Ik denk dat je heel lang kan wachten daarop.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en ik daag hem dus uit om een gedachtesprong te maken - alle geschiedenis en actualiteit dan wel persoonlijke hang-ups en frustraties terzijde te schuiven - en hem te zien zoals wij ook Breivik alleen maar kunnen zien, als een gek, een gevaarlijke gek. Er kan geen goede reden gegeven worden om de daden van deze knaap te rechtvaardigen wmb.
Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.quote:Op zondag 25 maart 2012 10:59 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Breivik is een debiel, maar deze Mohammed krijgt de smoesjes in de schoot geworpen door zijn hier wonende moslimbroeders. Je leest het zelf: het is een terechte vergelding voor Israels daden. Het staat er gewoon letterlijk.
En met dat volk moet je dan in 1 land leven en solidair zijn
He: ik hoor hier, zij niet. Zij beginnen met oorlogen hierheen te halen, ik niet. Ik heb geen enkel gevoel van medeleven/empathie voor die S4B en co-knakkers en nee dat maakt mij niet hetzelfde als hun.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.
Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook.
Je hebt het filmpje niet gezien wat bsb postte?
Dat klopt bijna alle moslims die hier wonen staan hier niet achter. Maar ik zie wel dezelfde houding als Holman tentoonspreidde laatst. Waarom? Onschuldige mensen doden? Dat staat niet in de koran, waardoor ze zich laten leiden.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je? Je praat al niet anders dan die woordvoerder van sharia4 belgium. Praat in achtergrond i.p.v in persoon. Doet deze man precies zo.
Zolang je zo denkt? Zal je nooit met een andersdenkende samen kunnen leven. Niet achter iedere boom schuilt een moslim die je huis wil hebben omdat die groter is en omdat hij de koran leest hij vind dat hij daar recht op heeft om die reden. Iedereen over 1 kam scheren doet die sharia4belgium dus ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |