Nee ik ook niet, maar in de samenleving heb je echt een overheid nodig en kan je niet alles overlaten aan het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.
Oh, misschien ga jij zo met je collega's om, ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet zozeer alleen, maar het is ook individueler, dat verklaart ook je geklaag over de absentie van (in jouw mening) zinnige gesprekken, je bent er niet om koetjes en kalfjes en al helemaal niet om beste vrienden te worden met alle collegae, je steekt ze toch een dolk in de rug binnen de kortste keren of anders zij wel bij jou.
Waarmee je een extra reden hebt om geen VVD te stemmen zolang er personen als Teeven zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet overal. Zo wil ik de overheid ook liever niet controlle geven over internet.
Als computer-enthousiast wil je natuurlijk vrijheid om te kloten met alle mogelijke technologie zoveel je wilt. Overheden vinden dat vaak weer een bedreiging omdat het juist die lui zijn die dergelijke systemen van binnen en buiten leren kennen, en dus ook weten waar de kwetsbaarheden zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, omdat ze niet alleen aan zichzelf denken.
Het is je nooit opgevallen dat de meest geliefde knuffel collega nooit verder komt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh, misschien ga jij zo met je collega's om, ik niet.
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen dat de meest geliefde knuffel collega nooit verder komt?
Want?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen bij de multinationals waar ik gewerkt heb, daar bedank ik nu dan ook voor.
De VVD dwingt ook af om solidair te zijn met het VNO/NCW, tenzij het SGP het niet eens is met een verkiezingsbelofte en deze partij ze kunnen helpen aan een tijdelijke meerderheid in de EK.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil mensen niet gedwongen solidair laten zijn.
Turkse thee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ik moet zo op maar kan niet slapen want teveel koffie.
Want ik kots op grote bedrijven die je alleen als een nummer in de salarisadministratie zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want?
Ik was de meest gehate persoon op de werkvloer in Afrika bijvoorbeeld, maar kreeg de meeste perks van de Managing Director. Dan vergelijk ik dat met de meest geliefde collega en die kreeg bergen werk en verder niks.
Dat had ik maandag, maar toen was er tenminste een showworstelstream die ik kon volgen totdat ik mn ding moest doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Zit ook cafeïne achtig spul in.quote:
Chocomelquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zit ook cafeïne achtig spul in.
Iemand als jou zou er wel twee keer zoveel al dan niet nog meer kunnen verdienen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Want ik kots op grote bedrijven die je alleen als een nummer in de salarisadministratie zien.
Daar heb ik het echt helemaal mee gehad.
Pickwick dan maar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zit ook cafeïne achtig spul in.
Je moet zo op? Wieso?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:51 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ken gewoon zoveel mensen die zich laten ondersneeuwen in multinationals met hun goede bedoelingen en altijd achteraan eindigen, dat is gewoon onzin. Ja, wel enigszins hun eigen schuld natuurlijk maar er zijn wel mensen met meer potentie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:55 schreef De_Nuance het volgende:
Beetje aardig doen tegen onze remlof hè
Ik heb er anderhalf keer zoveel als nu verdiend. Maar het is een stresserige kutsfeer en kan ook prima leven van mijn huidige salaris, met leuke collega's, een leuke sfeer en zonder de stress.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iemand als jou zou er wel twee keer zoveel al dan niet nog meer kunnen verdienen.
Als je tenminste je knuffelkarakter de deur uit smijt en ballen kweekt.
Deze tekst was te lang om te lezen en heb geen idee waar t allemaal over gaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken gewoon zoveel mensen die zich laten ondersneeuwen in multinationals met hun goede bedoelingen en altijd achteraan eindigen, dat is gewoon onzin. Ja, wel enigszins hun eigen schuld natuurlijk maar er zijn wel mensen met meer potentie.
Het is gewoon net als de politiek, de schreeuwers krijgen de meeste aandacht.
Ja als je je er prettig bij voelt moet je 't vooral zo doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalf keer zoveel als nu verdiend. Maar het is een stresserige kutsfeer en kan ook prima leven van mijn huidige salaris, met leuke een leuke sfeer en zonder de stress.
Dan is de keus voor mij eenvoudig.
Vroeg verplicht college en moet ook nog wat uitdraaien ervoor.quote:
Lijkt mij ook, zodra je er van rond kunt komen is het niet noodzakelijk om de kont van een baas te likken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalf keer zoveel als nu verdiend. Maar het is een stresserige kutsfeer en kan ook prima leven van mijn huidige salaris, met leuke een leuke sfeer en zonder de stress.
Dan is de keus voor mij eenvoudig.
Dat krijg je als je geld boven alles steltquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja als je je er prettig bij voelt moet je 't vooral zo doen.
Zou er alleen zelf helemaal kriegel van worden als ik zou weten dat ik 2 keer zoveel zou kunnen verdienen ergens anders.
Een baas die de kont likt van zijn baas die de kont likt van de CEO, nee dank je.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zodra je er van rond kunt komen is het niet noodzakelijk om de kont van een baas te likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |