Ja, ben ik op zich met je eens, maar toch krijg ik steeds meer het idee dat ze vanavond bekend wordt gemaakt als verliezer. Maar goed, ik heb daar geen harde feiten voor o.i.d., dus in principe ligt alles open wat dat betreft. We zullen zien of mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Liesbeth zei 2 afleveringen geleden: AM: jij bent de mol. Zou logischer zijn dat Liesbeth zou winnen dan.
Ja, maar ik wil nu eens vanaf het begin de mol goed hebbenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het blijft allemaal erg subjectief, DaMart.
Ikzelf denk dat Liesbeth verliest, Hadewych wint en dat Anne-Marie dus de mol is. En ja, daar heb (ook ik) redenen voor.
Haha!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil nu eens vanaf het begin de mol goed hebben![]()
.
Ik vind het al heel wat dat ik tot aan de finale met 1 mol kan doen, meestal zijn dat er wat meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Haha!Ja, dat kan ik begrijpen. Ik ook!
Het is mij in al die jaren Mol-kijken slechts 1x gebeurd dat ik vanaf afl. 1 op de juiste mol zat en dat was in de 3de (en laatstequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik tot aan de finale met 1 mol kan doen, meestal zijn dat er wat meer.
In ander topic ook al gezegd, Liesbeth is het hele seizoen al van het beschuldigen van andere kandidaten en het afschuiven van schuld. Zelf heeft ze nul euro in de pot gebracht, dus dan zou ik zo iemand niet serieus nemen als die over een beschuldiging begint. Typerend voorbeeld is de labyrint opdracht. Zelf ook falen, maar gelijk hard roepen dat Anne-Marie het wel heel stom gedaan heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ben ik op zich met je eens, maar toch krijg ik steeds meer het idee dat ze vanavond bekend wordt gemaakt als verliezer. Maar goed, ik heb daar geen harde feiten voor o.i.d., dus in principe ligt alles open wat dat betreft. We zullen zien of mijn gevoel het bij het juiste eind heeft.
Nog even over Liesbeth...
Hebben jullie het extra beeldmateriaal van afl. 8 gezien?
http://avro.nl/wieisdemol(...)en_afl8#.T098mIc7qa8
Vinden jullie niet dat Liesbeth daar, aan het einde van de doolhofopdracht, Tim lijkt te beschuldigen van een 'hele stomme actie' waardoor er nu zo weinig geld in de pot zit? Toch Tim die - als kandidaat, zoals we nu weten - groen stemde bij de onderhandelingen? Waarom is Liesbeth daar zo pissig over als ze de Mol is?
Hadewych heeft per saldo minimaal 1000 euro opgebracht. Ze heeft alleen 500 euro gekost voor die joker. Dat jij het niet winnen van geld, hernoemt tot het verliezen van geld is gewoon een krampachtige manier om iemand die niet de mol is, maar als te mol te kunnen zien (door je tunnelvisie) of zeer vreemd gedrag van een mol goed te gaan praten (als ze dus de mol is).quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woord). En sowieso vind ik Anne-Marie ook te fanatiek als kandidaat. En de mogelijke hints van de productie wijzen toch ook vooral richting Hadewych
.
Hoe weet jij zo zeker dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd, en misschien heeft de mol juist wel groen gestemd om de meerderheid groen te krijgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Liesbeth heeft amper geld in de pot gebracht, maar dat zegt nog niet alles inderdaad. Ze had wel samen met Frits en Tim dat pact bij de onderhandelingen. Eén van die drie heeft dat pact geschonden. Ten koste van 11.000 euro. Dat kan nu Frits en Tim eruit zijn niemand anders geweest zijn dan Liesbeth. Nee, ik weet het zeker.
En als ze echt de mol is (wat ik nog steeds geloofquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo minimaal 1000 euro opgebracht. Ze heeft alleen 500 euro gekost voor die joker. Dat jij het niet winnen van geld, hernoemt tot het verliezen van geld is gewoon een krampachtige manier om iemand die niet de mol is, maar als te mol te kunnen zien (door je tunnelvisie) of zeer vreemd gedrag van een mol goed te gaan praten (als ze dus de mol is).
Tim, Frits en Liesbeth zouden rood stemmen. Dat zou betekenen dat de meerderheid altijd rood zou zijn. De mol, één van die drie dus, heeft daarom groen gestemd met de hoop (wetenschap?) dat die andere twee groen zouden stemmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd, en misschien heeft de mol juist wel groen gestemd om de meerderheid groen te krijgen.
Van zo'n kutband zeker, Shiningquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kan vanavond helemaal niet kijken, ga naar een concert.
Van Justin Bieber zeker.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
Ik raad je wel aan eerst uitzendinggemist te kijken voordat je op FOK! komt. Er zouden best wel eens TT spoilers kunnen zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:57 schreef Darkestrah het volgende:
Waarom wordt er nog steeds getwijfeld aan hetgroenstemmen van die twee? Het is toch zeer onwaarschijnlijk dat weer twee rood stemmers van stem veranderd zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat Hadewych en Anne Marie groen hebben gestemd, en misschien heeft de mol juist wel groen gestemd om de meerderheid groen te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kijk gewoon wie is de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de spoiler aangeklikt.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Misschien leuk om te vermelden dat er nog nooit alleen maar vrouwen in de finale stonden.
Quizvraag: in 2007 waren er wel drie vrouwen in de finale. Hoe kan dit?Er zaten 4 finalisten in toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dikke, Renate Verbaan en nog 1.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |