Geven die niet af in water?quote:
Oh dan is het goed, dan stream ik wel van een andere website.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je vriendje Fred Teeven vindt het wel mooi werk.
Nee, die uit Crailo gaven niet eens af in chloorwater, daarom is het AZC Crailo ook gesloten, wat moet je nl als asielzoeker in het Gooi?quote:
Lijkt me wel smerig, al die qat-bladeren in het water.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, die uit Crailo gaven niet eens af in chloorwater.
De ouders hebben wel wat beters te doen dan leren zwemmen, als ze het door danwel niet gelukte pogingen europa in te vluchten al niet kunnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me wel smerig, al die qat-bladeren in het water.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn naar mijn mening beter dan Friezen of Limburgers.
Ik ookquote:
Nu vind ik het irritant, maar over een paar dagen niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van die nieuwe quote-opties vind.
Syrianaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Wie weet er nog een leuke film om te downloaden?
Geen comedy, geen thriller, maar iets daartussenin
Nog niet, tenzij het om software gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef remlof het volgende:
Ow en downloaden van copyrighted materiaal is niet illegaal volgens de Nederlandse wet.
Ik ga "The Girl With The dragon Tattoo" kijken, een remake van "Män som hatar kvinnor".quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
quote:Je ziet het al aankomen, binnenkort dus ook op de fles, en weer 400 man op straat!
Dit soort berichten zijn altijd het begin van het einde helaas, hopelijk vinden de werknemers snel weer ergens een goede baan.
Je kan het uitzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van die nieuwe quote-opties vind.
Vind ik een slechte film. Heel vreemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga "The Girl With The dragon Tattoo" kijken, een remake van "Män som hatar kvinnor".
Klopt, maar waarschijnlijk moet ik er gewoon aan wennenquote:
Gezond verbruik wat mij betreft.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het uploaden van copyrighted materiaal is daarintegen wel strafbaar.
hoe erg je er ook om lachen kan en er (voorlopig) niet voor gestraft word blijft het wel een feit.quote:
Daarom vind ik hem juist goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik een slechte film. Heel vreemd.
Je kan het uploaden van materiaal ook gewoon uitschakelen bij de meeste torrent programma's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe erg je er ook om lachen kan en er (voorlopig) niet voor gestraft word blijft het een feit.
Ik speel alles via WMC en Arcsoft Totalmedia Theatre af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk moet ik er gewoon aan wennen
[..]
Gezond verbruik wat mij betreft.
1080p FLAC, Media Player Classic Home Cinema, MADvr, LAV is een gouden combinatie
True, maar dan moet je dat vinkje wel zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het uploaden van materiaal ook gewoon uitschakelen bij de meeste torrent programma's.
Ja ach dat is met de meeste strafbare feiten, je moet eerst de trekker overhalen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar dan moet je dat vinkje wel zetten.
Windows Media Center heeft slechte font rendering vind ik. Karaoke in softsubs werkt bijvoorbeeld niet lekker, tenzij je een shitzooi aan filters installeert. Helaas doet Windows Media Center soms een beetje opstandig daarmee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik speel alles via WMC en Arcsoft Totalmedia Theatre af.
Slechte Fonts? wat bedoel je daarmee de ondertiteling is gewoon prima. Karaoke doen ze maar in een bar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows Media Center heeft slechte font rendering vind ik. Karaoke in softsubs werkt bijvoorbeeld niet lekker, tenzij je een shitzooi aan filters installeert. Helaas doet Windows Media Center soms een beetje opstandig daarmee.
XBMC is de beste media center. De linux versie is beter, maar de Windows versie is ook heel goed te doen.
Helaas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe erg je er ook om lachen kan en er (voorlopig) niet voor gestraft word blijft het wel een feit.
Nou, als je ondertiteling hebt wordt het in de resolutie van de film weergeven. Stel je hebt dus een SD film, dan is de ondertiteling ook SD, terwijl die HD zou moeten zijn. Dat kan je in MPC-HC en XBMC wel instellen, bij XBMC staat dat standaard al aan volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Slechte Fonts? wat bedoel je daarmee de ondertiteling is gewoon prima. Karaoke doen ze maar in een bar.
Nog nooit op gelet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, als je ondertiteling hebt wordt het in de resolutie van de film weergeven. Stel je hebt dus een SD film, dan is de ondertiteling ook SD, terwijl die HD zou moeten zijn. Dat kan je in MPC-HC en XBMC wel instellen, bij XBMC staat dat standaard al aan volgens mij.
VS, heb jij de XP aviator MP GZ player overdrive al geinstalleerd. Haarscherp beeld, dikke HDX6 in het kwadraat spul.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
Oh shit, nerdtaal, waar is m'n woordenboek.
Vast niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS, heb jij de XP aviator MP GZ player overdrive al geinstalleerd. Haarscherp beeld, dikke HDX6 in het kwadraat spul.
Zonde man.quote:
Mariëtte Hamer is trouwens ook niet zo helder. Godsamme.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om Ron Paul uit te lachen.
Maar jij komt uit Zeeland en bent voor Feyenoord. Daarmee diskwalificeer je jezelf al.quote:
Mariette Hamer was ook ontsnapt uit het land van laaf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mariëtte Hamer is trouwens ook niet zo helder. Godsamme.
op TV.
Ik stoorde me er eerst ook niet aan, tot ik wist dat het beter konquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog nooit op gelet eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mariette Hamer was ook ontsnapt uit het land van laaf.
Wel een typisch PvdA gezin inderdaad, alleen de Laafjes zijn blank, dat is vreemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is ze, die gek!
Dit is een PVV gezin, bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een typisch PvdA gezin inderdaad, alleen de Laafjes zijn blank, dat is vreemd.
Deze heeft al teveel kinderen om van een bijstands uitkering te onderhouden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een typisch PvdA gezin inderdaad, alleen de Laafjes zijn blank, dat is vreemd.
Dat komt eerder overeen inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is een PVV gezin, bedoel je?
Bezuinigingen opgelegd door jouw geliefde Brussel op laste van miljardenboetes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Laafjes straks op straat met dank aan de bezuinigingen van het kabinet.
Als ze het bij kunnen houden kunnen ze het drooghouden onder het tapijt van de Fakir en worden ze moslim.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Laafjes straks op straat met dank aan de bezuinigingen van het kabinet.
Keer je je nu plots tegen bezuinigingen en schuif je het af op de Brusselse begrotingsregels?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezuinigingen opgelegd door jouw geliefde Brussel op laste van miljardenboetes.
Netto grootste betaler aan Europa, netto grootste geldpot van Europa na Duitsland, en we zullen het eerste slachtoffer zijn na het huidige Europaverdrag door nog meer te moeten afdragen en onszelf in te perken. Haha, de ironie van die kut-unie.
Ik vind het wel goed dat er beter gekeken gaat worden naar de begrotingen van landen binnen de EU.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Netto grootste betaler aan Europa, netto grootste geldpot van Europa na Duitsland, en we zullen het eerste slachtoffer zijn na het huidige Europaverdrag door nog meer te moeten afdragen en onszelf in te perken. Haha, de ironie van die kut-unie.
Die Fakir heeft zijn zaakjes wel goed voor elkaar inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze het bij kunnen houden kunnen ze het drooghouden onder het tapijt van de Fakir en worden ze moslim.
Nee, ik was voor bezuinigen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Keer je je nu plots tegen bezuinigingen en schuif je het af op de Brusselse begrotingsregels?
We mogen wel weer stemmen binnenkort. Yeuh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik was voor bezuinigen.
Ik ben echter tegen nog meer bezuinigingen terwijl onze economie het nu al bijna niet meer trekt, maar ja we mogen geen nee zeggen want dan grijpt Brussel in en zijn we onze regering kwijt en krijgen we nog een rekening van een paar miljard toegestuurd ook nog.
Ik niet, bijna geen enkel Europees land kan z'n begroting rond krijgen deze jaren, bijna iedereen zit over de 3% begrotingstekort om enkel het land te laten draaien(!). Om NU een beleid in te voeren dat je miljardenboetes krijgt als je deze richtlijn overschrijdt is natuurlijk echt van de zotte stupide. Dit is mosterd na de maaltijd maal duizend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat er beter gekeken gaat worden naar de begrotingen van landen binnen de EU.
Ja daar heb je wat aan, of je nou Roemer hebt of Wilders of van mijn part Van der Staaij, ze moeten allemaal hetzelfde doen van de Europese Commissie. We moeten en zullen pakweg 10 miljard moeten bezuinigen, als de regering valt dan zal de volgende regering het moeten doen, verkiezingen lossen totaal niks op behalve dat het waardevolle tijd verspilt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We mogen wel weer stemmen binnenkort. Yeuh.
Het had wel wat eerder mogen gebeuren wat mij betreft. Eigenlijk überhaupt geen landen in de EU laten die een flutbegroting hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, bijna geen enkel Europees land kan z'n begroting rond krijgen deze jaren, bijna iedereen zit over de 3% begrotingstekort om enkel het land te laten draaien(!). Om NU een beleid in te voeren dat je miljardenboetes krijgt als je deze richtlijn overschrijdt is natuurlijk echt van de zotte stupide. Dit is mosterd na de maaltijd maal duizend.
Het probleem blijft natuurlijk dat het voor de interne europese handel desastreus zal zijn als men weer tot wisselkoersen overgaat, laatstaan dat de gulden,aan welke munt je deze ook koppelt, op dat moment nog zo sterk zal zijn als deze dat was voor de invoering van de euro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Netto grootste betaler aan Europa, netto grootste geldpot van Europa na Duitsland, en we zullen het eerste slachtoffer zijn na het huidige Europaverdrag door nog meer te moeten afdragen en onszelf in te perken. Haha, de ironie van die kut-unie. Laat ze die hele EU maar opblazen, gewoon weg ermee, iedereen voor zichzelf.
Yeah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan, of je nou Roemer hebt of Wilders of van mijn part Van der Staaij, ze moeten allemaal hetzelfde doen van de Europese Commissie. We moeten en zullen pakweg 10 miljard moeten bezuinigen, als de regering valt dan zal de volgende regering het moeten doen, verkiezingen lossen totaal niks op behalve dat het waardevolle tijd verspilt.
Dat maakt niet uit, ik lijdt nog liever 50 miljard verlies en deprecieer de Gulden dat je de komende 10 jaar elk jaar ik weet niet hoeveel miljard kan overmaken aan Brussel om de begrotingen van andere landen op hoogte te houden PLUS dat je er ook nog eens boetes bij krijgt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem blijft natuurlijk dat het voor de interne europese handel desastreus zal zijn als men weer tot wisselkoersen overgaat, laatstaan dat de gulden,aan welke munt je deze ook koppelt, op dat moment nog zo sterk zal zijn als deze dat was voor de invoering van de euro.
True, maar dan nog kan er beter bezuinigd worden met (gedoorsteun van) een partij die zich niet doodstaart op berichtjes die op vagina 3 van de telegraaf staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan, of je nou Roemer hebt of Wilders of van mijn part Van der Staaij, ze moeten allemaal hetzelfde doen van de Europese Commissie. We moeten en zullen pakweg 10 miljard moeten bezuinigen, als de regering valt dan zal de volgende regering het moeten doen, verkiezingen lossen totaal niks op behalve dat het waardevolle tijd verspilt.
Poehpoeh, je moet het allemaal ook weer niet overdrijven hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeveel is de handel en "vrede hurr durr" ons waard dat we er helemaal kapot onder gaan?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik lijdt nog liever 50 miljard verlies en deprecieer de Gulden dat je de komende 10 jaar elk jaar ik weet niet hoeveel miljard kan overmaken aan Brussel om de begrotingen van andere landen op hoogte te houden PLUS dat je er ook nog eens boetes bij krijgt.
Hoeveel is de handel en "vrede hurr durr" ons waard dat we er helemaal kapot onder gaan? Trek liever 50 miljard uit om alle Europese banken te compenseren voor de verliezen die geleden worden onder een vertrek van Griekenland en schop dat kankerland er z.s.m. uit.
We hadden nooit moeten vertrouwen op andere landen, dat een voor allen en allen voor een gezanik is naïef en dom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je weer gedronken VS, ouwe populist?
Je hebt het tegen een idealist, vriend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hadden nooit moeten vertrouwen op andere landen, dat een voor allen en allen voor een gezanik is naïef en dom.
De moffen en wat Scandinavische houthakkers zijn de enigen die het op orde hebben, het gaat me meer om die knoflookneukers die op moeten kankeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
VS ramt die moffen gewoon de grens over met zn handtas, die baas.
Fransen zijn ook niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De moffen en wat Scandinavische houthakkers zijn de enigen die het op orde hebben, het gaat me meer om die knoflookneukers die op moeten kankeren.
Niet zo boos. In zo'n bui ben ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De moffen en wat Scandinavische houthakkers zijn de enigen die het op orde hebben, het gaat me meer om die knoflookneukers die op moeten kankeren.
Ach flikker toch op met dat "Een Europa" idealisme, achter gesloten deuren kunnen we elkaar niet uitstaan maar voor de foto moeten we allemaal onder een blauwe vlag de schijnheilige lopen uithangen. Ik kots er op, geef mij maar Europa van voor 1950, ook al lagen we regelmatig met elkaar in de clinch militair gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een idealist, vriend.
Mijn pa zegt dat ze Griekenland er uit moeten knikkeren, landen die hun zooi niet op orde hebben worden toch ook niet toegelaten waarom zou je ze wel koste wat het kost er inhouden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hadden nooit moeten vertrouwen op andere landen, dat een voor allen en allen voor een gezanik is naïef en dom.
Dat wel natuurlijk. Vertrouwen is op internationaal niveau zo fragiel als het maar zijn kan. Zelfs in ons stabiele stukje van de aarde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, die landen hebben het nooit op orde gehad maar werden om een of ander Europees orgasme gevoel van "kijk ons goed zijn" gewoon in de unie geannexeerd. En nu willen we niet toegeven dat dat naïef en dom was en houden we koste wat het kost die zooi binnen de unie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa zegt dat ze Griekenland er uit moeten knikkeren, landen die hun zooi niet op orde hebben worden toch ook niet toegelaten waarom zou je ze wel koste wat het kost er inhouden?
een stabiel europa zorgt anders wel voor een gezonde economie, anders krijg je weer een periode van duitse, of nog erger franse overheersing, waarbij desbetreffende veldheren geen fuck geven om nederland, afgezien van het strategische doeleinde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met dat "Een Europa" idealisme, achter gesloten deuren kunnen we elkaar niet uitstaan maar voor de foto moeten we allemaal onder een blauwe vlag de schijnheilige lopen uithangen. Ik kots er op, geef mij maar Europa van voor 1950, ook al lagen we regelmatig met elkaar in de clinch militair gezien.
Ach, dat hele systeem is zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa zegt dat ze Griekenland er uit moeten knikkeren, landen die hun zooi niet op orde hebben worden toch ook niet toegelaten waarom zou je ze wel koste wat het kost er inhouden?
Ook terug naar de welvaart van voor 1950?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met dat "Een Europa" idealisme, achter gesloten deuren kunnen we elkaar niet uitstaan maar voor de foto moeten we allemaal onder een blauwe vlag de schijnheilige lopen uithangen. Ik kots er op, geef mij maar Europa van voor 1950, ook al lagen we regelmatig met elkaar in de clinch militair gezien.
Alsof we daar nu niet op afstevenen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook terug naar de welvaart van voor 1950?
Bij lange na nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof we daar nu niet op afstevenen.
Dat gebeurt niet aangezien geen van beide kanten daar enige baat bij heeft. Zo lang er geen suïcidale leiders aan de macht komen kunnen we daar redelijk zeker van zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een stabiel europa zorgt anders wel voor een gezonde economie, anders krijg je weer een periode van duitse, of nog erger franse overheersing, waarbij desbetreffende veldheren geen fuck geven om nederland, afgezien van het strategische doeleinde.
Zelfs als dat zou gebeuren, maak je het hooguit mee als je in je nadagen nog niet geemigreert bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof we daar nu niet op afstevenen.
Dat is helaas een feit. Ikzelf denk dat de euro niet meer haalbaar is omdat het zo onvoorspelbaar is. Maar ja ik heb dan ook helemaal niks met die kutmunt en hoopte toen en nu nog steeds dat ze heel die zooi zouden afblazen, dus ik spreek met enig onderbuikgevoel......................quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat hele systeem is zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan.
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?quote:
PENSIOENGELD!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?
Op jouw frustraties, vermoed ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?
Dat onder andere inderdaad, kijken hoe blij de mensen straks nog zijn als dat omgebogen wordt naar derden om het Noodfonds te spekken.quote:
Niemand kan met enige zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren met de euro. Dit is een strijd tussen de EU en soevereiniteit van de nationale lidstaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is helaas een feit. Ikzelf denk dat de euro niet meer haalbaar is omdat het zo onvoorspelbaar is. Maar ja ik heb dan ook helemaal niks met die kutmunt en hoopte toen en nu nog steeds dat ze heel die zooi zouden afblazen, dus ik spreek met enig onderbuikgevoel......................
Kon dat maar, dan hadden ze een onuitputtelijke bron zonder gevaar voor inflatie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op jouw frustraties, vermoed ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tip voor een nummer? Muziek bij het slaapmutsje de beste.
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?quote:
op pizza, paella en gyros.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen reet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat onder andere inderdaad, kijken hoe blij de mensen straks nog zijn als dat omgebogen wordt naar derden om het Noodfonds te spekken.
En de burgers die het dadelijk wel in een keer spuugzat zijn. Als dat belachelijke rapportje van de GBL echt voor opschudding zorgt kan het nog wel eens vlugger gedaan zijn met die euro dan menig persoon denkt. Iets met een druppel en emmer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
Niemand kan met enige zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren met de euro. Dit is een strijd tussen de EU en soevereiniteit van de nationale lidstaten.
Omdat ik niet zoveel te klagen heb. Iedereen heeft het over koopkrachtdaling, terwijl ik dik meer ben gaan verdienen dit jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?
Wel leuk, wij kunnen straks onze eigen begroting niet meer rondkrijgen door Brussel, en worden beboet door Brussel omdat we het niet rondkrijgen en krijgen nog een extra schep schuld op onze rug gesmeten.quote:
Akkoord, dat is een valide reden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel te klagen heb. Iedereen heeft het over koopkrachtdaling, terwijl ik dik meer ben gaan verdienen dit jaar.
Het zou idd goed zijn als de grieken, romeinen en egyptenaren de zee ingedreven worden, en de spanjaarden en de moren ook, scheelt een hoop problemen in de toekomst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?
Eigenlijk niet. Maar het slaapmutsje begint te werken dus ben niet in zo'n zeikbui. Ik vind het alleen maar grappig hoe VS boos doet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tip voor een nummer? Muziek bij het slaapmutsje de beste.
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar het slaapmutsje begint te werken dus ben niet in zo'n zeikbui. Ik vind het alleen maar grappig hoe VS boos doet.
Zag je Zalm niet klaarkomen toen hij de eerste euro-tjes uit de muur tapte...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel.
Ik weet wel dat ik het toen beter had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel. Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
Die ene munt was er hoe dan ook gekomen, en de fout dat de basis van deze munt is misgegaan ligt toch echt bij landen als duitsland en frankrijk, die het begrotingstekort niet zo belangrijk vonden toen zij dat twee keertjes overscheidden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel. Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
Nee de Euro heeft er niks mee te maken, maar de Euro is hetgeen wat ons bindt waardoor Griekenland, Italië en Spanje niet kunnen depreciëren en dus hun crisis niet op kunnen lossen. We hebben de individuele aderen in het lichaam EU samengevoegd tot 1 aorta waardoor een bloedingkje meteen fataal is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat komt alleen maar door de euro inderdaad.
De munt is natuurlijk wel prima, het gaat erom dat nationale overheden nog steeds kunnen doen waar ze verdomme zin in hebben. Laat dat maar aan paella, spaghetti, en moussaka-vreters over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de Euro is niet de oorzaak maar het houdt landen tegen te depreciëren. Wat voor Griekenland en Spanje en Italie de oplossing is is voor ons de doodsteek, en die leuke dans houden we nu al een jaar vol.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
De munt is natuurlijk wel prima, het gaat erom dat nationale overheden nog steeds kunnen doen waar ze verdomme zin in hebben. Laat dat maar aan paella, spaghetti, en moussaka-vreters over.
Die munt, en vooral het feit dat Duitsland en Frankrijk zich in het begin niet aan de regeltjes wilden houden, heeft er vanalles mee te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee de Euro heeft er niks mee te maken, maar de Euro is hetgeen wat ons bindt waardoor Griekenland, Italië en Spanje niet kunnen depreciëren en dus hun crisis niet op kunnen lossen. We hebben de individuele aderen in het lichaam EU samengevoegd tot 1 aorta waardoor een bloedingkje meteen fataal is.
Agossie, kan je er niet van slapen knul?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
Het bemoeilijkt maatregelen inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de Euro is niet de oorzaak maar het houdt landen tegen te depreciëren.
Toen ging het al fout inderdaad, maar die landen hebben tenminste nog een rigide economie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die munt, en vooral het feit dat Duitsland en Frankrijk zich in het begin niet aan de regeltjes wilden houden, heeft er vanalles mee te maken.
Prettig is het niet nee, maar zal er verder geen minuut van wakker liggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie, kan je er niet van slapen knul?
Nee, verregaande monetaire ongelijkheid zal de doodsteek voor heel Europa zijn. Daarom juist moet die Euro er blijven. Wat dat gekleurde rapport in opdracht van de NSB PVV ook zal beweren, je moet lange termijn denken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de Euro is niet de oorzaak maar het houdt landen tegen te depreciëren. Wat voor Griekenland en Spanje en Italie de oplossing is is voor ons de doodsteek, en die leuke dans houden we nu al een jaar vol.
Bedankt voor de erkenning.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prettig is het niet nee, maar zal er verder geen minuut van wakker liggen.
Het enkele wat mijn probleem er mee is is dat ik afstudeer in een functie wat het hardst geraakt wordt hierdoor. Die kutcomputers van jou blijven wel nodig en die flutkrant van Koos ook wel, maar ik ben niet essentieel.
Duitsland ok, maar Frankrijk is net zo zwak als die andere mediterranen als het om pensioenen gaat ed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen ging het al fout inderdaad, maar die landen hebben tenminste nog een rigide economie.
Ja en hoe wil jij Griekenland haar economie laten groeien als je alles van ze wegsnijdt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, verregaande monetaire ongelijkheid zal de doodsteek voor heel Europa zijn. Daarom juist moet die Euro er blijven. Wat dat gekleurde rapport in opdracht van de NSB PVV ook zal beweren, je moet lange termijn denken.
Saneren heet dat, niet leuk, maar wel noodzakelijk om in de toekomst weer te kunnen groeien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe wil jij Griekenland haar economie laten groeien als je alles van ze wegsnijdt?
Ja zo is het nou eenmaal, jouw regionale krantje is minder gevoelig qua werkplaatsen voor de internationale handel dan ik als internationaal consultant/zakenman.quote:
Wel op de neoliberale wijze die wij zo verafschuwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Saneren heet dat, niet leuk, maar wel noodzakelijk om in de toekomst weer te kunnen groeien.
Ik weet wat saneren is, maar dat werkt enkel met vooruitzicht op inkomen en dat is er dus niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Saneren heet dat, niet leuk, maar wel noodzakelijk om in de toekomst weer te kunnen groeien.
Roep dat niet te hard, vriend. Wij gaan mogelijk saneren omdat wat mensen in Londen vinden dat hun bankrekening nog niet dik genoeg is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo is het nou eenmaal, jouw regionale krantje is minder gevoelig qua werkplaatsen voor de internationale handel dan ik als internationaal consultant/zakenman.
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaidquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel op de neoliberale wijze die wij zo verafschuwen.
Ik zeg minder gevoelig, niet ongevoelig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, vriend. Wij gaan mogelijk saneren omdat wat mensen in Londen vinden dat hun bankrekening nog niet dik genoeg is.
Als je geliefde PvdA dan nog bestaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaid
Nou ja, om nu met een mijnenveger door de economie te bulderen zo hard dat er de komende 10 jaar niks meer kan groeien lijkt me nu ook niet echt gezond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaid
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, om nu met een mijnenveger door de economie te bulderen zo hard dat er de komende 10 jaar niks meer kan groeien lijkt me nu ook niet echt gezond.
Ik blijf inderdaad nodig, dat klopt. Tel daarbij op dat ik een baas ben en ik maak me weinig zorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg minder gevoelig, niet ongevoelig.
Ik denk de banken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?
Kunnen ze niet gewoon een deel kwijtschelden, zijn we ook klaar.
Ik maak me ook weinig zorgen, alleen ik moet wel het werk achterna. Het "lang leve de lol in de regio" denken zit er niet meer bij. Niet dat ik dat nou van plan was, maar veel mensen hechten er wel waarde aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad nodig, dat klopt. Tel daarbij op dat ik een baas ben en ik maak me weinig zorgen.
Als China dat zal doen, kunnen ze zichzelf beter faiiliet verklaren aangezien half afrika dan ook zal verwachten dat hun schulden vrijgescholden worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?
Kunnen ze niet gewoon een deel kwijtschelden, zijn we ook klaar.
Ik vind zo'n amberalert zo eng. :/quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Dat is wel zuur inderdaad. Knuffie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak me ook weinig zorgen, alleen ik moet wel het werk achterna. Het "lang leve de lol in de regio" denken zit er niet meer bij. Niet dat ik dat nou van plan was, maar veel mensen hechten er wel waarde aan.
Ja boeiend dat is logisch, centrale banken of private banken?quote:
Ach, vorige keer moest ik ervoor naar Afrika dus zie wel weer waar ik eindig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel zuur inderdaad. Knuffie?
Maar zonder gekheid, zou ook niet graag mn leven hier zomaar achterlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, vorige keer moest ik ervoor naar Afrika dus zie wel weer waar ik eindig.
Maar goed, so be it, follow the money.
Volgens mij schrijft de private sector meer dan 50% op de Griekse schuld af. Let wel, de totale schuld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja boeiend dat is logisch, centrale banken of private banken?
Natuurlijk wel, zelfs het CDA zal blijven bestaan, het is nu allemaal wat onstuimig, maar als de storm gaat liggen komt alles weer in het midden terechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je geliefde PvdA dan nog bestaat.
Ik heb juist het idee dat het CDA en de PvdA gaan verdwijnen ten gunste van de Christen Unie en Groen Links.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zelfs het CDA zal blijven bestaan, het is nu allemaal wat onstuimig, maar als de storm gaat liggen komt alles weer in het midden terecht
Graag is wat anders, heb het nu 3 keer gedaan en is iedere keer zwaar maar je bouwt wel weer wat op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, zou ook niet graag mn leven hier zomaar achterlaten.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind zo'n amberalert zo eng. :/
Ik zie eerder fusies.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het CDA en de PvdA gaan verdwijnen ten gunste van de Christen Unie en Groen Links.
Ik voorzie eerder dat politiek er geen fuck meer toe doet in Nederland, Brussel geeft de richtlijnen wel aan.quote:
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder dat politiek er geen fuck meer toe doet in Nederland, Brussel geeft de richtlijnen wel aan.
Het PvdA zou nog wat kunnen winnen als ze die Cohen eens lozen, het is een goede bestuurder, maar wat debatteren betreft is hij hopeloos.quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.
Dan zitten ze met grote waarschijnlijkheid in een kroegske.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof heeft het niet zo op soevereiniteitquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Edith Schippers is toch mijn favoriete minister nu. Vanwege het feit dat ze niet wil weten van generieke overheidsbetutteling.
Regelgeving als het mogen roken in café's heeft daar weinig mee te makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.
Ik heb het vooral over het heffen van taxen op vert en dergelijkequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.
Dat weet ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Regelgeving als het mogen roken in café's heeft daar weinig mee te maken
Aan de andere kant zorgt het VVD-beleid bijna altijd voor meer werkgelegenheid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik
Mijn moeder ligt nu bijna een week in het ziekenhuis vanwege een nieuwe knie, toch moet ze (ze is 62) haar looprek huren van de thuiszorg en krijgt ze maar een x aantal behandelingen voor de fysio vergoed terwijl ze het afgelopen jaar meer werkuren gemaakt heeft dan ik. Nou heb ik sinds mijn werkeloosheid geen cent uitkering ontvangen, vind ik toch vreemd het vreemd dat ik dingen als looprekken of -stokken moet huren/kopen om weer naar een baan te kunnen solliciteren die ik toch niet krijgen zal aangezien ik versleten knieen hebt en/of te oud ben.
Niet voor de personen die door het VVD-beleid gedupeert worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan de andere kant zorgt het VVD-beleid bijna altijd voor meer werkgelegenheid.
Geld van iemand anders is makkelijker te besteden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Belasting betalen is een noodzakelijk kwaad. Als het een beetje efficiënt en duurzaam besteed zou worden zou ik er nog vrede mee kunnen hebben. Praktijk is jammerlijk genoeg anders.
De correlatie tussen overheid en ICT is niet zo'n beste.
Dat is een generalisatie waar heel veel op af valt te dingen (ofwel het is gelul)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorority Sex Kittens 3quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Zonder belasting krijgen we Griekse toestanden... zit ik al helemaal niet op te wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geld van iemand anders is makkelijker te besteden.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet voor de personen die het VVD-beleid duperen.
Klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder belasting krijgen we Griekse toestanden... zit ik al helemaal niet op te wachten.
Het probleem blijft dat er een grote groep 50 plussers is die niet aan het werk komt, aangezien deze danwel fiscaal, danwel vanwege gezondheidsredenen zo'n beetje overal geweigerd worden en dit is een groep die alleen maar groter word en dus niet voldoende consumeert omdat men er geen geld voor heeft, daar zitten trouwens ook genoeg mensen tussen die jouw eerste werkgever kunnen zijn op het moment dat de vacatures in jouw studierichting al vervuld zijn waardoor je tijdelijk een alternatief baatnje moet zoeken om je hypotheek te dekken en omdat ze in zwaar vaarwater terecht komen hun eigen tent op slot gooien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Minder geld naar sociale zekerheid (als we dat terug zouden zien in de belastingen) zorgt dus dat werkende mensen meer kunnen consumeren. De slager om de hoek moet bijvoorbeeld een nieuwe werknemer hebben na gestegen vraag naar zijn producten.
Daarnaast stimuleert het om mensen in een uitkering op weg te helpen. In een afhankelijke positie zitten maakt mensen vaak luier. Dus is het belangrijk dat ze het verschil tussen werk en uitkering in de portemonnee voelen.
D66 wil Europese lijsten bij verkiezingen EPquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!
Dat is volgens mij marginaal en daarbij kost het VVD beleid ook erg veel werkgelegenheid doorde waardeloze timing van bezuinigen en de nog meer belabberde visieloosheid daarvan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:09 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben intussen geen piraat meer, u kunt me Kapitein noemen! En ik blijf dat graag, waarom? Het is gratis!
Willem van Oranje.quote:
Ach ja, een wegbezuinigde ambtenaar kan ik niet om rouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is volgens mij marginaal en daarbij kost het VVD beleid ook erg veel werkgelegenheid doorde waardeloze timing van bezuinigen en de nog meer belabberde visieloosheid daarvan.
Totdat je je zelf ergens mag/kunt settelen en er achter komt dat het er in de grote mensen wereld niet zo aan toe gaat als het ideale VVD beeld, en je met je afgemaakte studie anderhalve baan onder je kunnen aan het werken bent om je hypotheek af te kunnen lossen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, een wegbezuinigde ambtenaar kan ik niet om rouwen.
Bezuinigen is erg belangrijk als we in de toekomst door willen groeien. Een noodzakelijk kwaad dus. Een crisis is het beste moment om te bezuinigen, want anders valt het niet meer aan het publiek te verkopen. Doe het dan gelijk goed
Hans Janmaatquote:
Mjah, toen waren we nog solidair....Nu vanwege de marktwerking een heel stuk minder.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:23 schreef De_Ilias het volgende:
Hans Janmaat was nog best gematigd als je zijn toon met die van nu gaat vergelijken.
In die tijd werden er door extreem-links ook nog aanslagen gepleegd op het partijkantoor en een staatssecretaris van de PvdA.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:23 schreef De_Ilias het volgende:
Hans Janmaat was nog best gematigd als je zijn toon met die van nu gaat vergelijken.
Solidairiteit is ver te zoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, toen waren we nog solidair....Nu vanwege de marktwerking een heel stuk minder.
Pronk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In die tijd werden er door extreem-links ook nog aanslagen gepleegd op het partijkantoor en een staatssecretaris van de PvdA.
Ik zie dat niet altijd als iets negatiefs. Het systeem heeft zich ook van binnen uitgehold (door diverse uitwassen en mazen van de wet)quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Solidairiteit is ver te zoeken.
Niet iedereen kan werken in zijn vakgebied. Mits je nog niet echt binnen bent is het ook niet slim om een dure hypotheek te nemenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Totdat je je zelf ergens mag/kunt settelen en er achter komt dat het er in de grote mensen wereld niet zo aan toe gaat als het ideale VVD beeld, en je met je afgemaakte studie anderhalve baan onder je kunnen aan het werken bent om je hypotheek af te kunnen lossen.
www.spankwire.comquote:
Doorgaans wel, maar d'r moet voor 9:00 iets af zijn.quote:
Ik zie het wel als iets negatiefs meestal.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zie dat niet altijd als iets negatiefs. Het systeem heeft zich ook van binnen uitgehold (door diverse uitwassen en mazen van de wet)
Maar toch stemmen bijna alle ICTers die ik ken links. En dat doen ze echt niet omdat ze een laag inkomen hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet iedereen kan werken in zijn vakgebied. Mits je nog niet echt binnen bent is het ook niet slim om een dure hypotheek te nemen
Daar komt toch echt wat eigen verantwoordelijkheid bij kijken. Mensen moeten niet verwachten dat de overheid alles voor ze regelt.
Bezuinigen moet natuurlijk. Maar dan kun je het nog wel op een slimme manier doen. En in een crisis ineens met de botte bij erin hakken zorgt alleen voor nog meer crisis. In die zin moet je daar zorgvuldig mee omgaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, een wegbezuinigde ambtenaar kan ik niet om rouwen.
Bezuinigen is erg belangrijk als we in de toekomst door willen groeien. Een noodzakelijk kwaad dus. Een crisis is het beste moment om te bezuinigen, want anders valt het niet meer aan het publiek te verkopen. Doe het dan gelijk goed
Als je tegenwoordig wilt kopen mag je wel een dure hypotheek nemen en aangezien huren door je VVD bijna net zo duur gemaakt word, kun je er wel vanuit gaan dat als de tijd komt en het aan de VVD ligt, je die anderhalve baan wel mag komen werken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet iedereen kan werken in zijn vakgebied. Mits je nog niet echt binnen bent is het ook niet slim om een dure hypotheek te nemen
Daar komt toch echt wat eigen verantwoordelijkheid bij kijken. Mensen moeten niet verwachten dat de overheid alles voor ze regelt.
Omdat ze binaire bitjes zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar toch stemmen bijna alle ICTers die ik ken links. En dat doen ze echt niet omdat ze een laag inkomen hebben
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Moest vandaag ook lachen vandaag met een Poolse.
- Oi you have got some spots around your face.
It's my period.
- Thank god , i was thinking that you're swallowing every last drop. Don't push it from here.
WHAAaaaaat !!!! (with a smile, ze is getrouwd@all)
Ik had niet minder dan een bastaardzoon van jou verwachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Moest vandaag ook lachen vandaag met een Poolse.
- Oi you have got some spots around your face.
It's my period.
- Thank god , i was thinking that you're swallowing every last drop. Don't push it from here.
WHAAaaaaat !!!! (with a smile, ze is getrouwd@all)
Dat verschilt per bedrijf danquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar toch stemmen bijna alle ICTers die ik ken links. En dat doen ze echt niet omdat ze een laag inkomen hebben
Ow ja, bij de carrieretijgers bij de multinationals zal het ongetwijfeld anders zijn. Maar met dat volk valt sowieso geen zinnig gesprek te voeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat verschilt per bedrijf dan
Wij kunnen solidair zijn zonder overheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet alleen aan zichzelf denken.
Het is eerder andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, bij de carrieretijgers bij de multinationals zal het ongetwijfeld anders zijn. Maar met dat volk valt sowieso geen zinnig gesprek te voeren.
Zonder overheid rest slechts chaos.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij kunnen solidair zijn zonder overheid.
Maar dan kun je nog beter D66 stemmen dan VVD...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij kunnen solidair zijn zonder overheid.
Ze is echt grappig.... en ze is (gemeen) goed. En we werken al 4 jr samen, dan ken je elkaar door en door. Daarvoor zit ze ook in mijn nachtdienst (had ook niet verwacht dat ze vandaag moest werken, planning kwam ook niet uit mijn handen).quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet minder dan een bastaardzoon van jou verwacht
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder overheid rest slechts chaos.
Ik wil mensen niet gedwongen solidair laten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog beter D66 stemmen dan VVD...
Dat niet zozeer alleen, maar het is ook individueler, dat verklaart ook je geklaag over de absentie van (in jouw mening) zinnige gesprekken, je bent er niet om koetjes en kalfjes en al helemaal niet om beste vrienden te worden met alle collegae, je steekt ze toch een dolk in de rug binnen de kortste keren of anders zij wel bij jou.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, als je het alleen over horloges en auto's wil hebben vast wel
Nee ik ook niet, maar in de samenleving heb je echt een overheid nodig en kan je niet alles overlaten aan het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.
Oh, misschien ga jij zo met je collega's om, ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet zozeer alleen, maar het is ook individueler, dat verklaart ook je geklaag over de absentie van (in jouw mening) zinnige gesprekken, je bent er niet om koetjes en kalfjes en al helemaal niet om beste vrienden te worden met alle collegae, je steekt ze toch een dolk in de rug binnen de kortste keren of anders zij wel bij jou.
Waarmee je een extra reden hebt om geen VVD te stemmen zolang er personen als Teeven zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.
Als computer-enthousiast wil je natuurlijk vrijheid om te kloten met alle mogelijke technologie zoveel je wilt. Overheden vinden dat vaak weer een bedreiging omdat het juist die lui zijn die dergelijke systemen van binnen en buiten leren kennen, en dus ook weten waar de kwetsbaarheden zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet alleen aan zichzelf denken.
Het is je nooit opgevallen dat de meest geliefde knuffel collega nooit verder komt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, misschien ga jij zo met je collega's om, ik niet.
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat de meest geliefde knuffel collega nooit verder komt?
Want?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.
De VVD dwingt ook af om solidair te zijn met het VNO/NCW, tenzij het SGP het niet eens is met een verkiezingsbelofte en deze partij ze kunnen helpen aan een tijdelijke meerderheid in de EK.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet gedwongen solidair laten zijn.
Turkse thee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ik moet zo op maar kan niet slapen want teveel koffie.
Want ik kots op grote bedrijven die je alleen als een nummer in de salarisadministratie zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?
Ik was de meest gehate persoon op de werkvloer in Afrika bijvoorbeeld, maar kreeg de meeste perks van de Managing Director. Dan vergelijk ik dat met de meest geliefde collega en die kreeg bergen werk en verder niks.
Dat had ik maandag, maar toen was er tenminste een showworstelstream die ik kon volgen totdat ik mn ding moest doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Zit ook cafeïne achtig spul in.quote:
Chocomelquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zit ook cafeïne achtig spul in.
Iemand als jou zou er wel twee keer zoveel al dan niet nog meer kunnen verdienen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Want ik kots op grote bedrijven die je alleen als een nummer in de salarisadministratie zien.
Daar heb ik het echt helemaal mee gehad.
Pickwick dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zit ook cafeïne achtig spul in.
Je moet zo op? Wieso?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken gewoon zoveel mensen die zich laten ondersneeuwen in multinationals met hun goede bedoelingen en altijd achteraan eindigen, dat is gewoon onzin. Ja, wel enigszins hun eigen schuld natuurlijk maar er zijn wel mensen met meer potentie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:55 schreef De_Nuance het volgende:
Beetje aardig doen tegen onze remlof hè
Ik heb er anderhalf keer zoveel als nu verdiend. Maar het is een stresserige kutsfeer en kan ook prima leven van mijn huidige salaris, met leuke collega's, een leuke sfeer en zonder de stress.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand als jou zou er wel twee keer zoveel al dan niet nog meer kunnen verdienen.
Als je tenminste je knuffelkarakter de deur uit smijt en ballen kweekt.
Deze tekst was te lang om te lezen en heb geen idee waar t allemaal over gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken gewoon zoveel mensen die zich laten ondersneeuwen in multinationals met hun goede bedoelingen en altijd achteraan eindigen, dat is gewoon onzin. Ja, wel enigszins hun eigen schuld natuurlijk maar er zijn wel mensen met meer potentie.
Het is gewoon net als de politiek, de schreeuwers krijgen de meeste aandacht.
Ja als je je er prettig bij voelt moet je 't vooral zo doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalf keer zoveel als nu verdiend. Maar het is een stresserige kutsfeer en kan ook prima leven van mijn huidige salaris, met leuke een leuke sfeer en zonder de stress.
Dan is de keus voor mij eenvoudig.
Vroeg verplicht college en moet ook nog wat uitdraaien ervoor.quote:
Lijkt mij ook, zodra je er van rond kunt komen is het niet noodzakelijk om de kont van een baas te likken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalf keer zoveel als nu verdiend. Maar het is een stresserige kutsfeer en kan ook prima leven van mijn huidige salaris, met leuke een leuke sfeer en zonder de stress.
Dan is de keus voor mij eenvoudig.
Dat krijg je als je geld boven alles steltquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je je er prettig bij voelt moet je 't vooral zo doen.
Zou er alleen zelf helemaal kriegel van worden als ik zou weten dat ik 2 keer zoveel zou kunnen verdienen ergens anders.
Een baas die de kont likt van zijn baas die de kont likt van de CEO, nee dank je.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zodra je er van rond kunt komen is het niet noodzakelijk om de kont van een baas te likken.
idem....quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.
Aan 't eind van 't liedje is dat toch het enige dat telt, ik ga niet ergens werken omdat Truus de secretaresse zo'n jolige vrouw is, ik werk er omdat ik van het werk zelf geniet en omdat ik goed van binnenloop waardoor ik na m'n werk kan doen wat ik wil. Ik heb nog nooit vrienden gemaakt van m'n collega's.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geld boven alles stelt
Ikke.... ik kom net van god los.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn wel veel te serieus voor het tijdstip moet ik zeggen
Dan krijgt chocomel wel een nare bijsmaak idd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een baas die de kont likt van zijn baas die de kont likt van de CEO, nee dank je.
Nee, wat telt is of je fluitend naar je werk gaat en lol hebt in je leven. En dat heb ik eindelijk bereikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan 't eind van 't liedje is dat toch het enige dat telt, ik ga niet ergens werken omdat Truus de secretaresse zo'n jolige vrouw is, ik werk er omdat ik van het werk zelf geniet en omdat ik goed van binnenloop waardoor ik na m'n werk kan doen wat ik wil.
Ik ging binnen die grote kantoren en bedrijven lachend naar m'n werk en had prima lol in m'n leven. En als bonus kon ik er elke dag van naar restaurants gaan en champagne drinken in plaats van bier. Ja, je hebt geen jolige sfeer op 't werk en niemand is geïnteresseerd in je op 1 a 2 mensen na wellicht als je mazzel hebt maar daar zit je er ook niet voor, daar heb je vrienden voor en geen collega's.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wat telt is of je fluitend naar je werk gaat en lol hebt in je leven. En dat heb ik eindelijk bereikt.
Tijdens je stage jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging binnen die grote kantoren en bedrijven lachend naar m'n werk en had prima lol in m'n leven. En als bonus kon ik er elke dag van naar restaurants gaan en champagne drinken in plaats van bier. Ja, je hebt geen jolige sfeer op 't werk en niemand is geïnteresseerd in je op 1 a 2 mensen na wellicht als je mazzel hebt maar daar zit je er ook niet voor, daar heb je vrienden voor en geen collega's.
Je zit er om je werk goed te doen, meer niet.
Nee mijn stage was gewoon in Nederland.quote:
Dan was het kennelijk je vakantiewerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee mijn stage was gewoon in Nederland.
Nee, ik kreeg huursubsidie van de Nederlandse overheid om in Kaapstad te wonen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk je vakantiewerk
Anyway niets waarmee je jezelf moest onderhouden.
Als je geld op zou zijn kon je terug naar paps en mams, je moet je carrière nog beginnen, tijger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg huursubsidie van de Nederlandse overheid om in Kaapstad te wonen inderdaad.
Au contraire, mijn ouders zijn van de oude stempel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je geld op zou zijn kon je terug naar paps en mams, je moet je carrière nog beginnen, tijger.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Ik bedreig mijn baas...Ik voer zijn opdrachten uit tot achter de komma, ik gooi een link naar het hoofdkantoor (hij duikt).
Hoeveel buskruit wil je nog hebben ?!
Leuk hangt van definitie af....Beoordelingsgesprekken is een walk in the park. Ik heb geen crosshair op mijn buik.
Remmie.... amigo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wat telt is of je fluitend naar je werk gaat en lol hebt in je leven. En dat heb ik eindelijk bereikt.
Ik hield een MacBook Air over aan m'n laatste functioneringsgesprekquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Ik bedreig mijn baas...Ik voer zijn opdrachten uit tot achter de komma, ik gooi een link naar het hoofdkantoor (hij duikt).
Hoeveel buskruit wil je nog hebben ?!
Leuk hangt van definitie af....Beoordelingsgesprekken is een walk in the park. Ik heb geen crosshair op mijn buik.
Toen ik tien jaar geleden als vakkenvuller werkte kon ik al bestellen wat ik wilde als avondeten(wel zonder drank aangezien je nog door moest werken), dat heeft ook niks met goed betaald werk te maken, maar met een werkgever die zn personeel, ongeacht een kutsfeer op het werk, wilt behouden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging binnen die grote kantoren en bedrijven lachend naar m'n werk en had prima lol in m'n leven. En als bonus kon ik er elke dag van naar restaurants gaan en champagne drinken in plaats van bier. Ja, je hebt geen jolige sfeer op 't werk en niemand is geïnteresseerd in je op 1 a 2 mensen na wellicht als je mazzel hebt maar daar zit je er ook niet voor, daar heb je vrienden voor en geen collega's.
Je zit er om je werk goed te doen, meer niet.
Het was gewoon een simpel voorbeeld, wat je als vakkenvuller verdient heb ik overigens geen weet van. Maar zo klinkt het niet slecht in ieder geval, woning, auto, verzekeringen, vakanties en elke dag uit eten als vakkenvuller.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lToen ik tien jaar geleden als vakkenvuller werkte kon ik al bestellen wat ik wilde als avondeten(wel zonder drank aangezien je nog door moest werken), dat heeft ook niks met goed betaald werk te maken, maar met een werkgever die zn personeel, ongeacht een kutsfeer op het werk, wilt behouden.
Wat je nu als vakkenvuller verdient weet ik ook niet, maar toen ik het deed was het iets van 12 gulden per uur(dat was in 98 ofzo)quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gewoon een simpel voorbeeld, wat je als vakkenvuller verdient heb ik overigens geen weet van.
Dan hoop ik dat je fulltime werkte als vakkenvuller, anders is 't wel lastig want dan eindig je elke avond quitte na een paar uur van eten en uitgaan alleen al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat je nu als vakkenvuller verdient weet ik ook niet, maar toen ik het deed was het iets van 12 gulden per uur(dat was in 98 ofzo)
Viel wel mee, daarnaast werkte ik doordeweeks ook vrijwillig bij een poppodium en kreeg ik daar consumptiemunten voor die ik daar in het weekend besteede.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je fulltime werkte als vakkenvuller, anders is 't wel lastig want dan eindig je elke avond quitte na een paar uur van eten en uitgaan alleen al.
Eigenaren van kapperszaken zijn meestal stinkend rijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is het wel erbarmelijk wat mensen verdienen tegenwoordig, hoorde laatst iemand die kapper was en als hij fulltime zou werken is 't 1300 netto.
Ah, de perks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Viel wel mee, daarnaast werkte ik doordeweeks ook vrijwillig bij een poppodium en kreeg ik daar consumptiemunten voor die ik daar in het weekend besteede.
Geen idee van, maar weet nooit wat ik dan moet zeggen als ze zoiets melden, beetje awkward.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eigenaren van kapperszaken zijn meestal stinkend rijk.
Toch netjes, dat resulteert al snel in 50 a 60 euro extra.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
twee avondjes werken en je had iets van 20 bier idd.
Ik heb als student ook een negatief inkomen. Ik erger me dood aan sommige complete nietsnut vrienden die niet studeren en niet werken en meer inkomen hebben dan ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee van, maar weet nooit wat ik dan moet zeggen als ze zoiets melden, beetje awkward.
Verdien nu zelf niks als student dus dat is lekker makkelijk, maar toch.
Opzich kost het helemaal niks als je het vergelijkt met wat ze op die twee avondjes kwijt zouden zijn geweest als men gewoon uitbetaald hadden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch netjes, dat resulteert al snel in 50 a 60 euro extra.
True, ik ontvang 0,0 euro van de overheid behalve die paar euro zorgtoeslag, heb niet eens een OV vergoeding of kaart. Als ik dan zie hoeveel uitwonende studenten krijgen die niet werken waarvan de ouders de kamer betalen..quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb als student ook een negatief inkomen. Ik erger me dood aan sommige complete nietsnut vrienden die niet studeren en niet werken en meer inkomen hebben dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |