Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Op vrijdag 16 december 2011 20:51 schreef Daph_ het volgende: Ik snap echt niet wat er zo bijzonder is aan Laura.. Voor mij klinkt het vooral alsof ze compleet schor is of gewoon haar keel even goed moet schrapen
Dat noem je een randje. Net zoals de lingovrouw. Die had ook een randje.
Op vrijdag 16 december 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende: Roel vind het goed, ja in de studio klinkt het goed, Benny roept morgen waarsch. hetzelfde
Is wel een groot verschil was met X=Factor ook, daar klonk het stukken beter
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik was zaterdag in de efteling en ging ik in die houten achtbaan en liep langs zo'n dingetje waar ze meten of je lang genoeg bent om er in te kunnen en ik moest gelijk aan van velzen denken
ook al kan ik nu niet kijken, het is toch onwijs komisch om jullie commentaar te lezen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
De muziek klinkt me bekend maar weet niet meer waarvan, is al een tijdje oud
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Op vrijdag 16 december 2011 20:57 schreef loezzzje het volgende: Ik was zaterdag in de efteling en ging ik in die houten achtbaan en liep langs zo'n dingetje waar ze meten of je lang genoeg bent om er in te kunnen en ik moest gelijk aan van velzen denken
Joris
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw Sorry, mind closed until further notice🍷
Op vrijdag 16 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende: Ik wil ook V-reporter worden, lekker internetten de hele tijd en nog betaald krijgen ook.
Dingen opzoeken en bijhouden die je misschien niet wilt weten TMI
Isn't it ironic, don't you think Het had een stuk slechter kunnen zijn.
ik zit me suf te piekeren van wie die muziek was in het vorige nummer. iets uit de 70ties volgens mij
Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef crv het volgende: ik zit me suf te piekeren van wie die muziek was in het vorige nummer. iets uit de 70ties volgens mij
Ik dacht Dusty Springfield, maar ik weet het niet zeker.
Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef crv het volgende: ik zit me suf te piekeren van wie die muziek was in het vorige nummer. iets uit de 70ties volgens mij
Robin Thicke
dat komt me niet bekent voor, volgens mij is het zoals gebracht is al een cover
Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Livra het volgende: Ik zit er nog helemaal niet in, is vanavond nou ook de avond dat Charly optreed, ja toch?
Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende: Chris is een kruising van John Cusack en nog een jonge acteur, maar kan er niet opkomen
Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Pisces29 het volgende: Chris is een kruising van John Cusack en nog een jonge acteur, maar kan er niet opkomen
Op vrijdag 16 december 2011 21:07 schreef Livra het volgende: Ik zit er nog helemaal niet in, is vanavond nou ook de avond dat Charly optreed, ja toch?
dacht ff van beegees of van saturday night fever, maar is te lang terug, mijn geheugen houdt dat niet bij
Ik vind hem wel wat weg hebben van Ray uit 90210
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Als je het nog over dat nummer hebt, dat is ook uit Saturday Night Fever inderdaad. Scene op de brug.
Ik heb die film 100 keer gezien
gevonden
6."A Fifth of Beethoven" performed by Walter Murphy