Omdat het lekker makkelijk is. En als je het van een goeie toko besteld krijg je het prima verzorgd thuis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Zo'n half afgekoelde, in een doos gepropt stuk biefstuk.
Ga zuipen droplul.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:53 schreef remlof het volgende:
Wel een idee voor vanavond trouwens zo'n bestelde biefstuk.
Eerst eens kijken hoe ik me voel dan, ben al twee dagen ziek thuis, maar wou morgen eigenlijk wel weer aan de slag.
Oeh Sushi!quote:
En nu nog brak.....fight fire with fire.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond één glas wijn gedronken.
Nee ik ben niet brak, ben ziek. Ik ken het verschil nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En nu nog brak.....fight fire with fire.
Je was gisteren niet wakker zo rond 00:30.... zie ^^quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond één glas wijn gedronken.
quote:
quote:
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n zonde dat je geen homo bent, you're perfect.
Er zijn maar bar weinig Nederlanders die het waarderen, maar het is waarlijk God's gift to mankind.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:08 schreef waht het volgende:
Was tot een paar maanden geleden amper bekend met sushi. Vind het wel makkelijk eten eigenlijk.
Nee, toen lag ik al in bed. Ben gister nauwelijks op het forum geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je was gisteren niet wakker zo rond 00:30.... zie ^^
Ik heb geen idee eigenlijk, dhr. VP bestelde de vorige keer een uitsmijter met rosbief dus vleesgenieter is het sowieso.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?
I can work with both.
Je bent in dat opzicht wel een aardige kwelgeest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, toen lag ik al in bed. Ben gister nauwelijks op het forum geweest.
Niet waar hoor, is vrij populair onder jongeren en vooral studenten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn maar bar weinig Nederlanders die het waarderen,
Not particular mutually exclusive.quote:
Dat is hipster-sushi, een stukje zalm/krab en de gamba en meer niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niet waar hoor, is vrij populair onder jongeren en vooral studenten!
Met alcohol zal ik wel enigzins voorzichtig zijn (me niet helemaal volgooien, een paar glazen zit er wel in), aangezien ik geen behoefte heb om de parkeergarage met allerlei schade te verlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lust herr Preussen ook sushi, of moet hij een fikse lap rundvlees om de alcohol te verteren?
I can work with both.
Haha, dat heb je goed, een stukje vlees gaat er bij mij altijd in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk, dhr. VP bestelde de vorige keer een uitsmijter met rosbief dus vleesgenieter is het sowieso.
Het was dan ook een sarcastische noot, ben momenteel hard bezig om mijn voedingspatroon aan te passen. Daarbij komt dat ik al sinds een hele tijd zelden meer zin heb in fastfood, ook het eten van Döners heb ik nu gestaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Not particular mutually exclusive.
Een goed sushi restaurant is geweldig, sashimi nog beter overigens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
Haha, dat heb je goed, een stukje vlees gaat er bij mij altijd in.![]()
Sushi ken ik niet, maar omdat ik voor nieuwe dingen altijd open sta kunnen we wat mij betreft wel eens een dergelijke maaltijd nuttigen.
Ja, heerlijk. Alleen ik heb wel eens gepoogd om het zelf te maken. Wat een klus is dat zeg! En ik krijg dat zeewier nooit zo mooi en strak om de rijst heen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oeh Sushi!
Daar mag je me voor wakker maken, en dat zegt wat.
mooi en strak.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Alleen ik heb wel eens gepoogd om het zelf te maken. Wat een klus is dat zeg! En ik krijg dat zeewier nooit zo mooi en strak om de rijst heen.
Moet je ook met een rolmatje doen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Alleen ik heb wel eens gepoogd om het zelf te maken. Wat een klus is dat zeg! En ik krijg dat zeewier nooit zo mooi en strak om de rijst heen.
Je bent het ‘ Eens ’.Totaal is er 1182 keer gestemdquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:21 schreef Disana het volgende:
http://www.stand.nl/
De internetvrijheid is ernstig in gevaar Eens/Oneens
Het kabinet neemt niet voldoende afstand van de blokkering van sites als The Pirate Bay en Megaupload en daarmee komt de internetvrijheid in Nederland in gevaar. Dat vindt D66. Zij neemt met deze stelling het voortouw, maar wordt door een meerderheid van de Tweede Kamer bijgevallen.[..]
Jurger van den Berg spreekt met:Kees Verhoeven, Kamerlid D66
Eens
Wat lijkt me dat een horror om zelf te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha klopt. Maarja, zo vers mogelijk is natuurlijk het lekkerst. Ik heb één keer echt goede sushi gehad van een restaurant. De rest van de keren was het meestal een beetje taai.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een horror om zelf te maken.
Zo duur is het nou ook weer niet, ga het wel nuttigen in een restaurant.
Lijkt me een leuke film. Eens kijken vanavond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef remlof het volgende:
Zo maar eens De Hel van '63 kijken. Komt vanavond op tv maar wil 'm nu zien.
En ik had 'm binnen 4 minuten binnen
quote:
quote:Antwoord: De ‘Commissie Stiekem’ staat voor het orgaan dat de AIVD moet controleren.
Het Nederlandse Parlement houdt toezicht op de AIVD met de Tweede Kamercommissie voor de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten, ook wel “Commissie Stiekem” genoemd. Van deze commissie kunnen alleen fractievoorzitters van de politieke partijen lid worden en geheimhouding is verplicht. De commissie brengt verslag uit aan de Tweede Kamer.
Ligt er maar net aan waar je heen gaat, de echt Japanse sushi restaurants zijn geweldig en vers, maar wanneer je het bij een Nederlandse toko besteld gaat het al verkeerd, of Chinezen hebben ook die markt aangeboord maar daar is het ook niet je van het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha klopt. Maarja, zo vers mogelijk is natuurlijk het lekkerst. Ik heb één keer echt goede sushi gehad van een restaurant. De rest van de keren was het meestal een beetje taai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |