Fout, van daaruit gingen ze naar Veghel. De CeHaVe kon nog wel wat sjouwers gebruiken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan nog te voet richting Sint-Michielsgestel.
Ik woon in Bussum, dat ligt zeg maar nog op het randje(en zeker als PS of het rijk beslist om met muiden en weesp te fuserenquote:
Veel te krap daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon in Bussum, dat ligt zeg maar nog op het randje(en zeker als PS of het rijk beslist om met muiden en weesp te fuseren)
nu de ceintuurbaan open gaat liggen voor zeg maar een jaar, heb ik iig rust en 80m2 voor een appartement is niet krap.quote:
Ik zou het niet weten, ik woon nog niet in dezelfde provincie. Maar dat wist je al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nu de ceintuurbaan open gaat liggen voor zeg maar een jaar, heb ik iig rust en 80m2 voor een appartement is niet krap.
Waar ga je dan naartoe? eemnes oid?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik woon nog niet in dezelfde provincie. Maar dat wist je al.![]()
Ik woon in Brabant in een dorpje en huisje waar ik niet meer weg zal gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waar ga je dan naartoe? eemnes oid?
Ik denk dat ik hier ook niet zo snel weg zou gaan, zit (mits ik mn rijbewijs een keertje haal) nog geen anderhalve minuut van de A1 verwijderd, en met de fiets zo'n 3 minuten van station bussum zuid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik woon in Brabant in een dorpje en huisje waar ik niet meer weg zal gaan.
Bussum, daar ging ik altijd naar het zwembad. Bij het Bastion Hotel daaro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
nu de ceintuurbaan open gaat liggen voor zeg maar een jaar, heb ik iig rust en 80m2 voor een appartement is niet krap.
Bastion hotel is mn startplek voor mn BNOR/staatsexamen overmorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bussum, daar ging ik altijd naar het zwembad. Bij het Bastion Hotel daaro.
Vlotten veroveren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bussum, daar ging ik altijd naar het zwembad. Bij het Bastion Hotel daaro.
Dat was alleen lachen als je tot de veroveraars behoorde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet je dat? Dat was lachen altijd.
Van die vlotten in zwembaden waarop je met je vrienden de nodige jolijt kon hebben.quote:
Noooooooo!quote:Deze website is momenteel niet bereikbaar.
Op verzoek van de Stichting Brein heeft de Rechtbank Ziggo bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren. Ziggo is het niet eens met dat bevel en gaat tegen deze uitspraak van de Rechtbank in beroep. In afwachting van een beslissing in het Hoger Beroep is Ziggo gedwongen de uitspraak van de Rechtbank op te volgen. De uitspraak van de Rechtbank kunt u in z'n geheel terugvinden op rechtspraak.nl.
Oh, matten veroveren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef waht het volgende:
[..]
Van die vlotten in zwembaden waarop je met je vrienden de nodige jolijt kon hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |