Spoilers in TT's zijn niet leuk, maar hoe kún je een hele week wachten met kijken?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:12 schreef Jirdo het volgende:
Ik heb net afgelopen aflevering gekeken. Jammer dat ik al wist dat mijn mol eruit ging. Bedankt TS!
Je zult maar op vakantie zijn geweest, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Spoilers in TT's zijn niet leuk, maar hoe kún je een hele week wachten met kijken?!
Ik wist toch al dat Tim eruit ging, dus heel veel zin om te kijken had ik niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Spoilers in TT's zijn niet leuk, maar hoe kún je een hele week wachten met kijken?!
Officieel is het vanavond de finale. Volgende week is de ontknoping of de terugblik, hoe je het ook wil noemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef roos94 het volgende:
Toch logisch dat vandaag de mol niet bekend word, aangezien het de halve finale is?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:20 schreef roos94 het volgende:
Toch logisch dat vandaag de mol niet bekend word, aangezien het de halve finale is?
Wel lastig kiezen dan... ;-)quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn 2 mollen er nog in
Ik ben benieuwd.
Maar dat is altijdquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:24 schreef roos94 het volgende:
Vorig jaar zouden ze de mol bekend maken, stopte het ineens en moest je tot volgende week wachten. wat een kutstreek was dat,
maar ik kijk al 4 seizoenen WIDM en ik had het altijd goed met de mol!!! dus ik weet gewoon zeker dat ik het nu weer goed heb en hadewych de mon is
Dankjewel...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:24 schreef roos94 het volgende:
Vorig jaar zouden ze de mol bekend maken, stopte het ineens en moest je tot volgende week wachten. wat een kutstreek was dat,
maar ik kijk al 4 seizoenen WIDM en ik had het altijd goed met de mol!!! dus ik weet gewoon zeker dat ik het nu weer goed heb en hadewych de mon is
Moet ik dit grappig vinden?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
ik denk nog steeds dat Dio de mol is, dat zou pas een stunt zijn
Dat het allemaal een flashback was en dat Dio in een tijdmachine is gestapt? Tof.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
En dat hij dan met zijn tijdmachine even langskomt en roept: "Yo, de mol hier, jullie doekoe is van mij bitches!"quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef franklop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |