Yeah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan, of je nou Roemer hebt of Wilders of van mijn part Van der Staaij, ze moeten allemaal hetzelfde doen van de Europese Commissie. We moeten en zullen pakweg 10 miljard moeten bezuinigen, als de regering valt dan zal de volgende regering het moeten doen, verkiezingen lossen totaal niks op behalve dat het waardevolle tijd verspilt.
Dat maakt niet uit, ik lijdt nog liever 50 miljard verlies en deprecieer de Gulden dat je de komende 10 jaar elk jaar ik weet niet hoeveel miljard kan overmaken aan Brussel om de begrotingen van andere landen op hoogte te houden PLUS dat je er ook nog eens boetes bij krijgt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem blijft natuurlijk dat het voor de interne europese handel desastreus zal zijn als men weer tot wisselkoersen overgaat, laatstaan dat de gulden,aan welke munt je deze ook koppelt, op dat moment nog zo sterk zal zijn als deze dat was voor de invoering van de euro.
True, maar dan nog kan er beter bezuinigd worden met (gedoorsteun van) een partij die zich niet doodstaart op berichtjes die op vagina 3 van de telegraaf staan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan, of je nou Roemer hebt of Wilders of van mijn part Van der Staaij, ze moeten allemaal hetzelfde doen van de Europese Commissie. We moeten en zullen pakweg 10 miljard moeten bezuinigen, als de regering valt dan zal de volgende regering het moeten doen, verkiezingen lossen totaal niks op behalve dat het waardevolle tijd verspilt.
Poehpoeh, je moet het allemaal ook weer niet overdrijven hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoeveel is de handel en "vrede hurr durr" ons waard dat we er helemaal kapot onder gaan?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik lijdt nog liever 50 miljard verlies en deprecieer de Gulden dat je de komende 10 jaar elk jaar ik weet niet hoeveel miljard kan overmaken aan Brussel om de begrotingen van andere landen op hoogte te houden PLUS dat je er ook nog eens boetes bij krijgt.
Hoeveel is de handel en "vrede hurr durr" ons waard dat we er helemaal kapot onder gaan? Trek liever 50 miljard uit om alle Europese banken te compenseren voor de verliezen die geleden worden onder een vertrek van Griekenland en schop dat kankerland er z.s.m. uit.
We hadden nooit moeten vertrouwen op andere landen, dat een voor allen en allen voor een gezanik is naïef en dom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je weer gedronken VS, ouwe populist?
Je hebt het tegen een idealist, vriend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hadden nooit moeten vertrouwen op andere landen, dat een voor allen en allen voor een gezanik is naïef en dom.
De moffen en wat Scandinavische houthakkers zijn de enigen die het op orde hebben, het gaat me meer om die knoflookneukers die op moeten kankeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
VS ramt die moffen gewoon de grens over met zn handtas, die baas.
Fransen zijn ook niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De moffen en wat Scandinavische houthakkers zijn de enigen die het op orde hebben, het gaat me meer om die knoflookneukers die op moeten kankeren.
Niet zo boos. In zo'n bui ben ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De moffen en wat Scandinavische houthakkers zijn de enigen die het op orde hebben, het gaat me meer om die knoflookneukers die op moeten kankeren.
Ach flikker toch op met dat "Een Europa" idealisme, achter gesloten deuren kunnen we elkaar niet uitstaan maar voor de foto moeten we allemaal onder een blauwe vlag de schijnheilige lopen uithangen. Ik kots er op, geef mij maar Europa van voor 1950, ook al lagen we regelmatig met elkaar in de clinch militair gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het tegen een idealist, vriend.
Mijn pa zegt dat ze Griekenland er uit moeten knikkeren, landen die hun zooi niet op orde hebben worden toch ook niet toegelaten waarom zou je ze wel koste wat het kost er inhouden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hadden nooit moeten vertrouwen op andere landen, dat een voor allen en allen voor een gezanik is naïef en dom.
Dat wel natuurlijk. Vertrouwen is op internationaal niveau zo fragiel als het maar zijn kan. Zelfs in ons stabiele stukje van de aarde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sterker nog, die landen hebben het nooit op orde gehad maar werden om een of ander Europees orgasme gevoel van "kijk ons goed zijn" gewoon in de unie geannexeerd. En nu willen we niet toegeven dat dat naïef en dom was en houden we koste wat het kost die zooi binnen de unie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa zegt dat ze Griekenland er uit moeten knikkeren, landen die hun zooi niet op orde hebben worden toch ook niet toegelaten waarom zou je ze wel koste wat het kost er inhouden?
een stabiel europa zorgt anders wel voor een gezonde economie, anders krijg je weer een periode van duitse, of nog erger franse overheersing, waarbij desbetreffende veldheren geen fuck geven om nederland, afgezien van het strategische doeleinde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met dat "Een Europa" idealisme, achter gesloten deuren kunnen we elkaar niet uitstaan maar voor de foto moeten we allemaal onder een blauwe vlag de schijnheilige lopen uithangen. Ik kots er op, geef mij maar Europa van voor 1950, ook al lagen we regelmatig met elkaar in de clinch militair gezien.
Ach, dat hele systeem is zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn pa zegt dat ze Griekenland er uit moeten knikkeren, landen die hun zooi niet op orde hebben worden toch ook niet toegelaten waarom zou je ze wel koste wat het kost er inhouden?
Ook terug naar de welvaart van voor 1950?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach flikker toch op met dat "Een Europa" idealisme, achter gesloten deuren kunnen we elkaar niet uitstaan maar voor de foto moeten we allemaal onder een blauwe vlag de schijnheilige lopen uithangen. Ik kots er op, geef mij maar Europa van voor 1950, ook al lagen we regelmatig met elkaar in de clinch militair gezien.
Alsof we daar nu niet op afstevenen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook terug naar de welvaart van voor 1950?
Bij lange na nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof we daar nu niet op afstevenen.
Dat gebeurt niet aangezien geen van beide kanten daar enige baat bij heeft. Zo lang er geen suïcidale leiders aan de macht komen kunnen we daar redelijk zeker van zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een stabiel europa zorgt anders wel voor een gezonde economie, anders krijg je weer een periode van duitse, of nog erger franse overheersing, waarbij desbetreffende veldheren geen fuck geven om nederland, afgezien van het strategische doeleinde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |