Best eng...ik loop liever met een boog om sommige SGP-ers heen. Ik heb veel meer sympathie voor CU-ers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Paar mensen bij mij in de kerk hebben op de SGP gestemdHet kind van de dominee aldaar is zelfs PVV voer, want die is van mening dat als een Marokkaan op je afloopt (!) jij hem in elkaar mag slaan (ofzoiets)...
Inderdaad, best eng. Al kan ik sommige van die SGP-ers wel begrijpen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Best eng...ik loop liever met een boog om sommige SGP-ers heen. Ik heb veel meer sympathie voor CU-ers.
De SGP is dan ook een christenfundamentalistische partij. En fundamentalisten zijn niet voor rede vatbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Paar mensen bij mij in de kerk hebben op de SGP gestemdHet kind van de dominee aldaar is zelfs PVV voer, want die is van mening dat als een Marokkaan op je afloopt (!) jij hem in elkaar mag slaan (ofzoiets)...
Vertel ze dat je Israël steunt. Zijn die blaaskaken opeens je beste vrienden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Och zeer vriendelijke lui hoor die SGP'ers, totdat ze weten dat je 'anders' bent.
Heb weinig met ze op, rare mensen.
Tot welke stroming behoort deze kerk?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen schalen me binnen een paar minuten wel in bij welke politieke richting ik hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef waht het volgende:
[..]
Vertel ze dat je Israël steunt. Zijn die blaaskaken opeens je beste vrienden.
In elke partij heb je extremen, al zijn de extremen hier volgens mij normaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Och zeer vriendelijke lui hoor die SGP'ers, totdat ze weten dat je 'anders' bent.
Jij bent de meest prototype VVDer die ik ken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen schalen me binnen een paar minuten wel in bij welke politieke richting ik hoor.
Die lui zijn als enige voor verhoging van het defensiebudget, hetgeen ik wel kan waarderen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de meeste mensen schalen me binnen een paar minuten wel in bij welke politieke richting ik hoor.
Van oorsprong PKN, daar zijn ze uitgezet, nu zijn ze een evangelisch centrum...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Tot welke stroming behoort deze kerk?
Dat is meestal de eerste reactie inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent de meest prototype VVDer die ik ken.
En willen alles dat leuk is verbiedenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ga je nog in op m'n antwoord op je post Erik?quote:
Daarom promoten ze de hemel ook constant, wat daar volgens hun definities en leefwijzen leuk aan aan moet zijn is me vreemd. Stuur mij maar naar die kachel dan met de rest van het feestende, zuipende, Gommorra volk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En willen alles dat leuk is verbieden
Mag het morgen? Wil mijn film zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga je nog in op m'n antwoord op je post Erik?
Je zionistische inslag kan ik niet helemaal thuisbrengen. Die past zelfs meer bij de PVV.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is meestal de eerste reactie inderdaad.
Tuurlijk, maar ik heb je wel een weddenschap om een portie bitterballen aangeboden hè?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mag het morgen? Wil mijn film zien.
Zionisme is net als jouw eurofilie: grotendeels emotie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zionistische inslag kan ik niet helemaal thuisbrengen. Die past zelfs meer bij de PVV.
Ik pas niet helemaal binnen Nederlandse politiek, ik ben meer neocon dan liberaal. "Zionistisch" zou ik het niet zozeer willen noemen, maar meer het beschermen van een bestaande superieure samenleving temidden van idioten die ze van de wereld wil blazen. Niet zozeer uit schuldgevoel overigens, want dan zou ik heel de 3e wereld moeten steunen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zionistische inslag kan ik niet helemaal thuisbrengen. Die past zelfs meer bij de PVV.
Ik dacht dat jij niet deed aan emotioneel geneuzel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef waht het volgende:
[..]
Zionisme is net als jouw eurofilie: grotendeels emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |