Alleen in de opening was er iets met van Dam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:44 schreef Disana het volgende:
Religie, religie, foetus. Is het wel zeker dat Moraalridders nog me politiek komt?
Ik heb het eerder over de huidige haarlengte van Joop. Alleen heb ik meer krullen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gel erin en psychobillyzanger worden.
Omdat de kamerfractie onder Cohen niet echt van zich liet horen, daar komt nu verandering in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet ook niet waarom velen zo dwepen met Asscher.
PVV handelt niet uit Christelijke motieven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer degelijk, had wel iets meer van zich mogen laten horen tijdens de Algemene Beschouwing in reactie op Wilders. Iets beter ook. (PVV wilt de joods/christelijke waarden behouden, een van die waarden is volgens de Korinthebrief de liefde, wat de PVV doet is niet bepaald liefdevol...)
Ze handelen niet vanuit christelijke motieven, maar ze willen wel de waarden, de traditie, behouden. Althans, dat hoorde ik Wilders een aantal keer zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV handelt niet uit Christelijke motieven.
Je hebt wel een punt, hij mag zich iets meer laten horen inderdaad.
Och, ik denk dat ze best moslims willen stenigen hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PVV handelt niet uit Christelijke motieven.
Ik denk ook wel dat daar nu verandering in gaat komen....Ik denk dat Samsom de gouden greep is. Maar of de leden ook zo wijs zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat de kamerfractie onder Cohen niet echt van zich liet horen, daar komt nu verandering in.
Dat heeft Spekman (met een zetje van Timmermans) goed gedaan.
Ik heb 'm in januari vorig jaar even gesproken en gevraagd naar wat hem dreef en dat beantwoordde ie zo overtuigend dat ik 'm sindsdien behoorlijk close volg. Het verbaasde mij ook niet echt dat ie voor het voorzitterschap ging en ik heb ook op 'm gestemd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had Spekman voor hij partijvoorzitter werd een paar keer gezien tijdens het vragenuurtje en ik vond hem destijds niet echt denderend. Ik was dan ook met stomheid geslagen toen hij partijvoorzitter werd... Maargoed, vooralsnog doet hij het goed.
Ook zo'n linkse milieu radicaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik stel mij du_ke altijd voor als Samson.
Dat klopt. Nederland moet weer Nederland worden en EU een ver van mij bedshow. Het aardige is dat SGP ook conservatief is en dat veel SGP-ers ook geen hekel hebben aan de PVV.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze handelen niet vanuit christelijke motieven, maar ze willen wel de waarden, de traditie, behouden. Althans, dat hoorde ik Wilders een aantal keer zeggen.
Ik heb ze allebei gezien en nee, ze zijn totaal andersquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik stel mij du_ke altijd voor als Samson.
Randdebielen heb je altijd. Maar zo kijk ik niet tegen PVV aan hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Och, ik denk dat ze best moslims willen stenigen hoor.
Goddank.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gezien en nee, ze zijn totaal anders
Hij is wel kernfysicus hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook vanwege zijn groene vrede verleden?
Ik dring ook altijd gaarne door tot de kern van het fysiek.quote:
Ik vind hem intelligent en een verbaal kanon. Zo'n iemand kan je gerust in het debat sturen. Maar ook ik ben geen fan.quote:
Paar mensen bij mij in de kerk hebben op de SGP gestemdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt. Nederland moet weer Nederland worden en EU een ver van mij bedshow. Het aardige is dat SGP ook conservatief is en dat veel SGP-ers ook geen hekel hebben aan de PVV.
SGP baseert visie op Bijbel, PVV doet dat niet, maar hebben wel veel conservatieve thema's gemeen.
Interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |