Precies, zonder haar inbreng zou de winnaar zo ongeveer geld moeten betalen aan WIDM, in plaats van het te ontvangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:35 schreef franklop het volgende:
annemarie heeft op dit moment verreweg het grootste deel van de kleine pot bij elkaar gebracht, zou toch een waardeloze mol zijn dan
maar goed als zij bij de onderhandeling dan toch iets heeft geflinkt dan staat ze weer paar duizend in de min, maar dan nog. Je gaat als mol niet perse 2.500 in de pot brengen, of je moet echt niet anders hebben gekundquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, zonder haar inbreng zou de winnaar zo ongeveer geld moeten betalen aan WIDM, in plaats van het te ontvangen.
oh oh oh, wat heb ik vanmorgen genoten tijdens het kijken naar Koffietijd. wat is George toch een heerlijke molquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:44 schreef KWAKje het volgende:
vanaf de tweede aflevering denk ik dat Liesbeth de mol is.
en dat leid ik af aan haar vooral non verbale gedrag bij de executies.
* zij zit vaak met een gesloten houding: armen en benen gekruisd. meestal heb je dan iets te verbergen.
* haar naam wordt door Art vaak pas laat ingevuld. de namen van andere kandidaten gaan haar voor. is ze niet goed genoeg in het faken van verrassing en ongeloof en opluchting? ze is immers geen actrice...
* zij lijkt niet zenuwachtig. bij de andere kandidaten zie je zenuwachtige dingen; handen voor gezicht, friemelen, frunniken, grote ogen, draaien of juist verstillen. die zie ik niet bij haar. zij zit 'op slot'.
* zodra het scherm op rood springt gaat ze direct naar de afvaller. ze draait ernaar toe, raakt aan met een troostende(?) hand op de schouder. ze heeft meteen actie. de andere kandidaten schrikken eerst. zij slaan de handen voor hun gezicht. roepen "oh" en "ah". lijken te 'bevriezen' in het moment. ze kijken naar de afvaller en doen niks. ze "kunnen het vaak niet geloven". er is ongeloof en dus ook nog geen besef of acceptatie. pas als dat er is, ga je handelen. Liesbeth handelt in de 2e seconde nadat het rode scherm er is. ze troost de kandidaten. ik mis bij haar haar eigen schrik, ongeloof, verdriet over het afscheid van de afvaller. wist ze al wie er een rood scherm zou gaan krijgen??
* ook staat ze heel vaak (niet alleen bij de executies) met haar handen in haar zakken. waarom toch?
Bluf.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Als vanavond al wordt gezegd dat Hadewych niet de mol is sluit ik mezelf een week op.
Ligt eraan waar ik me opsluit.quote:
Heb je daarna ook naar de molfans gekeken wat die vrouw zij over Anne-Marie haar achternaam.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:36 schreef easy-going het volgende:
Koffietijd over de Mol: http://www.rtl.nl/xl/#/u/0c11030c-f604-4b9c-9f10-040c1807f8a9
Niet nodig, ze is de molquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Als vanavond al wordt gezegd dat Hadewych niet de mol is sluit ik mezelf een week op.
Dan weten we ook meteen wie het wel is, dus zo makkelijk geven ze dat hopelijk niet wegquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
En dan is Liesbeth dus de mol. En nou ja, als ze dan nog doen alsof ze de bekendmaking tot volgende week uitstellen, dan is daar best de spanning wel helemaal af, zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:15 schreef Bartjebart het volgende:
Nja als Hadewich de verliezer is, is ze de verliezer... Simpel zat...
Ik had hier ook aanwijzingen gezien dat Anne-Marie ook de mol kan zijn. Als ze het echt is, heeft ze het heel goed gespeeld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan is Liesbeth dus de mol. En nou ja, als ze dan nog doen alsof ze de bekendmaking tot volgende week uitstellen, dan is daar best de spanning wel helemaal af, zeg maar.
Dan heeft de mol zo'n 25% van de huidige pot gewonnen, erg goed gespeeld voor de winnaar dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had hier ook aanwijzingen gezien dat Anne-Marie ook de mol kan zijn. Als ze het echt is, heeft ze het heel goed gespeeld.
Wat dan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik had hier ook aanwijzingen gezien dat Anne-Marie ook de mol kan zijn. Als ze het echt is, heeft ze het heel goed gespeeld.
Als het zo onduidelijk is hoeft dat niet automatisch goed gespeeld te zijn, dat kan ook gewoon knap waardeloos zijn. Zie Inge.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nou ja 25% of 15% maakt niet zoveel uit. je geeft dan dus toe dat Hadewych het dan ook buurt goed gespeeld heeft.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heeft de mol zo'n 25% van de huidige pot gewonnen, erg goed gespeeld voor de winnaar dus.
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woordquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja 25% of 15% maakt niet zoveel uit. je geeft dan dus toe dat Hadewych het dan ook buurt goed gespeeld heeft.
Daarbij kan het nog steeds zo zijn dat Anne-Marie het vloot per ongeluk geraakt heeft of helemaal niet geraakt heeft, maar wel geclaimd. Dus dan zou het beweert zo raar zijn als mol.
Al denk ik zelf dat AM het niet is.
mol-like?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woord). En sowieso vind ik Anne-Marie ook te fanatiek als kandidaat. En de mogelijke hints van de productie wijzen toch ook vooral richting Hadewych
.
Het blijft allemaal erg subjectief, DaMart.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hadewych heeft per saldo nul euro bijgedragen aan de pot, dus dat is molleriger dan Anne-Marie (molliger vond ik hier een wat misplaatst woord). En sowieso vind ik Anne-Marie ook te fanatiek als kandidaat. En de mogelijke hints van de productie wijzen toch ook vooral richting Hadewych
.
Liesbeth zei 2 afleveringen geleden: AM: jij bent de mol. Zou logischer zijn dat Liesbeth zou winnen dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het blijft allemaal erg subjectief, DaMart.
Ikzelf denk dat Liesbeth verliest, Hadewych wint en dat Anne-Marie dus de mol is. En ja, daar heb (ook ik) redenen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |