Zelfs als dat zou gebeuren, maak je het hooguit mee als je in je nadagen nog niet geemigreert bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof we daar nu niet op afstevenen.
Dat is helaas een feit. Ikzelf denk dat de euro niet meer haalbaar is omdat het zo onvoorspelbaar is. Maar ja ik heb dan ook helemaal niks met die kutmunt en hoopte toen en nu nog steeds dat ze heel die zooi zouden afblazen, dus ik spreek met enig onderbuikgevoel......................quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat hele systeem is zo onvoorspelbaar als het maar zijn kan.
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?quote:
PENSIOENGELD!!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?
Op jouw frustraties, vermoed ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland zit na Duitsland op zo'n beetje de grootste zak geld, waar denk je dat de steeds meer stagnerende Italiaanse, Spaanse en Griekse economie op moeten gaan draaien straks dan, lucht?
Dat onder andere inderdaad, kijken hoe blij de mensen straks nog zijn als dat omgebogen wordt naar derden om het Noodfonds te spekken.quote:
Niemand kan met enige zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren met de euro. Dit is een strijd tussen de EU en soevereiniteit van de nationale lidstaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is helaas een feit. Ikzelf denk dat de euro niet meer haalbaar is omdat het zo onvoorspelbaar is. Maar ja ik heb dan ook helemaal niks met die kutmunt en hoopte toen en nu nog steeds dat ze heel die zooi zouden afblazen, dus ik spreek met enig onderbuikgevoel......................
Kon dat maar, dan hadden ze een onuitputtelijke bron zonder gevaar voor inflatie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op jouw frustraties, vermoed ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tip voor een nummer? Muziek bij het slaapmutsje de beste.
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?quote:
op pizza, paella en gyros.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen reet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat onder andere inderdaad, kijken hoe blij de mensen straks nog zijn als dat omgebogen wordt naar derden om het Noodfonds te spekken.
En de burgers die het dadelijk wel in een keer spuugzat zijn. Als dat belachelijke rapportje van de GBL echt voor opschudding zorgt kan het nog wel eens vlugger gedaan zijn met die euro dan menig persoon denkt. Iets met een druppel en emmer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
Niemand kan met enige zekerheid zeggen wat er gaat gebeuren met de euro. Dit is een strijd tussen de EU en soevereiniteit van de nationale lidstaten.
Omdat ik niet zoveel te klagen heb. Iedereen heeft het over koopkrachtdaling, terwijl ik dik meer ben gaan verdienen dit jaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?
Wel leuk, wij kunnen straks onze eigen begroting niet meer rondkrijgen door Brussel, en worden beboet door Brussel omdat we het niet rondkrijgen en krijgen nog een extra schep schuld op onze rug gesmeten.quote:
Akkoord, dat is een valide reden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik niet zoveel te klagen heb. Iedereen heeft het over koopkrachtdaling, terwijl ik dik meer ben gaan verdienen dit jaar.
Het zou idd goed zijn als de grieken, romeinen en egyptenaren de zee ingedreven worden, en de spanjaarden en de moren ook, scheelt een hoop problemen in de toekomst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef waht het volgende:
[..]
Prima, maar waarom doe je niet gewoon mee met uitschelden van die werkschuwe mediteranen?
Eigenlijk niet. Maar het slaapmutsje begint te werken dus ben niet in zo'n zeikbui. Ik vind het alleen maar grappig hoe VS boos doet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand nog een tip voor een nummer? Muziek bij het slaapmutsje de beste.
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar het slaapmutsje begint te werken dus ben niet in zo'n zeikbui. Ik vind het alleen maar grappig hoe VS boos doet.
Zag je Zalm niet klaarkomen toen hij de eerste euro-tjes uit de muur tapte...quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel.
Ik weet wel dat ik het toen beter had.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben gewoonweg gefrustreerd over het feit dat de Zuidelijke Europese staten door huidig beleid enkel meer de grond in worden gestampt door de bezuinigingen van Brussel, het verschil uit onze zakken moet komen, en daar nu onderhand 50% werkloosheid heerst en ze en masse hierheen trekken voor werk en wij niet meer aan de bak komen omdat ze 50% minder verdienen.
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel. Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
Die ene munt was er hoe dan ook gekomen, en de fout dat de basis van deze munt is misgegaan ligt toch echt bij landen als duitsland en frankrijk, die het begrotingstekort niet zo belangrijk vonden toen zij dat twee keertjes overscheidden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is gewoon cru, en dat enkel en alleen omdat in de jaren '90 iedereen geilde op 1 munt, of hadden we het nou allemaal zo slecht pre 2002? Ik weet niet hoor, maar ik herinner me in ieder geval geen kommer en kwel. Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
Nee de Euro heeft er niks mee te maken, maar de Euro is hetgeen wat ons bindt waardoor Griekenland, Italië en Spanje niet kunnen depreciëren en dus hun crisis niet op kunnen lossen. We hebben de individuele aderen in het lichaam EU samengevoegd tot 1 aorta waardoor een bloedingkje meteen fataal is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
En dat komt alleen maar door de euro inderdaad.
De munt is natuurlijk wel prima, het gaat erom dat nationale overheden nog steeds kunnen doen waar ze verdomme zin in hebben. Laat dat maar aan paella, spaghetti, en moussaka-vreters over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de Euro is niet de oorzaak maar het houdt landen tegen te depreciëren. Wat voor Griekenland en Spanje en Italie de oplossing is is voor ons de doodsteek, en die leuke dans houden we nu al een jaar vol.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef waht het volgende:
[..]
De munt is natuurlijk wel prima, het gaat erom dat nationale overheden nog steeds kunnen doen waar ze verdomme zin in hebben. Laat dat maar aan paella, spaghetti, en moussaka-vreters over.
Die munt, en vooral het feit dat Duitsland en Frankrijk zich in het begin niet aan de regeltjes wilden houden, heeft er vanalles mee te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee de Euro heeft er niks mee te maken, maar de Euro is hetgeen wat ons bindt waardoor Griekenland, Italië en Spanje niet kunnen depreciëren en dus hun crisis niet op kunnen lossen. We hebben de individuele aderen in het lichaam EU samengevoegd tot 1 aorta waardoor een bloedingkje meteen fataal is.
Agossie, kan je er niet van slapen knul?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Voorschrift het volgende:
Binnen 10 jaar van droom naar nachtmerrie, heerlijk.
Het bemoeilijkt maatregelen inderdaad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de Euro is niet de oorzaak maar het houdt landen tegen te depreciëren.
Toen ging het al fout inderdaad, maar die landen hebben tenminste nog een rigide economie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die munt, en vooral het feit dat Duitsland en Frankrijk zich in het begin niet aan de regeltjes wilden houden, heeft er vanalles mee te maken.
Prettig is het niet nee, maar zal er verder geen minuut van wakker liggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Agossie, kan je er niet van slapen knul?
Nee, verregaande monetaire ongelijkheid zal de doodsteek voor heel Europa zijn. Daarom juist moet die Euro er blijven. Wat dat gekleurde rapport in opdracht van de NSB PVV ook zal beweren, je moet lange termijn denken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik al zei, de Euro is niet de oorzaak maar het houdt landen tegen te depreciëren. Wat voor Griekenland en Spanje en Italie de oplossing is is voor ons de doodsteek, en die leuke dans houden we nu al een jaar vol.
Bedankt voor de erkenning.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Prettig is het niet nee, maar zal er verder geen minuut van wakker liggen.
Het enkele wat mijn probleem er mee is is dat ik afstudeer in een functie wat het hardst geraakt wordt hierdoor. Die kutcomputers van jou blijven wel nodig en die flutkrant van Koos ook wel, maar ik ben niet essentieel.
Duitsland ok, maar Frankrijk is net zo zwak als die andere mediterranen als het om pensioenen gaat ed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen ging het al fout inderdaad, maar die landen hebben tenminste nog een rigide economie.
Ja en hoe wil jij Griekenland haar economie laten groeien als je alles van ze wegsnijdt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, verregaande monetaire ongelijkheid zal de doodsteek voor heel Europa zijn. Daarom juist moet die Euro er blijven. Wat dat gekleurde rapport in opdracht van de NSB PVV ook zal beweren, je moet lange termijn denken.
Saneren heet dat, niet leuk, maar wel noodzakelijk om in de toekomst weer te kunnen groeien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en hoe wil jij Griekenland haar economie laten groeien als je alles van ze wegsnijdt?
Ja zo is het nou eenmaal, jouw regionale krantje is minder gevoelig qua werkplaatsen voor de internationale handel dan ik als internationaal consultant/zakenman.quote:
Wel op de neoliberale wijze die wij zo verafschuwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Saneren heet dat, niet leuk, maar wel noodzakelijk om in de toekomst weer te kunnen groeien.
Ik weet wat saneren is, maar dat werkt enkel met vooruitzicht op inkomen en dat is er dus niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Saneren heet dat, niet leuk, maar wel noodzakelijk om in de toekomst weer te kunnen groeien.
Roep dat niet te hard, vriend. Wij gaan mogelijk saneren omdat wat mensen in Londen vinden dat hun bankrekening nog niet dik genoeg is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo is het nou eenmaal, jouw regionale krantje is minder gevoelig qua werkplaatsen voor de internationale handel dan ik als internationaal consultant/zakenman.
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaidquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel op de neoliberale wijze die wij zo verafschuwen.
Ik zeg minder gevoelig, niet ongevoelig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Roep dat niet te hard, vriend. Wij gaan mogelijk saneren omdat wat mensen in Londen vinden dat hun bankrekening nog niet dik genoeg is.
Als je geliefde PvdA dan nog bestaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaid
Nou ja, om nu met een mijnenveger door de economie te bulderen zo hard dat er de komende 10 jaar niks meer kan groeien lijkt me nu ook niet echt gezond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sturen we nog wel bij als de rechtse wind is overgewaaid
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Nou ja, om nu met een mijnenveger door de economie te bulderen zo hard dat er de komende 10 jaar niks meer kan groeien lijkt me nu ook niet echt gezond.
Ik blijf inderdaad nodig, dat klopt. Tel daarbij op dat ik een baas ben en ik maak me weinig zorgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg minder gevoelig, niet ongevoelig.
Ik denk de banken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?
Kunnen ze niet gewoon een deel kwijtschelden, zijn we ook klaar.
Ik maak me ook weinig zorgen, alleen ik moet wel het werk achterna. Het "lang leve de lol in de regio" denken zit er niet meer bij. Niet dat ik dat nou van plan was, maar veel mensen hechten er wel waarde aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad nodig, dat klopt. Tel daarbij op dat ik een baas ben en ik maak me weinig zorgen.
Als China dat zal doen, kunnen ze zichzelf beter faiiliet verklaren aangezien half afrika dan ook zal verwachten dat hun schulden vrijgescholden worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zijn eigenlijk de grootste schuldeisers van Griekenland? China ofzo?
Kunnen ze niet gewoon een deel kwijtschelden, zijn we ook klaar.
Ik vind zo'n amberalert zo eng. :/quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Dat is wel zuur inderdaad. Knuffie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak me ook weinig zorgen, alleen ik moet wel het werk achterna. Het "lang leve de lol in de regio" denken zit er niet meer bij. Niet dat ik dat nou van plan was, maar veel mensen hechten er wel waarde aan.
Ja boeiend dat is logisch, centrale banken of private banken?quote:
Ach, vorige keer moest ik ervoor naar Afrika dus zie wel weer waar ik eindig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel zuur inderdaad. Knuffie?
Maar zonder gekheid, zou ook niet graag mn leven hier zomaar achterlaten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, vorige keer moest ik ervoor naar Afrika dus zie wel weer waar ik eindig.
Maar goed, so be it, follow the money.
Volgens mij schrijft de private sector meer dan 50% op de Griekse schuld af. Let wel, de totale schuld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja boeiend dat is logisch, centrale banken of private banken?
Natuurlijk wel, zelfs het CDA zal blijven bestaan, het is nu allemaal wat onstuimig, maar als de storm gaat liggen komt alles weer in het midden terechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je geliefde PvdA dan nog bestaat.
Ik heb juist het idee dat het CDA en de PvdA gaan verdwijnen ten gunste van de Christen Unie en Groen Links.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, zelfs het CDA zal blijven bestaan, het is nu allemaal wat onstuimig, maar als de storm gaat liggen komt alles weer in het midden terecht
Graag is wat anders, heb het nu 3 keer gedaan en is iedere keer zwaar maar je bouwt wel weer wat op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, zou ook niet graag mn leven hier zomaar achterlaten.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind zo'n amberalert zo eng. :/
Ik zie eerder fusies.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat het CDA en de PvdA gaan verdwijnen ten gunste van de Christen Unie en Groen Links.
Ik voorzie eerder dat politiek er geen fuck meer toe doet in Nederland, Brussel geeft de richtlijnen wel aan.quote:
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik voorzie eerder dat politiek er geen fuck meer toe doet in Nederland, Brussel geeft de richtlijnen wel aan.
Het PvdA zou nog wat kunnen winnen als ze die Cohen eens lozen, het is een goede bestuurder, maar wat debatteren betreft is hij hopeloos.quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.
Dan zitten ze met grote waarschijnlijkheid in een kroegske.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Remlof heeft het niet zo op soevereiniteitquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Edith Schippers is toch mijn favoriete minister nu. Vanwege het feit dat ze niet wil weten van generieke overheidsbetutteling.
Regelgeving als het mogen roken in café's heeft daar weinig mee te makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.
Ik heb het vooral over het heffen van taxen op vert en dergelijkequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.
Dat weet ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Regelgeving als het mogen roken in café's heeft daar weinig mee te maken
Aan de andere kant zorgt het VVD-beleid bijna altijd voor meer werkgelegenheid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik
Mijn moeder ligt nu bijna een week in het ziekenhuis vanwege een nieuwe knie, toch moet ze (ze is 62) haar looprek huren van de thuiszorg en krijgt ze maar een x aantal behandelingen voor de fysio vergoed terwijl ze het afgelopen jaar meer werkuren gemaakt heeft dan ik. Nou heb ik sinds mijn werkeloosheid geen cent uitkering ontvangen, vind ik toch vreemd het vreemd dat ik dingen als looprekken of -stokken moet huren/kopen om weer naar een baan te kunnen solliciteren die ik toch niet krijgen zal aangezien ik versleten knieen hebt en/of te oud ben.
Niet voor de personen die door het VVD-beleid gedupeert worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan de andere kant zorgt het VVD-beleid bijna altijd voor meer werkgelegenheid.
Geld van iemand anders is makkelijker te besteden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Belasting betalen is een noodzakelijk kwaad. Als het een beetje efficiënt en duurzaam besteed zou worden zou ik er nog vrede mee kunnen hebben. Praktijk is jammerlijk genoeg anders.
De correlatie tussen overheid en ICT is niet zo'n beste.
Dat is een generalisatie waar heel veel op af valt te dingen (ofwel het is gelul)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorority Sex Kittens 3quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Wie weet er nog een leuke film om te downloaden?
Geen comedy, geen thriller, maar iets daartussenin
Zonder belasting krijgen we Griekse toestanden... zit ik al helemaal niet op te wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geld van iemand anders is makkelijker te besteden.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet voor de personen die het VVD-beleid duperen.
Klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder belasting krijgen we Griekse toestanden... zit ik al helemaal niet op te wachten.
Het probleem blijft dat er een grote groep 50 plussers is die niet aan het werk komt, aangezien deze danwel fiscaal, danwel vanwege gezondheidsredenen zo'n beetje overal geweigerd worden en dit is een groep die alleen maar groter word en dus niet voldoende consumeert omdat men er geen geld voor heeft, daar zitten trouwens ook genoeg mensen tussen die jouw eerste werkgever kunnen zijn op het moment dat de vacatures in jouw studierichting al vervuld zijn waardoor je tijdelijk een alternatief baatnje moet zoeken om je hypotheek te dekken en omdat ze in zwaar vaarwater terecht komen hun eigen tent op slot gooien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Minder geld naar sociale zekerheid (als we dat terug zouden zien in de belastingen) zorgt dus dat werkende mensen meer kunnen consumeren. De slager om de hoek moet bijvoorbeeld een nieuwe werknemer hebben na gestegen vraag naar zijn producten.
Daarnaast stimuleert het om mensen in een uitkering op weg te helpen. In een afhankelijke positie zitten maakt mensen vaak luier. Dus is het belangrijk dat ze het verschil tussen werk en uitkering in de portemonnee voelen.
D66 wil Europese lijsten bij verkiezingen EPquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!
Dat is volgens mij marginaal en daarbij kost het VVD beleid ook erg veel werkgelegenheid doorde waardeloze timing van bezuinigen en de nog meer belabberde visieloosheid daarvan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:09 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben intussen geen piraat meer, u kunt me Kapitein noemen! En ik blijf dat graag, waarom? Het is gratis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |