Dat zou kunnen, dat weet ik niet. ik vind het persoonlijk sowieso niet zulk boeiend nieuws, dus ik zie niet in waarom het aandacht zou moeten krijgen, maar dat staat los van de boodschap op zich, waar men al over valt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Maar het idee achter de boodschap is provoceren en aandacht vragen. Verwerpelijk.
Mja, ze misbruiken deze situatie om zichzelf weer onder de aandacht te krijgen. Uiteraard met zon quasi onschuldig bericht waarvan ze weten dat ze op tenen van anderen staan, gezien hun verleden, maar achteraf lekker onschuldig kunnen kijken.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Getroll van een marge groepje die het duidelijk om de aandacht te doen is. En iedereen valt over elkaar heen om er een oordeel over te vellen.
Op zich zeggen ze toch niks verkeerds? Ze vinden het jammer dat er een moslim broeder is omgekomen en ze zeggen duidelijk dat ze niet achter zijn 'aanpak' staan. Wat is daar nou weer mis mee?
Ze veroordelen de actie toch? Wat moeten ze nog meer doen? Een stille tocht organiseren voor de slachtoffers?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mja, ze misbruiken deze situatie om zichzelf weer onder de aandacht te krijgen. Uiteraard met zon quasi onschuldig bericht waarvan ze weten dat ze op tenen van anderen staan, gezien hun verleden, maar achteraf lekker onschuldig kunnen kijken.
Hypocrisie met steken onder de gordel.
Dat zeg ik. Getroll van een marge groepje. Lekker negeren in de media en hinderlijk laten volgen door de BVD. (Of de Belgische variant daarvan.)quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef 3-voud het volgende:
Mja, ze misbruiken deze situatie om zichzelf weer onder de aandacht te krijgen. Uiteraard met zon quasi onschuldig bericht waarvan ze weten dat ze op tenen van anderen staan, gezien hun verleden, maar achteraf lekker onschuldig kunnen kijken.
Je bent al net zo hypocriet.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze veroordelen de actie toch? Wat moeten ze nog meer doen? Een stille tocht organiseren voor de slachtoffers?
Misschien niet hun bek moeten openen dat ze het jammer vinden dat een kinderexecuteur doodgeschoten is tijdens een arrestatiepoging? Tis maar een ideetje hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze veroordelen de actie toch? Wat moeten ze nog meer doen? Een stille tocht organiseren voor de slachtoffers?
De media geeft hun die aandacht. Daar gaat het fout. Niet bij dit bericht.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo'n beetje in de trent van, ik vind het jammer dat Breivik gepakt is, ook al sta ik duidelijk niet achter z'n aanpak?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:40 schreef SicSicSics het volgende:
Getroll van een marge groepje die het duidelijk om de aandacht te doen is. En iedereen valt over elkaar heen om er een oordeel over te vellen.
Op zich zeggen ze toch niks verkeerds? Ze vinden het jammer dat er een moslim broeder is omgekomen en ze zeggen duidelijk dat ze niet achter zijn 'aanpak' staan. Wat is daar nou weer mis mee?
Hoezo? Ze hebben gewoon het recht om dat te zeggen. Dat bepaalde mensen dingen menen te lezen die er niet staan is niet hun probleem. Als ze nou hadden geroepen dat het een grof schandaal was en dat zijn slachtoffers het allemaal verdienden en hahahaha wat is het goed dat ze dood zijn enzovoort had je nog een punt. Maar nu niet.quote:
Als Breivik doodgeschoten zou zijn en als er dan een groep mensen zou zijn die het leuk/ grappig/ nodig vinden om te zeggen dat ze het jammer vinden dat ze een Christen-Broeder verloren hebben ondanks dat ze het niet goedkeuren wat hij deed in het leven. Dan zou daar ook geen aandacht aan besteed worden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo'n beetje in de trent van, ik vind het jammer dat Breivik gepakt is, ook al sta ik duidelijk niet achter z'n aanpak?
Geen idee, tegenwoordig hoor je nooit meer iets van die vent.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Is dit soms dat groepje van Abou JahJah?
Nee, Theo was dood en weg wassie.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee, tegenwoordig hoor je nooit meer iets van die vent.
Ow, dus het was weer enorme heisa om niks. Ik begreep toen uit heel wat topics dat hij met tienduizenden met kromzwaardbewapende hezbollah strijders een staatsgreep wilde plegen in België. Maar dat was blijkbaar lichtelijk overdreven.quote:
Ach ga toch weg. Je weet dondersgoed waarom ze zo iets zeggen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben gewoon het recht om dat te zeggen. Dat bepaalde mensen dingen menen te lezen die er niet staan is niet hun probleem. Als ze nou hadden geroepen dat het een grof schandaal was en dat zijn slachtoffers het allemaal verdienden en hahahaha wat is het goed dat ze dood zijn enzovoort had je nog een punt. Maar nu niet.
So what? Is dat strafbaar? Verdien je voor zoiets een kogel door je hoofd zoals wat mensen hier beweren?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ga toch weg. Je weet dondersgoed waarom ze zo iets zeggen.
Ik zeg toch helemaal niet dat het strafbaar is? Maar daarom mag ik het nog wel een tyfus opmerking van een mongool vinden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
So what? Is dat strafbaar? Verdien je voor zoiets een kogel door je hoofd zoals wat mensen hier beweren?
Die hele opmerking boeit toch totaal niks? Als die gasten nou zouder roepen dat die aanslagen fantastisch waren had je een punt. Maar moet iedereen tegenwoordig maar z'n waffel houden want Die_Hofstadtgruppe (leuke naam, lekker tactvol gekozen ook) er misschien een steek onder water in zou kunnen zien?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zeg toch helemaal niet dat het strafbaar is? Maar daarom mag ik het nog wel een tyfus opmerking van een mongool vinden.
Matige troll. Zoals gezegd: je weet best wat ze bedoelen en waarom hij het zegt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die hele opmerking boeit toch totaal niks? Als die gasten nou zouder roepen dat die aanslagen fantastisch waren had je een punt. Maar moet iedereen tegenwoordig maar z'n waffel houden want Die_Hofstadtgruppe (leuke naam, lekker tactvol gekozen ook) er misschien een steek onder water in zou kunnen zien?
Alsjeblieft zeg. Doe niet zo politiek correct.
Nee, die heeft er niets mee te doen. Sowieso is Abou Jahjah niet eens praktiserend moslim, laat staan voorstander van de sharia.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:57 schreef Dagonet het volgende:
Is dit soms dat groepje van Abou JahJah?
Ik heb ten eerste geen last van die leipo's. Een handjevol idioten in België zullen me een rotzorg wezen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Matige troll. Zoals gezegd: je weet best wat ze bedoelen en waarom hij het zegt.
Verder mag die knakker van S4B idd een loodvergiftiging oplopen, maar dan niet voor deze opmerking maar voor zijn gehele ouvre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |