Uiteindelijk ging iedereen ook weer terug naar de VVD...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tussen twee partijen uiteindelijk, slimpie. Dan speelt dat verdeelde karakter minder, want je bent gewoon tegen de ander. Hier kan je tussen GL, PvdA, SP en D66 bewegen. Dat zag je bij de verdeelde VVD ook, iedereen ging naar het CDA.
Toevallig net vanmorgen een mail mogen ontvangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg Voorschrift, had je nu al wat uit Australie gehoord?
Omdat de VVD de meest stabiele campagne heeft gevoerd bij monde van Rutte met leuke one-liners. Dat imago van verdeeldheid schud je niet zomaar af, zeker de PvdA niet. En daar moeten nog wat oude vetes uitgevochten worden heb ik zo de indruk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging iedereen ook weer terug naar de VVD...
Er zijn wel mogelijkheden inderdaad, 2 die me wel aanspreken. Een visum voor een jaar kan ik binnen 2 weken hebben, een wat meer permanent visum kan daaruit voortvloeien, of optie 2 is om direct een corporate sponsor (werk) te vinden die je 5 jaar garandeert.quote:
Wat een onzin, de VVD stond er destijds nog veel beroerder voor dan de PvdA nu.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat de VVD de meest stabiele campagne heeft gevoerd bij monde van Rutte met leuke one-liners. Dat imago van verdeeldheid schud je niet zomaar af, zeker de PvdA niet. En daar moeten nog wat oude vetes uitgevochten worden heb ik zo de indruk.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een onzin, de VVD stond er destijds nog veel beroerder voor dan de PvdA nu.
En hebben ze bij de VVD ook niet de leden laten stemmen?
Kan net zo goed Timmermans zelf zijn geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Degene die met de mail lekte zouden ze ook uit de fractie moeten gooien.
Dat zag je ook wel aan de inhoud ja. Timmermans heeft Job het laatste zetje gegeven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Samsom zei afgelopen vrijdag toen hij hier in Gouda was dat je een mailadres hebt en als je daar een mailtje naartoe verstuurt kan je er zeker van zijn dat deze uitlekt. Iets van fractietotaal oid, kortom: Timmermans heeft geweten dat het uit zou lekken. Ik las ook ergens dat uit de brief te halen was dat deze bedoeld was om uit te lekken.
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
Zou het wel jammer vinden als dit het einde van de PvdA betekent.
Dat populaire kamerleden zich afsplitsten en voor zichzelf begonnen, dat heb ik bij de PvdA niet meer gezien sinds DS'70.quote:
quote:
Komt omdat niemand in de PvdA fractie populair is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat populaire kamerleden zich afsplitsten en voor zichzelf begonnen, dat heb ik bij de PvdA niet meer gezien sinds DS'70.
Waarom? Spekman was bezig met een (extreem linkse anti-PvdA) staatsgreep en die moest uiteraard gestopt worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef De_Nuance het volgende:
Degene die met de mail lekte zouden ze ook uit de fractie moeten gooien.
Plasterk en Samsom zijn volgens mij wel redelijk populair.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat niemand in de PvdA fractie populair is.
Nee, dat is omdat ze het wel eens zijn over de koers. Saillant verschil met de VVD destijds.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Komt omdat niemand in de PvdA fractie populair is.
Wat heeft dat nou te maken met de mogelijk desastreuze gevolgen van een interne verkiezing?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat er populaire kamerleden voor zichzelf begonnen, dat heb ik bij de PvdA niet meer gezien sinds DS'70.
Probeer jij maar eens een partij met kiesdrempel van de grond te krijgen met Plasterk of Samsom.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Plasterk en Samsom zijn volgens mij wel redelijk populair.
Hé? Heb je het nieuws gevolgd?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat is omdat ze het wel eens zijn over de koers. Saillant verschil met de VVD destijds.
Ja, nooit meer leuke luckyTV fragmenten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef De_Nuance het volgende:
Zou het wel jammer vinden als dit het einde van de PvdA betekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |