abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:13:32 #126
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_108512470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef DaMayan het volgende:
Niemand Anne-Marie?
Kan nog best. Heeft 1x "per ongeluk" raak geschoten maar verder ook niets toegevoegd. Sowieso is alles voor de ver-nulling van de pot niet relevant, dat wist de mol natuurlijk al.
Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_108512543
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken. :D
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_108512545
Ik hoop dat het Anne Marie is omdat ik haar het minst verdenk... maar ik denk het niet.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:19:24 #129
1986 Jane
pi_108512680
Oh, wie de mol ook blijkt te zijn, ik heb sowieso meer genoten van dit seizoen dan van de vorige 3 bij elkaar. Oké, mol Liesbeth zou een kleine teleurstelling zijn wegens 'te dik er bovenop bij montage', maar nu toch al een stuk beter dan de afgelopen 3 mollen, want die waren echt vreselijk. :{
pi_108512701
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....
Ik verdenk haar ook. Met name de A en de J theorie in IJsland en Spanje vind ik persoonlijk een sterke hint omdat het een typische Mol-hint is die niet zo heel snel opvalt. Verder blijft het 'Jongens' (Jung is..) van Art opvallend. Er zijn vast meer redenen om haar te noemen, kan er zo snel niet opkomen, maar ik zit ook al best lang op Anne-Marie.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 28 februari 2012 @ 19:35:20 #131
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108513293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Jane het volgende:
Oh, wie de mol ook blijkt te zijn, ik heb sowieso meer genoten van dit seizoen dan van de vorige 3 bij elkaar. Oké, mol Liesbeth zou een kleine teleurstelling zijn wegens 'te dik er bovenop bij montage', maar nu toch al een stuk beter dan de afgelopen 3 mollen, want die waren echt vreselijk. :{
Jon ging nog wel.
pi_108513453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik verdenk haar ook. Met name de A en de J theorie in IJsland en Spanje vind ik persoonlijk een sterke hint omdat het een typische Mol-hint is die niet zo heel snel opvalt. Verder blijft het 'Jongens' (Jung is..) van Art opvallend. Er zijn vast meer redenen om haar te noemen, kan er zo snel niet opkomen, maar ik zit ook al best lang op Anne-Marie.
Dat ze zei dat ze niet mocht/kon graven en art later zei dat de mol niet kon opereren bij daglicht (aflevering 1).

Ze kreeg de vraag over Picasso's vrouw in het vliegtuig en later was ze zelf Picasso's vrouw.
(welke aanwijzing dat verder nog kan hebben weet ik niet, maar ik had in elk geval gevonden dat Picasso met die vrouw een kind had genaamd "Maya", ofwel een mogelijke verbinding met 2012)
Neil LOVES Carrots!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 20:25:19 #133
1986 Jane
pi_108515744
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Bij bijna elke opdracht valt wel een molpoging (al dan niet geslaagd) van Anne-Marie te ontdekken, alleen wordt daar nauwelijks de nadruk op gelegd door de montage. Ze is daarin zeg maar precies het tegenovergestelde van Liesbeth. B-) :P Je hoort bijvoorbeeld kandidaten soms wel zeggen dat ze haar verdenken, maar er is eigenlijk nooit een biecht waarin ze uitleggen waarom. Of wat ze dan is opgevallen aan Anne-Marie tijdens een opdracht waardoor ze haar verdenken. En dat terwijl ze dus wel verdachte dingen doét!
Mij viel het op toen ik vlak na aflevering 2, aflevering 1 nog eens bekeek. De rest van de afleveringen hebben dat beeld bij mij alleen maar versterkt en naarmate ze er langer in bleef, werd het alleen maar vreemder.

Ik heb wel het idee dat mensen de sabotagepogingen van Anne-Marie soms niet als zodanig herkennen. Ik heb bijvoorbeeld mensen haar gedrag bij de Westernopdracht zien uitleggen als 'onmols', omdat ze geld pakte tijdens haar duel met William. Maar dat is helemaal niet onmols, aangezien ze vervolgens nauwelijks een poging doet om het duel te winnen. Dan pas zou het geld immers pas in de pot komen. Door het geld weg te pakken, voorkomt ze bovendien dat William het in de pot brengt. En als kandidaat gaat William natuurlijk wél voor de overwinning.
Oké, had ook kunnen mislukken (als een schutter William had afgeschoten), maar in principe geldt dat voor alle molacties.
pi_108526846
George (uit seizoen 3) morgen bij Koffietijd op RTL 4 samen met Joeri van Breukelen, bekend van de WIDM-Vodcast.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 23:52:45 #135
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108526879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef BobW het volgende:
George (uit seizoen 3) morgen bij Koffietijd op RTL 4 samen met Joeri van Breukelen, bekend van de WIDM-Vodcast.
Leuke filmpjes van hem inderdaad, hoop dat ik het kan kijken. :')
pi_108527037
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Jane het volgende:

[..]

Je hoort bijvoorbeeld kandidaten soms wel zeggen dat ze haar verdenken, maar er is eigenlijk nooit een biecht waarin ze uitleggen waarom. Of wat ze dan is opgevallen aan Anne-Marie tijdens een opdracht waardoor ze haar verdenken. En dat terwijl ze dus wel verdachte dingen doét!
Mij viel het op toen ik vlak na aflevering 2, aflevering 1 nog eens bekeek. De rest van de afleveringen hebben dat beeld bij mij alleen maar versterkt en naarmate ze er langer in bleef, werd het alleen maar vreemder.
Feit blijft dat zeer waarschijnlijk alle kandidaten afgelopen donderdag op haar de test hebben ingevuld, dus de kijkers verdenken haar dan niet als zodanig maar de kandidaten wel (je ziet het al terug in aflevering 2 met de trappenopdracht en Tim die Dio richting Anne-Marie probeert te sturen in de test).

Probleem met haar is dat er waarschijnlijk weinig verborgen molacties zijn (het enige wat me te binnen schiet is haar brilsterkte tijdens de trappenopdracht), omdat ze haast nooit op cruciale posities staat.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108528069
quote:

[..]

Ik zit ook op A-M hoor....

Maar vind het verder eigenlijk een suf seizoen, kan me echt niet boeien, en ook weinig spannende mol-acties of hints die je bezig blijven houden.
  woensdag 29 februari 2012 @ 00:27:53 #138
1986 Jane
pi_108528685
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:

Maar vind het verder eigenlijk een suf seizoen, kan me echt niet boeien, en ook weinig spannende mol-acties of hints die je bezig blijven houden.
Oh, ik heb me werkelijk kostelijk vermaakt! :o Meer dan in de 3 jaar hiervoor bij elkaar!
Wel op een ander forum, oké, maar toch... B-)
pi_108529215
quote:

Anne-Marie was al in een kwartier als eerste bij het vliegtuig.
Dan zou ze toch geen afstandsbediening nodig hebben gehad om de klok te verzetten?
Of was dat een speciaal extraatje voor ons?

En bij de western dreigde ze Frits af te schieten als hij niet kon laten zien dat hij geld voor de pot had gepakt. Toen mocht hij dus doorlopen. Was dat een dwaalspoor leggen?
Ik heb haar toen als verdachte geschrapt, maar als ik jullie argumenten hoor ga ik weer twijfelen.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 29 februari 2012 @ 01:07:20 #140
1986 Jane
pi_108530115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef svann het volgende:

[..]

Anne-Marie was al in een kwartier als eerste bij het vliegtuig.
Dan zou ze toch geen afstandsbediening nodig hebben gehad om de klok te verzetten?
Of was dat een speciaal extraatje voor ons?
Ik geloof niet dat ik je punt/vraag helemaal begrijp...?
De mol is vlak in de buurt van het vliegtuig afgezet (dat zie je ook in het begin). Klein stukje lopen. Toen is de klok idd verzet met een afstandbediening.
Ik ga er vanuit (maar weten doen we dat natuurlijk niet) dat de Mol daarna, met koffer en al, weer van het vliegtuig af is gaan lopen, eventueel tot ze een andere kandidaat tegenkwam. Dit kan toch prima op Anne-Marie slaan?
Of op Liesbeth trouwens, die volgens mij hemelsbreed ook vlakbij het vliegtuig was, op het strand. En Hadewych eventueel ook, al kwam het over alsof die van verder moest komen. Maar goed, niets is wat het lijkt.

Ik blijf me trouwens afvragen of William misschien echt iets gezien heeft wat niet voor zijn ogen bestemd was, toen hij Anne-Marie iets had zien doen 'bij een paal', bij die eerste opdracht. Wellicht was ze haar 2e foto en/of de afstandbediening aan het verbergen? En is dat de reden dat William haar zo enorm lijkt te verdenken, aan het begin van afl. 2, bij de trapopdracht? Waar haalt hij dat anders vandaan? Bij de gletsjeropdracht kon hij haar niet zien (andere groep) en op de brug kon hij haar alleen van afstand observeren.

quote:
En bij de western dreigde ze Frits af te schieten als hij niet kon laten zien dat hij geld voor de pot had gepakt. Toen mocht hij dus doorlopen. Was dat een dwaalspoor leggen?
Toevallig gisteren nogmaals bekeken en het gaat iets anders. Eerst schiet ze volop op Frits, die vervolgens roept dat ze moet stoppen omdat dat veel geld kost. A-M roept dan 'Echt niet! Laat zien!', wat Frits vervolgens doet. Dan pas stopt ze met schieten.
Dus ja, ze stopt met schieten als Frits het geld laat zien. Maar zou het anders ook niet een beetje too obvious zijn geweest?
  woensdag 29 februari 2012 @ 01:22:19 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108530653
quote:
2s.gif Op woensdag 29 februari 2012 01:07 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik je punt/vraag helemaal begrijp...?
De mol is vlak in de buurt van het vliegtuig afgezet (dat zie je ook in het begin). Klein stukje lopen. Toen is de klok idd verzet met een afstandbediening.
Ik ga er vanuit (maar weten doen we dat natuurlijk niet) dat de Mol daarna, met koffer en al, weer van het vliegtuig af is gaan lopen, eventueel tot ze een andere kandidaat tegenkwam. Dit kan toch prima op Anne-Marie slaan?
Of op Liesbeth trouwens, die volgens mij hemelsbreed ook vlakbij het vliegtuig was, op het strand. En Hadewych eventueel ook, al kwam het over alsof die van verder moest komen. Maar goed, niets is wat het lijkt.

Ik blijf me trouwens afvragen of William misschien echt iets gezien heeft wat niet voor zijn ogen bestemd was, toen hij Anne-Marie iets had zien doen 'bij een paal', bij die eerste opdracht. Wellicht was ze haar 2e foto en/of de afstandbediening aan het verbergen? En is dat de reden dat William haar zo enorm lijkt te verdenken, aan het begin van afl. 2, bij de trapopdracht? Waar haalt hij dat anders vandaan? Bij de gletsjeropdracht kon hij haar niet zien (andere groep) en op de brug kon hij haar alleen van afstand observeren.

[..]

Toevallig gisteren nogmaals bekeken en het gaat iets anders. Eerst schiet ze volop op Frits, die vervolgens roept dat ze moet stoppen omdat dat veel geld kost. A-M roept dan 'Echt niet! Laat zien!', wat Frits vervolgens doet. Dan pas stopt ze met schieten.
Dus ja, ze stopt met schieten als Frits het geld laat zien. Maar zou het anders ook niet een beetje too obvious zijn geweest?
Klinkt vrij plausibel. Vooral het laatste. Vind ik logischer klinken dan de hele Hadewych verdediging van ja ze pakt 'slechts' 500 euro om niet verdacht te zijn. Dat het onnodig is, maakt daarvoor blijkbaar niet uit.

Wat wel typisch is, is dat in het begin zowat iedereen Anne-Marie verdacht vond. Maar dat dit na aflevering drie ofzo, opeens totaal verdwenen was. Als ze de mol is, denk ik dat de productie vervolgens alle verdenkingen op haar daarna niet meer in beeld gebracht heeft.

Maar zelf blijk ik op Liesbeth zitten. Hadewych pakt gewoon te vaak onnodig geld, wat ik niet bij een mol vind passen. Ook al zijn het relatief kleine bedragen. Anne-Marie (zoals in ander topic vermeld) vind ik teveel overkomen als een kandidaat. En dan bedoel ik dus niet iemand die een kandidaat speelt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108536147
En al het geld dan AnneMarie in de pot gebracht heeft dan?
Je kon bij die eerste opdracht echt niet goed zien hoever iedereen van het vliegtuig af was. Dus ook daar kun je weinig aan afleiden.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 29 februari 2012 @ 10:09:46 #143
211083 Angelof9
I must go first
pi_108536171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Helemaal mee eens. Veruit het sufste mol-seizoen ooit.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108536771
NU bij koffietijd ... DE MOL van seizoen 3: George!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_108536806
Geweldige TT zeg -O-
Ja doei.
pi_108536839
En verder, de mol, ik vind 't nog steeds lastig. Heb alle afleveringen braaf gekeken en vind voor zowel Liesbeth als Hadewych wel wat te zeggen. Anne-Marie vind ik vooral 'vervelend'... :@ hoopte dat die er wat eerder al uit zou gaan...
Ja doei.
pi_108537277
Zat aanvankelijk op Liesbeth, ben geswitcht naar Hadewych maar ben weer gaan twijfelen door wat rare acties (het juiste antwoord op de vraag bijvoorbeeld). Hadewych had zeker een betere mol kunnen zijn als ze het is, en Liesbeth had iets subtieler kunnen zijn (ben van mol gewisseld omdat 'te duidelijk').
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 29 februari 2012 @ 11:12:49 #148
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108537861
Ik heb gedroomd dat Hadewych de mol was. :')
  Moderator woensdag 29 februari 2012 @ 11:30:54 #149
42184 crew  DaMart
pi_108538419
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En al het geld dan AnneMarie in de pot gebracht heeft dan?
Je kon bij die eerste opdracht echt niet goed zien hoever iedereen van het vliegtuig af was. Dus ook daar kun je weinig aan afleiden.
Dat dus. Als die 500 euro van Hadewych al reden is om haar niet te verdenken, dan sluit de 2.500 euro van Anne-Marie haar zeker uit als mol :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_108538531
annemarie heeft op dit moment verreweg het grootste deel van de kleine pot bij elkaar gebracht, zou toch een waardeloze mol zijn dan :D
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')