abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:08:47 #101
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108391072
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef gohan16 het volgende:
die 12000 euro die Art heeft gewonnen zal netto ongeveer de helft zijn. Dat is meer een onkostenvergoeding voor de maand die hij neit heeft kunnen werken. Ze zijn allemaal freelancers.
Noem meedoen aan WIDM maar niet werken :D
pi_108391095
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:07 schreef Tijn het volgende:

[..]

Paar honderd euro? De pot is doorgaans rond de 20.000 euro, hoor.

Maar de BN'ers mogen het zelf houden. Heel raar en niet erg sjiek vind ik dat zelf, maar goed.
OK, ik wist niet dat de winnaar alles kreeg. Maar per spel gaat het om minder en kunnen ze allemaal wel een paar keer nepmollen
Wie dit leest is gek
  zaterdag 25 februari 2012 @ 19:11:54 #103
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108391192
Juist omdat de winnaar alles krijgt en de rest niks, hebben veel kandidaten geen moeite met het af en toe laten mislukken van een opdracht om de verdenking naar zichzelf toe te trekken. De kans dat je uiteindelijk met geld naar huis gaat is überhaupt erg klein.
pi_108392133
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 20:10 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik dit de leukste groep vond maar het seizoen zelf het minst leuk. Merkte dat ik het niet echt gevolgd heb zoals voorgaande jaren. De groep was mij teveel vrienden, ik miste het spelelement onderling. Heb ook soms het idee dat als er 2 onderling aan het praten zijn en aan elkaar vragen 'ben jij de mol' erin gescript is om te laten zien dat de deelnemers wel bezig zijn met het spel.
Ik hoop dat er volgend jaar weer een groep is die niet zo vrienden worden maar voor zichzelf gaan en durven te liegen, bedriegen en bijv. moldagboekjes jatten.
En dat ze weer van die bagage-halveren-opdrachten gaan doen :Y
pi_108395703
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 19:35 schreef Operc het volgende:

[..]

En dat ze weer van die bagage-halveren-opdrachten gaan doen :Y
Seizoen 8 _O_
Daar was zo'n opdracht en ook met kandidaten die niet altijd even vriendjes naar elkaar waren.

Bij de niet BN seizoenen kwam het bijna ieder seizoen terug volgens mij.
Neil LOVES Carrots!
  zaterdag 25 februari 2012 @ 21:14:07 #106
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108395850
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:10 schreef Gitank2 het volgende:

[..]

Seizoen 8 _O_
Daar was zo'n opdracht en ook met kandidaten die niet altijd even vriendjes naar elkaar waren.

Bij de niet BN seizoenen kwam het bijna ieder seizoen terug volgens mij.
Of waar molboekjes en jokers gejat worden. Dat was wel spannend.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108397091
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 21:14 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Of waar molboekjes en jokers gejat worden. Dat was wel spannend.
Inderdaad, ook al gemist dit seizoen.
Neil LOVES Carrots!
pi_108399166
Ja zulke dingen mis ik ook! De kandidaten vind ik prima maar ze hadden er veel meer van kunnen maken!
Snap ook niet zo goed waar dat hele idee vandaan komt dat ze allemaal zo graag vriendjes willen zijn en elkaar vertrouwen :{
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_108399539
Ik vond Frits Sissing twee jaar geleden ook zo'n leuke kandidaat (en terechte winnaar), iemand die echt fanatiek was en niet altijd maar de groep boven het eigenbelang koos.
know'm sayin?
word? word.
pi_108400013
Jeetje, hoe moeilijk kan het zijn nog? Dat übergretige prozackje Hadewig speelt het niet eens leuk! :N

Snel een ¤500,- vraagje om d'r blunder te redden... _O-

pi_108400368
Ik geloof gewoon niets van die Hadewych die bij alles wat Art vertelt met grote ogen staat te kijken.. 'echt waar???' :o
pi_108400849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Fijne topictitel....., ik moet het nog kijken. -O-
Ja bedankt TS, ik heb net gekeken en wist dankzij die klote TT van je al wie er afviel. Heel fijn!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_108400870
Overigens, best leuke aflevering :P ik ga denk ik voor Liesbeth, overduidelijk gefaal bij het doolfhof en meteen de schuld afschuiven enzo.
pi_108420813
Vanaf Spanje vond ik het een aardig seizoen, alles in IJsland vond ik eigenlijk zeer matig. Ik heb er eigenlijk ook lang niet zo fanatiek ingezeten als vorig seizoen.

Maar als Liesbeth de mol blijkt te zijn vind ik het toch heel erg jammer. De halve wereld zat al op haar vanaf dag 1, ze was irritant aanwezig, altijd verdacht. Het zou gewoon geen verrassing zijn.

Dus ik hoop echt op Hadewych, zij zou echt briljant en overtuigend de kandidaat gespeeld hebben. Anne-Marie laat ik eigenlijk buiten beschouwing, heb haar geen moment verdacht. Als zij het is word ik echt gek. :D Maar goed, alles liever dan Liesbeth.

Oh en Tim. :( Ik hoopte dat hij het zou zijn. Dat is altijd mijn fout, ik zit op degene van wie ik HOOP dat hij de mol is, zoals vorig jaar met Pepijn.
Koel en donker bewaren
pi_108443739
Over Tim gesproken, zonde voor die theorie van Marit (4263) en dit betekent ook dat Tim Dio dus echt aan het helpen was met zijn verdenkingen (wat trouwens ook de kans vergroot dat Anne-Marie de mol is, aangezien Tim dus al vanaf het begin echt op haar heeft ingezet).

Voor mij kunnen alle 3 de dames het nog zijn, alhoewel ik vanaf het begin al op Liesbeth zit en Hade de beste mol van het trio zou zijn. Begin nu wel het vermoeden te krijgen dat Anne-Marie de mol is, vanwege haar gezichtsuitdrukkingen (telkens lachen als er iets fout gaat) en om de twitter opmerking van Marit richting Maarten nadat ze laatste aflevering hadden opgenomen (ze trooste hem met de gedachte dat zijn secondes achter de komma bij de trappenopdracht toch niets uitmaakte, dit was dezelfde som waar de brilsterkte van Anne-Marie gevraagd werd en daar zit waarschijnlijk ook de grootste rekenfout).

Hopelijk gaat Hade winnen, want de mol krijgt meestal achteraf de meeste kritiek (ze heeft mijn inziens het meeste potentieel voor molacties die nog niet zijn uitgezonden) en het zou zonde zijn wanneer ze mocht verliezen (dat laatste weten we donderdag al). Denk dat Hade samen met Lottie mijn favoriete WIDM deelnemers zijn (BN´er versie, de andere versie heb ik nooit gekeken).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 28 februari 2012 @ 11:32:12 #116
211083 Angelof9
I must go first
pi_108496466
Ik vind Hadewych echt VERSCHRIKKELIJK. Dat nepperige gedoe, die duffe outfitjes, dat kakellachje, bah bah en nog eens bah.

Wat een prutmol :{
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_108496600
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vind Hadewych echt VERSCHRIKKELIJK. Dat nepperige gedoe, die duffe outfitjes, dat kakellachje, bah bah en nog eens bah.

Volgens mij is dat niet 'nep' hoor, maar is ze gewoon zo ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108496606
quote:

En luister nu eens naar die schreeuwerige Kruidvatreclame's. Dat is ook irritant :P
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:06:06 #119
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_108497558
quote:

Mééééééid.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 28 februari 2012 @ 12:16:43 #120
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108497864
quote:

Ik denk ook dat Hadewych de mol is. Maar ik vind haar LEUK! :@
pi_108498238
ze acteert sowieso. Dus voor haar hoop ik dat ze de mol is.
pi_108499463
quote:

Hadewych is lief.
Amen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:14:03 #123
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108508195
Ik heb een baanbrekende theorie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 17:31:27 #124
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108508785
pi_108512285
Ik heb ook een baanbrekende theorie ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')