Omdat het lekker makkelijk is. En als je het van een goeie toko besteld krijg je het prima verzorgd thuis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Zo'n half afgekoelde, in een doos gepropt stuk biefstuk.
Ga zuipen droplul.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:53 schreef remlof het volgende:
Wel een idee voor vanavond trouwens zo'n bestelde biefstuk.
Eerst eens kijken hoe ik me voel dan, ben al twee dagen ziek thuis, maar wou morgen eigenlijk wel weer aan de slag.
Oeh Sushi!quote:
En nu nog brak.....fight fire with fire.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond één glas wijn gedronken.
Nee ik ben niet brak, ben ziek. Ik ken het verschil nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En nu nog brak.....fight fire with fire.
Je was gisteren niet wakker zo rond 00:30.... zie ^^quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond één glas wijn gedronken.
quote:
quote:
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n zonde dat je geen homo bent, you're perfect.
Er zijn maar bar weinig Nederlanders die het waarderen, maar het is waarlijk God's gift to mankind.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef waht het volgende:
Was tot een paar maanden geleden amper bekend met sushi. Vind het wel makkelijk eten eigenlijk.
Nee, toen lag ik al in bed. Ben gister nauwelijks op het forum geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je was gisteren niet wakker zo rond 00:30.... zie ^^
Ik heb geen idee eigenlijk, dhr. VP bestelde de vorige keer een uitsmijter met rosbief dus vleesgenieter is het sowieso.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?
I can work with both.
Je bent in dat opzicht wel een aardige kwelgeest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik al in bed. Ben gister nauwelijks op het forum geweest.
Niet waar hoor, is vrij populair onder jongeren en vooral studenten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn maar bar weinig Nederlanders die het waarderen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |