Noem meedoen aan WIDM maar niet werkenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef gohan16 het volgende:
die 12000 euro die Art heeft gewonnen zal netto ongeveer de helft zijn. Dat is meer een onkostenvergoeding voor de maand die hij neit heeft kunnen werken. Ze zijn allemaal freelancers.
OK, ik wist niet dat de winnaar alles kreeg. Maar per spel gaat het om minder en kunnen ze allemaal wel een paar keer nepmollenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Paar honderd euro? De pot is doorgaans rond de 20.000 euro, hoor.
Maar de BN'ers mogen het zelf houden. Heel raar en niet erg sjiek vind ik dat zelf, maar goed.
En dat ze weer van die bagage-halveren-opdrachten gaan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit de leukste groep vond maar het seizoen zelf het minst leuk. Merkte dat ik het niet echt gevolgd heb zoals voorgaande jaren. De groep was mij teveel vrienden, ik miste het spelelement onderling. Heb ook soms het idee dat als er 2 onderling aan het praten zijn en aan elkaar vragen 'ben jij de mol' erin gescript is om te laten zien dat de deelnemers wel bezig zijn met het spel.
Ik hoop dat er volgend jaar weer een groep is die niet zo vrienden worden maar voor zichzelf gaan en durven te liegen, bedriegen en bijv. moldagboekjes jatten.
Seizoen 8quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:35 schreef Operc het volgende:
[..]
En dat ze weer van die bagage-halveren-opdrachten gaan doen
Of waar molboekjes en jokers gejat worden. Dat was wel spannend.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:10 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Seizoen 8
Daar was zo'n opdracht en ook met kandidaten die niet altijd even vriendjes naar elkaar waren.
Bij de niet BN seizoenen kwam het bijna ieder seizoen terug volgens mij.
Inderdaad, ook al gemist dit seizoen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Of waar molboekjes en jokers gejat worden. Dat was wel spannend.
Ja bedankt TS, ik heb net gekeken en wist dankzij die klote TT van je al wie er afviel. Heel fijn!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Fijne topictitel....., ik moet het nog kijken.
Volgens mij is dat niet 'nep' hoor, maar is ze gewoon zoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Hadewych echt VERSCHRIKKELIJK. Dat nepperige gedoe, die duffe outfitjes, dat kakellachje, bah bah en nog eens bah.
Wat een prutmol
En luister nu eens naar die schreeuwerige Kruidvatreclame's. Dat is ook irritantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Hadewych echt VERSCHRIKKELIJK. Dat nepperige gedoe, die duffe outfitjes, dat kakellachje, bah bah en nog eens bah.
Wat een prutmol
Mééééééid.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutmol
Ik denk ook dat Hadewych de mol is. Maar ik vind haar LEUK!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutmol
Hadewych is lief.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Wat een prutmol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |