Wat nu?quote:
Ja, ze lieten zien dat het filmpje van van Dam een uurtje na het bekend worden van het aftreden van Cohen was gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen doch ontkennen?twitter:MartijndeGraaf twitterde op woensdag 22-02-2012 om 21:26:31Zo, #moraalridders, sloopt Van Dam ook! Nou dan weet je het wel! reageer retweet
One of 374 bottles?quote:
Nee, juist goed om van te genieten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
One of 374 bottles?
Bijna zonde om te drinken.
Beste Erik, Cohen is vooral teruggetreden omdat hij verbaal niet opgewassen is tegen wat tegenwoordig de norm schijnt te zijn in het parlement. Je moet een grote bek hebben om je partij te kunnen positioneren tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beste Remlof, waarover is Cohen nou gevallen? Over een stuk over de koers.
Timmermans heeft hiermee de zaak op scherp gezet, omdat de PvdA maar aan het doormodderen was, niet in de laatste plaats door de nogal passieve Cohen, die in het debat, maar ook in de fractie, niet duidelijk kon maken wat de koers van de partij moet zijn.quote:Ik weet niet hoeveel duidelijker je wil hebben dat de partij verdeeld is, maargoed. Droom lekker verder.
Hier overigens de kernpassage van je geliefde Timmermans:
[..]
Ik zeg niet dat de PvdA niet verdeeld is, alleen dat ze veel minder verdeeld is dan de VVD een paar jaar geleden. Ik heb nog niemand uit zien treden bij de PvdA, bij de VVD destijds twee vrij rap achter elkaar.quote:Als de marges daadwerkelijk zo klein zijn overigens, waarom dan alsnog een verkiezing? Waarom dan niet intern het uitmaken? Dan moeten de persoonlijke verhoudingen wel heel erg verziekt zijn, niet?
En mijn punt met betrekking tot de uitstralende werking van zulke openbare verkiezingen, ongeacht de daadwerkelijke verschillen, blijft gewoon staan. Dat wekt de indruk van een verdeelde partij.
Ik kan er overigens met mijn pet echt niet bij dat jij nu beweert dat de PvdA niet verdeeld is.
Dat zal, maar ik zou zoiets juist bewaren, rare tik van me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, juist goed om van te genieten.
Oh, dan heb ik nog niets gemist.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is pas begonnen, ze zijn nu nog met een andere kwestie in de weer (religie).
Daarom, hij vindt het al lang best. Misschien doet ie over vier of acht jaar een gooi naar het lijsttrekkerschap.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij had sowieso die ambitie niet.
De_Kardinaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
Even wat anders, heeft Fok! ook een pastoraat?
Je toont je nu al best een goeie mod. Niet dat ik anders had verwacht trouwens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De_Kardinaal.
Voor de rest kan je hier je ei kwijt gij gelovige: Filosofie & Levensbeschouwing
Hoe vind jij Arie Slob? Die vind ik erg goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, gezien mijn 2 CU stemmende ouders en eigen christelijke achtergrond ben ik zeer benieuwd naar wat de CU nou in de media gaat doen (en of ze überhaupt iets gaan doen).
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Je toont je nu al best een goeie mod. Niet dat ik anders had verwacht trouwens.
Gel erin en psychobillyzanger worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef Tem het volgende:
Mijn haar begint Joop Schafthuizen-achtige vormen aan te nemen.
Zeer degelijk, had wel iets meer van zich mogen laten horen tijdens de Algemene Beschouwing in reactie op Wilders. Iets beter ook. (PVV wilt de joods/christelijke waarden behouden, een van die waarden is volgens de Korinthebrief de liefde, wat de PVV doet is niet bepaald liefdevol...)quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoe vind jij Arie Slob? Die vind ik erg goed.
Frisse jongen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik weet ook niet waarom velen zo dwepen met Asscher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |