Ja.... HBO? Heeft er geen fuck mee te maken. Het is gewoon uitlokken op heel laag niveau wat je doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Zo, tijd om mijn HBO-GeenStijl-VVD-modus weer uit te zetten.
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Tijd om de Elsevier weer open te slaan mensen.
Je wilt niet van het UWV afhankelijk zijn als je er spaargeld voor hebt, deze 'hulpverleners' zijn er alleen om je een paar maanden tot een jaar twee sollis per week te sturen naar hun eigen site, waarin 80% van de ingevulde vacatures er alleen op staan zodat je kan solliciteren, terwijl deze al een tot drie maanden vervuld zijn, alleen maar om subsidie te trekken en bijstand te kunnen geven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Zo, tijd om mijn HBO-GeenStijl-VVD-modus weer uit te zetten.
Je kunt het ook aan zien komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.
As I --- 299.80 Pervasieve ontwikkelingsstoornis NAOquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Aha, ik zie het al: een self-fulfilling prophecy. Het draait allemaal om je instelling en mentaliteit. Zodra deze negatief is, zul je ook nergens aangenomen worden. Kortom, de enige schuldige aan het feit dat jij niet werkt ben jij zelf!
Je geeft het zelf al aan, laag niveau, dus HBO.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.... HBO? Heeft er geen fuck mee te maken. Het is gewoon uitlokken op heel laag niveau wat je doet.
Het is tenminste aan te raden om users in de POL sc emotioneel aan te vallen ipv op opleidingsniveau.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.... HBO? Heeft er geen fuck mee te maken. Het is gewoon uitlokken op heel laag niveau wat je doet.
Een waar OUDisme.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, dat zit allemaal in je hoofd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef Auti het volgende:
[..]
As I --- 299.80 Pervasieve ontwikkelingsstoornis NAO
---------- 296.32 Depressieve stoornis: Recidiverend, Matig
---------- 314.9 Aandachtstekortstoornis met hyperactiviteit NAO
As II --- V71.09 Geen diagnose op as 2: aanwezig, borderline trekken
As III --- Geen, of geen relevante diagnose op As toegevoegd: 3 5-11-11 epilepsie toeval.
As IV -- Problemen verbonden aan de sociale omgeving
------------ Problemen binnen de primaire steungroep
Problemen gebonden aan sociale omgeving
----------------- Werkproblemen
As V ------ GAF score: 40
Self fulfilling?
De uitsloof filosoof
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat zit allemaal in je hoofd.
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het op bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.
Het begin der tijden 6000 jaar geleden wellicht, want bij het andere begin der tijden waren er nog geen mensen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.
Niet eens, durf te wedden dat de helft van de hoogingenomen pubers hun studie (on)voltooid afmaken, en ze liever bij de lokale McD of BK blijven werken vanwege de carriere mogelijkheden,zodat ze iig niet tot hun 35ste bezig zijn met het aflossen van hun studieschuld.quote:
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het op bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.
Ik steun hem; het mag best eens boven de twintig graden blijven in de winter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?
Haha, jij bent ook echt het prototype PVV'er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het begin der tijden 6000 jaar geleden wellicht, want bij het andere begin der tijden waren er nog geen mensen.
Absoluut.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik steun hem; het mag best eens boven de twintig graden blijven in de winter.
En jij bent een prototype PvdA'er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jij bent ook echt het prototype PVV'er.
Bedankt, maar ik stem geen PvdA.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
En jij bent een prototype PvdA'er.
Ik heb nooit anders gedaan, waarde Koos. We verschillen enkel van mening over het beleid dat we in reactie daarop moeten voeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?
O, dat dacht ik. Wat stemde je vorige Tweede Kamerverkiezingen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik stem geen PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |