Zelfs als dat zou gebeuren, maak je het hooguit mee als je in je nadagen nog niet geemigreert bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof we daar nu niet op afstevenen.
Dat is helaas een feit. Ikzelf denk dat de euro niet meer haalbaar is omdat het zo onvoorspelbaar is. Maar ja ik heb dan ook helemaal niks met die kutmunt en hoopte toen en nu nog steeds dat ze heel die zooi zouden afblazen, dus ik spreek met enig onderbuikgevoel......................quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat hele systeem is zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan.
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?quote:
PENSIOENGELD!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?
Op jouw frustraties, vermoed ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?
Dat onder andere inderdaad, kijken hoe blij de mensen straks nog zijn als dat omgebogen wordt naar derden om het Noodfonds te spekken.quote:
Niemand kan met enige zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren met de euro. Dit is een strijd tussen de EU en soevereiniteit van de nationale lidstaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is helaas een feit. Ikzelf denk dat de euro niet meer haalbaar is omdat het zo onvoorspelbaar is. Maar ja ik heb dan ook helemaal niks met die kutmunt en hoopte toen en nu nog steeds dat ze heel die zooi zouden afblazen, dus ik spreek met enig onderbuikgevoel......................
Kon dat maar, dan hadden ze een onuitputtelijke bron zonder gevaar voor inflatie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op jouw frustraties, vermoed ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tip voor een nummer? Muziek bij het slaapmutsje de beste.
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?quote:
op pizza, paella en gyros.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen reet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat onder andere inderdaad, kijken hoe blij de mensen straks nog zijn als dat omgebogen wordt naar derden om het Noodfonds te spekken.
En de burgers die het dadelijk wel in een keer spuugzat zijn. Als dat belachelijke rapportje van de GBL echt voor opschudding zorgt kan het nog wel eens vlugger gedaan zijn met die euro dan menig persoon denkt. Iets met een druppel en emmer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
Niemand kan met enige zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren met de euro. Dit is een strijd tussen de EU en soevereiniteit van de nationale lidstaten.
Omdat ik niet zoveel te klagen heb. Iedereen heeft het over koopkrachtdaling, terwijl ik dik meer ben gaan verdienen dit jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?
Wel leuk, wij kunnen straks onze eigen begroting niet meer rondkrijgen door Brussel, en worden beboet door Brussel omdat we het niet rondkrijgen en krijgen nog een extra schep schuld op onze rug gesmeten.quote:
Akkoord, dat is een valide reden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel te klagen heb. Iedereen heeft het over koopkrachtdaling, terwijl ik dik meer ben gaan verdienen dit jaar.
Het zou idd goed zijn als de grieken, romeinen en egyptenaren de zee ingedreven worden, en de spanjaarden en de moren ook, scheelt een hoop problemen in de toekomst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?
Eigenlijk niet. Maar het slaapmutsje begint te werken dus ben niet in zo'n zeikbui. Ik vind het alleen maar grappig hoe VS boos doet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tip voor een nummer? Muziek bij het slaapmutsje de beste.
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar het slaapmutsje begint te werken dus ben niet in zo'n zeikbui. Ik vind het alleen maar grappig hoe VS boos doet.
Zag je Zalm niet klaarkomen toen hij de eerste euro-tjes uit de muur tapte...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel.
Ik weet wel dat ik het toen beter had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel. Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |