Dan zitten ze met grote waarschijnlijkheid in een kroegske.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:11 schreef betyar het volgende:
Je kind zou maar eens vermist zijn met deze temperaturen buiten...............![]()
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
We zullen Europese lijsten krijgen inderdaad, the sooner the better.
Remlof heeft het niet zo op soevereiniteitquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Met die 16 miljoen mensen die we hebben, hebben we, zelfs als we met zn allen op een partij stemmen, niks te zeggen.
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:39 schreef Hexagon het volgende:
Edith Schippers is toch mijn favoriete minister nu. Vanwege het feit dat ze niet wil weten van generieke overheidsbetutteling.
Regelgeving als het mogen roken in café's heeft daar weinig mee te makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.
Ik heb het vooral over het heffen van taxen op vert en dergelijkequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je het zelf betalen kan, zijn VVD politici nooit verkeerd. Zodra je daarintegen in een situatie terecht komt waarin je het niet betalen kunt loop je tegen dat soort regelgeving op, laten we maar hopen dat je nooit in deze tweede situatie terecht komt.
Dat weet ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Regelgeving als het mogen roken in café's heeft daar weinig mee te maken
Aan de andere kant zorgt het VVD-beleid bijna altijd voor meer werkgelegenheid.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik
Mijn moeder ligt nu bijna een week in het ziekenhuis vanwege een nieuwe knie, toch moet ze (ze is 62) haar looprek huren van de thuiszorg en krijgt ze maar een x aantal behandelingen voor de fysio vergoed terwijl ze het afgelopen jaar meer werkuren gemaakt heeft dan ik. Nou heb ik sinds mijn werkeloosheid geen cent uitkering ontvangen, vind ik toch vreemd het vreemd dat ik dingen als looprekken of -stokken moet huren/kopen om weer naar een baan te kunnen solliciteren die ik toch niet krijgen zal aangezien ik versleten knieen hebt en/of te oud ben.
Niet voor de personen die door het VVD-beleid gedupeert worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Aan de andere kant zorgt het VVD-beleid bijna altijd voor meer werkgelegenheid.
Geld van iemand anders is makkelijker te besteden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Belasting betalen is een noodzakelijk kwaad. Als het een beetje efficiënt en duurzaam besteed zou worden zou ik er nog vrede mee kunnen hebben. Praktijk is jammerlijk genoeg anders.
De correlatie tussen overheid en ICT is niet zo'n beste.
Dat is een generalisatie waar heel veel op af valt te dingen (ofwel het is gelul)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorority Sex Kittens 3quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:33 schreef remlof het volgende:
Wie weet er nog een leuke film om te downloaden?
Geen comedy, geen thriller, maar iets daartussenin
Zonder belasting krijgen we Griekse toestanden... zit ik al helemaal niet op te wachten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geld van iemand anders is makkelijker te besteden.
Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet voor de personen die het VVD-beleid duperen.
Klopt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder belasting krijgen we Griekse toestanden... zit ik al helemaal niet op te wachten.
Het probleem blijft dat er een grote groep 50 plussers is die niet aan het werk komt, aangezien deze danwel fiscaal, danwel vanwege gezondheidsredenen zo'n beetje overal geweigerd worden en dit is een groep die alleen maar groter word en dus niet voldoende consumeert omdat men er geen geld voor heeft, daar zitten trouwens ook genoeg mensen tussen die jouw eerste werkgever kunnen zijn op het moment dat de vacatures in jouw studierichting al vervuld zijn waardoor je tijdelijk een alternatief baatnje moet zoeken om je hypotheek te dekken en omdat ze in zwaar vaarwater terecht komen hun eigen tent op slot gooien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Minder geld naar sociale zekerheid (als we dat terug zouden zien in de belastingen) zorgt dus dat werkende mensen meer kunnen consumeren. De slager om de hoek moet bijvoorbeeld een nieuwe werknemer hebben na gestegen vraag naar zijn producten.
Daarnaast stimuleert het om mensen in een uitkering op weg te helpen. In een afhankelijke positie zitten maakt mensen vaak luier. Dus is het belangrijk dat ze het verschil tussen werk en uitkering in de portemonnee voelen.
D66 wil Europese lijsten bij verkiezingen EPquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En hoeveel anti EU-protestpartijen zullen we dan weer krijgen. ?!
Dat is volgens mij marginaal en daarbij kost het VVD beleid ook erg veel werkgelegenheid doorde waardeloze timing van bezuinigen en de nog meer belabberde visieloosheid daarvan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:09 schreef De_Ilias het volgende:
Ik ben intussen geen piraat meer, u kunt me Kapitein noemen! En ik blijf dat graag, waarom? Het is gratis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |