abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109484716

quote:
Woman brutally murdered in possible hate crime

Police are investigating the murder of a 32-year-old mother of five and why she was targeted in a brutal crime that shocked a quiet El Cajon, CA neighborhood.

Shaima Al Awadi, was found unconscious in her home Wednesday morning by her daughter, and family members believe the woman may have been targeted because she's Middle Eastern. Al Awadi was attacked inside her home on Wednesday morning and now her five children and husband are left with nothing but confusion and tears.

"He beat her so bad. I just found her on the floor as I said, drowned in her own blood," said her daughter, Fatima Al Himidi.

Investigators have not named a suspect but Al Himidi said this is a hate crime. A threatening note was found next to the victim, and she also claimed a similar note was found last week on their front door, but it was never reported to police.

"A week ago they left a letter saying ‘this is our country not yours you terrorist' and so my mom ignored that thinking it was just kids playing around, pranking and so the day they hit her they left it again and it said the same thing."

Al Himidi said nothing was stolen from the home and the only motive must have been hate.

"Beating her so severely like that. That's hate. Why?"

The victim emigrated to the U.S. from Iraq nearly 20 years ago, and as police investigate, her husband must raise their five children ages eight to 17 alone.
http://www.kplctv.com/sto(...)-possible-hate-crime

Triest nieuws weer. :N
  zondag 25 maart 2012 @ 11:13:27 #2
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_109484755
Hoeveel westerlingen zijn er gedood in zandbakken door west-o-foben?
  zondag 25 maart 2012 @ 11:22:31 #3
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_109485001
quote:
7s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Op wat voor manier praat dat dit goed?
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
  zondag 25 maart 2012 @ 11:22:46 #4
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_109485010
quote:
"Maar zij doen het ook" is natuurlijk een kulargument.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:24:51 #5
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_109485070
Wacht overigens eens het onderzoek eens af. Als ik dit zo lees is er nog niets bekend over de dader.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:26:31 #6
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_109485130
Oh joh, ik praat het niet goed maar het care gehalte wat dit soort geweldsdelicten betreft is gedaald tot onder 0. Het moorden in naam van islam of om de islam is aan de orde van de dag volgens mij..
pi_109485133
Het zou een doorgeslagen Irak veteraan kunnen zijn.
pi_109485369
quote:
Maak jezelf niet belachelijk :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109485382
Triest maar zeer goed te relativeren: in het midden oosten worden namelijk veel meer niet-moslims doodgeslagen door moslims.
Trieste redenatie? Zie wat er gebeurt in het Toulouse-topic :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109485415
quote:
and family members believe the woman may have been targeted
quote:
Investigators have not named a suspect but Al Himidi said this is a hate crime.
quote:
A threatening note was found next to the victim, and she also claimed a similar note was found last week on their front door, but it was never reported to police.
quote:
Al Himidi said nothing was stolen from the home and the only motive must have been hate.
quote:
Beating her so severely like that. That's hate
Zelfs met de briefjes vind ik de aanname dat het een hatecrime is voorbarig. Ik vraag me ook af wat ik van die briefjes moet geloven. Het zou evengoed een coverup voor het een of ander kunnen zijn. Misschien zelfs van moslims onder elkaar.
pi_109485476
quote:
Investigators have not named a suspect but Al Himidi said this is a hate crime. A threatening note was found next to the victim, and she also claimed a similar note was found last week on their front door, but it was never reported to police.
Men weet dus helemaal niets.

Verder: 32 jaar oud en een zoon van 17 hebben? :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109485505
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lijkt MTV wel, he ;(!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109485506
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef blup het volgende:
Oh joh, ik praat het niet goed maar het care gehalte wat dit soort geweldsdelicten betreft is gedaald tot onder 0. Het moorden in naam van islam of om de islam is aan de orde van de dag volgens mij..
tot 0 ?..
Een paar honderdduizend doden in Irak en Afghanistan door westerlingen ?
En die hatecrime vorige week in Afghanistan door een doorgedraaide Amerikaan ?
Maar islamieten in Amerika klagen al 10 jaar over Amerikaanse intolerantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 25-03-2012 12:00:14 ]
  zondag 25 maart 2012 @ 11:42:04 #14
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_109485560
quote:

[..]

Vooral dat viel mij inderdaad op...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_109485563
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:26 schreef klaaskippegaas het volgende:
Het zou een doorgeslagen Irak veteraan kunnen zijn.
Op de website van Reuters staat dat de man van de vermoorde vrouw voor de US Army werkt. Behoorlijke fail van de islamofoob. :')
pi_109485597
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:42 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Op de website van Reuters staat dat de man van de vermoorde vrouw voor de US Army werkt. Behoorlijke fail van de islamofoob. :')
Is het bewezen dat de dader een islamofoob is?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_109485598
quote:
Het is een dochter, zie de video in de OP. :) En ze had ook 5 kinderen.
pi_109485613
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:43 schreef bijdehand het volgende:
Is het bewezen dat de dader een islamofoob is?
Ja het woord "terrorist" wordt vaker door islamofoben gebruikt om moslims mee aan te duiden.
De vrouw had ook een hoofddoek.
pi_109485651
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:44 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Ja het woord "terrorist" wordt vaker door islamofoben gebruikt om moslims mee aan te duiden.
De vrouw had ook een hoofddoek.
Dus als ik een moslim terrorist noem ben ik een islamofoob?
pi_109485675
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:45 schreef bijdehand het volgende:
Dus als ik een moslim terrorist noem ben ik een islamofoob?
Het hangt er vanaf over wie je het hebt. Als je moslim-met-de-pet-op een terrorist noemt, dan ben je idd een islamofoob. Maar als je een moslim die een terreurdaad pleegt een terrorist noemt, dan niet.
pi_109485692
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:42 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Och laten we eerst eens kijken wie er nu achter zit, want dat het in de familiehoek gezocht moet worden lijk me niet zo onwaarschijnlijk.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_109485704
quote:

[..]

Jij identificeert je natuurlijk met de dader omdat jij ook geweld hebt gepleegd jegens moslima's.

Of niet , X-ray de bierblikjes naar moslima gooier.
pi_109485707
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Och laten we eerst eens kijken wie er nu achter zit, want dat het in de familiehoek gezocht moet worden lijk me niet zo onwaarschijnlijk.
"Go back to your own country terrorist"

Is dat door een familielid gedaan volgens jou?
pi_109485708
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:46 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Het hangt er vanaf over wie je het hebt. Als je moslim-met-de-pet-op een terrorist noemt, dan ben je idd een islamofoob. Maar als je een moslim die een terreurdaad pleegt een terrorist noemt, dan niet.
Hm, om verdere uitspraken te doen moeten we denk ik iets meer weten over de motieven van de dader.
pi_109485713
quote:
Dit
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:22 schreef Killjoy het volgende:

[..]

Op wat voor manier praat dat dit goed?
Dat doet de Bijbel wel. Oog om oog, tand om tand, of zo iets :')
pi_109485716
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zeiden ze bij de Döner moorden ook, bleken het neo nazi's , moet jou ook wel aanspreken.
pi_109485744
Oh kanker, De_Nuance heeft een kloon :'(
pi_109485754
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Wel volgens X-ray, en anders gooit hij zelf een bierblikje er tegenaan om het ongelijk der moslima's te bewijzen.
pi_109485907
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:47 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Ik geloof het verhaal van die briefjes niet klakkeloos. Er is haast geen betere coverup dan een hatecrime. Dan kan immers iedereen de dader zijn, omdat het slachtoffer willekeurig gekozen kan zijn en familie is per definitie buiten schot.

Ik hou alle scenario's voor mogelijk.
pi_109485970
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat zeiden ze bij de Döner moorden ook, bleken het neo nazi's , moet jou ook wel aanspreken.
En omgekeerd is het ook wel voorgekomen. Nu weer op de bal spelen.
pi_109486183
quote:

[..]

Een briefje wat opeens boven water komt, doodgeslagen in dr eigen huis, geen sporen van inbraak en een militair als man... hmmm....

Wat komt dat briefje toch opeens goed uit zeg.
pi_109486229
quote:
1s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nee ik hou niet van jouw soort hun eten, IHVK de Turk.
pi_109486706
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Een briefje wat opeens boven water komt, doodgeslagen in dr eigen huis, geen sporen van inbraak en een militair als man... hmmm....

Wat komt dat briefje toch opeens goed uit zeg.
Niet allerlei zaken gaan verzinnen. Er zijn wel sporen van inbraak, deze familie is eerder ook al bedreigd, de vader bracht op het moment dat de moeder werd vermoord de kinderen naar school.
pi_109486820
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:24 schreef Gabriel-Omar-Batistuta het volgende:

[..]

Niet allerlei zaken gaan verzinnen. Er zijn wel sporen van inbraak, deze familie is eerder ook al bedreigd, de vader bracht op het moment dat de moeder werd vermoord de kinderen naar school.
Iemand doodslaan met heel veel geweld is een uiting van agressie die persoonlijk is. Vaak is er dan een relatie tussen dader en slachtoffer, ze zijn bekenden van elkaar. Vaak ook geliefden zelfs.

Zeg ik via mijn van Criminal Minds opgedane daderprofielkennis 8-).
pi_109486969
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Iemand doodslaan met heel veel geweld is een uiting van agressie die persoonlijk is. Vaak is er dan een relatie tussen dader en slachtoffer, ze zijn bekenden van elkaar. Vaak ook geliefden zelfs.

Misschien kan De_Guidance zijn nickname De_Nuance aan jou lenen?
pi_109487673
quote:
The daughter told KUSI-TV that her mother had been beaten on the head repeatedly with a tire iron.
Bij een gerichte afrekening neem je een wapen mee, niet een gelegenheidsvoorwerp zoals een moersleutel.

Nee ik denk dat mevrouw misschien een affaire had, pappa eerder thuis kwam dan verwacht, het zag en haar in zijn woede neerbeukte.
Of ze wilde hem verlaten en vertelde dat, kan ook.
pi_109488088
quote:
ooooh ja je hebt gelijk, klopt. dan mag het natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PWBF
pi_109488129
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ooooh ja je hebt gelijk, klopt. dan mag het natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reageerde jij maar zo in het Toulouse-topic waarin precies dezelfde reacties kwamen maar dan andersom :'(
pi_109488155
Treurig voorval dit, wie de dader dan ook is. Helemaal als de vrouw enkel vermoord is omdat ze uit het midden-oosten komt. Wat een zieke mensen leven er toch op deze wereld.
PWBF
pi_109488212
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij een gerichte afrekening neem je een wapen mee, niet een gelegenheidsvoorwerp zoals een moersleutel.

Nee ik denk dat mevrouw misschien een affaire had, pappa eerder thuis kwam dan verwacht, het zag en haar in zijn woede neerbeukte.
Of ze wilde hem verlaten en vertelde dat, kan ook.
joh je moet CSI worden jij... :')
PWBF
pi_109488243
quote:
14s.gif Op zondag 25 maart 2012 12:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

dus bij alle hate crimes zijn de slachtoffers heel zacht doodgeslagen ofzo :?
PWBF
pi_109488532
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dus bij alle hate crimes zijn de slachtoffers heel zacht doodgeslagen ofzo :?
Een gerichte moord vanwege bv geld of zo wordt meestal rap gedaan. Bv met een pistool of mes met een paar steken. Maar als je iemand doodslaat, dat is een onhandige moordmanier. Zeker als er overdreven veel geweld is gebruikt, bijvoorbeeld 50 messteken of iemands gezicht bv totaal gesloopt is, dat laat ziet dat er een persoonlijke drijfveer met woede achterzat en dat is in vrijwel alle gevallen alleen het geval bij bekenden van elkaar.
pi_109488622
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een gerichte moord vanwege bv geld of zo wordt meestal rap gedaan. Bv met een pistool of mes met een paar steken. Maar als je iemand doodslaat, dat is een onhandige moordmanier. Zeker als er overdreven veel geweld is gebruikt, bijvoorbeeld 50 messteken of iemands gezicht bv totaal gesloopt is, dat laat ziet dat er een persoonlijke drijfveer met woede achterzat en dat is in vrijwel alle gevallen alleen het geval bij bekenden van elkaar.
"vrijwel alle", spreken we dan over 100% of 99% of 95% of 90% of wat?
PWBF
  Moderator zondag 25 maart 2012 @ 13:19:13 #44
249559 crew  Lavenderr
pi_109488634
TT klopt niet. Er is nog niet bekend wie de dader is en met welke motieven hij het gedaan heeft.
pi_109488662
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

"vrijwel alle", spreken we dan over 100% of 99% of 95% of 90% of wat?
Moet je een cijfer achter de komma of zo? Jezus :')

Buiten dat: welke moordenaar laat een briefje achter? :')
pi_109488749
quote:
2s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Reageerde jij maar zo in het Toulouse-topic waarin precies dezelfde reacties kwamen maar dan andersom :'(
Reageerde maar niemand zoals blup. Zelfs op de basisschool wordt "maar hullie doen het ook" niet geaccepteerd.
pi_109488766
quote:
10s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moet je een cijfer achter de komma of zo? Jezus :')

Buiten dat: welke moordenaar laat een briefje achter? :')
Ja, net als in mijn werk heb ik niet zoveel aan aanduidingen als 'veel', 'erg veel', 'soms', 'af en toe', 'meestal', 'bijna altijd', 'bijna nooit' etcetera.
PWBF
pi_109488791
De politie is trouwens ook nog niet overtuigd hoor

quote:
Investigators said they believe the assault is an isolated incident.

"A hate crime is one of the possibilities, and we will be looking at that," Lt. Mark Coit said. "We don't want to focus on only one issue and miss something else."

The family had lived in the house in San Diego County for only a few weeks, after moving from Michigan, Alzaidy said. Alzaidy told the newspaper her father and Alawadi's husband had previously worked together in San Diego as private contractors for the U.S. Army, serving as cultural advisers to train soldiers who were going to be deployed to the Middle East.

Mohebi said the family had been in the United States since the mid-1990s.

He said it was unfortunate that the family didn't report the initial threatening note.

"Our community does face a lot of discriminatory, hate incidents and don't always report them," Mohebi said. "They should take these threats seriously and definitely call local law enforcement."

El Cajon, northeast of downtown San Diego, is home to some 40,000 Iraqi immigrants, the second largest such community in the U.S. after Detroit.
Ze woonden er pas een maand, krijgen gelijk de 1e week een briefje en 3 weken later is ze vermoord. In een gemeenschap waar alleen al 40.000 andere Irakezen wonen?

Verhaal stinkt.
pi_109488827
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:22 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja, net als in mijn werk heb ik niet zoveel aan aanduidingen als 'veel', 'erg veel', 'soms', 'af en toe', 'meestal', 'bijna altijd', 'bijna nooit' etcetera.
Maar goed dat je geen wout bent dan _O-
  zondag 25 maart 2012 @ 13:49:47 #50
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_109489579
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 13:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
De politie is trouwens ook nog niet overtuigd hoor

[..]

Ze woonden er pas een maand, krijgen gelijk de 1e week een briefje en 3 weken later is ze vermoord. In een gemeenschap waar alleen al 40.000 andere Irakezen wonen?

Verhaal stinkt.
Misschien juist wel omdat ze er pas woonden? Zal niet het eerste gezin zijn dat meteen wordt weggepest. Mensen die er al langer wonen hebben meestal wel een netwerk in de buurt en die pest je niet zomaar weer weg.Nieuwelingen zonder die steun zijn makkelijker te intimideren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')