Ik gebruik ook spotnet, payserver ben ik alleen niet mee bekent. Maar bij mij zijn vrijwel alle spots verouderd.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:42 schreef --3S-- het volgende:
Ik kan ze gewoon downloaden via spotnet (met payserver).
Was in Japan dacht ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:38 schreef sl44 het volgende:
In welke seizoen werden de kandidaten in s`nachts in het bos aan elkaar vastgeketend en moest een kandidaat op een bepaalde tijd een vraag beantwoorden om iemand los te krijgen?
Was dat niet het seizoen met Frits Sissing in Japan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:38 schreef sl44 het volgende:
In welke seizoen werden de kandidaten in s`nachts in het bos aan elkaar vastgeketend en moest een kandidaat op een bepaalde tijd een vraag beantwoorden om iemand los te krijgen?
Haha dat dus.quote:
Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlboulevard/entertainment/articleview/)/components/actueel/rtlboulevard/2012/06_juni/entertainment/ex_jakhals-janine-gewond-bij-opnamen-wie-is-de-mol.xmlquote:EX-JAKHALS JANINE GEWOND BIJ OPNAMEN WIE IS DE MOL
Janine Abbring is vorige week ernstig gewond geraakt tijdens opnamen voor het nieuwe seizoen Wie is de Mol? De presentatrice, vooral bekend als Jakhals bij De Wereld Draait Door, verbrijzelde een rugwervel.
Abbring, een van de tien kandidaten, sprong vrijdag tijdens een opdracht in het water. Ze kwam verkeerd terecht, met letsel aan een wervel als gevolg. De 36-jarige is onmiddellijk door aanwezige medici behandeld en naar een ziekenhuis gebracht. Daar wacht ze op een operatie. Haar familie is ingelicht en direct overgekomen.
"Iedereen is ontzettend geschrokken", reageert Peter Lubbers, mediadirecteur van de AVRO. "Het belang van het herstel van Janine staat voorop en het productieteam handelt daar naar. We leven enorm mee met Janine." Waar het ongeluk is gebeurd, wil de AVRO niet bekendmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |