Zonde man.quote:
Mariëtte Hamer is trouwens ook niet zo helder. Godsamme.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om Ron Paul uit te lachen.
Maar jij komt uit Zeeland en bent voor Feyenoord. Daarmee diskwalificeer je jezelf al.quote:
Mariette Hamer was ook ontsnapt uit het land van laaf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mariëtte Hamer is trouwens ook niet zo helder. Godsamme.
op TV.
Ik stoorde me er eerst ook niet aan, tot ik wist dat het beter konquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Nog nooit op gelet eerlijk gezegd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mariette Hamer was ook ontsnapt uit het land van laaf.
Wel een typisch PvdA gezin inderdaad, alleen de Laafjes zijn blank, dat is vreemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is ze, die gek!
Dit is een PVV gezin, bedoel je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een typisch PvdA gezin inderdaad, alleen de Laafjes zijn blank, dat is vreemd.
Deze heeft al teveel kinderen om van een bijstands uitkering te onderhouden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel een typisch PvdA gezin inderdaad, alleen de Laafjes zijn blank, dat is vreemd.
Dat komt eerder overeen inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is een PVV gezin, bedoel je?
Bezuinigingen opgelegd door jouw geliefde Brussel op laste van miljardenboetes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Laafjes straks op straat met dank aan de bezuinigingen van het kabinet.
Als ze het bij kunnen houden kunnen ze het drooghouden onder het tapijt van de Fakir en worden ze moslim.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Laafjes straks op straat met dank aan de bezuinigingen van het kabinet.
Keer je je nu plots tegen bezuinigingen en schuif je het af op de Brusselse begrotingsregels?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezuinigingen opgelegd door jouw geliefde Brussel op laste van miljardenboetes.
Netto grootste betaler aan Europa, netto grootste geldpot van Europa na Duitsland, en we zullen het eerste slachtoffer zijn na het huidige Europaverdrag door nog meer te moeten afdragen en onszelf in te perken. Haha, de ironie van die kut-unie.
Ik vind het wel goed dat er beter gekeken gaat worden naar de begrotingen van landen binnen de EU.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Netto grootste betaler aan Europa, netto grootste geldpot van Europa na Duitsland, en we zullen het eerste slachtoffer zijn na het huidige Europaverdrag door nog meer te moeten afdragen en onszelf in te perken. Haha, de ironie van die kut-unie.
Die Fakir heeft zijn zaakjes wel goed voor elkaar inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze het bij kunnen houden kunnen ze het drooghouden onder het tapijt van de Fakir en worden ze moslim.
Nee, ik was voor bezuinigen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Keer je je nu plots tegen bezuinigingen en schuif je het af op de Brusselse begrotingsregels?
We mogen wel weer stemmen binnenkort. Yeuh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik was voor bezuinigen.
Ik ben echter tegen nog meer bezuinigingen terwijl onze economie het nu al bijna niet meer trekt, maar ja we mogen geen nee zeggen want dan grijpt Brussel in en zijn we onze regering kwijt en krijgen we nog een rekening van een paar miljard toegestuurd ook nog.
Ik niet, bijna geen enkel Europees land kan z'n begroting rond krijgen deze jaren, bijna iedereen zit over de 3% begrotingstekort om enkel het land te laten draaien(!). Om NU een beleid in te voeren dat je miljardenboetes krijgt als je deze richtlijn overschrijdt is natuurlijk echt van de zotte stupide. Dit is mosterd na de maaltijd maal duizend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed dat er beter gekeken gaat worden naar de begrotingen van landen binnen de EU.
Ja daar heb je wat aan, of je nou Roemer hebt of Wilders of van mijn part Van der Staaij, ze moeten allemaal hetzelfde doen van de Europese Commissie. We moeten en zullen pakweg 10 miljard moeten bezuinigen, als de regering valt dan zal de volgende regering het moeten doen, verkiezingen lossen totaal niks op behalve dat het waardevolle tijd verspilt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We mogen wel weer stemmen binnenkort. Yeuh.
Het had wel wat eerder mogen gebeuren wat mij betreft. Eigenlijk überhaupt geen landen in de EU laten die een flutbegroting hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik niet, bijna geen enkel Europees land kan z'n begroting rond krijgen deze jaren, bijna iedereen zit over de 3% begrotingstekort om enkel het land te laten draaien(!). Om NU een beleid in te voeren dat je miljardenboetes krijgt als je deze richtlijn overschrijdt is natuurlijk echt van de zotte stupide. Dit is mosterd na de maaltijd maal duizend.
Het probleem blijft natuurlijk dat het voor de interne europese handel desastreus zal zijn als men weer tot wisselkoersen overgaat, laatstaan dat de gulden,aan welke munt je deze ook koppelt, op dat moment nog zo sterk zal zijn als deze dat was voor de invoering van de euro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Netto grootste betaler aan Europa, netto grootste geldpot van Europa na Duitsland, en we zullen het eerste slachtoffer zijn na het huidige Europaverdrag door nog meer te moeten afdragen en onszelf in te perken. Haha, de ironie van die kut-unie. Laat ze die hele EU maar opblazen, gewoon weg ermee, iedereen voor zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |