Uiteindelijk ging iedereen ook weer terug naar de VVD...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tussen twee partijen uiteindelijk, slimpie. Dan speelt dat verdeelde karakter minder, want je bent gewoon tegen de ander. Hier kan je tussen GL, PvdA, SP en D66 bewegen. Dat zag je bij de verdeelde VVD ook, iedereen ging naar het CDA.
Toevallig net vanmorgen een mail mogen ontvangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg Voorschrift, had je nu al wat uit Australie gehoord?
Omdat de VVD de meest stabiele campagne heeft gevoerd bij monde van Rutte met leuke one-liners. Dat imago van verdeeldheid schud je niet zomaar af, zeker de PvdA niet. En daar moeten nog wat oude vetes uitgevochten worden heb ik zo de indruk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging iedereen ook weer terug naar de VVD...
Er zijn wel mogelijkheden inderdaad, 2 die me wel aanspreken. Een visum voor een jaar kan ik binnen 2 weken hebben, een wat meer permanent visum kan daaruit voortvloeien, of optie 2 is om direct een corporate sponsor (werk) te vinden die je 5 jaar garandeert.quote:
Wat een onzin, de VVD stond er destijds nog veel beroerder voor dan de PvdA nu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat de VVD de meest stabiele campagne heeft gevoerd bij monde van Rutte met leuke one-liners. Dat imago van verdeeldheid schud je niet zomaar af, zeker de PvdA niet. En daar moeten nog wat oude vetes uitgevochten worden heb ik zo de indruk.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, de VVD stond er destijds nog veel beroerder voor dan de PvdA nu.
En hebben ze bij de VVD ook niet de leden laten stemmen?
Kan net zo goed Timmermans zelf zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Degene die met de mail lekte zouden ze ook uit de fractie moeten gooien.
Dat zag je ook wel aan de inhoud ja. Timmermans heeft Job het laatste zetje gegeven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Samsom zei afgelopen vrijdag toen hij hier in Gouda was dat je een mailadres hebt en als je daar een mailtje naartoe verstuurt kan je er zeker van zijn dat deze uitlekt. Iets van fractietotaal oid, kortom: Timmermans heeft geweten dat het uit zou lekken. Ik las ook ergens dat uit de brief te halen was dat deze bedoeld was om uit te lekken.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
Zou het wel jammer vinden als dit het einde van de PvdA betekent.
Dat populaire kamerleden zich afsplitsten en voor zichzelf begonnen, dat heb ik bij de PvdA niet meer gezien sinds DS'70.quote:
quote:
Komt omdat niemand in de PvdA fractie populair is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat populaire kamerleden zich afsplitsten en voor zichzelf begonnen, dat heb ik bij de PvdA niet meer gezien sinds DS'70.
Waarom? Spekman was bezig met een (extreem linkse anti-PvdA) staatsgreep en die moest uiteraard gestopt worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Degene die met de mail lekte zouden ze ook uit de fractie moeten gooien.
Plasterk en Samsom zijn volgens mij wel redelijk populair.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat niemand in de PvdA fractie populair is.
Nee, dat is omdat ze het wel eens zijn over de koers. Saillant verschil met de VVD destijds.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat niemand in de PvdA fractie populair is.
Wat heeft dat nou te maken met de mogelijk desastreuze gevolgen van een interne verkiezing?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er populaire kamerleden voor zichzelf begonnen, dat heb ik bij de PvdA niet meer gezien sinds DS'70.
Probeer jij maar eens een partij met kiesdrempel van de grond te krijgen met Plasterk of Samsom.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Plasterk en Samsom zijn volgens mij wel redelijk populair.
Hé? Heb je het nieuws gevolgd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ze het wel eens zijn over de koers. Saillant verschil met de VVD destijds.
Ja, nooit meer leuke luckyTV fragmenten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
Zou het wel jammer vinden als dit het einde van de PvdA betekent.
Onzin, Spekman is niet extreem. Dan zat ie wel bij de SP. Of de NCPN.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Waarom? Spekman was bezig met een (extreem linkse anti-PvdA) staatsgreep en die moest uiteraard gestopt worden.
Ja, maar jij destijds over de VVD niet kennelijk. De marges binnen de PvdA nu zijn vele malen kleiner dan binnen de VVD toen.quote:
??. De partij zegt naar de SP te trekken en prompt valt de fractievoorzitter. Er is duidelijk een verschil van opvatting over de koers en dat gaat nu allemaal naar voren komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar jij destijds over de VVD niet kennelijk. De marges binnen de PvdA nu zijn vele malen kleiner dan binnen de VVD toen.
Partij van de Mes in de Rug past er goed bij inderdaad.quote:
PvdMidR ... meh, dat loopt niet echt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Partij van de Mes in de Rug past er goed bij inderdaad.
Jij hebt het interview in Trouw met Cohen en Spekman of niet gelezen of totaal verkeerd begrepen. De consensus is juist dat de PvdA geen SP moet worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
??. De partij zegt naar de SP te trekken en prompt valt de fractievoorzitter. Er is duidelijk een verschil van opvatting over de koers en dat gaat nu allemaal naar voren komen.
Kom nou Remlof, hoe kan je dit nou zeggen. Die hele situatie nu is ontstaan omdat men zich ging wagen aan een koers.
PMR dan, bij te lange abbreviaties mogen de koppelwoorden weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PvdMidR ... meh, dat loopt niet echt.
Brutus*quote:
Ik dacht ook al, wat bedoel je nouquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Brutus*
Mon excuse, het was in de armen van Marcus.
Beste Remlof, waarover is Cohen nou gevallen? Over een stuk over de koers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt het interview in Trouw met Cohen en Spekman of niet gelezen of totaal verkeerd begrepen. De consensus is juist dat de PvdA geen SP moet worden.
En ik heb nog niet van dissidenten binnen de PvdA gehoord zoals Verdonk en Wilders in de VVD, jij wel?
Als de marges daadwerkelijk zo klein zijn overigens, waarom dan alsnog een verkiezing? Waarom dan niet intern het uitmaken? Dan moeten de persoonlijke verhoudingen wel heel erg verziekt zijn, niet?quote:“Ik wil nu ook graag mijn mening geven over waar ik het niet mee eens was. In de eerste plaats de hopeloze propositie om ons als “SP light” te positioneren. (…) Maar ook inhoudelijk heb ik hier grote bedenkingen bij. De verschillen tussen ons en de SP gaan veel verder dan Europa, die betreffen vrij fundamenteel hoe wij de samenleving zien en welke rol wij voor de overheid daarbij in gedachte hebben.”
Welk een waardeloze woordenbrei.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)an_de_oude_politiek/
Prachtige column.
Goed idee. Eerst even van mijn theetje genieten, dan naar beneden om eens wat lekkers uit te kasten te selecteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef waht het volgende:
Zo, genoeg ge-conference-called.
Tijd voor whisky.
Kut appel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk een waardeloze woordenbrei.
quote:Timmermans moest zachtjes wenen bij de Journaalbeelden waarop Emile Roemer en Mark Rutte stralend een sociale werkplaats bezoeken en waarover Sander van Walsum in de Volkskrant de wrede woorden schreef: 'PvdA-leider Cohen was er ook bij, maar dat kregen de mensen pas in de gaten toen Rutte hem voor een fotomoment achter een sanseveria vandaan trok.'
Tja, ligt er maar aan hoe hoog je de lat legt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind het een prachtige column, al komen er 1000 negatieve reacties.
IT'er.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is één woord heh snorremans.
Het is wel Joop he.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ligt er maar aan hoe hoog je de lat legt.
Ik heb een schamele green label.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed idee. Eerst even van mijn theetje genieten, dan naar beneden om eens wat lekkers uit te kasten te selecteren.
Joop, een linkse Tabloid op internet, daar is de Telegraaf een kwaliteitskrant bijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is wel Joop he.
De enige hoogte die ze kennen is beneden NAP.
Iemand die dit kan bevestigen doch ontkennen?twitter:MartijndeGraaf twitterde op woensdag 22-02-2012 om 21:26:31Zo, #moraalridders, sloopt Van Dam ook! Nou dan weet je het wel! reageer retweet
Het is pas begonnen, ze zijn nu nog met een andere kwestie in de weer (religie).quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen doch ontkennen?twitter:MartijndeGraaf twitterde op woensdag 22-02-2012 om 21:26:31Zo, #moraalridders, sloopt Van Dam ook! Nou dan weet je het wel! reageer retweet
Loze uitspraak dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is pas begonnen, ze zijn nu nog met een andere kwestie in de weer (religie).
Keuze gemaakt:quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb een schamele green label.
Maar proost.
Wat nu?quote:
Ja, ze lieten zien dat het filmpje van van Dam een uurtje na het bekend worden van het aftreden van Cohen was gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
One of 374 bottles?quote:
Nee, juist goed om van te genieten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
One of 374 bottles?
Bijna zonde om te drinken.
Beste Erik, Cohen is vooral teruggetreden omdat hij verbaal niet opgewassen is tegen wat tegenwoordig de norm schijnt te zijn in het parlement. Je moet een grote bek hebben om je partij te kunnen positioneren tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beste Remlof, waarover is Cohen nou gevallen? Over een stuk over de koers.
Timmermans heeft hiermee de zaak op scherp gezet, omdat de PvdA maar aan het doormodderen was, niet in de laatste plaats door de nogal passieve Cohen, die in het debat, maar ook in de fractie, niet duidelijk kon maken wat de koers van de partij moet zijn.quote:Ik weet niet hoeveel duidelijker je wil hebben dat de partij verdeeld is, maargoed. Droom lekker verder.
Hier overigens de kernpassage van je geliefde Timmermans:
[..]
Ik zeg niet dat de PvdA niet verdeeld is, alleen dat ze veel minder verdeeld is dan de VVD een paar jaar geleden. Ik heb nog niemand uit zien treden bij de PvdA, bij de VVD destijds twee vrij rap achter elkaar.quote:Als de marges daadwerkelijk zo klein zijn overigens, waarom dan alsnog een verkiezing? Waarom dan niet intern het uitmaken? Dan moeten de persoonlijke verhoudingen wel heel erg verziekt zijn, niet?
En mijn punt met betrekking tot de uitstralende werking van zulke openbare verkiezingen, ongeacht de daadwerkelijke verschillen, blijft gewoon staan. Dat wekt de indruk van een verdeelde partij.
Ik kan er overigens met mijn pet echt niet bij dat jij nu beweert dat de PvdA niet verdeeld is.
Dat zal, maar ik zou zoiets juist bewaren, rare tik van me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, juist goed om van te genieten.
Oh, dan heb ik nog niets gemist.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is pas begonnen, ze zijn nu nog met een andere kwestie in de weer (religie).
Daarom, hij vindt het al lang best. Misschien doet ie over vier of acht jaar een gooi naar het lijsttrekkerschap.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij had sowieso die ambitie niet.
De_Kardinaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Even wat anders, heeft Fok! ook een pastoraat?
Je toont je nu al best een goeie mod. Niet dat ik anders had verwacht trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De_Kardinaal.
Voor de rest kan je hier je ei kwijt gij gelovige: Filosofie & Levensbeschouwing
Hoe vind jij Arie Slob? Die vind ik erg goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, gezien mijn 2 CU stemmende ouders en eigen christelijke achtergrond ben ik zeer benieuwd naar wat de CU nou in de media gaat doen (en of ze überhaupt iets gaan doen).
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je toont je nu al best een goeie mod. Niet dat ik anders had verwacht trouwens.
Gel erin en psychobillyzanger worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Tem het volgende:
Mijn haar begint Joop Schafthuizen-achtige vormen aan te nemen.
Zeer degelijk, had wel iets meer van zich mogen laten horen tijdens de Algemene Beschouwing in reactie op Wilders. Iets beter ook. (PVV wilt de joods/christelijke waarden behouden, een van die waarden is volgens de Korinthebrief de liefde, wat de PVV doet is niet bepaald liefdevol...)quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe vind jij Arie Slob? Die vind ik erg goed.
Frisse jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet ook niet waarom velen zo dwepen met Asscher.
Alleen in de opening was er iets met van Dam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:44 schreef Disana het volgende:
Religie, religie, foetus. Is het wel zeker dat Moraalridders nog me politiek komt?
Ik heb het eerder over de huidige haarlengte van Joop. Alleen heb ik meer krullen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gel erin en psychobillyzanger worden.
Omdat de kamerfractie onder Cohen niet echt van zich liet horen, daar komt nu verandering in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet ook niet waarom velen zo dwepen met Asscher.
PVV handelt niet uit Christelijke motieven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer degelijk, had wel iets meer van zich mogen laten horen tijdens de Algemene Beschouwing in reactie op Wilders. Iets beter ook. (PVV wilt de joods/christelijke waarden behouden, een van die waarden is volgens de Korinthebrief de liefde, wat de PVV doet is niet bepaald liefdevol...)
Ze handelen niet vanuit christelijke motieven, maar ze willen wel de waarden, de traditie, behouden. Althans, dat hoorde ik Wilders een aantal keer zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV handelt niet uit Christelijke motieven.
Je hebt wel een punt, hij mag zich iets meer laten horen inderdaad.
Och, ik denk dat ze best moslims willen stenigen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV handelt niet uit Christelijke motieven.
Ik denk ook wel dat daar nu verandering in gaat komen....Ik denk dat Samsom de gouden greep is. Maar of de leden ook zo wijs zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de kamerfractie onder Cohen niet echt van zich liet horen, daar komt nu verandering in.
Dat heeft Spekman (met een zetje van Timmermans) goed gedaan.
Ik heb 'm in januari vorig jaar even gesproken en gevraagd naar wat hem dreef en dat beantwoordde ie zo overtuigend dat ik 'm sindsdien behoorlijk close volg. Het verbaasde mij ook niet echt dat ie voor het voorzitterschap ging en ik heb ook op 'm gestemd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had Spekman voor hij partijvoorzitter werd een paar keer gezien tijdens het vragenuurtje en ik vond hem destijds niet echt denderend. Ik was dan ook met stomheid geslagen toen hij partijvoorzitter werd... Maargoed, vooralsnog doet hij het goed.
Ook zo'n linkse milieu radicaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik stel mij du_ke altijd voor als Samson.
Dat klopt. Nederland moet weer Nederland worden en EU een ver van mij bedshow. Het aardige is dat SGP ook conservatief is en dat veel SGP-ers ook geen hekel hebben aan de PVV.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze handelen niet vanuit christelijke motieven, maar ze willen wel de waarden, de traditie, behouden. Althans, dat hoorde ik Wilders een aantal keer zeggen.
Ik heb ze allebei gezien en nee, ze zijn totaal andersquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik stel mij du_ke altijd voor als Samson.
Randdebielen heb je altijd. Maar zo kijk ik niet tegen PVV aan hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, ik denk dat ze best moslims willen stenigen hoor.
Goddank.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gezien en nee, ze zijn totaal anders
Hij is wel kernfysicus hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook vanwege zijn groene vrede verleden?
Ik dring ook altijd gaarne door tot de kern van het fysiek.quote:
Ik vind hem intelligent en een verbaal kanon. Zo'n iemand kan je gerust in het debat sturen. Maar ook ik ben geen fan.quote:
Paar mensen bij mij in de kerk hebben op de SGP gestemdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt. Nederland moet weer Nederland worden en EU een ver van mij bedshow. Het aardige is dat SGP ook conservatief is en dat veel SGP-ers ook geen hekel hebben aan de PVV.
SGP baseert visie op Bijbel, PVV doet dat niet, maar hebben wel veel conservatieve thema's gemeen.
Interessant.
Best eng...ik loop liever met een boog om sommige SGP-ers heen. Ik heb veel meer sympathie voor CU-ers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Paar mensen bij mij in de kerk hebben op de SGP gestemdHet kind van de dominee aldaar is zelfs PVV voer, want die is van mening dat als een Marokkaan op je afloopt (!) jij hem in elkaar mag slaan (ofzoiets)...
Inderdaad, best eng. Al kan ik sommige van die SGP-ers wel begrijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Best eng...ik loop liever met een boog om sommige SGP-ers heen. Ik heb veel meer sympathie voor CU-ers.
De SGP is dan ook een christenfundamentalistische partij. En fundamentalisten zijn niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Paar mensen bij mij in de kerk hebben op de SGP gestemdHet kind van de dominee aldaar is zelfs PVV voer, want die is van mening dat als een Marokkaan op je afloopt (!) jij hem in elkaar mag slaan (ofzoiets)...
Vertel ze dat je Israël steunt. Zijn die blaaskaken opeens je beste vrienden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Och zeer vriendelijke lui hoor die SGP'ers, totdat ze weten dat je 'anders' bent.
Heb weinig met ze op, rare mensen.
Tot welke stroming behoort deze kerk?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen schalen me binnen een paar minuten wel in bij welke politieke richting ik hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel ze dat je Israël steunt. Zijn die blaaskaken opeens je beste vrienden.
In elke partij heb je extremen, al zijn de extremen hier volgens mij normaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Och zeer vriendelijke lui hoor die SGP'ers, totdat ze weten dat je 'anders' bent.
Jij bent de meest prototype VVDer die ik ken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen schalen me binnen een paar minuten wel in bij welke politieke richting ik hoor.
Die lui zijn als enige voor verhoging van het defensiebudget, hetgeen ik wel kan waarderen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen schalen me binnen een paar minuten wel in bij welke politieke richting ik hoor.
Van oorsprong PKN, daar zijn ze uitgezet, nu zijn ze een evangelisch centrum...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Tot welke stroming behoort deze kerk?
Dat is meestal de eerste reactie inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de meest prototype VVDer die ik ken.
En willen alles dat leuk is verbiedenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ga je nog in op m'n antwoord op je post Erik?quote:
Daarom promoten ze de hemel ook constant, wat daar volgens hun definities en leefwijzen leuk aan aan moet zijn is me vreemd. Stuur mij maar naar die kachel dan met de rest van het feestende, zuipende, Gommorra volk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En willen alles dat leuk is verbieden
Mag het morgen? Wil mijn film zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je nog in op m'n antwoord op je post Erik?
Je zionistische inslag kan ik niet helemaal thuisbrengen. Die past zelfs meer bij de PVV.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is meestal de eerste reactie inderdaad.
Tuurlijk, maar ik heb je wel een weddenschap om een portie bitterballen aangeboden hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag het morgen? Wil mijn film zien.
Zionisme is net als jouw eurofilie: grotendeels emotie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zionistische inslag kan ik niet helemaal thuisbrengen. Die past zelfs meer bij de PVV.
Ik pas niet helemaal binnen Nederlandse politiek, ik ben meer neocon dan liberaal. "Zionistisch" zou ik het niet zozeer willen noemen, maar meer het beschermen van een bestaande superieure samenleving temidden van idioten die ze van de wereld wil blazen. Niet zozeer uit schuldgevoel overigens, want dan zou ik heel de 3e wereld moeten steunen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zionistische inslag kan ik niet helemaal thuisbrengen. Die past zelfs meer bij de PVV.
Ik dacht dat jij niet deed aan emotioneel geneuzel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Zionisme is net als jouw eurofilie: grotendeels emotie.
Ja zo ongeveer, remlof wil een krachtige EU, ik een krachtige westerse samenleving die de overhand houdt, en op dit moment is Israel daar gewoon een speerpunt van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, mijn eurofilie is gedreven door het jarenlang leven in andere Europese landen en mij daar thuisvoelen door de herkenbare cultuur. Dat is niet het geval bij Vs en Israël.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Zelden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet deed aan emotioneel geneuzel.
Emotie dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn eurofilie is gedreven door het jarenlang leven in andere Europese landen en mij daar thuisvoelen door de herkenbare cultuur. Dat is niet het geval bij Vs en Israël.
Mwoh, dat is alsof ik door mijn tijd in Australië zou voorstellen om ze bij de EU te voegen. Niet echt een argument voor de verstrekkende gevolgen van een Federale staat natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn eurofilie is gedreven door het jarenlang leven in andere Europese landen en mij daar thuisvoelen door de herkenbare cultuur. Dat is niet het geval bij Vs en Israël.
Ok, fair enough. Ben iig al blij dat je de nederzettingen in bezet gebied niet goedkeurt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pas niet helemaal binnen Nederlandse politiek, ik ben meer neocon dan liberaal. "Zionistisch" zou ik het niet zozeer willen noemen, maar meer het beschermen van een bestaande superieure samenleving temidden van idioten die ze van de wereld wil blazen. Niet zozeer uit schuldgevoel overigens, want dan zou ik heel de 3e wereld moeten steunen.
De 'illegale' nederzettingen bijvoorbeeld ben ik niet voor, dus Zionisme an sich gaat me wat ver.
Noch ik overigens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Ben iig al blij dat je de nederzettingen in bezet gebied niet goedkeurt.
Men denkt nu gewoon in extremen, huidige grenzen hanteren en verbod op uitbreiding ben ik helemaal voor. Maar de Arabieren en "kamp links" om het maar zo te noemen komen niet verder dan de grenzen van '67 en dat is gewoon totaal onacceptabel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Ben iig al blij dat je de nederzettingen in bezet gebied niet goedkeurt.
Heeft toch wel veel met elkaar te maken. En het is duidelijk dat je onze Europese vrienden een warm hart toedraagt. Ik zie niet in hoe dat geen emotie is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Emotie is wat anders dan ervaring.
Oeh, De kandelaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van oorsprong PKN, daar zijn ze uitgezet, nu zijn ze een evangelisch centrum...
Wel soms dus, mooi, wist ik allang maar nu jij ook.quote:
Waarom? Het is net zoiets als Irak die Koeweit bezette in 1991. En die werden er (terecht) uit geramd onder druk van de VN. Maar de VS veto't ongeveer elke resolutie tegen Israël.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Men denkt nu gewoon in extremen, huidige grenzen hanteren en verbod op uitbreiding ben ik helemaal voor. Maar de Arabieren en "kamp links" om het maar zo te noemen komen niet verder dan de grenzen van '67 en dat is gewoon totaal onacceptabel.
Ik spreek in hyperbolen om roering te veroorzaken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel soms dus, mooi, wist ik allang maar nu jij ook.
Maar wel richting een pinkstergemeente?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ze noemen zichzelf De Rivier.
Jij moet naar de volgende meet komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik spreek in hyperbolen om roering te veroorzaken.
Omdat die bezetting werd beëindigd toen die plaatsvond, niet 40 jaar na dato.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Het is net zoiets als Irak die Koeweit bezette in 1991. En die werden er (terecht) uit geramd onder druk van de VN. Maar de VS veto'd ongeveer elke resolutie tegen Israël.
Ook dat weet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik spreek in hyperbolen om roering te veroorzaken.
Dat moet ik zeker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij moet naar de volgende meet komen.
Nee. Verre van. Het echtpaar dat beide dominee is en aan het hoofd staat zijn overigens universitair geschoold...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar wel richting een pinkstergemeente?
Omdat ik jarenlang in andere Europese landen heb gewoond een gewerkt en zo ervaren heb dat ze helemaal niet zo anders zijn dan Nederland.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft toch wel veel met elkaar te maken. En het is duidelijk dat je onze Europese vrienden een warm hart toedraagt. Ik zie niet in hoe dat geen emotie is.
Punt is dat men blijft doorbouwen, waardoor je dit over 10 jaar over een nog groter gebied kunt zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat die bezetting werd beëindigd toen die plaatsvond, niet 40 jaar na dato.
Mosterd na de maaltijd politiek hou ik niet van, zeker niet wanneer er zoveel levens mee worden verwoest als je de staat Israël opheft in huidige vorm. Je moet niet vergeten dat de meeste mensen die nu in de gebieden post '67 wonen niks maar dan ook niks te maken hebben met wat er toen gebeurde.
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang in andere Europese landen heb gewoond een gewerkt en zo ervaren heb dat ze helemaal niet zo anders zijn dan Nederland.
De emotie speelt bij euro-sceptici die pleiten voor het behoud van de Nederlandse cultuur en hooguit op vakantie zijn geweest in die landen die ze als zo anders bestempelen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Punt is dat men blijft doorbouwen, waardoor je dit over 10 jaar over een nog groter gebied kunt zeggen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Men denkt nu gewoon in extremen, huidige grenzen hanteren en verbod op uitbreiding ben ik helemaal voor.
Kloptquote:
De Fransen weigeren de Engelse taal te leren, hoe wil je dan zorgen voor een goed werkend Europa...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang in andere Europese landen heb gewoond een gewerkt en zo ervaren heb dat ze helemaal niet zo anders zijn dan Nederland.
De emotie speelt bij euro-sceptici die pleiten voor het behoud van de Nederlandse cultuur en hooguit op vakantie zijn geweest in die landen die ze als zo anders bestempelen.
Henkquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wie voorzotter wordt. Het zijn allemaal pluche-zittende populistische draaiende ruggenstekers bij die PvdA.
De Engelsen Frans leren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Fransen weigeren de Engelse taal te leren, hoe wil je dan zorgen voor een goed werkend Europa...
Samsom is meer groen en heeft kennis van de migratieproblematiek. Plasterk is meer van de financiën en is natuurlijk minister van OCW geweest...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wie voorzotter wordt. Het zijn allemaal pluche-zittende populistische draaiende ruggenstekers bij die PvdA.
Mijn grappen worden zo slecht na drank dat ze niet eens meer herkend worden als dusdanig.quote:
Als iemand het over persoonlijke ervaringen heeft is emotie vrijwel altijd verbonden. Zo ook in dit geval, jouw ervaringen zijn niet voldoende grond voor een puur rationele beslissing omtrent dit soort zaken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met een PI omgaan en wist ik dat dit een grap was, maar ik wilde er serieus op ingaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn grappen worden zo slecht na drank dat ze niet eens meer herkend worden als dusdanig.
Ik pleit toch niet voor opheffing van de staat Israël? Alleen voor het beperken van die staat binnen de grenzen van voor 1967.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat die bezetting werd beëindigd toen die plaatsvond, niet 40 jaar na dato.
Mosterd na de maaltijd politiek hou ik niet van, zeker niet wanneer er zoveel levens mee worden verwoest als je de staat Israël opheft in huidige vorm. Je moet niet vergeten dat de meeste mensen die nu in de gebieden post '67 wonen niks maar dan ook niks te maken hebben met wat er toen gebeurde.
Die Slob gaat de CU niet laten groeien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer degelijk, had wel iets meer van zich mogen laten horen tijdens de Algemene Beschouwing in reactie op Wilders. Iets beter ook. (PVV wilt de joods/christelijke waarden behouden, een van die waarden is volgens de Korinthebrief de liefde, wat de PVV doet is niet bepaald liefdevol...)
Door meer dan vier jaar in Italië gewoond en gewerkt te hebben meen ik toch meer recht van spreken te hebben over hoe de cultuur daar zich verhoudt tot de Nederlandse dan Henk, die ooit eens een week aan het Comomeer geweest is. Of op Sicilië.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Als iemand het over persoonlijke ervaringen heeft is emotie vrijwel altijd verbonden. Zo ook in dit geval, jouw ervaringen zijn niet voldoende grond voor een puur rationele beslissing omtrent dit soort zaken.
Doet er verder ook niet toe. Maar het is wel zo.
Ik denk niet dat iemand daartoe in staat is, bovenop wat ze nu hebben. Zoveel diep-christenen zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Slob gaat de CU niet laten groeien.
De club die het waagt om op zondag te sporten zal nooit kans maken op subsidie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En willen alles dat leuk is verbieden
Dat jij dikke pret hebt gehad in Italie is nog steeds geen reden voor een 4e rijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Door meer dan vier jaar in Italië gewoond en gewerkt te hebben meen ik toch meer recht van spreken te hebben over hoe de cultuur daar zich verhoudt tot de Nederlandse dan Henk, die ooit eens een week aan het Comomeer geweest is. Of op Sicilië.
Ze zouden nog wel wat CDA-schroot kunnen opvangen wellichtquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daartoe in staat is, bovenop wat ze nu hebben. Zoveel diep-christenen zijn er gewoon niet.
Dat wellicht wel. Wat boertjes die CDA stemden, maar zich toch niet zo fijn voelen bij de PVV zegmaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze zouden nog wel wat CDA-schroot kunnen opvangen wellicht
Nouja daar ben ik 't dus mee oneens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik pleit toch niet voor opheffing van de staat Israël? Alleen voor het beperken van die staat binnen de grenzen van voor 1967.
Want zolang dat niet gebeurt worden er levens verwoest van Palestijnse families die daar al generaties lang wonen ten bate van extremistische joden die eerder elders binnen de oude grenzen woonden of in het buitenland.
Daar pleit ik dan ook niet voor, ik zeg alleen dat de Europese cultuur veel meer homogeen is dan sommigen je willen doen geloven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat jij dikke pret hebt gehad in Italie is nog steeds geen reden voor een 4e rijk.
Een Rouvoet wist wel een wat breder publiek aan te spreken op momenten. Zeker met een zwalkende CDA valt daar best wat winst te halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daartoe in staat is, bovenop wat ze nu hebben. Zoveel diep-christenen zijn er gewoon niet.
Kloptquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar pleit ik dan ook niet voor, ik zeg alleen dat de Europese cultuur veel meer homogeen is dan sommigen je willen doen geloven.
Niet de meest subtiele oplossing maar wel bijna het enige wat werktquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon een zwik atoombommen op heel dat midden-oosten, Israel en al die bende die erbijhoort.
OP-GE-LOST.
Je hebt in Engeland en Italie gezeten correct? Ik denk dat je verhaal anders was geweest als dat bv. Litouwen en Slovenië waren geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar pleit ik dan ook niet voor, ik zeg alleen dat de Europese cultuur veel meer homogeen is dan sommigen je willen doen geloven.
Mwoah, in Zuid-Afrika eten ze ook droogworst, aardappelen, hun versie van haring, spreken ze raar Nederlands en leven ze in huizen met onze architectuur. Maar ik bepleit ook geen unie met ze.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet de enige. Voor jou tien anderen die het niet willen maar wel hetzelfde ervaren hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Door meer dan vier jaar in Italië gewoond en gewerkt te hebben meen ik toch meer recht van spreken te hebben over hoe de cultuur daar zich verhoudt tot de Nederlandse dan Henk, die ooit eens een week aan het Comomeer geweest is. Of op Sicilië.
Is overal een oplossing voor, ook voor het gezeik over Europa.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet de meest subtiele oplossing maar wel bijna het enige wat werkt
Ach, zulke kommer en kwel is het niet. Met uitzondering van de schrijnende gevallen zoals Syrië.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet de meest subtiele oplossing maar wel bijna het enige wat werkt
Precies, vrije westerse landen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je hebt in Engeland en Italie gezeten correct? Ik denk dat je verhaal anders was geweest als dat bv. Litouwen en Slovenië waren geweest.
Oh sorry voor de note dan.quote:
Daar kreeg ik een note voor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Gewoon een zwik atoombommen op heel dat midden-oosten, Israel en al die bende die erbijhoort.
OP-GE-LOST.
Noooeeeesss!!! Dan krijg ik de fallout over me heen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Crisis in de PvdA ?
Atoombom op Tweede Kamer!!'eins
We gaan gewoon allemaal bij Picchia wonen, die heeft filters.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Noooeeeesss!!! Dan krijg ik de fallout over me heen.
Sorry, is de enige oplossing die werkt blijkbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef waht het volgende:
[..]
Noooeeeesss!!! Dan krijg ik de fallout over me heen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We gaan gewoon allemaal bij Picchia wonen, die heeft filters.
Dat is dan weer wat onnodig geweldadig, gewoon seal team six eropaf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Crisis in de PvdA ?
Atoombom op Tweede Kamer!!'eins
Gewoon een carrier-group in de Hofvijver.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat onnodig geweldadig, gewoon seal team six eropaf.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat onnodig geweldadig, gewoon seal team six eropaf.
Dat vraag ik me af, probeer maar eens 10 anderen te vinden die jarenlang in een ander EU-land hebben gewoond en gewerkt en tegen verdergaande Europese integratie zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet de enige. Voor jou tien anderen die het niet willen maar wel hetzelfde ervaren hebben.
?quote:
Maar daar word je voor behandeld, Frank van Putten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb zin om een lekker ordinair wijf te knuffelen.
Laat maar, m'n grapjes als wraak op je FB bijdragen werken niet.quote:
Ik snap ze nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat maar, m'n grapjes als wraak op je FB bijdragen werken niet.
Ik doorsta elke test.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap ze niet
En ik was heul aardig , ik deed gewoon wat Mathijs deed bij Martijn. Even goed testen.
Allemaal lapmiddelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar daar word je voor behandeld, Frank van Putten?
Die doorsta ik ook prima in Nederland.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef De_Nuance het volgende:
En alcoholblaastest.
Ik ga maar weer pitten, morgen weer een spannende dag met onze marihuana-verslaafden.
Hm, beetje (te) slank.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal lapmiddelen
Nu wil ik zoiets
[ afbeelding ]
Ze heeft of lelijke tieten of een slechte bh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal lapmiddelen
Nu wil ik zoiets
[ afbeelding ]
Ik raad je aan kontakt op te nemen met Drugshond zodra hij weer in dit universum is gearriveerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal lapmiddelen
Nu wil ik zoiets
[ afbeelding ]
Ik ken wel een mannetje, niemand kent hem of neemt hem serieus maar ik garandeer je; resultaat binnen afzienbare tijd. Hij post af en toe onder de naam Diëtist Erik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nu je het zegt mag ze idd wel een bier en frikandellen behandeling hebben.
Vandaag begonnen ook alweer mensen te zeiken dat ik dikker was geworden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje, niemand kent hem of neemt hem serieus maar ik garandeer je; resultaat binnen afzienbare tijd. Hij post af en toe onder de naam Diëtist Erik.
Geeft niet, in sommige landen word 't gezien als een teken van welvaart.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag begonnen ook alweer mensen te zeiken dat ik dikker was geworden.
Voornamelijk op plekken waar voedsel schaars is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, in sommige landen word 't gezien als een teken van welvaart.
Bij mij zeuren ze dat ik ben afgevallen maar ik merk het zelf nog niet zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag begonnen ook alweer mensen te zeiken dat ik dikker was geworden.
Hufter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij mij zeuren ze dat ik ben afgevallen maar ik merk het zelf nog niet zo
Precies, daar is Erik tha bomb!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef waht het volgende:
[..]
Voornamelijk op plekken waar voedsel schaars is.
Kan jij niet gewoon in 't gevang?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daar is Erik tha bomb!
Of 't aan z'n omvang of paspoort ligt laten we in 't midden.
Hij heeft een XL-paspoort nodig?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, daar is Erik tha bomb!
Of 't aan z'n omvang of paspoort ligt laten we in 't midden.
Ik vrees dat ik daar weinig bijdraag, ik was me altijd met douchegel en geen zeepjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon in 't gevang?
You'll love it there because of your disease!
Nah, dat hebben al die Afrikanen al.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sorry, kan nog wel 10 kilo af hoor
Een Somaliër kan met een derde pas al toe hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, dat hebben al die Afrikanen al.
Ach als het toch maar de vraag is of ze nog om je pols passen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
Ik vrees dat mijn horloges dan ook gejat worden.
Als je op publieke gebieden er super-de-luxe uit ziet gaan ze er van uit dat je rete belangrijk bent en er beveiliging rondloopt dus no worries. Dat is dan wel weer 't voordeel van sloebers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
Die heeft er al 3, de Qatpas, dat verfrommelde papiertje wat paspoort heet daar en de XL-pas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een Somaliër kan met een derde pas al toe hoor
De gevolgen van die ene keer dat de rechtse krachten elke linkse weerstand de kop in wisten te drukken zijn duidelijk. Twee arrestaties en heel wat boetes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
Wordt er wel eens overlegd over de SC? In de zin van een soort fok ME? Dat als het gierend uit de klauwen loopt iedereen gebanned wordt?
Inderdaad. Maar het was het waard.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef waht het volgende:
[..]
De gevolgen van die ene keer dat de rechtse krachten elke linkse weerstand de kop in wisten te drukken zijn duidelijk. Twee arrestaties en heel wat boetes.
Nee totaal niet eigenlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
Wordt er wel eens overlegd over de SC? In de zin van een soort fok ME? Dat als het gierend uit de klauwen loopt iedereen gebanned wordt?
Die kan binnenkort weer posten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het was het waard.
Wat is er met Robin eigenlijk?
In een heel ver verleden is wel eens geopperd de SC maar te sluiten omdat het POL zou ontwrichten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een heel ver verleden is wel eens geopperd de SC maar te sluiten omdat het POL zou ontwrichten.
maar zolang alles goed loopt is er weinig reden lijkt me
Heel ver voor je tijd, toen speelde er heel wat onderhuids overal. Moeten we maar niet te veel meer aan denkenquote:
Ah, oké.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heel ver voor je tijd, toen speelde er heel wat onderhuids overal. Moeten we maar niet te veel meer aan denken
Het gaat hier over van alles en nog wat maar uiteindelijk komen we steeds weer terug op de politiek en staat het redelijk goed open voor nieuwkomers of mensen die maar zo nu en dan even langskomen.quote:Ik denk dat de kracht ligt in de politiek inhoudelijke rode draad. Buitenstaanders kunnen makkelijk mengen in een kleine discussie over het koningshuis bijvoorbeeld door argumenten, feiten of meningen toe te voegen en er zo in te rollen. Persoonlijke gesprekken tussen users die elkoor door en door kennen over bijvoorbeeld een verbouwing is veel lastiger. Natuurlijk komt dergelijke chitchat ook voor, maar over een langere periode gezien blijft politiek als rode draad goed zichtbaar.
Oude koeien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een heel ver verleden is wel eens geopperd de SC maar te sluiten omdat het POL zou ontwrichten.
maar zolang alles goed loopt is er weinig reden lijkt me
Ik ook, hij deed het goed bij P&W.quote:
Klopt, ik denk dat dit de meest ontopic SC van heel FOK! is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef du_ke het volgende:
Goede omschrijving van bijna 6 jaar terug over deze SC en nog steeds raak
[..]
Het gaat hier over van alles en nog wat maar uiteindelijk komen we steeds weer terug op de politiek en staat het redelijk goed open voor nieuwkomers of mensen die maar zo nu en dan even langskomen.
Dat zorgt er denk ik ook voor dat het al heel lang loopt met veruit de meeste tijd een prima sfeer.
De kans dat dit in gebruik was bij het schrijven van die post is niet heel groot.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:17 schreef remlof het volgende:
Ligt ook aan het "cafe" in de TT denk ik
Wij doen niet aan emotioneel geneuzel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:04 schreef du_ke het volgende:
Goede omschrijving van bijna 6 jaar terug over deze SC en nog steeds raak
[..]
Het gaat hier over van alles en nog wat maar uiteindelijk komen we steeds weer terug op de politiek en staat het redelijk goed open voor nieuwkomers of mensen die maar zo nu en dan even langskomen.
Dat zorgt er denk ik ook voor dat het al heel lang loopt met veruit de meeste tijd een prima sfeer.
Ik heb wat teruggelezen toen Whiskers verdweenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:32 schreef waht het volgende:
[..]
Wij doen niet aan emotioneel geneuzel.
Ik heb laatst een andere SC gelezen en ik kreeg zelfmoordneigingen.
Dat heb ik ook gelezen. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb wat teruggelezen toen Whiskers verdween. Wat een drama
.
Hier zijn we gewoon hard en eerlijk
De oudste POL SC met POLCAFE in de titel die ik kan vinden is anders wel geopend door jouquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kans dat dit in gebruik was bij het schrijven van die post is niet heel groot.
Ik gok dat het toen gewoon
DEEL # heette.
Als je zo je tijd op internet moet slijtenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:35 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Plaatsvervangende schaamte.
Oh, dat klopt. Heb ook niets tegen die titel maar ben gewoon voor gezonde afwisseling en willekeur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De oudste POL SC met POLCAFE in de titel die ik kan vinden is anders wel geopend door jou
[POLCafe #533] Bijna weekend.
En nu ga ik mijn baard afscheren tot ik een pornosnor overhoud, tot zo.
Ik heb geen idee, man.quote:
Vette polsenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
1970 belde, ze willen hun snor terugquote:Op donderdag 23 februari 2012 01:09 schreef remlof het volgende:
Ik heb nu een James Hetfield snorrebaard, dat leek me toch beter dan een pornosnor:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |