abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107478303
Zometeen maar eens even m'n koffer pakken en later op weg naar die Heimat. O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:00:07 #152
297051 schaal_9
Caissière B
pi_107479473
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 10:42 schreef waht het volgende:

[..]

Die nieuwe wet, de WWNV, ik hoop dat er hierdoor meer mensen aan de slag kunnen. Nu zitten die mensen vaak thuis, en soms hebben ze helemaal geen sociaal leven (zoals bij Asperger nog weleens voorkomt).

Geen werk + geen sociaal leven = geen leven
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_107479620
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar net aan de invulling die je aan je leven geeft, als ik een border collie zou hebben en intensief met mijn interesse's bezig ben dan zou ik mijn tijd wel doorkomen zonder het gevoel te hebben iets tekort te komen.
pi_107479629
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat ligt ook maar net aan de invulling die je aan je leven geeft, als ik een border collie zou hebben en intensief met mijn interesse's bezig ben dan zou ik mijn tijd wel doorkomen zonder het gevoel te hebben iets tekort te komen.
Maar jij ben een uniek geval.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107479675
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:04 schreef waht het volgende:

[..]

Maar jij ben een uniek geval.
Dat lijkt me sterk, er zullen toch wel meer mensen zijn die weinig tot geen behoefte hebben aan menselijk contact?
pi_107479753
F
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Die nieuwe wet, de WWNV, ik hoop dat er hierdoor meer mensen aan de slag kunnen. Nu zitten die mensen vaak thuis, en soms hebben ze helemaal geen sociaal leven (zoals bij Asperger nog weleens voorkomt).

Onzin. Er zijn veel mensen die daar heel anders over denken. Mensen mogen toch zelf bepalen hoe zij leven en of dat werkt voor hun.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107479844
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
F

[..]

Onzin. Er zijn veel mensen die daar heel anders over denken. Mensen mogen toch zelf bepalen hoe zij leven en of dat werkt voor hun.
Dat mag, zolang ze ons maar niet onnodig geld kosten, hun keuze moet niet leiden tot het krom liggen van de samenleving om hun luilak gedrag.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_107479880
Nee, daar ga ik natuurlijk in mee.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_107479885
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, er zullen toch wel meer mensen zijn die weinig tot geen behoefte hebben aan menselijk contact?
That's a solid copy.
-weg-
pi_107479948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Oh op die manier. Dat wellicht niet, maar kan jij jarenlang zitten niksen? Lijkt me niet.
pi_107480135
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:14 schreef waht het volgende:

[..]

Oh op die manier. Dat wellicht niet, maar kan jij jarenlang zitten niksen? Lijkt me niet.
Dat niet, ik heb van huis uit een bepaalde levensstijl meegekregen waarvoor hard gewerkt moet worden, maar echt vervelen doe ik mij nooit. Heb altijd genoeg dingen (prive) te doen waar ik mij mee kan vermaken, dat was als kind al zo.

Niet dat ik werkloos zijn hier nu de hemel in wil prijzen.
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:30:27 #162
297051 schaal_9
Caissière B
pi_107480483
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:08 schreef Tamashii het volgende:
F

[..]

Wat is er leuk aan een leven als kluizenaar?
pi_107480534
Gratis lichttherapie voor iedereen.
pi_107480563
Ik hoop, als alles weer wat beter gaat en op orde is, op termijn ook weer via reintegratiebedrijf en jobcoach aan een baantje te komen. Ik wil zelfs proberen om een eigen computerwinkel/webshop te gaan beginnen in de toekomst, daar ga ik hard aan werken. Aan mijzelf en aan mijn plan.

Maar als huidig werkeloze probeer ik ook mijn best te doen. Ik help mensen waar ik kan en dergelijke.
Ik ga nu ook weer even de deur uit om een trojanvirus uit de computer van een buurvrouw te slopen.
Ik kost belastinggeld.. maar ik heb een hele grote belastingbetalende familie ;)
-weg-
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:35:22 #165
297051 schaal_9
Caissière B
pi_107480670
Moet er nog wel aan toevoegen dat geen sociale contacten hebben iets anders is dan daarbovenop niet eens sociale contacten willen, er geen behoefte aan hebben. Zeg maar berusting.
pi_107480824
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef schaal_9 het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan een leven als kluizenaar?
Wat is er leuk aan een leven waarin je maar altijd met andere mensen moet omgaan?
pi_107480873
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:32 schreef Auti het volgende:
Ik hoop, als alles weer wat beter gaat en op orde is, op termijn ook weer via reintegratiebedrijf en jobcoach aan een baantje te komen. Ik wil zelfs proberen om een eigen computerwinkel/webshop te gaan beginnen in de toekomst, daar ga ik hard aan werken. Aan mijzelf en aan mijn plan.

Maar als huidig werkeloze probeer ik ook mijn best te doen. Ik help mensen waar ik kan en dergelijke.
Ik ga nu ook weer even de deur uit om een trojanvirus uit de computer van een buurvrouw te slopen.
Ik kost belastinggeld.. maar ik heb een hele grote belastingbetalende familie ;)
Als het aan rechts lag, was je tegen de muur gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_107480961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:32 schreef Auti het volgende:

Ah, je bent dus gewoon een smerige uitzuiger.

Afkappen dat geldstroompje!
pi_107480996
quote:
2s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ah, je bent dus gewoon een smerige uitzuiger.

Afkappen dat geldstroompje!
Ik zou beginnen met zijn internet, zodat hij zich kan richten op productievere zaken.
pi_107481042
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als het aan rechts lag, was je tegen de muur gezet.
Alleen als z'n familie ook geen belasting betaalde.
pi_107481083
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ik zou beginnen met zijn internet, zodat hij zich kan richten op productievere zaken.
Zoals het werken bij een callcenter. Daar wordt iedere malloot aangenomen en gooit hij tegen een bescheiden tarief nog meer troep de wereld in.
pi_107481108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:46 schreef waht het volgende:

[..]

Alleen als z'n familie ook geen belasting betaalde.
Als Auti dood is, gaat z'n familie natuurlijk niet minder belasting betalen. Of zijn daar zijn speciale aftrekposten voor?
pi_107481208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als Auti dood is, gaat z'n familie natuurlijk niet minder belasting betalen. Of zijn daar zijn speciale aftrekposten voor?
Nee, het is gewoon een voordeeltje dat je krijgt bij het betalen van belasting, dat sowieso verplicht is.
pi_107481231
Weer iets geleerd. Het is goed wanneer megabanken omvallen en deze worden gered door de staat. De overheid krijgt het geld namelijk terug, plus rente!
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2012 @ 15:54:14 #175
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_107481339
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Weer iets geleerd. Het is goed wanneer megabanken omvallen en deze worden gered door de staat. De overheid krijgt het geld namelijk terug, plus rente!
Soms.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')