quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We gaan gewoon allemaal bij Picchia wonen, die heeft filters.
Dat is dan weer wat onnodig geweldadig, gewoon seal team six eropaf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
Crisis in de PvdA ?
Atoombom op Tweede Kamer!!'eins
Gewoon een carrier-group in de Hofvijver.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat onnodig geweldadig, gewoon seal team six eropaf.
Dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat onnodig geweldadig, gewoon seal team six eropaf.
Dat vraag ik me af, probeer maar eens 10 anderen te vinden die jarenlang in een ander EU-land hebben gewoond en gewerkt en tegen verdergaande Europese integratie zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef waht het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk niet de enige. Voor jou tien anderen die het niet willen maar wel hetzelfde ervaren hebben.
?quote:
Maar daar word je voor behandeld, Frank van Putten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb zin om een lekker ordinair wijf te knuffelen.
Laat maar, m'n grapjes als wraak op je FB bijdragen werken niet.quote:
Ik snap ze nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Laat maar, m'n grapjes als wraak op je FB bijdragen werken niet.
Ik doorsta elke test.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik snap ze niet
En ik was heul aardig , ik deed gewoon wat Mathijs deed bij Martijn. Even goed testen.
Allemaal lapmiddelenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar daar word je voor behandeld, Frank van Putten?
Die doorsta ik ook prima in Nederland.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef De_Nuance het volgende:
En alcoholblaastest.
Ik ga maar weer pitten, morgen weer een spannende dag met onze marihuana-verslaafden.
Hm, beetje (te) slank.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal lapmiddelen
Nu wil ik zoiets
[ afbeelding ]
Ze heeft of lelijke tieten of een slechte bh.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal lapmiddelen
Nu wil ik zoiets
[ afbeelding ]
Ik raad je aan kontakt op te nemen met Drugshond zodra hij weer in dit universum is gearriveerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Allemaal lapmiddelen
Nu wil ik zoiets
[ afbeelding ]
Ik ken wel een mannetje, niemand kent hem of neemt hem serieus maar ik garandeer je; resultaat binnen afzienbare tijd. Hij post af en toe onder de naam Diëtist Erik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nu je het zegt mag ze idd wel een bier en frikandellen behandeling hebben.
Vandaag begonnen ook alweer mensen te zeiken dat ik dikker was geworden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje, niemand kent hem of neemt hem serieus maar ik garandeer je; resultaat binnen afzienbare tijd. Hij post af en toe onder de naam Diëtist Erik.
Geeft niet, in sommige landen word 't gezien als een teken van welvaart.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag begonnen ook alweer mensen te zeiken dat ik dikker was geworden.
Voornamelijk op plekken waar voedsel schaars is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, in sommige landen word 't gezien als een teken van welvaart.
Bij mij zeuren ze dat ik ben afgevallen maar ik merk het zelf nog niet zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vandaag begonnen ook alweer mensen te zeiken dat ik dikker was geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |