idem....quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.
Aan 't eind van 't liedje is dat toch het enige dat telt, ik ga niet ergens werken omdat Truus de secretaresse zo'n jolige vrouw is, ik werk er omdat ik van het werk zelf geniet en omdat ik goed van binnenloop waardoor ik na m'n werk kan doen wat ik wil. Ik heb nog nooit vrienden gemaakt van m'n collega's.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geld boven alles stelt
Ikke.... ik kom net van god los.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
Jullie zijn wel veel te serieus voor het tijdstip moet ik zeggen
Dan krijgt chocomel wel een nare bijsmaak idd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een baas die de kont likt van zijn baas die de kont likt van de CEO, nee dank je.
Nee, wat telt is of je fluitend naar je werk gaat en lol hebt in je leven. En dat heb ik eindelijk bereikt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan 't eind van 't liedje is dat toch het enige dat telt, ik ga niet ergens werken omdat Truus de secretaresse zo'n jolige vrouw is, ik werk er omdat ik van het werk zelf geniet en omdat ik goed van binnenloop waardoor ik na m'n werk kan doen wat ik wil.
Ik ging binnen die grote kantoren en bedrijven lachend naar m'n werk en had prima lol in m'n leven. En als bonus kon ik er elke dag van naar restaurants gaan en champagne drinken in plaats van bier. Ja, je hebt geen jolige sfeer op 't werk en niemand is geīnteresseerd in je op 1 a 2 mensen na wellicht als je mazzel hebt maar daar zit je er ook niet voor, daar heb je vrienden voor en geen collega's.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wat telt is of je fluitend naar je werk gaat en lol hebt in je leven. En dat heb ik eindelijk bereikt.
Tijdens je stage jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging binnen die grote kantoren en bedrijven lachend naar m'n werk en had prima lol in m'n leven. En als bonus kon ik er elke dag van naar restaurants gaan en champagne drinken in plaats van bier. Ja, je hebt geen jolige sfeer op 't werk en niemand is geīnteresseerd in je op 1 a 2 mensen na wellicht als je mazzel hebt maar daar zit je er ook niet voor, daar heb je vrienden voor en geen collega's.
Je zit er om je werk goed te doen, meer niet.
Nee mijn stage was gewoon in Nederland.quote:
Dan was het kennelijk je vakantiewerkquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee mijn stage was gewoon in Nederland.
Nee, ik kreeg huursubsidie van de Nederlandse overheid om in Kaapstad te wonen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan was het kennelijk je vakantiewerk
Anyway niets waarmee je jezelf moest onderhouden.
Als je geld op zou zijn kon je terug naar paps en mams, je moet je carričre nog beginnen, tijger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg huursubsidie van de Nederlandse overheid om in Kaapstad te wonen inderdaad.
Au contraire, mijn ouders zijn van de oude stempel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je geld op zou zijn kon je terug naar paps en mams, je moet je carričre nog beginnen, tijger.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Ik bedreig mijn baas...Ik voer zijn opdrachten uit tot achter de komma, ik gooi een link naar het hoofdkantoor (hij duikt).
Hoeveel buskruit wil je nog hebben ?!
Leuk hangt van definitie af....Beoordelingsgesprekken is een walk in the park. Ik heb geen crosshair op mijn buik.
Remmie.... amigo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wat telt is of je fluitend naar je werk gaat en lol hebt in je leven. En dat heb ik eindelijk bereikt.
Ik hield een MacBook Air over aan m'n laatste functioneringsgesprekquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Ik bedreig mijn baas...Ik voer zijn opdrachten uit tot achter de komma, ik gooi een link naar het hoofdkantoor (hij duikt).
Hoeveel buskruit wil je nog hebben ?!
Leuk hangt van definitie af....Beoordelingsgesprekken is een walk in the park. Ik heb geen crosshair op mijn buik.
Toen ik tien jaar geleden als vakkenvuller werkte kon ik al bestellen wat ik wilde als avondeten(wel zonder drank aangezien je nog door moest werken), dat heeft ook niks met goed betaald werk te maken, maar met een werkgever die zn personeel, ongeacht een kutsfeer op het werk, wilt behouden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging binnen die grote kantoren en bedrijven lachend naar m'n werk en had prima lol in m'n leven. En als bonus kon ik er elke dag van naar restaurants gaan en champagne drinken in plaats van bier. Ja, je hebt geen jolige sfeer op 't werk en niemand is geīnteresseerd in je op 1 a 2 mensen na wellicht als je mazzel hebt maar daar zit je er ook niet voor, daar heb je vrienden voor en geen collega's.
Je zit er om je werk goed te doen, meer niet.
Het was gewoon een simpel voorbeeld, wat je als vakkenvuller verdient heb ik overigens geen weet van. Maar zo klinkt het niet slecht in ieder geval, woning, auto, verzekeringen, vakanties en elke dag uit eten als vakkenvuller.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
lToen ik tien jaar geleden als vakkenvuller werkte kon ik al bestellen wat ik wilde als avondeten(wel zonder drank aangezien je nog door moest werken), dat heeft ook niks met goed betaald werk te maken, maar met een werkgever die zn personeel, ongeacht een kutsfeer op het werk, wilt behouden.
Wat je nu als vakkenvuller verdient weet ik ook niet, maar toen ik het deed was het iets van 12 gulden per uur(dat was in 98 ofzo)quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het was gewoon een simpel voorbeeld, wat je als vakkenvuller verdient heb ik overigens geen weet van.
Dan hoop ik dat je fulltime werkte als vakkenvuller, anders is 't wel lastig want dan eindig je elke avond quitte na een paar uur van eten en uitgaan alleen al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat je nu als vakkenvuller verdient weet ik ook niet, maar toen ik het deed was het iets van 12 gulden per uur(dat was in 98 ofzo)
Viel wel mee, daarnaast werkte ik doordeweeks ook vrijwillig bij een poppodium en kreeg ik daar consumptiemunten voor die ik daar in het weekend besteede.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je fulltime werkte als vakkenvuller, anders is 't wel lastig want dan eindig je elke avond quitte na een paar uur van eten en uitgaan alleen al.
Eigenaren van kapperszaken zijn meestal stinkend rijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens is het wel erbarmelijk wat mensen verdienen tegenwoordig, hoorde laatst iemand die kapper was en als hij fulltime zou werken is 't 1300 netto.
Ah, de perks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Viel wel mee, daarnaast werkte ik doordeweeks ook vrijwillig bij een poppodium en kreeg ik daar consumptiemunten voor die ik daar in het weekend besteede.
Geen idee van, maar weet nooit wat ik dan moet zeggen als ze zoiets melden, beetje awkward.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Eigenaren van kapperszaken zijn meestal stinkend rijk.
Toch netjes, dat resulteert al snel in 50 a 60 euro extra.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
twee avondjes werken en je had iets van 20 bier idd.
Ik heb als student ook een negatief inkomen. Ik erger me dood aan sommige complete nietsnut vrienden die niet studeren en niet werken en meer inkomen hebben dan ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee van, maar weet nooit wat ik dan moet zeggen als ze zoiets melden, beetje awkward.
Verdien nu zelf niks als student dus dat is lekker makkelijk, maar toch.
Opzich kost het helemaal niks als je het vergelijkt met wat ze op die twee avondjes kwijt zouden zijn geweest als men gewoon uitbetaald hadden natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch netjes, dat resulteert al snel in 50 a 60 euro extra.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |