Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat zit allemaal in je hoofd.
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het op bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.
Het begin der tijden 6000 jaar geleden wellicht, want bij het andere begin der tijden waren er nog geen mensen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.
Niet eens, durf te wedden dat de helft van de hoogingenomen pubers hun studie (on)voltooid afmaken, en ze liever bij de lokale McD of BK blijven werken vanwege de carriere mogelijkheden,zodat ze iig niet tot hun 35ste bezig zijn met het aflossen van hun studieschuld.quote:
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het op bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.
Ik steun hem; het mag best eens boven de twintig graden blijven in de winter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?
Haha, jij bent ook echt het prototype PVV'er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het begin der tijden 6000 jaar geleden wellicht, want bij het andere begin der tijden waren er nog geen mensen.
Absoluut.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik steun hem; het mag best eens boven de twintig graden blijven in de winter.
En jij bent een prototype PvdA'er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jij bent ook echt het prototype PVV'er.
Bedankt, maar ik stem geen PvdA.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
En jij bent een prototype PvdA'er.
Ik heb nooit anders gedaan, waarde Koos. We verschillen enkel van mening over het beleid dat we in reactie daarop moeten voeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?
O, dat dacht ik. Wat stemde je vorige Tweede Kamerverkiezingen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik stem geen PvdA.
Ik heb hierom hartelijk gelachen.quote:
Ze moeten niet janken. Ik wordt zo vaak ge-racial-profiled. Kennelijk zie ik eruit als terrorist en/of smokkelaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, ik zit in de trein net over de grens, komt de grenspolitie langs en controleert in de hele wagon alleen een latino die deel uitmaakt van een groep Amerikaanse jongeren.
Dan loopt ie door en zijn de jongeren geheel verontwaardigd dat ze alleen de donkere jongen eruit gepakt hebben: 'it is racial profiling, so racist bladiebla'.
Of Amerikanen zijn politiek correcte PvdA'ers of Nederlanders zijn niet zo heel politiek correct dan ik dacht.
Ik heb ze iig geval uitgelachen, stomme Amerikanen ook.
Ben ik helemaal met je eens, het is alleen maar efficient om je beperkte tijd (10 minuten) te gebruiken om mensen te controleren die het hoogste statistische risico hebben om iets te verbergen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moeten niet janken. Ik wordt zo vaak ge-racial-profiled. Kennelijk zie ik eruit als terrorist en/of smokkelaar.
Exact, precies zoals de Israelis doen. Gek genoeg controleerden ze mij daar weer niet extra, afgezien van de standaardprocedure.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, het is alleen maar efficient om je beperkte tijd (10 minuten) te gebruiken om mensen te controleren die het hoogste statistische risico hebben om iets te verbergen.
Bij Amerikanen die met de trein door Europa reizen lijkt mij de kans sowieso vrij groot dat het een verzameling 'liberals' betreft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, ik zit in de trein net over de grens, komt de grenspolitie langs en controleert in de hele wagon alleen een latino die deel uitmaakt van een groep Amerikaanse jongeren.
Dan loopt ie door en zijn de jongeren geheel verontwaardigd dat ze alleen de donkere jongen eruit gepakt hebben: 'it is racial profiling, so racist bladiebla'.
Of Amerikanen zijn politiek correcte PvdA'ers of Nederlanders zijn niet zo heel politiek correct dan ik dacht.
Ach ze moeten niet zaniken, is overal hetzelfde behalve in de Verenigde Staten. Als je Australië binnen komt mag je als blanke ook gewoon doorlopen en wordt je bagage niet eens gecontroleerd vaak, als spleetoog of neger wordt je er steevast uitgepikt. Hier in Europa exact hetzelfde verhaal, gelijk je voorbeeld over de controle in de trein.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Is altijd zo leuk als je langs de Israëlische terminals loopt op vliegvelden, altijd in speciale hoekjes met extra controle.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef waht het volgende:
[..]
Exact, precies zoals de Israelis doen. Gek genoeg controleerden ze mij daar weer niet extra, afgezien van de standaardprocedure.
Zodra je opvalt ben je de lul, heeft weinig te maken met kleur, alhoewel je vast ook de 'lul' bent als je in een fluoriserend trainingspak reist.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
En Auti is tof dus kappen met pesten kale kromme homo.
Als je voor een zo open mogelijke economie bent, kun je 's avonds ook nog wel wat uithalen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef robin007bond het volgende:
Zonde van mijn dag.
Bijna heel de middag geslapen.
ik ga regelmatig met de trein over de Luxemburgse grens en dan komt er ook vaker grenspolitie controleren rondom de grensovergang, maar die pikken er altijd ietwat nerveuzige blanke mannen van middelbare leeftijd uit en opvallend vaak hebben ze ook iemand te pakken met zn sokken volgestopt met zwart spaargeld...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |