Punt is dat men blijft doorbouwen, waardoor je dit over 10 jaar over een nog groter gebied kunt zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat die bezetting werd beëindigd toen die plaatsvond, niet 40 jaar na dato.
Mosterd na de maaltijd politiek hou ik niet van, zeker niet wanneer er zoveel levens mee worden verwoest als je de staat Israël opheft in huidige vorm. Je moet niet vergeten dat de meeste mensen die nu in de gebieden post '67 wonen niks maar dan ook niks te maken hebben met wat er toen gebeurde.
Dat is wat anders.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang in andere Europese landen heb gewoond een gewerkt en zo ervaren heb dat ze helemaal niet zo anders zijn dan Nederland.
De emotie speelt bij euro-sceptici die pleiten voor het behoud van de Nederlandse cultuur en hooguit op vakantie zijn geweest in die landen die ze als zo anders bestempelen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Punt is dat men blijft doorbouwen, waardoor je dit over 10 jaar over een nog groter gebied kunt zeggen.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Men denkt nu gewoon in extremen, huidige grenzen hanteren en verbod op uitbreiding ben ik helemaal voor.
Kloptquote:
De Fransen weigeren de Engelse taal te leren, hoe wil je dan zorgen voor een goed werkend Europa...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ik jarenlang in andere Europese landen heb gewoond een gewerkt en zo ervaren heb dat ze helemaal niet zo anders zijn dan Nederland.
De emotie speelt bij euro-sceptici die pleiten voor het behoud van de Nederlandse cultuur en hooguit op vakantie zijn geweest in die landen die ze als zo anders bestempelen.
Henkquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wie voorzotter wordt. Het zijn allemaal pluche-zittende populistische draaiende ruggenstekers bij die PvdA.
De Engelsen Frans leren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De Fransen weigeren de Engelse taal te leren, hoe wil je dan zorgen voor een goed werkend Europa...
Samsom is meer groen en heeft kennis van de migratieproblematiek. Plasterk is meer van de financiën en is natuurlijk minister van OCW geweest...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Maakt het eigenlijk uit wie voorzotter wordt. Het zijn allemaal pluche-zittende populistische draaiende ruggenstekers bij die PvdA.
Mijn grappen worden zo slecht na drank dat ze niet eens meer herkend worden als dusdanig.quote:
Als iemand het over persoonlijke ervaringen heeft is emotie vrijwel altijd verbonden. Zo ook in dit geval, jouw ervaringen zijn niet voldoende grond voor een puur rationele beslissing omtrent dit soort zaken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met een PI omgaan en wist ik dat dit een grap was, maar ik wilde er serieus op ingaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn grappen worden zo slecht na drank dat ze niet eens meer herkend worden als dusdanig.
Ik pleit toch niet voor opheffing van de staat Israël? Alleen voor het beperken van die staat binnen de grenzen van voor 1967.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat die bezetting werd beëindigd toen die plaatsvond, niet 40 jaar na dato.
Mosterd na de maaltijd politiek hou ik niet van, zeker niet wanneer er zoveel levens mee worden verwoest als je de staat Israël opheft in huidige vorm. Je moet niet vergeten dat de meeste mensen die nu in de gebieden post '67 wonen niks maar dan ook niks te maken hebben met wat er toen gebeurde.
Die Slob gaat de CU niet laten groeien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer degelijk, had wel iets meer van zich mogen laten horen tijdens de Algemene Beschouwing in reactie op Wilders. Iets beter ook. (PVV wilt de joods/christelijke waarden behouden, een van die waarden is volgens de Korinthebrief de liefde, wat de PVV doet is niet bepaald liefdevol...)
Door meer dan vier jaar in Italië gewoond en gewerkt te hebben meen ik toch meer recht van spreken te hebben over hoe de cultuur daar zich verhoudt tot de Nederlandse dan Henk, die ooit eens een week aan het Comomeer geweest is. Of op Sicilië.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:29 schreef waht het volgende:
[..]
Als iemand het over persoonlijke ervaringen heeft is emotie vrijwel altijd verbonden. Zo ook in dit geval, jouw ervaringen zijn niet voldoende grond voor een puur rationele beslissing omtrent dit soort zaken.
Doet er verder ook niet toe. Maar het is wel zo.
Ik denk niet dat iemand daartoe in staat is, bovenop wat ze nu hebben. Zoveel diep-christenen zijn er gewoon niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die Slob gaat de CU niet laten groeien.
De club die het waagt om op zondag te sporten zal nooit kans maken op subsidie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En willen alles dat leuk is verbieden
Dat jij dikke pret hebt gehad in Italie is nog steeds geen reden voor een 4e rijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Door meer dan vier jaar in Italië gewoond en gewerkt te hebben meen ik toch meer recht van spreken te hebben over hoe de cultuur daar zich verhoudt tot de Nederlandse dan Henk, die ooit eens een week aan het Comomeer geweest is. Of op Sicilië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |