Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaid
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, om nu met een mijnenveger door de economie te bulderen zo hard dat er de komende 10 jaar niks meer kan groeien lijkt me nu ook niet echt gezond.
Ik blijf inderdaad nodig, dat klopt. Tel daarbij op dat ik een baas ben en ik maak me weinig zorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg minder gevoelig, niet ongevoelig.
Ik denk de banken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?
Kunnen ze niet gewoon een deel kwijtschelden, zijn we ook klaar.
Ik maak me ook weinig zorgen, alleen ik moet wel het werk achterna. Het "lang leve de lol in de regio" denken zit er niet meer bij. Niet dat ik dat nou van plan was, maar veel mensen hechten er wel waarde aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad nodig, dat klopt. Tel daarbij op dat ik een baas ben en ik maak me weinig zorgen.
Als China dat zal doen, kunnen ze zichzelf beter faiiliet verklaren aangezien half afrika dan ook zal verwachten dat hun schulden vrijgescholden worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?
Kunnen ze niet gewoon een deel kwijtschelden, zijn we ook klaar.
Ik vind zo'n amberalert zo eng. :/quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Dat is wel zuur inderdaad. Knuffie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak me ook weinig zorgen, alleen ik moet wel het werk achterna. Het "lang leve de lol in de regio" denken zit er niet meer bij. Niet dat ik dat nou van plan was, maar veel mensen hechten er wel waarde aan.
Ja boeiend dat is logisch, centrale banken of private banken?quote:
Ach, vorige keer moest ik ervoor naar Afrika dus zie wel weer waar ik eindig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel zuur inderdaad. Knuffie?
Maar zonder gekheid, zou ook niet graag mn leven hier zomaar achterlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, vorige keer moest ik ervoor naar Afrika dus zie wel weer waar ik eindig.
Maar goed, so be it, follow the money.
Volgens mij schrijft de private sector meer dan 50% op de Griekse schuld af. Let wel, de totale schuld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja boeiend dat is logisch, centrale banken of private banken?
Natuurlijk wel, zelfs het CDA zal blijven bestaan, het is nu allemaal wat onstuimig, maar als de storm gaat liggen komt alles weer in het midden terechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je geliefde PvdA dan nog bestaat.
Ik heb juist het idee dat het CDA en de PvdA gaan verdwijnen ten gunste van de Christen Unie en Groen Links.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zelfs het CDA zal blijven bestaan, het is nu allemaal wat onstuimig, maar als de storm gaat liggen komt alles weer in het midden terecht
Graag is wat anders, heb het nu 3 keer gedaan en is iedere keer zwaar maar je bouwt wel weer wat op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, zou ook niet graag mn leven hier zomaar achterlaten.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind zo'n amberalert zo eng. :/
Ik zie eerder fusies.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het CDA en de PvdA gaan verdwijnen ten gunste van de Christen Unie en Groen Links.
Ik voorzie eerder dat politiek er geen fuck meer toe doet in Nederland, Brussel geeft de richtlijnen wel aan.quote:
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder dat politiek er geen fuck meer toe doet in Nederland, Brussel geeft de richtlijnen wel aan.
Het PvdA zou nog wat kunnen winnen als ze die Cohen eens lozen, het is een goede bestuurder, maar wat debatteren betreft is hij hopeloos.quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.
Dan zitten ze met grote waarschijnlijkheid in een kroegske.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof heeft het niet zo op soevereiniteitquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |