Geven die niet af in water?quote:
Oh dan is het goed, dan stream ik wel van een andere website.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je vriendje Fred Teeven vindt het wel mooi werk.
Nee, die uit Crailo gaven niet eens af in chloorwater, daarom is het AZC Crailo ook gesloten, wat moet je nl als asielzoeker in het Gooi?quote:
Lijkt me wel smerig, al die qat-bladeren in het water.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, die uit Crailo gaven niet eens af in chloorwater.
De ouders hebben wel wat beters te doen dan leren zwemmen, als ze het door danwel niet gelukte pogingen europa in te vluchten al niet kunnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lijkt me wel smerig, al die qat-bladeren in het water.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zeeuwen zijn naar mijn mening beter dan Friezen of Limburgers.
Ik ookquote:
Nu vind ik het irritant, maar over een paar dagen niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik weet niet wat ik van die nieuwe quote-opties vind.
Syrianaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Wie weet er nog een leuke film om te downloaden?
Geen comedy, geen thriller, maar iets daartussenin
Nog niet, tenzij het om software gaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef remlof het volgende:
Ow en downloaden van copyrighted materiaal is niet illegaal volgens de Nederlandse wet.
Ik ga "The Girl With The dragon Tattoo" kijken, een remake van "Män som hatar kvinnor".quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Wie weet er nog een leuke film om te downloaden?
Geen comedy, geen thriller, maar iets daartussenin
quote:Je ziet het al aankomen, binnenkort dus ook op de fles, en weer 400 man op straat!
Dit soort berichten zijn altijd het begin van het einde helaas, hopelijk vinden de werknemers snel weer ergens een goede baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |