Welk een waardeloze woordenbrei.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)an_de_oude_politiek/
Prachtige column.
Goed idee. Eerst even van mijn theetje genieten, dan naar beneden om eens wat lekkers uit te kasten te selecteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef waht het volgende:
Zo, genoeg ge-conference-called.
Tijd voor whisky.
Kut appel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk een waardeloze woordenbrei.
quote:Timmermans moest zachtjes wenen bij de Journaalbeelden waarop Emile Roemer en Mark Rutte stralend een sociale werkplaats bezoeken en waarover Sander van Walsum in de Volkskrant de wrede woorden schreef: 'PvdA-leider Cohen was er ook bij, maar dat kregen de mensen pas in de gaten toen Rutte hem voor een fotomoment achter een sanseveria vandaan trok.'
Tja, ligt er maar aan hoe hoog je de lat legt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind het een prachtige column, al komen er 1000 negatieve reacties.
IT'er.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is één woord heh snorremans.
Het is wel Joop he.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, ligt er maar aan hoe hoog je de lat legt.
Ik heb een schamele green label.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed idee. Eerst even van mijn theetje genieten, dan naar beneden om eens wat lekkers uit te kasten te selecteren.
Joop, een linkse Tabloid op internet, daar is de Telegraaf een kwaliteitskrant bijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is wel Joop he.
De enige hoogte die ze kennen is beneden NAP.
Iemand die dit kan bevestigen doch ontkennen?twitter:MartijndeGraaf twitterde op woensdag 22-02-2012 om 21:26:31Zo, #moraalridders, sloopt Van Dam ook! Nou dan weet je het wel! reageer retweet
Het is pas begonnen, ze zijn nu nog met een andere kwestie in de weer (religie).quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand die dit kan bevestigen doch ontkennen?twitter:MartijndeGraaf twitterde op woensdag 22-02-2012 om 21:26:31Zo, #moraalridders, sloopt Van Dam ook! Nou dan weet je het wel! reageer retweet
Loze uitspraak dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is pas begonnen, ze zijn nu nog met een andere kwestie in de weer (religie).
Keuze gemaakt:quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:27 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb een schamele green label.
Maar proost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |