Ja zo ongeveer, remlof wil een krachtige EU, ik een krachtige westerse samenleving die de overhand houdt, en op dit moment is Israel daar gewoon een speerpunt van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Zionisme is net als jouw eurofilie: grotendeels emotie.
Nee, mijn eurofilie is gedreven door het jarenlang leven in andere Europese landen en mij daar thuisvoelen door de herkenbare cultuur. Dat is niet het geval bij Vs en Israël.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Zionisme is net als jouw eurofilie: grotendeels emotie.
Zelden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet deed aan emotioneel geneuzel.
Emotie dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn eurofilie is gedreven door het jarenlang leven in andere Europese landen en mij daar thuisvoelen door de herkenbare cultuur. Dat is niet het geval bij Vs en Israël.
Mwoh, dat is alsof ik door mijn tijd in Australië zou voorstellen om ze bij de EU te voegen. Niet echt een argument voor de verstrekkende gevolgen van een Federale staat natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn eurofilie is gedreven door het jarenlang leven in andere Europese landen en mij daar thuisvoelen door de herkenbare cultuur. Dat is niet het geval bij Vs en Israël.
Ok, fair enough. Ben iig al blij dat je de nederzettingen in bezet gebied niet goedkeurt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik pas niet helemaal binnen Nederlandse politiek, ik ben meer neocon dan liberaal. "Zionistisch" zou ik het niet zozeer willen noemen, maar meer het beschermen van een bestaande superieure samenleving temidden van idioten die ze van de wereld wil blazen. Niet zozeer uit schuldgevoel overigens, want dan zou ik heel de 3e wereld moeten steunen.
De 'illegale' nederzettingen bijvoorbeeld ben ik niet voor, dus Zionisme an sich gaat me wat ver.
Noch ik overigens.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Ben iig al blij dat je de nederzettingen in bezet gebied niet goedkeurt.
Men denkt nu gewoon in extremen, huidige grenzen hanteren en verbod op uitbreiding ben ik helemaal voor. Maar de Arabieren en "kamp links" om het maar zo te noemen komen niet verder dan de grenzen van '67 en dat is gewoon totaal onacceptabel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, fair enough. Ben iig al blij dat je de nederzettingen in bezet gebied niet goedkeurt.
Heeft toch wel veel met elkaar te maken. En het is duidelijk dat je onze Europese vrienden een warm hart toedraagt. Ik zie niet in hoe dat geen emotie is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Emotie is wat anders dan ervaring.
Oeh, De kandelaar?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van oorsprong PKN, daar zijn ze uitgezet, nu zijn ze een evangelisch centrum...
Wel soms dus, mooi, wist ik allang maar nu jij ook.quote:
Waarom? Het is net zoiets als Irak die Koeweit bezette in 1991. En die werden er (terecht) uit geramd onder druk van de VN. Maar de VS veto't ongeveer elke resolutie tegen Israël.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Men denkt nu gewoon in extremen, huidige grenzen hanteren en verbod op uitbreiding ben ik helemaal voor. Maar de Arabieren en "kamp links" om het maar zo te noemen komen niet verder dan de grenzen van '67 en dat is gewoon totaal onacceptabel.
Ik spreek in hyperbolen om roering te veroorzaken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wel soms dus, mooi, wist ik allang maar nu jij ook.
Maar wel richting een pinkstergemeente?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ze noemen zichzelf De Rivier.
Jij moet naar de volgende meet komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik spreek in hyperbolen om roering te veroorzaken.
Omdat die bezetting werd beëindigd toen die plaatsvond, niet 40 jaar na dato.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom? Het is net zoiets als Irak die Koeweit bezette in 1991. En die werden er (terecht) uit geramd onder druk van de VN. Maar de VS veto'd ongeveer elke resolutie tegen Israël.
Ook dat weet ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef waht het volgende:
[..]
Ik spreek in hyperbolen om roering te veroorzaken.
Dat moet ik zeker.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij moet naar de volgende meet komen.
Nee. Verre van. Het echtpaar dat beide dominee is en aan het hoofd staat zijn overigens universitair geschoold...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar wel richting een pinkstergemeente?
Omdat ik jarenlang in andere Europese landen heb gewoond een gewerkt en zo ervaren heb dat ze helemaal niet zo anders zijn dan Nederland.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft toch wel veel met elkaar te maken. En het is duidelijk dat je onze Europese vrienden een warm hart toedraagt. Ik zie niet in hoe dat geen emotie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |