Je kan het uitzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van die nieuwe quote-opties vind.
Vind ik een slechte film. Heel vreemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga "The Girl With The dragon Tattoo" kijken, een remake van "Män som hatar kvinnor".
Klopt, maar waarschijnlijk moet ik er gewoon aan wennenquote:
Gezond verbruik wat mij betreft.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het uploaden van copyrighted materiaal is daarintegen wel strafbaar.
hoe erg je er ook om lachen kan en er (voorlopig) niet voor gestraft word blijft het wel een feit.quote:
Daarom vind ik hem juist goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind ik een slechte film. Heel vreemd.
Je kan het uploaden van materiaal ook gewoon uitschakelen bij de meeste torrent programma's.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe erg je er ook om lachen kan en er (voorlopig) niet voor gestraft word blijft het een feit.
Ik speel alles via WMC en Arcsoft Totalmedia Theatre af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk moet ik er gewoon aan wennen
[..]
Gezond verbruik wat mij betreft.
1080p FLAC, Media Player Classic Home Cinema, MADvr, LAV is een gouden combinatie
True, maar dan moet je dat vinkje wel zetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het uploaden van materiaal ook gewoon uitschakelen bij de meeste torrent programma's.
Ja ach dat is met de meeste strafbare feiten, je moet eerst de trekker overhalen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar dan moet je dat vinkje wel zetten.
Windows Media Center heeft slechte font rendering vind ik. Karaoke in softsubs werkt bijvoorbeeld niet lekker, tenzij je een shitzooi aan filters installeert. Helaas doet Windows Media Center soms een beetje opstandig daarmee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik speel alles via WMC en Arcsoft Totalmedia Theatre af.
Slechte Fonts? wat bedoel je daarmee de ondertiteling is gewoon prima. Karaoke doen ze maar in een bar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows Media Center heeft slechte font rendering vind ik. Karaoke in softsubs werkt bijvoorbeeld niet lekker, tenzij je een shitzooi aan filters installeert. Helaas doet Windows Media Center soms een beetje opstandig daarmee.
XBMC is de beste media center. De linux versie is beter, maar de Windows versie is ook heel goed te doen.
Helaas.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hoe erg je er ook om lachen kan en er (voorlopig) niet voor gestraft word blijft het wel een feit.
Nou, als je ondertiteling hebt wordt het in de resolutie van de film weergeven. Stel je hebt dus een SD film, dan is de ondertiteling ook SD, terwijl die HD zou moeten zijn. Dat kan je in MPC-HC en XBMC wel instellen, bij XBMC staat dat standaard al aan volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Slechte Fonts? wat bedoel je daarmee de ondertiteling is gewoon prima. Karaoke doen ze maar in een bar.
Nog nooit op gelet eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nou, als je ondertiteling hebt wordt het in de resolutie van de film weergeven. Stel je hebt dus een SD film, dan is de ondertiteling ook SD, terwijl die HD zou moeten zijn. Dat kan je in MPC-HC en XBMC wel instellen, bij XBMC staat dat standaard al aan volgens mij.
VS, heb jij de XP aviator MP GZ player overdrive al geinstalleerd. Haarscherp beeld, dikke HDX6 in het kwadraat spul.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
Oh shit, nerdtaal, waar is m'n woordenboek.
Vast niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
VS, heb jij de XP aviator MP GZ player overdrive al geinstalleerd. Haarscherp beeld, dikke HDX6 in het kwadraat spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |