abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:29:06 #226
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_107484965

:9
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_107485035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]

:9
Maar niet van extreem rechts.
pi_107485062
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef von_Preussen het volgende:
Hahaha, ik zit in de trein net over de grens, komt de grenspolitie langs en controleert in de hele wagon alleen een latino die deel uitmaakt van een groep Amerikaanse jongeren.

Dan loopt ie door en zijn de jongeren geheel verontwaardigd dat ze alleen de donkere jongen eruit gepakt hebben: 'it is racial profiling, so racist bladiebla'.

Of Amerikanen zijn politiek correcte PvdA'ers of Nederlanders zijn niet zo heel politiek correct dan ik dacht.

Ik heb ze iig geval uitgelachen, stomme Amerikanen ook. :D
Ze moeten niet janken. Ik wordt zo vaak ge-racial-profiled. Kennelijk zie ik eruit als terrorist en/of smokkelaar.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107485161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef waht het volgende:

[..]

Ze moeten niet janken. Ik wordt zo vaak ge-racial-profiled. Kennelijk zie ik eruit als terrorist en/of smokkelaar.
Ben ik helemaal met je eens, het is alleen maar efficient om je beperkte tijd (10 minuten) te gebruiken om mensen te controleren die het hoogste statistische risico hebben om iets te verbergen.
pi_107485362
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:34 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, het is alleen maar efficient om je beperkte tijd (10 minuten) te gebruiken om mensen te controleren die het hoogste statistische risico hebben om iets te verbergen.
Exact, precies zoals de Israelis doen. Gek genoeg controleerden ze mij daar weer niet extra, afgezien van de standaardprocedure.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_107485431
quote:
Hahaha, ik zit in de trein net over de grens, komt de grenspolitie langs en controleert in de hele wagon alleen een latino die deel uitmaakt van een groep Amerikaanse jongeren.

Dan loopt ie door en zijn de jongeren geheel verontwaardigd dat ze alleen de donkere jongen eruit gepakt hebben: 'it is racial profiling, so racist bladiebla'.

Of Amerikanen zijn politiek correcte PvdA'ers of Nederlanders zijn niet zo heel politiek correct dan ik dacht.

Bij Amerikanen die met de trein door Europa reizen lijkt mij de kans sowieso vrij groot dat het een verzameling 'liberals' betreft. :P
Daarnaast schijnt met in de VS inderdaad een heel stuk politiek correcter te zijn dan in Nederland.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_107485530
quote:

Ach ze moeten niet zaniken, is overal hetzelfde behalve in de Verenigde Staten. Als je Australië binnen komt mag je als blanke ook gewoon doorlopen en wordt je bagage niet eens gecontroleerd vaak, als spleetoog of neger wordt je er steevast uitgepikt. Hier in Europa exact hetzelfde verhaal, gelijk je voorbeeld over de controle in de trein.

Racial profiling is overal zo'n beetje standaard behalve in de States. :7
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_107485560
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:39 schreef waht het volgende:

[..]

Exact, precies zoals de Israelis doen. Gek genoeg controleerden ze mij daar weer niet extra, afgezien van de standaardprocedure.
Is altijd zo leuk als je langs de Israëlische terminals loopt op vliegvelden, altijd in speciale hoekjes met extra controle.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:47:12 #234
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107485621
quote:

Zodra je opvalt ben je de lul, heeft weinig te maken met kleur, alhoewel je vast ook de 'lul' bent als je in een fluoriserend trainingspak reist.
pi_107485644
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:05 schreef Reya het volgende:

[..]

Je kunt het ook aan zien komen.
Kleuters houden van herhaling dus zo opmerkelijk is het niet.
pi_107485708
En Auti is tof dus kappen met pesten kale kromme homo.
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:51:25 #237
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107485770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
pi_107486423
Zonde van mijn dag.

Bijna heel de middag geslapen. ;(
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:11:01 #239
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107486502
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef robin007bond het volgende:
Zonde van mijn dag.

Bijna heel de middag geslapen. ;(
Als je voor een zo open mogelijke economie bent, kun je 's avonds ook nog wel wat uithalen.
pi_107486737
quote:

ik ga regelmatig met de trein over de Luxemburgse grens en dan komt er ook vaker grenspolitie controleren rondom de grensovergang, maar die pikken er altijd ietwat nerveuzige blanke mannen van middelbare leeftijd uit en opvallend vaak hebben ze ook iemand te pakken met zn sokken volgestopt met zwart spaargeld...

alhoewel ik vermoed dat ze daarvoor gewoon tips krijgen vanuit de banken (die hebben ook de plicht verdachtte geldopnames te meldden, bankgeheim is wat van gisteren), meestal weten ze verdomd goed waar ze moeten controleren en wie ze zoeken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_107486880
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij weet zelf het beste of je bijdraagt aan de maatschappij. Laat ze dus maar lullen van achter hun pc.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef Tem het volgende:
Thnxs. Ik weet niet of hij nu (dom) loopt te trollen of dat hij serieus zo kortzichtig loopt te "filosoferen". Ik moet iig serieus aan mijn bloeddruk denken en ik heb sowieso al een hekel aan trollen dus ik hoop dat we het een beetje normaal en menselijk kunnen houden.

Ik heb gewoon heel eerlijk en open een stukje van mijn situatie weergegeven waarin ik ook duidelijk maak dat ik aan de weg aan het timmeren ben. Ik probeer uit de WAjong te komen en ik wil dolgraag weer aan de slag en dat ik dan ook die baan/inkomsten kan vasthouden/volhouden. Ik mag dan misschien een beetje anders zijn maar ik ben geen tokkie, geen mongool en geen luie uitzuiger.
-weg-
pi_107487240
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ik ga regelmatig met de trein over de Luxemburgse grens en dan komt er ook vaker grenspolitie controleren rondom de grensovergang, maar die pikken er altijd ietwat nerveuzige blanke mannen van middelbare leeftijd uit en opvallend vaak hebben ze ook iemand te pakken met zn sokken volgestopt met zwart spaargeld...

alhoewel ik vermoed dat ze daarvoor gewoon tips krijgen vanuit de banken (die hebben ook de plicht verdachtte geldopnames te meldden, bankgeheim is wat van gisteren), meestal weten ze verdomd goed waar ze moeten controleren en wie ze zoeken.
Mij is het in de trein nooit opgevallen, hoogst zelden heb ik daar politie gezien. Dat terwijl ik toch twee keer in de week de grens tussen Duitsland en Luxemburg overging.

We'll was er regelmatig een controle op de weg waar ze dergelijke vangsten deden.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:35:18 #243
104871 remlof
Europees federalist
pi_107487363
Ik ben eens bij de Italiaanse grens aangehouden met m'n auto volgeladen met al mijn bezittingen op weg om in te trekken bij mijn vriendin, wilden ze weten of ik wel genoeg geld bij me had om er een tijdje te blijven.
Ik had maar vijfhonderdduizend lire op zak, maar toch mocht ik doorrijden.
pi_107487476
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef Picchia het volgende:

[..]

O, dat dacht ik. Wat stemde je vorige Tweede Kamerverkiezingen dan?
Ik heb ook wel eens VVD gestemd.

Ben ik nu VVD'er?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:39:24 #245
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107487484
quote:
7s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:35 schreef remlof het volgende:
Ik ben eens bij de Italiaanse grens aangehouden met m'n auto volgeladen met al mijn bezittingen op weg om in te trekken bij mijn vriendin, wilden ze weten of ik wel genoeg geld bij me had om er een tijdje te blijven.
Ik had maar vijfhonderdduizend lire op zak, maar toch mocht ik doorrijden.
vijfhonderdduizend lire is meer dan de roma/zigeuners bijelkaar opbrachten,die ze destijds toelieten, daarbij had je een europees nummerbord en wilde men geen negatieve publiciteit, omdat ze de boel pas wilden flessen zodra ze tot de euro toegelaten waren.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:41:30 #246
104871 remlof
Europees federalist
pi_107487583
quote:
16s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

vijfhonderdduizend lire is meer dan de roma/zigeuners bijelkaar opbrachten,die ze destijds toelieten, daarbij had je een europees nummerbord en wilde men geen negatieve publiciteit, omdat ze de boel pas wilden flessen zodra ze tot de euro toegelaten waren.
Het was in '96 en zou nu inderdaad net iets meer dan 200 euro zijn. Ik dacht eigenlijk dat ik die douanier iets in z'n handje zou moeten stoppen om door te rijden, maar dat hoefde gelukkig niet.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:42:41 #247
104871 remlof
Europees federalist
pi_107487619
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens VVD gestemd.

Ben ik nu VVD'er?
Nee, je bent een bekeerling, net als ik :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:48:55 #248
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_107487883
VVD O+ O+ O+
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:50:55 #249
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_107487968
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef betyar het volgende:
VVD O+ O+ O+
Ik zou je zo gelijk geven als ik een goedgevulde portemonnee zou hebben.
  woensdag 1 februari 2012 @ 18:58:55 #250
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_107488347
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik zou je zo gelijk geven als ik een goedgevulde portemonnee zou hebben.
Ik stem VVD omdat mijn welgestelde ouders mij dat opdragen, omdat ik later een goed betaalde baan van minstens 4 keer modaal zal krijgen. Ook zal ik een extra grote hypotheek nemen en via gekke constructies consumptiegoederen kopen via de HRA om mijn exorbitante levensstijl te kunnen onderhouden om zo de buren blijvend de ogen uit zal steken. Daarom stem ik VVD.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')