Ik vind dat je een goed punt hebt.quote:
De echte bikkels krijgen weer de ergste kou te verduren.quote:
Mwah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De echte bikkels krijgen weer de ergste kou te verduren.
Ach, eitje.
Baas boven baas.quote:
Hoe bestaat het.... dan is het juist goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:08 schreef 3-voud het volgende:
Beetje gistingsproces verkeerd ingeschat.
Tournament was snel FUBAR. - $0,55 lostquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:48 schreef Drugshond het volgende:
Ow wacht 100 miljardsteehand is ook weer bezig. Die nemen we ook maar gelijk mee.
Spanje is nog wel te doen geloof ik, het hele Iberisch schiereiland zo te zien.quote:
Ik denk dat hij dan al geklapt was. Heb ik zelf eens mogen meemaken, zelden zo geschrokken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:16 schreef Drugshond het volgende:
Wilde vanavond weg rijden.... Accu echt helemaal leeg. Heb bijna 30 minuten moeten wachten op een collega met startkabels. Zal morgen lachen worden als die platen nog niet krom zijn getrokken.
Natuurlijk wel, elke dag weer. Komt meer omdat ik heftig droom en daardoor niet genoeg slaap pak. Vannacht ook weer, schietpartijen en moordscenes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:50 schreef Auti het volgende:
[..]Goed uitgeslapen? Geen klachten over vroeg tijdstip?
Damn, dat lijkt me heel vervelend.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, elke dag weer. Komt meer omdat ik heftig droom en daardoor niet genoeg slaap pak. Vannacht ook weer, schietpartijen en moordscenes.
Hoewel je op de vorm wat kunt afdingen ben ik van mening dat de schrijver inhoudelijk wél gelijk heeft. Het gaat mij dan nog niet eens zo zeer om de focus op de kostenverhogingen in het onderwijs, dat is maar een relatief klein bedrag als je het vergelijkt met andere bedragen / lasten die naar onze generatie worden doorgeschoven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 04:14 schreef Friek_ het volgende:
http://s.vk.nl/3147566
Een leuk gefrustreerd stukje.
Als je puur naar de economische realiteit van het rapport kijkt, daarbij Wilders of het "effect" van het rapport buiten beschouwing laten, blijkt er toch één en ander in te staan wat niet geheel onwaar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Er wordt nogal hoog van de toren geblazen met dat anti-euro rapport dat is opgesteld in opdracht van de PVV. 'Politici kunnen deze boodschap niet langer negeren, de eurozone zal omvallen' blabla nog meer doemgekakel
En zie dat maar eens aan je kiezers uit te leggen, dat je enorm moet bezuinigen in eigen land omdat er zoveel geld naar andere landen moet. Wat de politieke gevolgen daarvan zijn dat kan iedereen wel raden, immers verkondigen politici ook slechts de mening die hun electoraal het meeste oplevert.quote:Jaarlijks 15 miljard euro zal Nederland moeten betalen aan de zwakke eurolanden. Voor Duitsland loopt de rekening zelfs op naar 60 miljard. "En dat is nog voorzichtig ingeschat,'' zei Dumas in het AD.
Wow! Kijk je soms veel actiefilms/series of ben je van jezelf gewoon een soort van Nikita?quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, elke dag weer. Komt meer omdat ik heftig droom en daardoor niet genoeg slaap pak. Vannacht ook weer, schietpartijen en moordscenes.
Kosten voor een Nederlander dus 882 euro per jaar en voor een Duitser 750 euro?quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je puur naar de economische realiteit van het rapport kijkt, daarbij Wilders of het "effect" van het rapport buiten beschouwing laten, blijkt er toch één en ander in te staan wat niet geheel onwaar blijkt te zijn.
[..]
En zie dat maar eens aan je kiezers uit te leggen, dat je enorm moet bezuinigen in eigen land omdat er zoveel geld naar andere landen moet. Wat de politieke gevolgen daarvan zijn dat kan iedereen wel raden, immers verkondigen politici ook slechts de mening die hun electoraal het meeste oplevert.
Overigens zou het voor de Zuid-Europese landen het beste zijn om terug te keren naar een nationale munt i.p.v. dat wij terugkeren naar nationale munten, maar dat terzijde.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Kosten voor een Nederlander dus 882 euro per jaar en voor een Duitser 750 euro?
quote:De Krom wil 'omslag in denken' arbeidsgehandicapten
DEN HAAG - Staatssecretaris Paul de Krom (Sociale Zaken) wil een 'fundamentele omslag' in het denken over mensen met een arbeidsbeperking.[..]
Een werknemer die een (licht) gehandicapte aanneemt moet wel gek zijn, immers kan ie een veel productiever gezond persoon krijgen.quote:
Edit: hahaha, loondispensatie, dat heeft in Duitsland al zo goed gewerkt. Daar is het zo uit de klauwen gelopen dat werkgevers nog maar een heel klein deel aan het inkomen bijdroegen en grotendeels de overheid voor de aanvulling lieten opdraaien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een werknemer die een (licht) gehandicapte aanneemt moet wel gek zijn, immers kan ie een veel productiever gezond persoon krijgen.
M.a.w., gehandicapten gaan helemaal niet aan de slag komen, de regering vindt het goedkoper om ze in de bijstand te gooien.
Dat zal niet altijd opgaan toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een werknemer die een (licht) gehandicapte aanneemt moet wel gek zijn, immers kan ie een veel productiever gezond persoon krijgen.
M.a.w., gehandicapten gaan helemaal niet aan de slag komen, de regering vindt het goedkoper om ze in de bijstand te gooien.
Het werken met een gehandicapte is een groter risico dan met een gewone werknemer. Een gehandicapte kan vaker onverwacht ziek zijn, door zijn handicap niet optimaal in een team functioneren en ga zo maar door.quote:
Dat wel, maar daar zullen het loon en de functie ook naar zijn. Maar het is natuurlijk ook zaak om fraudeurs uit het systeem te filteren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het werken met een gehandicapte is een groter risico dan met een gewone werknemer. Een gehandicapte kan vaker onverwacht ziek zijn, door zijn handicap niet optimaal in een team functioneren en ga zo maar door.
Omdat die topman een flippo is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom verdient de topman van Vestia een half miljoen per jaar, terwijl zijn bedrijf met overheidsgeld overeind wordt gehouden ?
Eens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:44 schreef De_Nuance het volgende:
Fred Teeven geeft toe dat hij aan symboolpolitiek doet , +1 voor eerlijkheid.
-100 voor beleid
Symboolpolitiek is niet per definitie slecht. Het kan dienen om een bepaalde gedachtegang te stimuleren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:44 schreef De_Nuance het volgende:
Fred Teeven geeft toe dat hij aan symboolpolitiek doet , +1 voor eerlijkheid.
-100 voor beleid
Geen idee. Superonhandig, it is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:27 schreef Picchia het volgende:
Waarom is die quote-knop zo verneukt?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:27 schreef Picchia het volgende:
Waarom is die quote-knop zo verneukt?
Nee kijk nauwelijks actiefilms of serieus. Natuurlijk soms wel een CSI oid, maar echt niet elke week. En elke nacht droom ik, onthoud ik het en is het gewoon soms gruwelijk vet of soms gruwelijk eng en herinner ik me ook alle details.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:37 schreef Auti het volgende:
[..]
Wow! Kijk je soms veel actiefilms/series of ben je van jezelf gewoon een soort van Nikita?
Klopt. Echter is het met een ziekte die je soms wel en soms niet voelt natuurlijk heel moeilijk om te weten wanneer je kunt werken. Werkgevers vinden dat ook niet chill, als je de ene week wel in staat bent om te werken en de andere week niet. Mensen met reuma oid die kunnen zomaar een dag ongelofelijk veel last hebben en de andere dag gewoon niks voelen. Misschien moeten werkgevers dan ook een fundamentele omslag maken.quote:
Naast het blok klikken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:59 schreef Disana het volgende:
Jemig. Hoe annuleer ik de invoer van een quote? Ik zie alleen maar de keuze 'invoeren'.
Ik droom heel soms over the final : kernoorlog. (is geen grap)quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dear, wat voel ik me nu kut.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef waht het volgende:
Iedereen met een Apple-product is schuldig aan moord.
quote:
Inderdaad. IT'ers soms ook...quote:
Net wakker lieverd? Lekker geslapen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dear, wat voel ik me nu kut.
Goedemorgen overigens!
Ik geloof niet zo in het maakbaarheidsideaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef Picchia het volgende:
[..]
Symboolpolitiek is niet per definitie slecht. Het kan dienen om een bepaalde gedachtegang te stimuleren.
Jaja, denk daar maar eens goed over na. Arme Chinezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dear, wat voel ik me nu kut.
Goedemorgen overigens!
Als mijn auto niet start blijf ik lekker thuis. Ga dan weer slapen denk ik.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1772365/1[quote]
[b]Op woensdag 1 februari 2012 08:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brrr..
Lijkt me ook niet heel fijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik droom heel soms over the final : kernoorlog. (is geen grap)
Of een dikke orkaan.
Vrijwel alle anti-discriminatie wetgeving bijvoorbeeld is symbolisch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in het maakbaarheidsideaal.
Niet echt, maar wel een droom die ik goed kan onthouden (kernoorlog).quote:
Ja kroegavondje gehad, en heerlijk danku. Uzelf?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Net wakker lieverd? Lekker geslapen?
Nostradrugshond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet echt, maar wel een droom die ik goed kan onthouden (kernoorlog).
Wat de zaak ironischer maakt is dat ik nu ongeveer werk waar toen de droom toen over ging (15 jr terug).
- Final destiny -
En nu begint het te donderen in Iran.
Hiervoor ga ik mijn ondertitel niet aanpassen, but it's tempting.quote:
Ik ga naar de kroeg en sta vervolgens 's ochtends weer om kwart voor acht naast mn bed. Stommerd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja kroegavondje gehad, en heerlijk danku. Uzelf?
Om dan weer neer te ploffen, wekker uit enquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroeg en sta vervolgens 's ochtends weer om kwart voor acht naast mn bed. Stommerd.
Jij hebt dan ook verplichtingen, ik ben echter een lamlendige kutstudent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga naar de kroeg en sta vervolgens 's ochtends weer om kwart voor acht naast mn bed. Stommerd.
Kookcursus voor luie kutstudenten [Les 1]quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook verplichtingen, ik ben echter een lamlendige kutstudent.
Ongelooflijk veel stappen en vereist ook nog koken en afwassen, mijne is makkelijker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kookcursus voor luie kutstudenten [Les 1]
En zo is het maar net.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongelooflijk veel stappen en vereist ook nog koken en afwassen, mijne is makkelijker.
Stap 1: Pak de auto
Stap 2: Loop restaurant binnen
Stap 3: Eet.
Lastig.. Ik onthoud mijn dromen gelukkig maar zelden. Maar soms heb ik ook wel geweldadige dromen en als ik mij die herinner bij het wakker worden dan ben ik ook wel even goed van slag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee kijk nauwelijks actiefilms of serieus. Natuurlijk soms wel een CSI oid, maar echt niet elke week. En elke nacht droom ik, onthoud ik het en is het gewoon soms gruwelijk vet of soms gruwelijk eng en herinner ik me ook alle details.
De mijne is nog eenvoudiger.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ongelooflijk veel stappen en vereist ook nog koken en afwassen, mijne is makkelijker.
Stap 1: Pak de auto
Stap 2: Loop restaurant binnen
Stap 3: Eet.
Gaat best handig....quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef remlof het volgende:
Dat quoten op deze manier is kut inderdaad.
Mwah, volgens mij kan je nu niet meer multiquoten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gaat best handig....ff oefenen.
Gisteren en de dag ervoor kon ik bijna niks meer. Ad-Block lag weer eens dwars na de zoveelste update van FFquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij kan je nu niet meer multiquoten.
Maar dat is fastfood.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De mijne is nog eenvoudiger.
• Ga naar thuisbezorgd.nl
Ik heb deze vooralsnog maar aangevinkt:quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gisteren en de dag ervoor kon ik bijna niks meer. Ad-Block lag weer eens dwars na de zoveelste update van FF
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh? Je kan ook gewoon biefstuk bestellen hoor.
Omdat het lekker makkelijk is. En als je het van een goeie toko besteld krijg je het prima verzorgd thuis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Zo'n half afgekoelde, in een doos gepropt stuk biefstuk.
Ga zuipen droplul.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:53 schreef remlof het volgende:
Wel een idee voor vanavond trouwens zo'n bestelde biefstuk.
Eerst eens kijken hoe ik me voel dan, ben al twee dagen ziek thuis, maar wou morgen eigenlijk wel weer aan de slag.
Oeh Sushi!quote:
En nu nog brak.....fight fire with fire.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond één glas wijn gedronken.
Nee ik ben niet brak, ben ziek. Ik ken het verschil nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En nu nog brak.....fight fire with fire.
Je was gisteren niet wakker zo rond 00:30.... zie ^^quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond één glas wijn gedronken.
quote:
quote:
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n zonde dat je geen homo bent, you're perfect.
Er zijn maar bar weinig Nederlanders die het waarderen, maar het is waarlijk God's gift to mankind.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef waht het volgende:
Was tot een paar maanden geleden amper bekend met sushi. Vind het wel makkelijk eten eigenlijk.
Nee, toen lag ik al in bed. Ben gister nauwelijks op het forum geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je was gisteren niet wakker zo rond 00:30.... zie ^^
Ik heb geen idee eigenlijk, dhr. VP bestelde de vorige keer een uitsmijter met rosbief dus vleesgenieter is het sowieso.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?
I can work with both.
Je bent in dat opzicht wel een aardige kwelgeest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik al in bed. Ben gister nauwelijks op het forum geweest.
Niet waar hoor, is vrij populair onder jongeren en vooral studenten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn maar bar weinig Nederlanders die het waarderen,
Not particular mutually exclusive.quote:
Dat is hipster-sushi, een stukje zalm/krab en de gamba en meer niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet waar hoor, is vrij populair onder jongeren en vooral studenten!
Met alcohol zal ik wel enigzins voorzichtig zijn (me niet helemaal volgooien, een paar glazen zit er wel in), aangezien ik geen behoefte heb om de parkeergarage met allerlei schade te verlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?
I can work with both.
Haha, dat heb je goed, een stukje vlees gaat er bij mij altijd in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, dhr. VP bestelde de vorige keer een uitsmijter met rosbief dus vleesgenieter is het sowieso.
Het was dan ook een sarcastische noot, ben momenteel hard bezig om mijn voedingspatroon aan te passen. Daarbij komt dat ik al sinds een hele tijd zelden meer zin heb in fastfood, ook het eten van Döners heb ik nu gestaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Not particular mutually exclusive.
Een goed sushi restaurant is geweldig, sashimi nog beter overigens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, dat heb je goed, een stukje vlees gaat er bij mij altijd in.![]()
Sushi ken ik niet, maar omdat ik voor nieuwe dingen altijd open sta kunnen we wat mij betreft wel eens een dergelijke maaltijd nuttigen.
Ja, heerlijk. Alleen ik heb wel eens gepoogd om het zelf te maken. Wat een klus is dat zeg! En ik krijg dat zeewier nooit zo mooi en strak om de rijst heen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh Sushi!
Daar mag je me voor wakker maken, en dat zegt wat.
mooi en strak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Alleen ik heb wel eens gepoogd om het zelf te maken. Wat een klus is dat zeg! En ik krijg dat zeewier nooit zo mooi en strak om de rijst heen.
Moet je ook met een rolmatje doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Alleen ik heb wel eens gepoogd om het zelf te maken. Wat een klus is dat zeg! En ik krijg dat zeewier nooit zo mooi en strak om de rijst heen.
Je bent het ‘ Eens ’.Totaal is er 1182 keer gestemdquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef Disana het volgende:
http://www.stand.nl/
De internetvrijheid is ernstig in gevaar Eens/Oneens
Het kabinet neemt niet voldoende afstand van de blokkering van sites als The Pirate Bay en Megaupload en daarmee komt de internetvrijheid in Nederland in gevaar. Dat vindt D66. Zij neemt met deze stelling het voortouw, maar wordt door een meerderheid van de Tweede Kamer bijgevallen.[..]
Jurger van den Berg spreekt met:Kees Verhoeven, Kamerlid D66
Eens
Wat lijkt me dat een horror om zelf te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha klopt. Maarja, zo vers mogelijk is natuurlijk het lekkerst. Ik heb één keer echt goede sushi gehad van een restaurant. De rest van de keren was het meestal een beetje taai.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een horror om zelf te maken.
Zo duur is het nou ook weer niet, ga het wel nuttigen in een restaurant.
Lijkt me een leuke film. Eens kijken vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
Zo maar eens De Hel van '63 kijken. Komt vanavond op tv maar wil 'm nu zien.
En ik had 'm binnen 4 minuten binnen
quote:
quote:Antwoord: De ‘Commissie Stiekem’ staat voor het orgaan dat de AIVD moet controleren.
Het Nederlandse Parlement houdt toezicht op de AIVD met de Tweede Kamercommissie voor de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten, ook wel “Commissie Stiekem” genoemd. Van deze commissie kunnen alleen fractievoorzitters van de politieke partijen lid worden en geheimhouding is verplicht. De commissie brengt verslag uit aan de Tweede Kamer.
Ligt er maar net aan waar je heen gaat, de echt Japanse sushi restaurants zijn geweldig en vers, maar wanneer je het bij een Nederlandse toko besteld gaat het al verkeerd, of Chinezen hebben ook die markt aangeboord maar daar is het ook niet je van het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha klopt. Maarja, zo vers mogelijk is natuurlijk het lekkerst. Ik heb één keer echt goede sushi gehad van een restaurant. De rest van de keren was het meestal een beetje taai.
Die nieuwe wet, de WWNV, ik hoop dat er hierdoor meer mensen aan de slag kunnen. Nu zitten die mensen vaak thuis, en soms hebben ze helemaal geen sociaal leven (zoals bij Asperger nog weleens voorkomt).quote:
Dat ligt ook maar net aan de invulling die je aan je leven geeft, als ik een border collie zou hebben en intensief met mijn interesse's bezig ben dan zou ik mijn tijd wel doorkomen zonder het gevoel te hebben iets tekort te komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Geen werk + geen sociaal leven = geen leven
Maar jij ben een uniek geval.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ligt ook maar net aan de invulling die je aan je leven geeft, als ik een border collie zou hebben en intensief met mijn interesse's bezig ben dan zou ik mijn tijd wel doorkomen zonder het gevoel te hebben iets tekort te komen.
Dat lijkt me sterk, er zullen toch wel meer mensen zijn die weinig tot geen behoefte hebben aan menselijk contact?quote:
Onzin. Er zijn veel mensen die daar heel anders over denken. Mensen mogen toch zelf bepalen hoe zij leven en of dat werkt voor hun.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Die nieuwe wet, de WWNV, ik hoop dat er hierdoor meer mensen aan de slag kunnen. Nu zitten die mensen vaak thuis, en soms hebben ze helemaal geen sociaal leven (zoals bij Asperger nog weleens voorkomt).
Geen werk + geen sociaal leven = geen leven
Dat mag, zolang ze ons maar niet onnodig geld kosten, hun keuze moet niet leiden tot het krom liggen van de samenleving om hun luilak gedrag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
F
[..]
Onzin. Er zijn veel mensen die daar heel anders over denken. Mensen mogen toch zelf bepalen hoe zij leven en of dat werkt voor hun.
That's a solid copy.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, er zullen toch wel meer mensen zijn die weinig tot geen behoefte hebben aan menselijk contact?
Oh op die manier. Dat wellicht niet, maar kan jij jarenlang zitten niksen? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, er zullen toch wel meer mensen zijn die weinig tot geen behoefte hebben aan menselijk contact?
Dat niet, ik heb van huis uit een bepaalde levensstijl meegekregen waarvoor hard gewerkt moet worden, maar echt vervelen doe ik mij nooit. Heb altijd genoeg dingen (prive) te doen waar ik mij mee kan vermaken, dat was als kind al zo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef waht het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dat wellicht niet, maar kan jij jarenlang zitten niksen? Lijkt me niet.
Wat is er leuk aan een leven als kluizenaar?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
F
[..]
Onzin. Er zijn veel mensen die daar heel anders over denken. Mensen mogen toch zelf bepalen hoe zij leven en of dat werkt voor hun.
Wat is er leuk aan een leven waarin je maar altijd met andere mensen moet omgaan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan een leven als kluizenaar?
Als het aan rechts lag, was je tegen de muur gezet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:32 schreef Auti het volgende:
Ik hoop, als alles weer wat beter gaat en op orde is, op termijn ook weer via reintegratiebedrijf en jobcoach aan een baantje te komen. Ik wil zelfs proberen om een eigen computerwinkel/webshop te gaan beginnen in de toekomst, daar ga ik hard aan werken. Aan mijzelf en aan mijn plan.
Maar als huidig werkeloze probeer ik ook mijn best te doen. Ik help mensen waar ik kan en dergelijke.
Ik ga nu ook weer even de deur uit om een trojanvirus uit de computer van een buurvrouw te slopen.
Ik kost belastinggeld.. maar ik heb een hele grote belastingbetalende familie
Ah, je bent dus gewoon een smerige uitzuiger.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:32 schreef Auti het volgende:
Ik hoop, als alles weer wat beter gaat en op orde is, op termijn ook weer via reintegratiebedrijf en jobcoach aan een baantje te komen. Ik wil zelfs proberen om een eigen computerwinkel/webshop te gaan beginnen in de toekomst, daar ga ik hard aan werken. Aan mijzelf en aan mijn plan.
Maar als huidig werkeloze probeer ik ook mijn best te doen. Ik help mensen waar ik kan en dergelijke.
Ik ga nu ook weer even de deur uit om een trojanvirus uit de computer van een buurvrouw te slopen.
Ik kost belastinggeld.. maar ik heb een hele grote belastingbetalende familie
Ik zou beginnen met zijn internet, zodat hij zich kan richten op productievere zaken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon een smerige uitzuiger.
Afkappen dat geldstroompje!
Alleen als z'n familie ook geen belasting betaalde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als het aan rechts lag, was je tegen de muur gezet.
Zoals het werken bij een callcenter. Daar wordt iedere malloot aangenomen en gooit hij tegen een bescheiden tarief nog meer troep de wereld in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met zijn internet, zodat hij zich kan richten op productievere zaken.
Als Auti dood is, gaat z'n familie natuurlijk niet minder belasting betalen. Of zijn daar zijn speciale aftrekposten voor?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:46 schreef waht het volgende:
[..]
Alleen als z'n familie ook geen belasting betaalde.
Nee, het is gewoon een voordeeltje dat je krijgt bij het betalen van belasting, dat sowieso verplicht is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Auti dood is, gaat z'n familie natuurlijk niet minder belasting betalen. Of zijn daar zijn speciale aftrekposten voor?
Soms.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Weer iets geleerd. Het is goed wanneer megabanken omvallen en deze worden gered door de staat. De overheid krijgt het geld namelijk terug, plus rente!
Het is nooit goed als banken worden gered.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Weer iets geleerd. Het is goed wanneer megabanken omvallen en deze worden gered door de staat. De overheid krijgt het geld namelijk terug, plus rente!
Hoe moeten onze ambtenaren dan ooit hun strijkstok gebruiken voor extra inkomsten en controle?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:56 schreef GSbrder het volgende:
Niemand hoeft hier dood.
We zouden zijn familie minder belasting laten betalen en meer zelf laten bijdragen aan Auti.
Peer pressure
Achter de juiste computer gaan zitten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe moeten onze ambtenaren dan ooit hun strijkstok gebruiken voor extra inkomsten en controle?
Ja, hehe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is nooit goed als banken worden gered.
Lid worden van een socialistisch gezelschap. Een clubje mensen die niets kunnen of niemand hebben die ze tijdelijk wat willen lenen. En daarom dus als de dood is zelf verantwoordelijk te zijn voor oplossingen en liever symbolisch "boe" roept en SP stemt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:59 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe moeten onze ambtenaren dan ooit hun strijkstok gebruiken voor extra inkomsten en controle?
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lid worden van een socialistisch gezelschap. Een clubje mensen die niets kunnen of niemand hebben die ze tijdelijk wat willen lenen. En daarom dus als de dood is zelf verantwoordelijk te zijn voor oplossingen en liever symbolisch "boe" roept en SP stemt.
Dan kunnen die ambtenaren lekker geld verdelen, dat er niet is, van onze kinderen, die er nog niet zijn.
Sja, zo werkt het inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lid worden van een socialistisch gezelschap. Een clubje mensen die niets kunnen of niemand hebben die ze tijdelijk wat willen lenen. En daarom dus als de dood is zelf verantwoordelijk te zijn voor oplossingen en liever symbolisch "boe" roept en SP stemt.
Dan kunnen die ambtenaren lekker geld verdelen, dat er niet is, van onze kinderen, die er nog niet zijn.
Het huidige kabinet doet trouwens niet anders dan de rekening doorschuiven naar latere generatie's en voert ggeen structurele hervormingen door.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit kabinet is anders niet bezig met het terugdringen van de ambtenarij, door de amtenaren die ze kunnen wegbezuinigingen op dierenpolitie te plaatsen, of ze te laten onderzoeken of het te controleren valt om die 50 vrouwen die met een tent op lopen te bekeuren. In dat opzicht is het zelfs slim dat ze de SGP belooft hebben om niks aan de zondagsopening te doen, aangezien je als je dat toestaat nog meer (dubbelbetaalde) ambtenaren nodig hebt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Yeah right.. zonder dat geldstroompje zou ik veel meer geld kosten. Ik ben een stuk goedkoper dan iemand die in de gevangenis of in een gesticht zit. Daarnaast zorgt dit geldstroompje er wel voor dat ik straks weer aan de slag kan, en dan hoor je niemand er meer over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ah, je bent dus gewoon een smerige uitzuiger.
Afkappen dat geldstroompje!
Gaat niet lukken, en dankzij internet kom ik stukken verder. Zelfstudie, contacten leggen etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met zijn internet, zodat hij zich kan richten op productievere zaken.
Zullen wel dure kogels worden. Maar alles om burgerslachtoffers te voorkomen natuurlijk.quote:Sandia’s self-guided bullet prototype can hit target a mile away
[..]
Sandia’s design for the four-inch-long bullet includes an optical sensor in the nose to detect a laser beam on a target. The sensor sends information to guidance and control electronics that use an algorithm in an eight-bit central processing unit to command electromagnetic actuators. These actuators steer tiny fins that guide the bullet to the target.
[..]
Friek_ maakt een garpje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Yeah right.. zonder dat geldstroompje zou ik veel meer geld kosten. Ik ben een stuk goedkoper dan iemand die in de gevangenis of in een gesticht zit. Daarnaast zorgt dit geldstroompje er wel voor dat ik straks weer aan de slag kan, en dan hoor je niemand er meer over.
Voor gebruik in uitzonderlijke gevallen lijkt het me een geschikt middel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:43 schreef waht het volgende:
[..]
Zullen wel dure kogels worden. Maar alles om burgerslachtoffers te voorkomen natuurlijk.
Onzin. Het is gewoon flinke aanstelleritis en je kunt makkelijk werken. Desnoods schrobben op het centraal station, prulletjes rapen in de binnenstad of werken bij de McDonalds. Hop hop, van die luie stoel af!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Yeah right.. zonder dat geldstroompje zou ik veel meer geld kosten. Ik ben een stuk goedkoper dan iemand die in de gevangenis of in een gesticht zit. Daarnaast zorgt dit geldstroompje er wel voor dat ik straks weer aan de slag kan, en dan hoor je niemand er meer over.
Oh, ik ben soms niet zo goed in het doorzien van grapjes of sarcasme e.d.quote:
Ik word niet aangenomen, kut. Maar laat maar.. Laten we maar lekker gaan generaliserenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onzin. Het is gewoon flinke aanstelleritis en je kunt makkelijk werken. Desnoods schrobben op het centraal station, prulletjes rapen in de binnenstad of werken bij de McDonalds. Hop hop, van die luie stoel af!
Aha, ik zie het al: een self-fulfilling prophecy. Het draait allemaal om je instelling en mentaliteit. Zodra deze negatief is, zul je ook nergens aangenomen worden. Kortom, de enige schuldige aan het feit dat jij niet werkt ben jij zelf!quote:
In combinatie met een capabele sluipschutter is dit de vrees voor elke lijfwacht.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor gebruik in uitzonderlijke gevallen lijkt het me een geschikt middel.
Jij weet zelf het beste of je bijdraagt aan de maatschappij. Laat ze dus maar lullen van achter hun pc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik word niet aangenomen, kut. Maar laat maar.. Laten we maar lekker gaan generaliseren
Ik ga in het weekend m'n vader weer eens bezoeken, kan ik gelijk de Elsevier doorlezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Tijd om de Elsevier weer open te slaan mensen.
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik ga er niet over zeiken. Dat het UWV en dergelijke organisaties je aan een uitkering helpen(waar ik overigens niet voor gekozen heb, omdat ik tot op heden genoeg spaargeld heb, alleen al omdat het UWV niet meer verwacht dan dat je 2 sollis per week de deur uit doet, totdat je bij de sociale dienst terecht komt), om je uitkering te ontvangen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik word niet aangenomen, kut. Maar laat maar.. Laten we maar lekker gaan generaliseren
Ja.... HBO? Heeft er geen fuck mee te maken. Het is gewoon uitlokken op heel laag niveau wat je doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Zo, tijd om mijn HBO-GeenStijl-VVD-modus weer uit te zetten.
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Friek_ het volgende:
Tijd om de Elsevier weer open te slaan mensen.
Je wilt niet van het UWV afhankelijk zijn als je er spaargeld voor hebt, deze 'hulpverleners' zijn er alleen om je een paar maanden tot een jaar twee sollis per week te sturen naar hun eigen site, waarin 80% van de ingevulde vacatures er alleen op staan zodat je kan solliciteren, terwijl deze al een tot drie maanden vervuld zijn, alleen maar om subsidie te trekken en bijstand te kunnen geven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Friek_ het volgende:
Zo, tijd om mijn HBO-GeenStijl-VVD-modus weer uit te zetten.
Je kunt het ook aan zien komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.
As I --- 299.80 Pervasieve ontwikkelingsstoornis NAOquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Aha, ik zie het al: een self-fulfilling prophecy. Het draait allemaal om je instelling en mentaliteit. Zodra deze negatief is, zul je ook nergens aangenomen worden. Kortom, de enige schuldige aan het feit dat jij niet werkt ben jij zelf!
Je geeft het zelf al aan, laag niveau, dus HBO.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.... HBO? Heeft er geen fuck mee te maken. Het is gewoon uitlokken op heel laag niveau wat je doet.
Het is tenminste aan te raden om users in de POL sc emotioneel aan te vallen ipv op opleidingsniveau.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.... HBO? Heeft er geen fuck mee te maken. Het is gewoon uitlokken op heel laag niveau wat je doet.
Een waar OUDisme.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, dat zit allemaal in je hoofd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef Auti het volgende:
[..]
As I --- 299.80 Pervasieve ontwikkelingsstoornis NAO
---------- 296.32 Depressieve stoornis: Recidiverend, Matig
---------- 314.9 Aandachtstekortstoornis met hyperactiviteit NAO
As II --- V71.09 Geen diagnose op as 2: aanwezig, borderline trekken
As III --- Geen, of geen relevante diagnose op As toegevoegd: 3 5-11-11 epilepsie toeval.
As IV -- Problemen verbonden aan de sociale omgeving
------------ Problemen binnen de primaire steungroep
Problemen gebonden aan sociale omgeving
----------------- Werkproblemen
As V ------ GAF score: 40
Self fulfilling?
De uitsloof filosoof
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, dat zit allemaal in je hoofd.
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het op bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Ellian in de nieuwste editie zijn vraagtekens plaatst bij global warming omdat het deze week vriest.
Het begin der tijden 6000 jaar geleden wellicht, want bij het andere begin der tijden waren er nog geen mensen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.
Niet eens, durf te wedden dat de helft van de hoogingenomen pubers hun studie (on)voltooid afmaken, en ze liever bij de lokale McD of BK blijven werken vanwege de carriere mogelijkheden,zodat ze iig niet tot hun 35ste bezig zijn met het aflossen van hun studieschuld.quote:
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:13 schreef waht het volgende:
[..]
Het is voor het klootjesvolk ook wel moeilijk begrijpen dat het op bepaalde plekken kouder kan worden door opwarming van de aarde. Die kortzichtige lineaire logica plaagt de mensheid sinds het begin der tijden.
Ik steun hem; het mag best eens boven de twintig graden blijven in de winter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?
Haha, jij bent ook echt het prototype PVV'er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het begin der tijden 6000 jaar geleden wellicht, want bij het andere begin der tijden waren er nog geen mensen.
Absoluut.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik steun hem; het mag best eens boven de twintig graden blijven in de winter.
En jij bent een prototype PvdA'er.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haha, jij bent ook echt het prototype PVV'er.
Bedankt, maar ik stem geen PvdA.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:20 schreef Picchia het volgende:
[..]
En jij bent een prototype PvdA'er.
Ik heb nooit anders gedaan, waarde Koos. We verschillen enkel van mening over het beleid dat we in reactie daarop moeten voeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Breek je nou een lans voor klimaatverandering, waht?
O, dat dacht ik. Wat stemde je vorige Tweede Kamerverkiezingen dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik stem geen PvdA.
Ik heb hierom hartelijk gelachen.quote:
Ze moeten niet janken. Ik wordt zo vaak ge-racial-profiled. Kennelijk zie ik eruit als terrorist en/of smokkelaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, ik zit in de trein net over de grens, komt de grenspolitie langs en controleert in de hele wagon alleen een latino die deel uitmaakt van een groep Amerikaanse jongeren.
Dan loopt ie door en zijn de jongeren geheel verontwaardigd dat ze alleen de donkere jongen eruit gepakt hebben: 'it is racial profiling, so racist bladiebla'.
Of Amerikanen zijn politiek correcte PvdA'ers of Nederlanders zijn niet zo heel politiek correct dan ik dacht.
Ik heb ze iig geval uitgelachen, stomme Amerikanen ook.
Ben ik helemaal met je eens, het is alleen maar efficient om je beperkte tijd (10 minuten) te gebruiken om mensen te controleren die het hoogste statistische risico hebben om iets te verbergen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef waht het volgende:
[..]
Ze moeten niet janken. Ik wordt zo vaak ge-racial-profiled. Kennelijk zie ik eruit als terrorist en/of smokkelaar.
Exact, precies zoals de Israelis doen. Gek genoeg controleerden ze mij daar weer niet extra, afgezien van de standaardprocedure.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, het is alleen maar efficient om je beperkte tijd (10 minuten) te gebruiken om mensen te controleren die het hoogste statistische risico hebben om iets te verbergen.
Bij Amerikanen die met de trein door Europa reizen lijkt mij de kans sowieso vrij groot dat het een verzameling 'liberals' betreft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, ik zit in de trein net over de grens, komt de grenspolitie langs en controleert in de hele wagon alleen een latino die deel uitmaakt van een groep Amerikaanse jongeren.
Dan loopt ie door en zijn de jongeren geheel verontwaardigd dat ze alleen de donkere jongen eruit gepakt hebben: 'it is racial profiling, so racist bladiebla'.
Of Amerikanen zijn politiek correcte PvdA'ers of Nederlanders zijn niet zo heel politiek correct dan ik dacht.
Ach ze moeten niet zaniken, is overal hetzelfde behalve in de Verenigde Staten. Als je Australië binnen komt mag je als blanke ook gewoon doorlopen en wordt je bagage niet eens gecontroleerd vaak, als spleetoog of neger wordt je er steevast uitgepikt. Hier in Europa exact hetzelfde verhaal, gelijk je voorbeeld over de controle in de trein.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Is altijd zo leuk als je langs de Israëlische terminals loopt op vliegvelden, altijd in speciale hoekjes met extra controle.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef waht het volgende:
[..]
Exact, precies zoals de Israelis doen. Gek genoeg controleerden ze mij daar weer niet extra, afgezien van de standaardprocedure.
Zodra je opvalt ben je de lul, heeft weinig te maken met kleur, alhoewel je vast ook de 'lul' bent als je in een fluoriserend trainingspak reist.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
En Auti is tof dus kappen met pesten kale kromme homo.
Als je voor een zo open mogelijke economie bent, kun je 's avonds ook nog wel wat uithalen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef robin007bond het volgende:
Zonde van mijn dag.
Bijna heel de middag geslapen.
ik ga regelmatig met de trein over de Luxemburgse grens en dan komt er ook vaker grenspolitie controleren rondom de grensovergang, maar die pikken er altijd ietwat nerveuzige blanke mannen van middelbare leeftijd uit en opvallend vaak hebben ze ook iemand te pakken met zn sokken volgestopt met zwart spaargeld...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij weet zelf het beste of je bijdraagt aan de maatschappij. Laat ze dus maar lullen van achter hun pc.
Thnxs. Ik weet niet of hij nu (dom) loopt te trollen of dat hij serieus zo kortzichtig loopt te "filosoferen". Ik moet iig serieus aan mijn bloeddruk denken en ik heb sowieso al een hekel aan trollen dus ik hoop dat we het een beetje normaal en menselijk kunnen houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
En Auti is tof dus kappen met pesten kale kromme homo.
Mij is het in de trein nooit opgevallen, hoogst zelden heb ik daar politie gezien. Dat terwijl ik toch twee keer in de week de grens tussen Duitsland en Luxemburg overging.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik ga regelmatig met de trein over de Luxemburgse grens en dan komt er ook vaker grenspolitie controleren rondom de grensovergang, maar die pikken er altijd ietwat nerveuzige blanke mannen van middelbare leeftijd uit en opvallend vaak hebben ze ook iemand te pakken met zn sokken volgestopt met zwart spaargeld...
alhoewel ik vermoed dat ze daarvoor gewoon tips krijgen vanuit de banken (die hebben ook de plicht verdachtte geldopnames te meldden, bankgeheim is wat van gisteren), meestal weten ze verdomd goed waar ze moeten controleren en wie ze zoeken.
Ik heb ook wel eens VVD gestemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef Picchia het volgende:
[..]
O, dat dacht ik. Wat stemde je vorige Tweede Kamerverkiezingen dan?
vijfhonderdduizend lire is meer dan de roma/zigeuners bijelkaar opbrachten,die ze destijds toelieten, daarbij had je een europees nummerbord en wilde men geen negatieve publiciteit, omdat ze de boel pas wilden flessen zodra ze tot de euro toegelaten waren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben eens bij de Italiaanse grens aangehouden met m'n auto volgeladen met al mijn bezittingen op weg om in te trekken bij mijn vriendin, wilden ze weten of ik wel genoeg geld bij me had om er een tijdje te blijven.
Ik had maar vijfhonderdduizend lire op zak, maar toch mocht ik doorrijden.
Het was in '96 en zou nu inderdaad net iets meer dan 200 euro zijn. Ik dacht eigenlijk dat ik die douanier iets in z'n handje zou moeten stoppen om door te rijden, maar dat hoefde gelukkig niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vijfhonderdduizend lire is meer dan de roma/zigeuners bijelkaar opbrachten,die ze destijds toelieten, daarbij had je een europees nummerbord en wilde men geen negatieve publiciteit, omdat ze de boel pas wilden flessen zodra ze tot de euro toegelaten waren.
Nee, je bent een bekeerling, net als ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens VVD gestemd.
Ben ik nu VVD'er?
Ik stem VVD omdat mijn welgestelde ouders mij dat opdragen, omdat ik later een goed betaalde baan van minstens 4 keer modaal zal krijgen. Ook zal ik een extra grote hypotheek nemen en via gekke constructies consumptiegoederen kopen via de HRA om mijn exorbitante levensstijl te kunnen onderhouden om zo de buren blijvend de ogen uit zal steken. Daarom stem ik VVD.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou je zo gelijk geven als ik een goedgevulde portemonnee zou hebben.
Dat hoef je me niet uit te leggen hoor, ik woon tenslotte op het Gooische matras.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik stem VVD omdat mijn welgestelde ouders mij dat opdragen, omdat ik later een goed betaalde baan van minstens 4 keer modaal zal krijgen. Ook zal ik een extra grote hypotheek nemen en via gekke constructies consumptiegoederen kopen via de HRA om mijn exorbitante levensstijl te kunnen onderhouden om zo de buren blijvend de ogen uit zal steken. Daarom stem ik VVD.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet uit te leggen hoor, ik woon tenslotte op het Gooische matras.
You're only as good as your latest partij waarop je hebt gestemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens VVD gestemd.
Ben ik nu VVD'er?
Arme Picchiaquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
You're only as good as your latest partij waarop je hebt gestemd.
Dat was D66, bij de Provinciale Staten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
You're only as good as your latest partij waarop je hebt gestemd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wij vieren feest. Weg met de malaise.
Heeft het westen Mubarak verjaagd?quote:Het Westen heeft met het verjagen van dictators als Mubarak ook de weg vrijgemaakt voor de politieke islam om de macht over te nemen. Met dank aan mensen als Midden-Oostendeskundige Bertus Hendriks, die de Moslimbroederschap te positief heeft afgeschilderd. Dat betoogt student Timon Dias.
Bron
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Tem het volgende:
Bet is gewoon een kind van een gastarbeider.
Sowieso in Brabant.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Deed de overheid aan kinderarbeid in '56???
Fred van Ed?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef eriksd het volgende:
Ik heb op Fred gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Fuck joop.nl.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Die stemmingmakerij van joop.nl begint erg irritant te worden
http://www.joop.nl/econom(...)rd_extra_bezuinigen/
Zelfs de Telegraaf is eerlijker zo onderhand
Fout, van daaruit gingen ze naar Veghel. De CeHaVe kon nog wel wat sjouwers gebruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan nog te voet richting Sint-Michielsgestel.
Ik woon in Bussum, dat ligt zeg maar nog op het randje(en zeker als PS of het rijk beslist om met muiden en weesp te fuserenquote:
Veel te krap daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon in Bussum, dat ligt zeg maar nog op het randje(en zeker als PS of het rijk beslist om met muiden en weesp te fuseren)
nu de ceintuurbaan open gaat liggen voor zeg maar een jaar, heb ik iig rust en 80m2 voor een appartement is niet krap.quote:
Ik zou het niet weten, ik woon nog niet in dezelfde provincie. Maar dat wist je al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nu de ceintuurbaan open gaat liggen voor zeg maar een jaar, heb ik iig rust en 80m2 voor een appartement is niet krap.
Waar ga je dan naartoe? eemnes oid?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik woon nog niet in dezelfde provincie. Maar dat wist je al.![]()
Ik woon in Brabant in een dorpje en huisje waar ik niet meer weg zal gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waar ga je dan naartoe? eemnes oid?
Ik denk dat ik hier ook niet zo snel weg zou gaan, zit (mits ik mn rijbewijs een keertje haal) nog geen anderhalve minuut van de A1 verwijderd, en met de fiets zo'n 3 minuten van station bussum zuid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant in een dorpje en huisje waar ik niet meer weg zal gaan.
Bussum, daar ging ik altijd naar het zwembad. Bij het Bastion Hotel daaro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nu de ceintuurbaan open gaat liggen voor zeg maar een jaar, heb ik iig rust en 80m2 voor een appartement is niet krap.
Bastion hotel is mn startplek voor mn BNOR/staatsexamen overmorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bussum, daar ging ik altijd naar het zwembad. Bij het Bastion Hotel daaro.
Vlotten veroveren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bussum, daar ging ik altijd naar het zwembad. Bij het Bastion Hotel daaro.
Dat was alleen lachen als je tot de veroveraars behoorde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet je dat? Dat was lachen altijd.
Van die vlotten in zwembaden waarop je met je vrienden de nodige jolijt kon hebben.quote:
Noooooooo!quote:Deze website is momenteel niet bereikbaar.
Op verzoek van de Stichting Brein heeft de Rechtbank Ziggo bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren. Ziggo is het niet eens met dat bevel en gaat tegen deze uitspraak van de Rechtbank in beroep. In afwachting van een beslissing in het Hoger Beroep is Ziggo gedwongen de uitspraak van de Rechtbank op te volgen. De uitspraak van de Rechtbank kunt u in z'n geheel terugvinden op rechtspraak.nl.
Oh, matten veroveren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef waht het volgende:
[..]
Van die vlotten in zwembaden waarop je met je vrienden de nodige jolijt kon hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |