Dat hoef je me niet uit te leggen hoor, ik woon tenslotte op het Gooische matras.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik stem VVD omdat mijn welgestelde ouders mij dat opdragen, omdat ik later een goed betaalde baan van minstens 4 keer modaal zal krijgen. Ook zal ik een extra grote hypotheek nemen en via gekke constructies consumptiegoederen kopen via de HRA om mijn exorbitante levensstijl te kunnen onderhouden om zo de buren blijvend de ogen uit zal steken. Daarom stem ik VVD.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet uit te leggen hoor, ik woon tenslotte op het Gooische matras.
You're only as good as your latest partij waarop je hebt gestemd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens VVD gestemd.
Ben ik nu VVD'er?
Arme Picchiaquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
You're only as good as your latest partij waarop je hebt gestemd.
Dat was D66, bij de Provinciale Staten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
You're only as good as your latest partij waarop je hebt gestemd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wij vieren feest. Weg met de malaise.
Heeft het westen Mubarak verjaagd?quote:Het Westen heeft met het verjagen van dictators als Mubarak ook de weg vrijgemaakt voor de politieke islam om de macht over te nemen. Met dank aan mensen als Midden-Oostendeskundige Bertus Hendriks, die de Moslimbroederschap te positief heeft afgeschilderd. Dat betoogt student Timon Dias.
Bron
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:03 schreef Tem het volgende:
Bet is gewoon een kind van een gastarbeider.
Sowieso in Brabant.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
![]()
Deed de overheid aan kinderarbeid in '56???
Fred van Ed?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:11 schreef eriksd het volgende:
Ik heb op Fred gestemd bij de gemeenteraadsverkiezingen.
Fuck joop.nl.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:14 schreef Hexagon het volgende:
Die stemmingmakerij van joop.nl begint erg irritant te worden
http://www.joop.nl/econom(...)rd_extra_bezuinigen/
Zelfs de Telegraaf is eerlijker zo onderhand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |