Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:15 schreef DaMayan het volgende:
Niemand Anne-Marie?
Kan nog best. Heeft 1x "per ongeluk" raak geschoten maar verder ook niets toegevoegd. Sowieso is alles voor de ver-nulling van de pot niet relevant, dat wist de mol natuurlijk al.
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken.
Ik verdenk haar ook. Met name de A en de J theorie in IJsland en Spanje vind ik persoonlijk een sterke hint omdat het een typische Mol-hint is die niet zo heel snel opvalt. Verder blijft het 'Jongens' (Jung is..) van Art opvallend. Er zijn vast meer redenen om haar te noemen, kan er zo snel niet opkomen, maar ik zit ook al best lang op Anne-Marie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....
Jon ging nog wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Jane het volgende:
Oh, wie de mol ook blijkt te zijn, ik heb sowieso meer genoten van dit seizoen dan van de vorige 3 bij elkaar. Oké, mol Liesbeth zou een kleine teleurstelling zijn wegens 'te dik er bovenop bij montage', maar nu toch al een stuk beter dan de afgelopen 3 mollen, want die waren echt vreselijk.
Dat ze zei dat ze niet mocht/kon graven en art later zei dat de mol niet kon opereren bij daglicht (aflevering 1).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ook. Met name de A en de J theorie in IJsland en Spanje vind ik persoonlijk een sterke hint omdat het een typische Mol-hint is die niet zo heel snel opvalt. Verder blijft het 'Jongens' (Jung is..) van Art opvallend. Er zijn vast meer redenen om haar te noemen, kan er zo snel niet opkomen, maar ik zit ook al best lang op Anne-Marie.
Bij bijna elke opdracht valt wel een molpoging (al dan niet geslaagd) van Anne-Marie te ontdekken, alleen wordt daar nauwelijks de nadruk op gelegd door de montage. Ze is daarin zeg maar precies het tegenovergestelde van Liesbeth.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar wat zijn de redenen om haar wel te verdenken? Die lees je hier ook amper....
Leuke filmpjes van hem inderdaad, hoop dat ik het kan kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:51 schreef BobW het volgende:
George (uit seizoen 3) morgen bij Koffietijd op RTL 4 samen met Joeri van Breukelen, bekend van de WIDM-Vodcast.
Feit blijft dat zeer waarschijnlijk alle kandidaten afgelopen donderdag op haar de test hebben ingevuld, dus de kijkers verdenken haar dan niet als zodanig maar de kandidaten wel (je ziet het al terug in aflevering 2 met de trappenopdracht en Tim die Dio richting Anne-Marie probeert te sturen in de test).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Je hoort bijvoorbeeld kandidaten soms wel zeggen dat ze haar verdenken, maar er is eigenlijk nooit een biecht waarin ze uitleggen waarom. Of wat ze dan is opgevallen aan Anne-Marie tijdens een opdracht waardoor ze haar verdenken. En dat terwijl ze dus wel verdachte dingen doét!
Mij viel het op toen ik vlak na aflevering 2, aflevering 1 nog eens bekeek. De rest van de afleveringen hebben dat beeld bij mij alleen maar versterkt en naarmate ze er langer in bleef, werd het alleen maar vreemder.
Ik zit ook op A-M hoor....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk al sinds aflevering 2 dat het Anne-Marie is (daarvoor had ik geen mol) en heb nog geen enkele reden gehad die mening te herzien. Bizar hoe weinig mensen haar op Fok! blijkbaar verdenken.
Oh, ik heb me werkelijk kostelijk vermaakt!quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar vind het verder eigenlijk een suf seizoen, kan me echt niet boeien, en ook weinig spannende mol-acties of hints die je bezig blijven houden.
Anne-Marie was al in een kwartier als eerste bij het vliegtuig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:13 schreef Jane het volgende:
Ik geloof niet dat ik je punt/vraag helemaal begrijp...?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:41 schreef svann het volgende:
[..]
Anne-Marie was al in een kwartier als eerste bij het vliegtuig.
Dan zou ze toch geen afstandsbediening nodig hebben gehad om de klok te verzetten?
Of was dat een speciaal extraatje voor ons?
Toevallig gisteren nogmaals bekeken en het gaat iets anders. Eerst schiet ze volop op Frits, die vervolgens roept dat ze moet stoppen omdat dat veel geld kost. A-M roept dan 'Echt niet! Laat zien!', wat Frits vervolgens doet. Dan pas stopt ze met schieten.quote:En bij de western dreigde ze Frits af te schieten als hij niet kon laten zien dat hij geld voor de pot had gepakt. Toen mocht hij dus doorlopen. Was dat een dwaalspoor leggen?
Klinkt vrij plausibel. Vooral het laatste. Vind ik logischer klinken dan de hele Hadewych verdediging van ja ze pakt 'slechts' 500 euro om niet verdacht te zijn. Dat het onnodig is, maakt daarvoor blijkbaar niet uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt/vraag helemaal begrijp...?
De mol is vlak in de buurt van het vliegtuig afgezet (dat zie je ook in het begin). Klein stukje lopen. Toen is de klok idd verzet met een afstandbediening.
Ik ga er vanuit (maar weten doen we dat natuurlijk niet) dat de Mol daarna, met koffer en al, weer van het vliegtuig af is gaan lopen, eventueel tot ze een andere kandidaat tegenkwam. Dit kan toch prima op Anne-Marie slaan?
Of op Liesbeth trouwens, die volgens mij hemelsbreed ook vlakbij het vliegtuig was, op het strand. En Hadewych eventueel ook, al kwam het over alsof die van verder moest komen. Maar goed, niets is wat het lijkt.
Ik blijf me trouwens afvragen of William misschien echt iets gezien heeft wat niet voor zijn ogen bestemd was, toen hij Anne-Marie iets had zien doen 'bij een paal', bij die eerste opdracht. Wellicht was ze haar 2e foto en/of de afstandbediening aan het verbergen? En is dat de reden dat William haar zo enorm lijkt te verdenken, aan het begin van afl. 2, bij de trapopdracht? Waar haalt hij dat anders vandaan? Bij de gletsjeropdracht kon hij haar niet zien (andere groep) en op de brug kon hij haar alleen van afstand observeren.
[..]
Toevallig gisteren nogmaals bekeken en het gaat iets anders. Eerst schiet ze volop op Frits, die vervolgens roept dat ze moet stoppen omdat dat veel geld kost. A-M roept dan 'Echt niet! Laat zien!', wat Frits vervolgens doet. Dan pas stopt ze met schieten.
Dus ja, ze stopt met schieten als Frits het geld laat zien. Maar zou het anders ook niet een beetje too obvious zijn geweest?
Helemaal mee eens. Veruit het sufste mol-seizoen ooit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar vind het verder eigenlijk een suf seizoen, kan me echt niet boeien, en ook weinig spannende mol-acties of hints die je bezig blijven houden.
Dat dus. Als die 500 euro van Hadewych al reden is om haar niet te verdenken, dan sluit de 2.500 euro van Anne-Marie haar zeker uit als molquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:09 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En al het geld dan AnneMarie in de pot gebracht heeft dan?
Je kon bij die eerste opdracht echt niet goed zien hoever iedereen van het vliegtuig af was. Dus ook daar kun je weinig aan afleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |