quote:
ik aan Al Jarreauquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Bij deze muziek moet ik altijd aan Saturday Night Fever denken.
Ik heb geen smiley die zijn vinger zo doet als Johnquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Hij heeft 'r ook wel een beetje het hoofd voorquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Misschien had hij daar aan mee moeten doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij heeft 'r ook wel een beetje het hoofd voor
Ja, ze hebben geen presentatie over zich waardoor ze blijven hangenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef Laysa het volgende:
Ik denk elke week dus elke keer weer bij de kandidaten: huh...wie da?
Dat jaquote:
hij blaast mij helemaal weg met dit nummer, ik vind het geweldig!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
Nee, ik vind het niets. Hij zingt niet goed en hij kan niet bewegen.
En dan probeert ie ook nog de 'kijk-mij-eens-de-stoere-belastingambtenaar-zijn' uit te hangen. Eruit wmbquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
Krijg het idee dat de tekst/nummer te snel voor hem gaat.
Die heeft weer weken op een tropisch eiland gehangenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef fratsman het volgende:
Marco ziet er behoorlijk gezonnebankt uit.
Niet als je geen soul hebt iig.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit nummer is ook bijna niet te zingen
Hij kan beter bij zn singersongwriter blijvenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan probeert ie ook nog de 'kijk-mij-eens-de-stoere-belastingambtenaar-zijn' uit te hangen. Eruit wmb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |