SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Wind extinguishes a candle and energizes fire
quote:Dag Top 25
23 februari 2012
pos titel abs 6+
1 WIE IS DE MOL 1.554.000
2 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.499.000
3 JOURNAAL 20 UUR 1.460.000
quote:
En waar is The Winner Is gebleven?quote:
Kon het niet nalaten om het even op te zoeken:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En waar is The Winner Is gebleven?![]()
Die andere De Mol doet het dus niet zo goed met z'n programma.
Dit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef Redefine het volgende:
Hadewych heeft dus al een paar keer geld in de pot gebracht. Terwijl het haar helemaal niet extra verdacht had gemaakt als ze de vraag van Art niet wist, niet naar beneden was gegaan bij d brug en het labyrint had overleeft.
De mol kan geld pakken om minder verdacht te zijn. Maar niet als het niet nodig is.
Als zij de mol is, geeft ze meer geld in de pot gebracht dan Liesbeth. Dat vind ik nou niet echt knal van een mol.
Ze kan nog best de mol zijn, maar dat panische verdedigen van sommige users slaat ook nergens op. Dan heeft ze dat gewoon slecht gedaan als mol.
Liesbeth doet dat beter, geen geld pakken. Maar is dan op welk ander gebied weer dramatisch. Het enige waarvan ik dacht dat ze niet de mol was, is daar het e te dik bovenop ligt. Maar ja, als de mol niet kan acteren, houdt het op.
Mijn verdachte was Tim, maar die is er uit. Met zijn mollengedrag.
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering nog terugkomen op die onderhandelingen, ik blijf er ook nog steeds bij dat de Mol daar gehandeld heeft. En dan is Liesbeth inderdaad de hoofdverdachte nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef Blik het volgende:
Na de onderhandeling in IJslandkon het voor mij alleen nog maar Liesbeth, Frits of Tim zijn. Alleen Liesbeth is nog over.
Hoeft niet per se. De mol kan ook als laatste zijn gegaan, en stiekem een stem van een ander hebben veranderdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in de laatste aflevering nog terugkomen op die onderhandelingen, ik blijf er ook nog steeds bij dat de Mol daar gehandeld heeft. En dan is Liesbeth inderdaad de hoofdverdachte nu.
Dat zou voor mijn gevoel een stap te ver gaan? Dan ben je de boel niet alleen aan het bedonderen voor de kijkers en andere deelnemers, maar je haalt daarmee ook het punt van de serie onderuit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. De mol kan ook als laatste zijn gegaan, en stiekem een stem van een ander hebben veranderd.
Als dat inderdaad zo is,.zou ik me echt bekocht voelen. Dat zou echt volkomen belachelijk zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zou voor mijn gevoel een stap te ver gaan? Dan ben je de boel niet alleen aan het bedonderen voor de kijkers en andere deelnemers, maar je haalt daarmee ook het punt van de serie onderuit.
Punt van Wie is Mol is juist dat de Mol een deel van het spel is, maar er soms ook boven staat, in de zin dat hij voorkennis heeft en dus de mogelijkheid om het verloop van een spel te beïnvloeden.
Het achteraf aanpassen van een stemming zou te ver gaan, dat is niet iets waar kijkers en andere deelnemers op in kunnen spelen.
quote:
Het is mij alleen iets te simpel om Liesbeth als enige molkandaidaat nog te zien omdat zij de enige zou zijn die daar nog gemold kan hebben. We hebben natuurlijk niet alle onderhandelingen volledig gezien ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zou voor mijn gevoel een stap te ver gaan? Dan ben je de boel niet alleen aan het bedonderen voor de kijkers en andere deelnemers, maar je haalt daarmee ook het punt van de serie onderuit.
Punt van Wie is Mol is juist dat de Mol een deel van het spel is, maar er soms ook boven staat, in de zin dat hij voorkennis heeft en dus de mogelijkheid om het verloop van een spel te beïnvloeden.
Het achteraf aanpassen van een stemming zou te ver gaan, dat is niet iets waar kijkers en andere deelnemers op in kunnen spelen.
Liesbeth was mijn meeste logische gedachtengang, maar het kan ook nog altijd Tim zijn geweest die daar Groen heeft gestemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mij alleen iets te simpel om Liesbeth als enige molkandaidaat nog te zien omdat zij de enige zou zijn die daar nog gemold kan hebben. We hebben natuurlijk niet alle onderhandelingen volledig gezien ook.
Tsja, maar het wás ook gewoon een sleutelopdracht. Het ging om een verschil van 14800 euro in de pot. En op zich waren er op basis van die opdracht maar 2 kandidaten die je echt met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uit kon sluiten, en dat zijn toevallig net de 2 finalisten...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is mij alleen iets te simpel om Liesbeth als enige molkandaidaat nog te zien omdat zij de enige zou zijn die daar nog gemold kan hebben. We hebben natuurlijk niet alle onderhandelingen volledig gezien ook.
En als die opdracht dus nu de mol weggeeft, dan zou ik dat eigenlijk wel erg teleurstellend vinden, omdat het er dan zo dik bovenop ligt... zoals alles met Liesbeth. Ik zie haar dan ook eerder in een rol zoals Art vorig seizoen.
Nja, dat is ook het enige (weliswaar wel iets groots) wat tegen Liesbeth, het ligt er te dik bovenop. In die zin is ze een hele slechte mol, nou ja ze kan niet acteren (wat sowieso waar is, of ze de mol is of niet, ze doet gewoon heel nep). Maar verder heeft ze nog steeds geen euro opgebracht, doet ze nooit zo veel en is ze eerder storend aanwezig dan aan het helpen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als die opdracht dus nu de mol weggeeft, dan zou ik dat eigenlijk wel erg teleurstellend vinden, omdat het er dan zo dik bovenop ligt... zoals alles met Liesbeth. Ik zie haar dan ook eerder in een rol zoals Art vorig seizoen.
Dat laatste blijft inderdaad de crux. Oké de mol is L, T of F, wat betekend dat die gewoon iets heel raars hebben gedaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:00 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dan ga ik er wel vanuit dat je niet volledig bedonderd wordt (zoals Redefine en Kleffe_dop ook aangeven), en dat Mol en kandidaten niet aan de lopende band compleet onlogische dingen doen en echt oerdom spelen (Hadewych en Annemarie als Mol zou beteken dat zij de onderhandelingen echt heel dom hebben gespeeld én/of dat (zowel) Tim als(en) Liesbeth als kandidaat een onbegrijpelijke keuze hebben gemaakt door tóch voor groen te gaan.
Dat heeft ze 2 of hooguit drie keer gedaan. Per saldo heeft ze individueel nog altijd meer geld uit de pot gehaald dan erin gebrachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:00 schreef Redefine het volgende:
Daarmee zou ik haar ook een slechte mol vinden, want een mol pakt geen onnodig geld. Ook niet om minder verdacht te worden. Een mol kan wel geld pakken, maar dan hele kleine bedragen (50/100 euro), (meerdere keren 500 euro is gewoon teveel), en alleen maar als het niet anders kan of het gevaar op ontdekking te groot is. Maar een vraag goed beantwoorden, die je makkelijk fout beantwoorden? Nee dat vind ik niet bij een goede mol passen.
Ookal was het maar één keer, het is een keer teveel omdat het onnodig is. Niemand had er raar van opgekeken als ze niet naar beneden gegaan was bij de brug. Echt raar was het niet geweest als ze de vraag niet goed had gehad en ze had zich ook gewoon kunnen laten pakken in het labyrint. En per saldo is dat nog steeds +1000, want ze heeft alleen 500 euro gekost door het kopen van de joker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heeft ze 2 of hooguit drie keer gedaan. Per saldo heeft ze individueel nog altijd meer geld uit de pot gehaald dan erin gebracht.
En ja, Liesbeth is al sinds het begin mijn back-upmol, maar Hadewych staat toch iets hoger op de verdachtenlijst. En het is ook niet onplezierig om samen met Hadewych in een tunnel te zitten natuurlijk.
Bij Anne-Marie is het meer iets gevoelsmatig. Ik vind haar te fanatiek (wat niet altijd wat zegt natuurlijk) en ook erg afzijdig. Haar tactiek vind ik veel meer bij een kandidaat passen dan bij een mol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef DaMayan het volgende:
Niemand Anne-Marie?
Kan nog best. Heeft 1x "per ongeluk" raak geschoten maar verder ook niets toegevoegd. Sowieso is alles voor de ver-nulling van de pot niet relevant, dat wist de mol natuurlijk al.
Dat de overige stemmen 2-2 werden is deels mazzel, maar ook wel goed gespeeld door Liesbeth. Zowel bij Hadewych als Frits nam zij de leiding in het gesprek en gaf ze de opdracht een hele andere insteek, en beide haar gesprekspartners konden daarna nog de visie van Liesbeth doorgeven aan resp Annemarie en Tim. Dat dit precies zo uitpakte, is natuurlijk wel een stukje mazzel, maar als ze niet het gevoel had gehad dat ze Frits mee zou hebben gekregen, had ze ook nog zelf rood kunnen stemmen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste blijft inderdaad de crux. Oké de mol is L, T of F, wat betekend dat die gewoon iets heel raars hebben gedaan.
Maar hier komt nog bij, dat de mol bij de onderhandelingsopdracht wel ongelooflijke mazzel heeft gehad. Want als de andere drie voet bij stuk hadden gehad, had er nooit een meerderheid voor groen kunnen komen, wat de mol ook zou doen. Tenzij er inderdaad sprake is van doorgestoken kaart, maar als dat zo is, hoeven we WIDM niet meer te kijken, want dat zou betekenen dat je als mol niets meer hoeft te doen.
Ook de mol kan soms geld binnenhalen om minder verdacht over te komen. En van die 1.500 euro kun je zeker 1.000 euro verlies op naam van Hadewych zetten. Ze wist dat het geld zou kosten als ze de anderen zou herkennen, en ging juist op zoek naar Anne-Marie en Liesbeth. Als ze daar had gedaan alsof ze hen niet had herkend, dan was dat geld wel verdiendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ookal was het maar één keer, het is een keer teveel omdat het onnodig is. Niemand had er raar van opgekeken als ze niet naar beneden gegaan was bij de brug. Echt raar was het niet geweest als ze de vraag niet goed had gehad en ze had zich ook gewoon kunnen laten pakken in het labyrint. En per saldo is dat nog steeds +1000, want ze heeft alleen 500 euro gekost door het kopen van de joker.
Uiteraard was ze verdacht bezig bij de pleinopdracht, waarbij ze wel heel erg lang doorging om Tim te herkennen. Maar om die opdracht te laten slagen, moesten er wel nog goede foto's gemaakt worden. En aangezien Liesbeth de camera in haar hand had (en foto's nam zonder echt te kijken wat ze op de foto zette), kan je niet direct spreken dat Hadewych daar 1500 euro uit de pot heeft gehaald.
Ik vond het knap hoe spannend dat potje kwartetten in beeld is gebracht. En de onderhandelingsopdracht vond ik echt fantastisch, daar word ik nog enthousiast van als ik eraan terug denk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is eigenlijk een vrij saai seizoen
zo mogen ook wel weer eens wat spectaculairedere opdrachten bedenken ofzo... doolhofje rennen en kwartetten, kom op zeg
Volgens mij komen we hier niet uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook de mol kan soms geld binnenhalen om minder verdacht over te komen. En van die 1.500 euro kun je zeker 1.000 euro verlies op naam van Hadewych zetten. Ze wist dat het geld zou kosten als ze de anderen zou herkennen, en ging juist op zoek naar Anne-Marie en Liesbeth. Als ze daar had gedaan alsof ze hen niet had herkend, dan was dat geld wel verdiend.
Volgens mij ook niet... ik vind het veel te gezellig in de Hadewychtunnelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:39 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Volgens mij komen we hier niet uit
Eens. Die onderhandelopdracht was echt geweldig!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vond het knap hoe spannend dat potje kwartetten in beeld is gebracht. En de onderhandelingsopdracht vond ik echt fantastisch, daar word ik nog enthousiast van als ik eraan terug denk.
Haha, primaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet... ik vind het veel te gezellig in de Hadewychtunnel.
Vorig jaar gokte ik op de kandidaat waarbij het er te dik bovenop lag (Art), en die bleek toen niet de mol te zijn, dus dit jaar doe ik dat niet.
En nogmaals: Liesbeth is al het hele seizoen mijn reservemol, dus als zij het blijkt te zijn, had ik het toch nog een beetje het hele seizoen goed.
Ik bedoel niet dat er sprake is van mazzel als Liesbeth de mol is, maar als een van de andere twee de mol is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Dat de overige stemmen 2-2 werden is deels mazzel, maar ook wel goed gespeeld door Liesbeth. Zowel bij Hadewych als Frits nam zij de leiding in het gesprek en gaf ze de opdracht een hele andere insteek, en beide haar gesprekspartners konden daarna nog de visie van Liesbeth doorgeven aan resp Annemarie en Tim. Dat dit precies zo uitpakte, is natuurlijk wel een stukje mazzel, maar als ze niet het gevoel had gehad dat ze Frits mee zou hebben gekregen, had ze ook nog zelf rood kunnen stemmen.
Ah, zo. Ja, dan idd welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat er sprake is van mazzel als Liesbeth de mol is, maar als een van de andere twee de mol is.
Zit zelf al sinds het begin op Liesbeth, met Tim als reservemol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nogmaals: Liesbeth is al het hele seizoen mijn reservemol, dus als zij het blijkt te zijn, had ik het toch nog een beetje het hele seizoen goed.
Ik ben trouwens bang dat de muzikale aanwijzing weinig goeds belooft voor mijn molquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Haha, prima
Maar het verschil is, wat mij betreft, toch dat Art het vorig jaar helemaal niet kon zijn (want Jan zat 100% op hem), en dat Patrick het toen prima kon zijn (want die had niet al 3 maal individueel voor 500 euro in de pot gezorgd) :p
Je leest steeds over het woord onnodig heen. Je kunt als mol best wel een keer geld pakken om minder verdacht te zijn, maar dat doe je alleen als het nodig is. Niet als je totaal niet verdacht zou worden door geen geld te pakken. Zeker niet als je genoeg kandidaten om je heen hebt die ook geen geld inbrengen of heel weinig. Het zou gek zijn dat je als mol meer geld in de pot brengt dan een gewone kandidaat als Liesbeth.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook de mol kan soms geld binnenhalen om minder verdacht over te komen. En van die 1.500 euro kun je zeker 1.000 euro verlies op naam van Hadewych zetten. Ze wist dat het geld zou kosten als ze de anderen zou herkennen, en ging juist op zoek naar Anne-Marie en Liesbeth. Als ze daar had gedaan alsof ze hen niet had herkend, dan was dat geld wel verdiend.
Nou ja, zoals ik hierboven al aangeef is mijn hoop dat ik goed zit al wat minder na de Roodshowhintquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je leest steeds over het woord onnodig heen. Je kunt als mol best wel een keer geld pakken om minder verdacht te zijn, maar dat doe je alleen als het nodig is. Niet als je totaal niet verdacht zou worden door geen geld te pakken. Zeker niet als je genoeg kandidaten om je heen hebt die ook geen geld inbrengen of heel weinig. Het zou gek zijn dat je als mol meer geld in de pot brengt dan een gewone kandidaat als Liesbeth.
Nogmaals, dat betekend niet dat ze de mol niet zou kunnen zien. Maar dat ik dat niet heel sterk vind. Maar zoals je zelf al zegt, ziet je zo diep in je Hadewych tunnel dat we er inderdaad niet uit gaan komen.
Oh, zoals ik eerder al schreef zou Liesbeth een zeer slechte mol zijn. Het enige wat haar overeind houdt bij ons als kijker, is dat het er allemaal te dicht bovenop ligt. Maar ja, dat zou best eens bewust gedaan kunnen zijn door de makers. Acteren kan ze namelijk niet (zoals ik eerder ook al zei), dus dan is het er zo dik bovenop leggen door montage etc., misschien wel de manier om de aandacht juist weer af te leiden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik hierboven al aangeef is mijn hoop dat ik goed zit al wat minder na de Roodshowhint.
Maar Liesbeth zou ik ook geen goede mol vinden. Ja, ze heeft dan gezorgd voor de laagste pot ooit, maar ze was dan ook wel de opvallendste mol ooit, terwijl de mol juist niet moet opvallen.
Nee, die slaat op de volgende afvaller, werd gezegd, dus op de verliezer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh, zoals ik eerder al schreef zou Liesbeth een zeer slechte mol zijn. Het enige wat haar overeind houdt bij ons als kijker, is dat het er allemaal te dicht bovenop ligt. Maar ja, dat zou best eens bewust gedaan kunnen zijn door de makers. Acteren kan ze namelijk niet (zoals ik eerder ook al zei), dus dan is het er zo dik bovenop leggen door montage etc., misschien wel de manier om de aandacht juist weer af te leiden.
Wat betreft de roodshow hint, kan het zo maar wat anders zijn. Want tot nu toe zijn die hints toch niet zo snel op te lossen? Die zijn vaak toch wel wat verder gezocht. Waarbij het ook nog maar de vraag is of bij de finale de roodshowhint wel op de afvaller slaat en niet op de winnaar of de mol.
Oke, het werd dus deze keer nog gezegd (ik weet dat het vooralsnog steeds op de afvaller sloeg). Nou ja, het zou zomaar iemand anders kunnen zijn dan Hadewych. Dat de link dan weer met iets uit de tekst is ofzo. Of dat het een link is met een personage uit de film Last Action Heroquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die slaat op de volgende afvaller, werd gezegd, dus op de verliezer.
Ah ik las de winnaar ergens. Nou, dan zal de verliezer wel AM zijn, wat wel enigszins klopt aangezien zij op Liesbeth lijkt te zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef gohan16 het volgende:
Alleen de verliezer wordt toch bekend gemaakt in de komende week? Daarna komt de onthulling, waarin bekend wordt gemaakt wie heeft gewonnen en wie de mol is. Dit was in 2011 in elk geval zo, ik heb de eerdere seizoenen niet zó aandachtig bekeken.
De winnaar en de mol maken ze altijd tegelijkertijd bekend. Dus volgende week wordt dan de verliezer bekendgemaakt. Het is overigens ook nog mogelijk dat ze ook de verliezer pas een week later bekendmaken. Zo deden ze het voor vorig seizoenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Redefine het volgende:
Het lijkt mij onlogisch dat ze de winnaar volgende week bekend maken en dan de week erna de verliezer (en uiteraard de mol). Ik denk dat ze het gewoon zo doen als vorig jaar.
Dat volgende week helemaal niks bekend wordt gemaakt (dus ook niet de verliezer) is uiteraard ook een grote mogelijkheid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De winnaar en de mol maken ze altijd tegelijkertijd bekend. Dus volgende week wordt dan de verliezer bekendgemaakt. Het is overigens ook nog mogelijk dat ze ook de verliezer pas een week later bekendmaken. Zo deden ze het voor vorig seizoen.
Nee hoor, Vivienne had de Mol gewonnen en zij was een week voor de echte ontknoping bekendgemaakt door PJ.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
De winnaar en de mol maken ze altijd tegelijkertijd bekend. Dus volgende week wordt dan de verliezer bekendgemaakt. Het is overigens ook nog mogelijk dat ze ook de verliezer pas een week later bekendmaken. Zo deden ze het voor vorig seizoen.
Bij Vivienne hebben ze het destijds wel zo gedaan meen ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:42 schreef Redefine het volgende:
Het lijkt mij onlogisch dat ze de winnaar volgende week bekend maken en dan de week erna de verliezer (en uiteraard de mol). Ik denk dat ze het gewoon zo doen als vorig jaar.
Ah ok. Dat seizoen niet echt goed gevolgd. Ze zullen daarna ook wel gedacht hebben dat dit qua spanningsopbouw niet het beste is om op tv te brengen. Maar je weet nooit natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bij Vivienne hebben ze het destijds wel zo gedaan meen ik.
O, dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee hoor, Vivienne had de Mol gewonnen en zij was een week voor de echte ontknoping bekendgemaakt door PJ.
Nou ik denk dat ze ook daar heel bewust voor de spanningsopbouw haar wel onthulden omdat zij (net als Annemarie nu naar mijn idee) de minst verdachte van de drie was. De verdachtste 2 voor het eind bewaren lijkt mij altijd het handigst.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Dat seizoen niet echt goed gevolgd. Ze zullen daarna ook wel gedacht hebben dat dit qua spanningsopbouw niet het beste is om op tv te brengen. Maar je weet nooit natuurlijk.
Ah, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Dan zou het ook weer niet zo onlogisch zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze ook daar heel bewust voor de spanningsopbouw haar wel onthulden omdat zij (net als Annemarie nu naar mijn idee) de minst verdachte van de drie was. De verdachtste 2 voor het eind bewaren lijkt mij altijd het handigst.
Dat zei Anne-Marie. Maar zou niet weten wat daar verder nog van te maken is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Maartel het volgende:
Wie had het ook alweer over 'Tim's Angels'? Vraag me af of dat de redactie inspireerde tot die casino opening, of dit blijk van voorkennis van diegene was, of dat het gewoon een latere quote is.
Die pijlen zijn volgens mij helemaal niet goed te zien op die afstand. Als zij de mol is heeft ze gewoon gezegd dat het haar pijl is om zichzelf minder verdacht te maken.quote:
Sommige opdrachten zijn gewoon totaal mislukt, die rondleiding in Reykjavik vond ik een grote sof en kwartetten op tv is niet leuk voor de kijker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit de leukste groep vond maar het seizoen zelf het minst leuk. Merkte dat ik het niet echt gevolgd heb zoals voorgaande jaren. De groep was mij teveel vrienden, ik miste het spelelement onderling. Heb ook soms het idee dat als er 2 onderling aan het praten zijn en aan elkaar vragen 'ben jij de mol' erin gescript is om te laten zien dat de deelnemers wel bezig zijn met het spel.
Ik hoop dat er volgend jaar weer een groep is die niet zo vrienden worden maar voor zichzelf gaan en durven te liegen, bedriegen en bijv. moldagboekjes jatten.
Je punten die je noemt over Liesbeth, is ook waarom ik denk dat zij het moet zijn, nu mijn mol Tim er uit is. Met name dat zij vaker op cruciale posities heeft gezeten, en dan met name de onderhandelingsopdracht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Ik snap echt niet dat zo veel mensen Hadewych verdenken. Naast het feit dat ze geld binnen heeft gebracht, heeft ze te vaak haar best gedaan om opdrachten te laten slagen terwijl dat helemaal niet had gehoeven. Tel daarbij de oprechte spanning en emoties bij op en je hebt een prima winnares in mijn ogen, maar geen mol.
Liesbeth daarentegen is misschien een slechte mol omdat het te overduidelijk is, maar ze heeft wel de minste bijdrage geleverd aan het succesvol verlopen van de opdrachten, zat vaak zat in posities om dingen te laten mislukken en heeft in tegenstelling tot de andere dames geen geld binnengebracht.
Ik vind deze emoties bij hadewych in ieder geval echter overkomen dan in acteerwerk dat ik van haar kenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je punten die je noemt over Liesbeth, is ook waarom ik denk dat zij het moet zijn, nu mijn mol Tim er uit is. Met name dat zij vaker op cruciale posities heeft gezeten, en dan met name de onderhandelingsopdracht.
Maar wat betreft echte emoties, is het natuurlijk maar de vraag of dat wel echt is bij Hadewych. Het blijft tenslotte een actrice en we weten natuurlijk niet of ze zo goed is dat ze dit kan faken.
Misschien is dat wel eindelijk de rol waarin ze kan excellerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:06 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik vind deze emoties bij hadewych in ieder geval echter overkomen dan in acteerwerk dat ik van haar ken
En de onderhandelingsopdracht daar heeft Liesbeth idd goed kunnen mollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Ik vind dit seizoen eigk best wel goed gemonteerd. De makers weten natuurlijk allang dat Liesbeth qua acteerwerk niet de beste mol bleek. En dat ze ook nog eens haar acties best opzichtig deed. (Wat wel een erg lage pot en veel mislukte opdrachten heeft opgeleverd. Hierin was ze gewoon echt een GOEDE mol.). Alleen het acteerwerk minder. Daardoor heeft (denk ik natuurlijk) de redactie haar juist redelijk in de picture gezet (terwijl de mol normaal op de achtergrond blijft). Vooral met vorig jaar in het achterhoofd, toen art heel verdacht was/werd gemaakt en dat veel mensen vertelden dat art het niet kon zijn, omdat het er te bovenop lag.
Ook merk je dit jaar deze reactie bij Liesbeth, "het zou er bovenop liggen". En daarna wordt ze opeens een slechte mol als ze het toch zou zijn.
Er werd nu een keer wat opzichtiger gemold (met een lage pot als resultaat) en ook de montage bracht het goed genoeg in beeld. Een risico dat de makers hebben genomen om (denk ik) mensen op het verkeerde been te zetten. En met resultaat ook nog.
Enigste wat Liesbeth te verwijten is dat ze inderdaad geen goede actrice is. Maar er zijn maar weinig mollen geweest die het echt goed konden verbergen. Dit lijkt me ook het lastigste van alles hoor.Blijkt het Hadewych te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Amen.
Haar zou ik echt een slechte mol vinden... Ze heeft gewoon serieus geld in de pot gebracht op momenten dat dat helemaal niet had gehoeven...quote:
Die kruizen zijn juist een erg sterke hint richting Hadewych.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne Marie, heeft die niet van alle 3 het meeste geld binnen gebracht? Ook op momenten dat een mol dat niet zou doen? En die was wel heel erg gespannen toen ze bijna de vrijstelling ging winnen bij het kwartetten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:54 schreef SwiffMeister het volgende:
Hadewych gaat winnen, en Anne Marie is gewoon de mol.
Het verklaart wel de historisch lage pot.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
Mocht Anne Marie de Mol zijn, dan klopt het spel eigenlijk niet helemaal meer. Dat zou betekenen dat de overige kandidaten opzichtig zijn gaan mollen om de verdenkingen te trekken, waardoor de Mol meer geld in het laadje brengt dan de overige kandidaten. Zou vreemd zijn en daarom gok ik ook op Liesbeth.
Dat wel, maar het zou wel echt ten koste gegaan zijn van het spel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het verklaart wel de historisch lage pot.
Tsja, het is toch eigenlijk al jaren zo dat de kandidaten expres verdacht doen en de mol juist zorgt voor wat geld in de pot om de verdenkingen te voorkomen?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat wel, maar het zou wel echt ten koste gegaan zijn van het spel.
Het is eerder zo dat de mol nu af en toe voor 1000 euro zorgt. Als dat 10.000 zou zijn, denk je eerst wel even twee keer na.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:36 schreef Catwoman1986 het volgende:
Mja als overal een nulletje achter komt te staan, maakt het nog weinig uit. Als de mol dan een keer 1000 euro in de pot zou doen (waar dat nu bijv 100 is), is dat dan in verhouding nog steeds een laag bedrag.
De eindpot komt dan ook een 0 achter te staan dus in verhouding maakt het vrij weinig uit. Want wat is nou een keer 10.000 euro op een pot van een ton of meer?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is eerder zo dat de mol nu af en toe voor 1000 euro zorgt. Als dat 10.000 zou zijn, denk je eerst wel even twee keer na.
Ik vind dit seizoen eigk best wel goed gemonteerd. De makers weten natuurlijk allang dat Liesbeth qua acteerwerk niet de beste mol bleek. En dat ze ook nog eens haar acties best opzichtig deed. (Wat wel een erg lage pot en veel mislukte opdrachten heeft opgeleverd. Hierin was ze gewoon echt een GOEDE mol.). Alleen het acteerwerk minder. Daardoor heeft (denk ik natuurlijk) de redactie haar juist redelijk in de picture gezet (terwijl de mol normaal op de achtergrond blijft). Vooral met vorig jaar in het achterhoofd, toen art heel verdacht was/werd gemaakt en dat veel mensen vertelden dat art het niet kon zijn, omdat het er te bovenop lag.
Ook merk je dit jaar deze reactie bij Liesbeth, "het zou er bovenop liggen". En daarna wordt ze opeens een slechte mol als ze het toch zou zijn.
Er werd nu een keer wat opzichtiger gemold (met een lage pot als resultaat) en ook de montage bracht het goed genoeg in beeld. Een risico dat de makers hebben genomen om (denk ik) mensen op het verkeerde been te zetten. En met resultaat ook nog.
Enigste wat Liesbeth te verwijten is dat ze inderdaad geen goede actrice is. Maar er zijn maar weinig mollen geweest die het echt goed konden verbergen. Dit lijkt me ook het lastigste van alles hoor.Ik vind het een beetje een omgekeerde redenatie. Lijkt mij logischer dat ze een Mol kiezen die wél kan acteren, en niet een die niet kan acteren en dat met creatief monteerwerk dat weg moeten moffelen. En als het toch wel zo gegaan is, Liesbeth werd al heel vroeg door veel mensen verdacht, nu ook door een grote meerderheid (althans op de website van widm), dus dan is dat plan jammerlijk mislukt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
In eerdere seizoenen, met name voordat het met BN'ers werd gespeeld, werden de kandidaten veel harder behandeld. Ze moesten bv hun bagage afgeven en werden ze tijdens de opdrachten behoorlijk afgebeuld, moesten zelf koken en hadden minder comfortabele slaapplaatsen. Een gewonnen opdracht leidde dan ook niet altijd tot geld in de pot, maar ook tot persoonlijke perks, zoals een nacht in een luxe hotel slapen of een keer een goede maaltijd eten. Dat was een enorme motivatie voor de kandidaten om te proberen een opdracht te laten slagen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De opzet van het spel is ook fundamenteel verkeerd. Kandidaten hebben er baat bij geen geld in de pot te krijgen (beter een lage pot winnen dan een hoge pot niet winnen). De mol heeft geen motivatie om zijn best te doen om geld uit de pot te houden, want hij krijgt zijn portie toch wel.
De vraag is alleen hoe je de opzet van het spel kunt wijzigen om iedereen goed te motiveren. De beloning van de mol moet op een of andere manier afhankelijk worden van zijn prestaties, maar hoe? Misschien dat de mol een bedrag moet krijgen dat een basisbedrag is, min (een percentage van) het bedrag dat de pot in gaat. En kandidaten moeten misschien persoonlijk beloond worden voor geld dat in de pot gaat.
De winnaar mag het geld echt zelf houden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is dat geld voor de BNérs zelf, of voor een goed doel?
Want die paar honderd euro zegt ze natuurlijk niks, de stijgende marktwaarde van op tv verschijnen levert veel meer op.
Paar honderd euro? De pot is doorgaans rond de 20.000 euro, hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
Is dat geld voor de BNérs zelf, of voor een goed doel?
Want die paar honderd euro zegt ze natuurlijk niks, de stijgende marktwaarde van op tv verschijnen levert veel meer op.
Noem meedoen aan WIDM maar niet werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef gohan16 het volgende:
die 12000 euro die Art heeft gewonnen zal netto ongeveer de helft zijn. Dat is meer een onkostenvergoeding voor de maand die hij neit heeft kunnen werken. Ze zijn allemaal freelancers.
OK, ik wist niet dat de winnaar alles kreeg. Maar per spel gaat het om minder en kunnen ze allemaal wel een paar keer nepmollenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Paar honderd euro? De pot is doorgaans rond de 20.000 euro, hoor.
Maar de BN'ers mogen het zelf houden. Heel raar en niet erg sjiek vind ik dat zelf, maar goed.
En dat ze weer van die bagage-halveren-opdrachten gaan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit de leukste groep vond maar het seizoen zelf het minst leuk. Merkte dat ik het niet echt gevolgd heb zoals voorgaande jaren. De groep was mij teveel vrienden, ik miste het spelelement onderling. Heb ook soms het idee dat als er 2 onderling aan het praten zijn en aan elkaar vragen 'ben jij de mol' erin gescript is om te laten zien dat de deelnemers wel bezig zijn met het spel.
Ik hoop dat er volgend jaar weer een groep is die niet zo vrienden worden maar voor zichzelf gaan en durven te liegen, bedriegen en bijv. moldagboekjes jatten.
Seizoen 8quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:35 schreef Operc het volgende:
[..]
En dat ze weer van die bagage-halveren-opdrachten gaan doen
Of waar molboekjes en jokers gejat worden. Dat was wel spannend.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:10 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Seizoen 8
Daar was zo'n opdracht en ook met kandidaten die niet altijd even vriendjes naar elkaar waren.
Bij de niet BN seizoenen kwam het bijna ieder seizoen terug volgens mij.
Inderdaad, ook al gemist dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of waar molboekjes en jokers gejat worden. Dat was wel spannend.
Ja bedankt TS, ik heb net gekeken en wist dankzij die klote TT van je al wie er afviel. Heel fijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Fijne topictitel....., ik moet het nog kijken.
Volgens mij is dat niet 'nep' hoor, maar is ze gewoon zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Hadewych echt VERSCHRIKKELIJK. Dat nepperige gedoe, die duffe outfitjes, dat kakellachje, bah bah en nog eens bah.
Wat een prutmol
En luister nu eens naar die schreeuwerige Kruidvatreclame's. Dat is ook irritantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Hadewych echt VERSCHRIKKELIJK. Dat nepperige gedoe, die duffe outfitjes, dat kakellachje, bah bah en nog eens bah.
Wat een prutmol
Mééééééid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutmol
Ik denk ook dat Hadewych de mol is. Maar ik vind haar LEUK!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutmol
Hadewych is lief.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutmol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef DaMayan het volgende:
Niemand Anne-Marie?
Kan nog best. Heeft 1x "per ongeluk" raak geschoten maar verder ook niets toegevoegd. Sowieso is alles voor de ver-nulling van de pot niet relevant, dat wist de mol natuurlijk al.
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken.
Ik verdenk haar ook. Met name de A en de J theorie in IJsland en Spanje vind ik persoonlijk een sterke hint omdat het een typische Mol-hint is die niet zo heel snel opvalt. Verder blijft het 'Jongens' (Jung is..) van Art opvallend. Er zijn vast meer redenen om haar te noemen, kan er zo snel niet opkomen, maar ik zit ook al best lang op Anne-Marie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....
Jon ging nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Jane het volgende:
Oh, wie de mol ook blijkt te zijn, ik heb sowieso meer genoten van dit seizoen dan van de vorige 3 bij elkaar. Oké, mol Liesbeth zou een kleine teleurstelling zijn wegens 'te dik er bovenop bij montage', maar nu toch al een stuk beter dan de afgelopen 3 mollen, want die waren echt vreselijk.
Dat ze zei dat ze niet mocht/kon graven en art later zei dat de mol niet kon opereren bij daglicht (aflevering 1).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ook. Met name de A en de J theorie in IJsland en Spanje vind ik persoonlijk een sterke hint omdat het een typische Mol-hint is die niet zo heel snel opvalt. Verder blijft het 'Jongens' (Jung is..) van Art opvallend. Er zijn vast meer redenen om haar te noemen, kan er zo snel niet opkomen, maar ik zit ook al best lang op Anne-Marie.
Bij bijna elke opdracht valt wel een molpoging (al dan niet geslaagd) van Anne-Marie te ontdekken, alleen wordt daar nauwelijks de nadruk op gelegd door de montage. Ze is daarin zeg maar precies het tegenovergestelde van Liesbeth.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....
Leuke filmpjes van hem inderdaad, hoop dat ik het kan kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef BobW het volgende:
George (uit seizoen 3) morgen bij Koffietijd op RTL 4 samen met Joeri van Breukelen, bekend van de WIDM-Vodcast.
Feit blijft dat zeer waarschijnlijk alle kandidaten afgelopen donderdag op haar de test hebben ingevuld, dus de kijkers verdenken haar dan niet als zodanig maar de kandidaten wel (je ziet het al terug in aflevering 2 met de trappenopdracht en Tim die Dio richting Anne-Marie probeert te sturen in de test).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hoort bijvoorbeeld kandidaten soms wel zeggen dat ze haar verdenken, maar er is eigenlijk nooit een biecht waarin ze uitleggen waarom. Of wat ze dan is opgevallen aan Anne-Marie tijdens een opdracht waardoor ze haar verdenken. En dat terwijl ze dus wel verdachte dingen doét!
Mij viel het op toen ik vlak na aflevering 2, aflevering 1 nog eens bekeek. De rest van de afleveringen hebben dat beeld bij mij alleen maar versterkt en naarmate ze er langer in bleef, werd het alleen maar vreemder.
Ik zit ook op A-M hoor....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken.
Oh, ik heb me werkelijk kostelijk vermaakt!quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar vind het verder eigenlijk een suf seizoen, kan me echt niet boeien, en ook weinig spannende mol-acties of hints die je bezig blijven houden.
Anne-Marie was al in een kwartier als eerste bij het vliegtuig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:
Ik geloof niet dat ik je punt/vraag helemaal begrijp...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef svann het volgende:
[..]
Anne-Marie was al in een kwartier als eerste bij het vliegtuig.
Dan zou ze toch geen afstandsbediening nodig hebben gehad om de klok te verzetten?
Of was dat een speciaal extraatje voor ons?
Toevallig gisteren nogmaals bekeken en het gaat iets anders. Eerst schiet ze volop op Frits, die vervolgens roept dat ze moet stoppen omdat dat veel geld kost. A-M roept dan 'Echt niet! Laat zien!', wat Frits vervolgens doet. Dan pas stopt ze met schieten.quote:En bij de western dreigde ze Frits af te schieten als hij niet kon laten zien dat hij geld voor de pot had gepakt. Toen mocht hij dus doorlopen. Was dat een dwaalspoor leggen?
Klinkt vrij plausibel. Vooral het laatste. Vind ik logischer klinken dan de hele Hadewych verdediging van ja ze pakt 'slechts' 500 euro om niet verdacht te zijn. Dat het onnodig is, maakt daarvoor blijkbaar niet uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt/vraag helemaal begrijp...?
De mol is vlak in de buurt van het vliegtuig afgezet (dat zie je ook in het begin). Klein stukje lopen. Toen is de klok idd verzet met een afstandbediening.
Ik ga er vanuit (maar weten doen we dat natuurlijk niet) dat de Mol daarna, met koffer en al, weer van het vliegtuig af is gaan lopen, eventueel tot ze een andere kandidaat tegenkwam. Dit kan toch prima op Anne-Marie slaan?
Of op Liesbeth trouwens, die volgens mij hemelsbreed ook vlakbij het vliegtuig was, op het strand. En Hadewych eventueel ook, al kwam het over alsof die van verder moest komen. Maar goed, niets is wat het lijkt.
Ik blijf me trouwens afvragen of William misschien echt iets gezien heeft wat niet voor zijn ogen bestemd was, toen hij Anne-Marie iets had zien doen 'bij een paal', bij die eerste opdracht. Wellicht was ze haar 2e foto en/of de afstandbediening aan het verbergen? En is dat de reden dat William haar zo enorm lijkt te verdenken, aan het begin van afl. 2, bij de trapopdracht? Waar haalt hij dat anders vandaan? Bij de gletsjeropdracht kon hij haar niet zien (andere groep) en op de brug kon hij haar alleen van afstand observeren.
[..]
Toevallig gisteren nogmaals bekeken en het gaat iets anders. Eerst schiet ze volop op Frits, die vervolgens roept dat ze moet stoppen omdat dat veel geld kost. A-M roept dan 'Echt niet! Laat zien!', wat Frits vervolgens doet. Dan pas stopt ze met schieten.
Dus ja, ze stopt met schieten als Frits het geld laat zien. Maar zou het anders ook niet een beetje too obvious zijn geweest?
Helemaal mee eens. Veruit het sufste mol-seizoen ooit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar vind het verder eigenlijk een suf seizoen, kan me echt niet boeien, en ook weinig spannende mol-acties of hints die je bezig blijven houden.
Dat dus. Als die 500 euro van Hadewych al reden is om haar niet te verdenken, dan sluit de 2.500 euro van Anne-Marie haar zeker uit als molquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En al het geld dan AnneMarie in de pot gebracht heeft dan?
Je kon bij die eerste opdracht echt niet goed zien hoever iedereen van het vliegtuig af was. Dus ook daar kun je weinig aan afleiden.
Precies, zonder haar inbreng zou de winnaar zo ongeveer geld moeten betalen aan WIDM, in plaats van het te ontvangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef franklop het volgende:
annemarie heeft op dit moment verreweg het grootste deel van de kleine pot bij elkaar gebracht, zou toch een waardeloze mol zijn dan
maar goed als zij bij de onderhandeling dan toch iets heeft geflinkt dan staat ze weer paar duizend in de min, maar dan nog. Je gaat als mol niet perse 2.500 in de pot brengen, of je moet echt niet anders hebben gekundquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, zonder haar inbreng zou de winnaar zo ongeveer geld moeten betalen aan WIDM, in plaats van het te ontvangen.
oh oh oh, wat heb ik vanmorgen genoten tijdens het kijken naar Koffietijd. wat is George toch een heerlijke molquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef KWAKje het volgende:
vanaf de tweede aflevering denk ik dat Liesbeth de mol is.
en dat leid ik af aan haar vooral non verbale gedrag bij de executies.
* zij zit vaak met een gesloten houding: armen en benen gekruisd. meestal heb je dan iets te verbergen.
* haar naam wordt door Art vaak pas laat ingevuld. de namen van andere kandidaten gaan haar voor. is ze niet goed genoeg in het faken van verrassing en ongeloof en opluchting? ze is immers geen actrice...
* zij lijkt niet zenuwachtig. bij de andere kandidaten zie je zenuwachtige dingen; handen voor gezicht, friemelen, frunniken, grote ogen, draaien of juist verstillen. die zie ik niet bij haar. zij zit 'op slot'.
* zodra het scherm op rood springt gaat ze direct naar de afvaller. ze draait ernaar toe, raakt aan met een troostende(?) hand op de schouder. ze heeft meteen actie. de andere kandidaten schrikken eerst. zij slaan de handen voor hun gezicht. roepen "oh" en "ah". lijken te 'bevriezen' in het moment. ze kijken naar de afvaller en doen niks. ze "kunnen het vaak niet geloven". er is ongeloof en dus ook nog geen besef of acceptatie. pas als dat er is, ga je handelen. Liesbeth handelt in de 2e seconde nadat het rode scherm er is. ze troost de kandidaten. ik mis bij haar haar eigen schrik, ongeloof, verdriet over het afscheid van de afvaller. wist ze al wie er een rood scherm zou gaan krijgen??
* ook staat ze heel vaak (niet alleen bij de executies) met haar handen in haar zakken. waarom toch?
Bluf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Als vanavond al wordt gezegd dat Hadewych niet de mol is sluit ik mezelf een week op.
Ligt eraan waar ik me opsluit.quote:
Heb je daarna ook naar de molfans gekeken wat die vrouw zij over Anne-Marie haar achternaam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef easy-going het volgende:
Koffietijd over de Mol: http://www.rtl.nl/xl/#/u/0c11030c-f604-4b9c-9f10-040c1807f8a9
Niet nodig, ze is de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Als vanavond al wordt gezegd dat Hadewych niet de mol is sluit ik mezelf een week op.
Dan weten we ook meteen wie het wel is, dus zo makkelijk geven ze dat hopelijk niet wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
En dan is Liesbeth dus de mol. En nou ja, als ze dan nog doen alsof ze de bekendmaking tot volgende week uitstellen, dan is daar best de spanning wel helemaal af, zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Bartjebart het volgende:
Nja als Hadewich de verliezer is, is ze de verliezer... Simpel zat...
Ik had hier ook aanwijzingen gezien dat Anne-Marie ook de mol kan zijn. Als ze het echt is, heeft ze het heel goed gespeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is Liesbeth dus de mol. En nou ja, als ze dan nog doen alsof ze de bekendmaking tot volgende week uitstellen, dan is daar best de spanning wel helemaal af, zeg maar.
Dan heeft de mol zo'n 25% van de huidige pot gewonnen, erg goed gespeeld voor de winnaar dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had hier ook aanwijzingen gezien dat Anne-Marie ook de mol kan zijn. Als ze het echt is, heeft ze het heel goed gespeeld.
Wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had hier ook aanwijzingen gezien dat Anne-Marie ook de mol kan zijn. Als ze het echt is, heeft ze het heel goed gespeeld.
Als het zo onduidelijk is hoeft dat niet automatisch goed gespeeld te zijn, dat kan ook gewoon knap waardeloos zijn. Zie Inge.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nou ja 25% of 15% maakt niet zoveel uit. je geeft dan dus toe dat Hadewych het dan ook buurt goed gespeeld heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft de mol zo'n 25% van de huidige pot gewonnen, erg goed gespeeld voor de winnaar dus.
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woordquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja 25% of 15% maakt niet zoveel uit. je geeft dan dus toe dat Hadewych het dan ook buurt goed gespeeld heeft.
Daarbij kan het nog steeds zo zijn dat Anne-Marie het vloot per ongeluk geraakt heeft of helemaal niet geraakt heeft, maar wel geclaimd. Dus dan zou het beweert zo raar zijn als mol.
Al denk ik zelf dat AM het niet is.
mol-like?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woord). En sowieso vind ik Anne-Marie ook te fanatiek als kandidaat. En de mogelijke hints van de productie wijzen toch ook vooral richting Hadewych
.
Het blijft allemaal erg subjectief, DaMart.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woord). En sowieso vind ik Anne-Marie ook te fanatiek als kandidaat. En de mogelijke hints van de productie wijzen toch ook vooral richting Hadewych
.
Liesbeth zei 2 afleveringen geleden: AM: jij bent de mol. Zou logischer zijn dat Liesbeth zou winnen dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het blijft allemaal erg subjectief, DaMart.
Ikzelf denk dat Liesbeth verliest, Hadewych wint en dat Anne-Marie dus de mol is. En ja, daar heb (ook ik) redenen voor.
Ja, ben ik op zich met je eens, maar toch krijg ik steeds meer het idee dat ze vanavond bekend wordt gemaakt als verliezer. Maar goed, ik heb daar geen harde feiten voor o.i.d., dus in principe ligt alles open wat dat betreft. We zullen zien of mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Liesbeth zei 2 afleveringen geleden: AM: jij bent de mol. Zou logischer zijn dat Liesbeth zou winnen dan.
Ja, maar ik wil nu eens vanaf het begin de mol goed hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het blijft allemaal erg subjectief, DaMart.
Ikzelf denk dat Liesbeth verliest, Hadewych wint en dat Anne-Marie dus de mol is. En ja, daar heb (ook ik) redenen voor.
Haha!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil nu eens vanaf het begin de mol goed hebben![]()
.
Ik vind het al heel wat dat ik tot aan de finale met 1 mol kan doen, meestal zijn dat er wat meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Haha!Ja, dat kan ik begrijpen. Ik ook!
Het is mij in al die jaren Mol-kijken slechts 1x gebeurd dat ik vanaf afl. 1 op de juiste mol zat en dat was in de 3de (en laatstequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik tot aan de finale met 1 mol kan doen, meestal zijn dat er wat meer.
In ander topic ook al gezegd, Liesbeth is het hele seizoen al van het beschuldigen van andere kandidaten en het afschuiven van schuld. Zelf heeft ze nul euro in de pot gebracht, dus dan zou ik zo iemand niet serieus nemen als die over een beschuldiging begint. Typerend voorbeeld is de labyrint opdracht. Zelf ook falen, maar gelijk hard roepen dat Anne-Marie het wel heel stom gedaan heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ben ik op zich met je eens, maar toch krijg ik steeds meer het idee dat ze vanavond bekend wordt gemaakt als verliezer. Maar goed, ik heb daar geen harde feiten voor o.i.d., dus in principe ligt alles open wat dat betreft. We zullen zien of mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.
Nog even over Liesbeth...
Hebben jullie het extra beeldmateriaal van afl. 8 gezien?
http://avro.nl/wieisdemol(...)en_afl8#.T098mIc7qa8
Vinden jullie niet dat Liesbeth daar, aan het einde van de doolhofopdracht, Tim lijkt te beschuldigen van een 'hele stomme actie' waardoor er nu zo weinig geld in de pot zit? Toch Tim die - als kandidaat, zoals we nu weten - groen stemde bij de onderhandelingen? Waarom is Liesbeth daar zo pissig over als ze de Mol is?
Hadewych heeft per saldo minimaal 1000 euro opgebracht. Ze heeft alleen 500 euro gekost voor die joker. Dat jij het niet winnen van geld, hernoemt tot het verliezen van geld is gewoon een krampachtige manier om iemand die niet de mol is, maar als te mol te kunnen zien (door je tunnelvisie) of zeer vreemd gedrag van een mol goed te gaan praten (als ze dus de mol is).quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Hoe weet jij zo zeker dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd, en misschien heeft de mol juist wel groen gestemd om de meerderheid groen te krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Liesbeth heeft amper geld in de pot gebracht, maar dat zegt nog niet alles inderdaad. Ze had wel samen met Frits en Tim dat pact bij de onderhandelingen. Eén van die drie heeft dat pact geschonden. Ten koste van 11.000 euro. Dat kan nu Frits en Tim eruit zijn niemand anders geweest zijn dan Liesbeth. Nee, ik weet het zeker.
En als ze echt de mol is (wat ik nog steeds geloofquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo minimaal 1000 euro opgebracht. Ze heeft alleen 500 euro gekost voor die joker. Dat jij het niet winnen van geld, hernoemt tot het verliezen van geld is gewoon een krampachtige manier om iemand die niet de mol is, maar als te mol te kunnen zien (door je tunnelvisie) of zeer vreemd gedrag van een mol goed te gaan praten (als ze dus de mol is).
Tim, Frits en Liesbeth zouden rood stemmen. Dat zou betekenen dat de meerderheid altijd rood zou zijn. De mol, één van die drie dus, heeft daarom groen gestemd met de hoop (wetenschap?) dat die andere twee groen zouden stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd, en misschien heeft de mol juist wel groen gestemd om de meerderheid groen te krijgen.
Van zo'n kutband zeker, Shiningquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan vanavond helemaal niet kijken, ga naar een concert.
Van Justin Bieber zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
Ik raad je wel aan eerst uitzendinggemist te kijken voordat je op FOK! komt. Er zouden best wel eens TT spoilers kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom wordt er nog steeds getwijfeld aan hetgroenstemmen van die twee? Het is toch zeer onwaarschijnlijk dat weer twee rood stemmers van stem veranderd zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd, en misschien heeft de mol juist wel groen gestemd om de meerderheid groen te krijgen.
Nee, ik kijk gewoon wie is de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de spoiler aangeklikt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Misschien leuk om te vermelden dat er nog nooit alleen maar vrouwen in de finale stonden.
Quizvraag: in 2007 waren er wel drie vrouwen in de finale. Hoe kan dit?Er zaten 4 finalisten in toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dikke, Renate Verbaan en nog 1.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Razor21 het volgende:
Ze melden net bij Boulevard dat ze vanavond enkel de verliezer bekend maken. Volgende week krijgen we te horen wie de mol is.
Lijkt de commerciële omroep wel als dit bericht klopt.
Vorig seizoen werd ook de verliezer bekend gemaakt en in de reunie aflevering mol en winnaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:26 schreef Razor21 het volgende:
Ze melden net bij Boulevard dat ze vanavond enkel de verliezer bekend maken. Volgende week krijgen we te horen wie de mol is.
Lijkt de commerciële omroep wel als dit bericht klopt.
Oh ok dit is eigenlijk het eerste seizoen dat ik volgquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:28 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd ook de verliezer bekend gemaakt en in de reunie aflevering mol en winnaar.
Als je dit meent verdien je een dikkequote:Op donderdag 1 maart 2012 19:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit had ik echt totaal niet verwacht, jammer jammer. Ik kijk nooit meer.
Tuuuurlijk meen ik het niet, dat is ieder jaar zo namelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als je dit meent verdien je een dikke
Oke, sorry danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tuuuurlijk meen ik het niet, dat is ieder jaar zo namelijk.
Ik had dit ook gehoord. Alsof zij de mol zou zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:44 schreef EllaN het volgende:
Ja, wat zei Liesbeth nou?
"Zij waren er tot het.. Wij waren er tot het einde bij" ofzo.
Gekke verspreking.
Dat was het vreselijke moment van seizoen 6 door Karel van der Graaf. Hij stond klaar om het te bekend maken, maar draaide zich naar de camera en zei: "Dat ziet u volgende week."quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Jane het volgende:
We zijn hier toch niet ineens verbaasd dat de mol niet bekend wordt gemaakt vanavond, he? Sinds wanneer is dat al niet meer gebeurd?
De winnaar zal wel bekend worden gemaakt tochquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:31 schreef Jane het volgende:
We zijn hier toch niet ineens verbaasd dat de mol niet bekend wordt gemaakt vanavond, he? Sinds wanneer is dat al niet meer gebeurd?
Volgens de Roodshow afgelopen vrijdag, wordt de verliezer bekend gemaakt. Heb ik tenminste begrepen van anderen, want zelf heb ik het niet gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
De winnaar zal wel bekend worden gemaakt toch?
dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens de Roodshow afgelopen vrijdag, wordt de verliezer bekend gemaakt. Heb ik tenminste begrepen van anderen, want zelf heb ik het niet gehoord.
Overigens, in (het ultieme Mol-)seizoen 3 werd er al helemaal niks bekend gemaakt in de finaleaflevering, dus ik durf de stelling wel aan dat een cliffhanger van alle WIDM-tijden is. En dat je van tevoren alles kunt verwachten, wat dat betreft, want ze hebben elk format al uitgeprobeerd.
Spoilers in TT's zijn niet leuk, maar hoe kún je een hele week wachten met kijken?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef Jirdo het volgende:
Ik heb net afgelopen aflevering gekeken. Jammer dat ik al wist dat mijn mol eruit ging. Bedankt TS!
Je zult maar op vakantie zijn geweest, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Spoilers in TT's zijn niet leuk, maar hoe kún je een hele week wachten met kijken?!
Ik wist toch al dat Tim eruit ging, dus heel veel zin om te kijken had ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Spoilers in TT's zijn niet leuk, maar hoe kún je een hele week wachten met kijken?!
Officieel is het vanavond de finale. Volgende week is de ontknoping of de terugblik, hoe je het ook wil noemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef roos94 het volgende:
Toch logisch dat vandaag de mol niet bekend word, aangezien het de halve finale is?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef roos94 het volgende:
Toch logisch dat vandaag de mol niet bekend word, aangezien het de halve finale is?
Wel lastig kiezen dan... ;-)quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn 2 mollen er nog in
Ik ben benieuwd.
Maar dat is altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:24 schreef roos94 het volgende:
Vorig jaar zouden ze de mol bekend maken, stopte het ineens en moest je tot volgende week wachten. wat een kutstreek was dat,
maar ik kijk al 4 seizoenen WIDM en ik had het altijd goed met de mol!!! dus ik weet gewoon zeker dat ik het nu weer goed heb en hadewych de mon is
Dankjewel...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:24 schreef roos94 het volgende:
Vorig jaar zouden ze de mol bekend maken, stopte het ineens en moest je tot volgende week wachten. wat een kutstreek was dat,
maar ik kijk al 4 seizoenen WIDM en ik had het altijd goed met de mol!!! dus ik weet gewoon zeker dat ik het nu weer goed heb en hadewych de mon is
Moet ik dit grappig vinden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
ik denk nog steeds dat Dio de mol is, dat zou pas een stunt zijn
Dat het allemaal een flashback was en dat Dio in een tijdmachine is gestapt? Tof.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
En dat hij dan met zijn tijdmachine even langskomt en roept: "Yo, de mol hier, jullie doekoe is van mij bitches!"quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
Uhuquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Oh we krijgen vanavond dus zo'n tyfus cliffhanger?
Dat wat we allemaal gezien hebben is Dio's voorspelling ja. Nu begint het pas echt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat het allemaal een flashback was en dat Dio in een tijdmachine is gestapt? Tof.
'Eeeeeeeeeeyy jongens! ik was het toch!'quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
"Ik snap er echt niets van dat ik de mol was!"quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
'Eeeeeeeeeeyy jongens! ik was het toch!'
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Ik snap er echt niets van dat ik de mol was!"
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef Smeich het volgende:
Eens kijken of Art nu ook weer begint met "Jongens" tegenover drie vrouwen
het kan nog steeds een verwijzing naar Annemarie zijn..quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef Smeich het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
het kan nog steeds een verwijzing naar Annemarie zijn..
Jongensquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:29 schreef Smeich het volgende:
verbastering van Jung!quote:
Maar je kent het nu wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:31 schreef themole het volgende:
Zalando
Zou er nooit iets kopen vanwege de reclame.
Nog een weekje gok ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef franklop het volgende:
Zijn jullie klaar voor de finale? Ik wel! Nog eventjes, en je weet wie ik ben! #widm Ned 1. Nu.
IkBenDeMol twitter
Oeh doordenkertje dit!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:33 schreef franklop het volgende:
Zijn jullie klaar voor de finale? Ik wel! Nog eventjes, en je weet wie ik ben! #widm Ned 1. Nu.
IkBenDeMol twitter
Dat was een grapjequote:Op donderdag 1 maart 2012 20:34 schreef roos94 het volgende:
In rtl boulevard zei liesbeth dat we op de schoenen moeten letten.
Hadewych isquote:
zou apart zijn want ze wist dat ze zwanger wasquote:
Tenzij ze de mol is :pquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:37 schreef Melleyn het volgende:
Ze is zwanger daar dus ik denk niet dat ze bier drinkt
Want, die kan niet zwanger zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |