Omdat ze binaire bitjes zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar toch stemmen bijna alle ICTers die ik ken links. En dat doen ze echt niet omdat ze een laag inkomen hebben
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Moest vandaag ook lachen vandaag met een Poolse.
- Oi you have got some spots around your face.
It's my period.
- Thank god , i was thinking that you're swallowing every last drop. Don't push it from here.
WHAAaaaaat !!!! (with a smile, ze is getrouwd@all)
Ik had niet minder dan een bastaardzoon van jou verwachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Moest vandaag ook lachen vandaag met een Poolse.
- Oi you have got some spots around your face.
It's my period.
- Thank god , i was thinking that you're swallowing every last drop. Don't push it from here.
WHAAaaaaat !!!! (with a smile, ze is getrouwd@all)
Dat verschilt per bedrijf danquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar toch stemmen bijna alle ICTers die ik ken links. En dat doen ze echt niet omdat ze een laag inkomen hebben
Ow ja, bij de carrieretijgers bij de multinationals zal het ongetwijfeld anders zijn. Maar met dat volk valt sowieso geen zinnig gesprek te voeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat verschilt per bedrijf dan
Wij kunnen solidair zijn zonder overheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet alleen aan zichzelf denken.
Het is eerder andersom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, bij de carrieretijgers bij de multinationals zal het ongetwijfeld anders zijn. Maar met dat volk valt sowieso geen zinnig gesprek te voeren.
Zonder overheid rest slechts chaos.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij kunnen solidair zijn zonder overheid.
Maar dan kun je nog beter D66 stemmen dan VVD...quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij kunnen solidair zijn zonder overheid.
Ze is echt grappig.... en ze is (gemeen) goed. En we werken al 4 jr samen, dan ken je elkaar door en door. Daarvoor zit ze ook in mijn nachtdienst (had ook niet verwacht dat ze vandaag moest werken, planning kwam ook niet uit mijn handen).quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had niet minder dan een bastaardzoon van jou verwacht
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zonder overheid rest slechts chaos.
Ik wil mensen niet gedwongen solidair laten zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog beter D66 stemmen dan VVD...
Dat niet zozeer alleen, maar het is ook individueler, dat verklaart ook je geklaag over de absentie van (in jouw mening) zinnige gesprekken, je bent er niet om koetjes en kalfjes en al helemaal niet om beste vrienden te worden met alle collegae, je steekt ze toch een dolk in de rug binnen de kortste keren of anders zij wel bij jou.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, als je het alleen over horloges en auto's wil hebben vast wel
Nee ik ook niet, maar in de samenleving heb je echt een overheid nodig en kan je niet alles overlaten aan het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.
Oh, misschien ga jij zo met je collega's om, ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet zozeer alleen, maar het is ook individueler, dat verklaart ook je geklaag over de absentie van (in jouw mening) zinnige gesprekken, je bent er niet om koetjes en kalfjes en al helemaal niet om beste vrienden te worden met alle collegae, je steekt ze toch een dolk in de rug binnen de kortste keren of anders zij wel bij jou.
Waarmee je een extra reden hebt om geen VVD te stemmen zolang er personen als Teeven zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.
Als computer-enthousiast wil je natuurlijk vrijheid om te kloten met alle mogelijke technologie zoveel je wilt. Overheden vinden dat vaak weer een bedreiging omdat het juist die lui zijn die dergelijke systemen van binnen en buiten leren kennen, en dus ook weten waar de kwetsbaarheden zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet alleen aan zichzelf denken.
Het is je nooit opgevallen dat de meest geliefde knuffel collega nooit verder komt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, misschien ga jij zo met je collega's om, ik niet.
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat de meest geliefde knuffel collega nooit verder komt?
Want?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.
De VVD dwingt ook af om solidair te zijn met het VNO/NCW, tenzij het SGP het niet eens is met een verkiezingsbelofte en deze partij ze kunnen helpen aan een tijdelijke meerderheid in de EK.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet gedwongen solidair laten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |