Onzin, Spekman is niet extreem. Dan zat ie wel bij de SP. Of de NCPN.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Waarom? Spekman was bezig met een (extreem linkse anti-PvdA) staatsgreep en die moest uiteraard gestopt worden.
Ja, maar jij destijds over de VVD niet kennelijk. De marges binnen de PvdA nu zijn vele malen kleiner dan binnen de VVD toen.quote:
??. De partij zegt naar de SP te trekken en prompt valt de fractievoorzitter. Er is duidelijk een verschil van opvatting over de koers en dat gaat nu allemaal naar voren komen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar jij destijds over de VVD niet kennelijk. De marges binnen de PvdA nu zijn vele malen kleiner dan binnen de VVD toen.
Partij van de Mes in de Rug past er goed bij inderdaad.quote:
PvdMidR ... meh, dat loopt niet echt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Partij van de Mes in de Rug past er goed bij inderdaad.
Jij hebt het interview in Trouw met Cohen en Spekman of niet gelezen of totaal verkeerd begrepen. De consensus is juist dat de PvdA geen SP moet worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
??. De partij zegt naar de SP te trekken en prompt valt de fractievoorzitter. Er is duidelijk een verschil van opvatting over de koers en dat gaat nu allemaal naar voren komen.
Kom nou Remlof, hoe kan je dit nou zeggen. Die hele situatie nu is ontstaan omdat men zich ging wagen aan een koers.
PMR dan, bij te lange abbreviaties mogen de koppelwoorden weg.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
PvdMidR ... meh, dat loopt niet echt.
Brutus*quote:
Ik dacht ook al, wat bedoel je nouquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Brutus*
Mon excuse, het was in de armen van Marcus.
Beste Remlof, waarover is Cohen nou gevallen? Over een stuk over de koers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij hebt het interview in Trouw met Cohen en Spekman of niet gelezen of totaal verkeerd begrepen. De consensus is juist dat de PvdA geen SP moet worden.
En ik heb nog niet van dissidenten binnen de PvdA gehoord zoals Verdonk en Wilders in de VVD, jij wel?
Als de marges daadwerkelijk zo klein zijn overigens, waarom dan alsnog een verkiezing? Waarom dan niet intern het uitmaken? Dan moeten de persoonlijke verhoudingen wel heel erg verziekt zijn, niet?quote:“Ik wil nu ook graag mijn mening geven over waar ik het niet mee eens was. In de eerste plaats de hopeloze propositie om ons als “SP light” te positioneren. (…) Maar ook inhoudelijk heb ik hier grote bedenkingen bij. De verschillen tussen ons en de SP gaan veel verder dan Europa, die betreffen vrij fundamenteel hoe wij de samenleving zien en welke rol wij voor de overheid daarbij in gedachte hebben.”
Welk een waardeloze woordenbrei.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef De_Nuance het volgende:
http://www.joop.nl/opinie(...)an_de_oude_politiek/
Prachtige column.
Goed idee. Eerst even van mijn theetje genieten, dan naar beneden om eens wat lekkers uit te kasten te selecteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef waht het volgende:
Zo, genoeg ge-conference-called.
Tijd voor whisky.
Kut appel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welk een waardeloze woordenbrei.
quote:Timmermans moest zachtjes wenen bij de Journaalbeelden waarop Emile Roemer en Mark Rutte stralend een sociale werkplaats bezoeken en waarover Sander van Walsum in de Volkskrant de wrede woorden schreef: 'PvdA-leider Cohen was er ook bij, maar dat kregen de mensen pas in de gaten toen Rutte hem voor een fotomoment achter een sanseveria vandaan trok.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |